 Budu přeložiskovávat mustanga a měnit gufera. Nakopírovali byste mi prosím sem odkazy z FK a napsali počet kusů¨, vůbec nevím, jaká ložiska koupit a kolik kusů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 20:50
 Já nepotřebuju nutně jezdit, mám na to ještě rok. Ten motor má najeto asi 10 000km, ten nebude na kompletní generálku, ale gufera šly do hajzlu a ložiska to taky užije.
Datum: 28. června 2010 20:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 stando: asi takle, z vlastnich veci co jsem delal at uz na motorkach nebo na autech tak skoro vzdy se objevi dalsi zavada jako treba opotrebovana kolecka (poznas je kdys je motor slozenej?!) spojka (mezilamela
v PI*I (poznas na slozenem motoru ze je ozvejkana?) startovaci segment atd mohl bych pokracovat jiste urcite vis ze STUDENTI maji hluboko do kapsy (nevim jak je na tom ondragam) ale ja ano a kdys si objednam
neco z netu dam navic 100 a pak zjistim ze potrebuju jeste neco tak 100 bych radsi projezdil v benzinu nez cekacka na dily navic ja kds neco delam tak poradne
takze kdys mam rozpulenej motor proc nevylestit klikovej prostor pro hladsi chod?sam jiste vis ze (pocitam ze ti par motoru pod rukama proslo) ze bloky motoru ve vnitr vydapdaji ze bych blil a to za 1 den neudelas
... delnici asi vmem pripade vsechny motory delaly posledni sichtu o vanocich a chtely domu tak to tak vyprasily (zkratka vsechno hrube a humus) navic ten motor zase dlouho rozdelavanej nebude tot muj nazor
at si dela kdo chce co chce ale ja OBZVLAST NA SVEM bych se stim motorem mazlil a ne zbouchat hr hr potrebuju jezdit nemam cas honem honem
Datum: 28. června 2010 20:09
 Hele, na toho mustanga je koupím určitě, ten má papíry a ať je to v pořádku, ať se na tom dá jezdit, teď jsou v hajzlu gufera, budu instalovat osmý výbrus, tak to i otevřu a přeložiskuju, ať můžu přístí rok brázdit české silnice. Pokud budou blbý v pařezovi, koupím je u známýho dodatečně. Teď váhám, jestli objednat ten lukopren za 135Kč, nebo koupit v Kolíně něco ve specializovaný prodejně tmelů.....
Datum: 28. června 2010 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 to je právě otázka a tady od stolu z okresu kladno ti na ni odpovedet neumim.....pojem jede "dobre"je moc sirokej .....klasika.....jak uvidis,ze je to uz vytahaný,nebo v tech ložiskách budou takový nápeky od přepalenyho m2t,tak ty loziska vymen....pokud budou dobry s hladkym chodem a normalni vuli tak neni duvod je menit.....pokud v nich nelítá klika tak bych je nemenil vubec!
Datum: 28. června 2010 17:17
 Já teď nutně potřebuju stahovák startéru na Tatrana a abych ušetřil na poštovném, tak si k tomu přiobjednám i ložiska a další opičárny. Jinak ještě dotaz pro vás. Když motorka dobře jezdí, jen z ní teče olej, měnili byste ložiska? Gufera samozřejmě půjdou nový, preventivně...
Datum: 28. června 2010 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 Věc B je,když potřebuješ druhej den jet a je předem dáno,proc se motor rozebírá,co se bude měnit,opravovat....takze si vsechny potrebny dily na vymenu sezenes dopredu,,,.to je pak operace na pul dne nejvíc.....kdyz se s tim budes hodne piplat....
Datum: 28. června 2010 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel9777
Datum: 28. června 2010 16:15
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 lisej se.... hele vem ten motor rozpul ho a pak se kouknes na cisla lozisek a gufer ktery si objedas pokud nejsi prase tak motor budes davat do hromady budes: mejt, lestit atd abys to mel pekny a vsechno v cajku
tyden bez fichtla te nezabije (nebo jak se tady dlouho ceka na dily) kort tebe kdys mas hafo jinejch motorek v garazi takze za me tak..  kazdpoadne loziska stejny na vsechyn typy nejsou
Datum: 28. června 2010 16:14
 Dík. Jsou stejný na všechny fichtly(třeba 555, 23 atd.), nebo se lišej?
Datum: 28. června 2010 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 kamo si línej,ale ja este víc  ti to vypisu,mam to v telefonu  a najdi si to  Loziska: Klika 6303 C3 2x ,Výstupní hřídel prevodovky 6004 C3,hřídel pod spojkovym košem 6202 C3,lozisko v deklu 6202 C3. Gufera: Klika 17-30-7 2x, vystupni hridel 25-42-7,dekl 15-35-7. Ložiska na kliku doporucuju lepší jak ZVL,ale i ty ZVL stačí......
Datum: 28. června 2010 15:34
|



|