 Při definitivním rozpůlení motoru: vyšroubuju 6 šroubů vevnitř motoru, 5 vně motoru, ale kterej šroub mám vyšroubovat z řadicího automatu, aby se nerozsypal? Vlevo, nebo vpravo po směru jízdy? Co tu segrovku na automatu, tu tam mám nechat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:51
 je to promne cest sliset to slovo protože to slovo sem vimislel ja a ja sem tim nakazil půl sveta xD
Datum: 06. července 2010 12:51
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 krusna2:kámoš to furt říká a já si navyk to říkat taky  musím říct že mě to už taky vadí a musím podstoupit odvykací kůru   xD
Datum: 06. července 2010 10:17
Jméno: Dejv
IP: uživatel9832
 zdar ondro nemusis mit strach radici automat se ti nerozsype jen se ti muzou rozsypat prevodove kolecka ale ty urcite slozis podle internetu ale jinak doporucuji odsroubovat levy sroubek co drzi radici automat po smeru jizdy..
Datum: 05. července 2010 23:11
 tomas: mam otazku kde si slisel slovo -juj-
Datum: 05. července 2010 21:54
 OK, díky za radu ,ten vlevo.
Datum: 05. července 2010 20:48
Datum: 05. července 2010 20:07
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 juj nekdo me predbehl
Datum: 05. července 2010 19:47
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 to děláš poprvý??? já myslel že patříš k těm zkušenejm ale to je jedno vyšroubuj ten vlevo to se ti nerozsype ty šroubky tam jsou jen aby držely automat v motoru aby se nehejbal a ne aby ho držely pohromadě a na tu segrovku nesahej jen vodšroubuj ten šroubek vlevo a pul!!
Datum: 05. července 2010 19:44
 kdyz koukas proti valci tak pravou, pri pohledu na zad motoru je to pak leva, mela by byt mensi a pri kompletnim motoru pod tahlem...segrovka nechat, automat prece nerozebiras...
Datum: 05. července 2010 19:40
|



|