|
 zdarec draci....tak už jsem na cestovku najel tak 270 kilometru....avšak začíná to ztrácet výkon...jede to pořád docela dobře....ale ne tak jak to jelo pod 150 kilometru....stejsky na papiru co jsem dostal k cestovce píše.že po zajetí se doporućuje vyměnit pístní kroužky,prej dostávaj srašně zabrat.Myslíte že je to tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 18:08
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Sice nevím o jaký motocykl se jedná, ale selským rozumem si myslím, že 270 km není ještě ani zaběhnutý motor-pokud byl nový. A obecně si myslím, že pístní kroužek/y i u jiných benzínových motorů (pila, křovinořez, sekačka), by měl/y vydržet víc než 270km (přepočteno z moto hodin na km). Hledal bych závadu jinde. Pokud je rozdíl malý zkontroloval bych vzduchový filtr, případně zkusil brát palivo z jiné čerpací stanice, pokud je rozdíl ve výkonu citelnější - zaměřil bych se na seřízení karburátoru ev. předstihu, pakliže bych to vůbec řešil - je možné že pokud je to nový motor se zabíhá, začíná se tzv. usazovat, dělat malinkaté vůle a tím se mu výkon mírně snížit může, ale nemělo by se to už zhoršovat. Pokud se rozhodneš měnit přece ty kroužky, tak budeš opět zabíhat motor s novými a to budeš dělat pořád dokola a budeš jezdit na neustále se zabíhajícím motoru
Datum: 08. června 2010 18:08
 já si nechal na přání dvoukroužkový píst....jinak kontakty opálený nejsou
Datum: 07. června 2010 18:33
 nj 1 kroužkovej pist dela svoje ne nebo to bude neco jineho třeba opalene kontakty na klavdivku karbec
Datum: 07. června 2010 18:00
|



|