 prosím vás čím je způsobeno že mám ted po záběhu.a čím je způsobeno že mi ve válci něco ,,zvoní jakdyby. ale je to jen na volnoběh se mi zdá.a dyž jedu na plný plyn tak něco takjakdyby bzučí.nevím čím by to mohlo být.píst mám na stopro nasazený správně.mám nové segrovky a samozřejmě pístní kroužky které už sem zajel.jinak to jede pěkně si myslím.a ještě je normální že se nerozjedu do takového tzv,,nájezdu,,?že mě to prostě nevytáhne a zdechne to.ne nedávám tam dvojku.mám zařazenou jedničku.díky moc a nezlobte se ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli nejsou někde vůle a válec je po výbrusu, tak je nutno ve válci srazit ostré hrany na kanálech, jak přes ně přecházejí pístní kroužky tak to na volnoběh zvoní. Jestli se ti zdá, že motor nemá dostatečný výkon, tak tam těch příčin může být víc.
Datum: 29. června 2010 0:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mám tiež po výbruse tiež mi motor tak zvoní a pri vysokých otáčkach sa to nedá počúvať mam podozrenie že je vybité bronzové púzdro na ojnici
Datum: 28. června 2010 20:06
 ok.ne v pohodě.ne rávě že to není tím že mi to zdechne jako při rozjezdu toho kdo nemá cit.právě že to umím si myslím dobře ale to je prostě fakt tak slabé.jinak ... může výkon ovlivnit předstih?jo že ? díky moc ...
Datum: 28. června 2010 19:16
Jméno: Rush
IP: uživatel6392
 se záběhem ti asi neporadim, může to bejt vůle na pístnim čepu třeba, ale ten jsi asi měnil... Jestli je to seřízenej pionýr nebo mustang, tak se musí rozjet do jakýhokoli nájezdu bych řek... Mě se mustang rozjíždí na polňačce pod úhlem asi 40% jako drak, a to je sériovej a generálku 20 let neviděl... Takže buď neni seřízenej, nebo je přidušenej vejfuk nebo jiná blbost co ti omezuje výkon... A nebo -promiň jestli se tě to dotkne, ale stává se to tu často- možná neumíš pracovat citlivě se spojkou...
Datum: 28. června 2010 19:11
|



|