Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar hoši mám problém mám jawu 250/353 a neproží mi přední vidlice tak ona pruží ale strašně tvrdě a když na ni celou váhou zapružím tak pruží ale pak se zase těžko vrací nevíte co s tím je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 15:03
 buď tam máš moc hustej olej nebo je to nějaký zarezlý/zatuhlý. Zkus vypustit olej, uvidíš co to udělá, jestli tam nějakej je..
Datum: 07. července 2010 15:03
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zdarec chci se zeptat jak na na čz 175 477 řesene aby nakopavacka jak nastartuji se vratila a vytahla na radicku ? jaka tam ma byt pruzina dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 14:07
 Je to řešené celkem jednoduše. Pod hřídelí řadičky (a zároveň nakopávačky) je právě pružina,která tento hřídel přitlačuje k víku a ta hřídel má na konci totiž takový hranatý útvar,který zapadá do hřídele řazení s unašečem a tak to řadí,když se hřídel zamáčken směrem dovnitř tak ten hranatý útvar vyjde ze záběru a jde tam volně a ta startovací hřídel má takový výstupek,kterým začne otáčet startovací segment,ten zapadne do ozubeného startovacího kola na spojkovém koši a roztáčí primár a klikový hřídel. A jak dojde k nastartování motoru takroztočením primáru dojde k tomu,že segment se díky pružině rychle vrátí zpět a tím právě vezme za ten útvar na hřídeli startovacím i samotnou hřídel i s nakopávačkou a jde zpět a pak vyskočí,je tam pružina pod tou hřídelí,měla by to být tato: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1462.html
Datum: 07. července 2010 14:07
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 zdarec hosi chcu se zeptat cim byse dal vylestit vyfuk na fikovi mam ho takovy dojebany a moc se mi to nelibi dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 15:06
 pardon, zapomněl jsem zmínit že muj způsob platí samozřejmě jen na části BEZ CHROMU (páč já mam koleno i výfuk bez chromu), díky Alešovi za doplnění, jinak dělal jsem to jemnym..
Datum: 07. července 2010 15:06
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 jojo a jeste skusim jemny smirg s vodou to je pry taky dobre
Datum: 07. července 2010 12:46
 Devil.Určitě by to chtělo jemnější kotouč,jinak se ten chrom hrubým doškrábe - zkušenost
Datum: 07. července 2010 12:32
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 skusim tu tvoji moznost pac drateny kotouc do vrtacky mam ale jakym si to delal jemnym nebo hrubym??
Datum: 07. července 2010 12:22
 já ho přejel vrtačkou s drátěným kotoučem a stačí mi to, jinak se dák i koupit nějaká leštící pasta na kovy (silichrom) a leštit.. Záleží jak budeš náročnej a jak moc tě to bude bavit leštit.
Datum: 07. července 2010 12:20
 Zdarec hosi mam takovy problem s pinckem.Jiskru to haze ale jaksi to nechce chytnut nevim proc pist je mokry takze by do toho mel jit benzin ne???A jeste neco jak spravne zestelovat predstih a odtrh???Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 12:11
 že svíčka jiskru hází venku ještě neznamená, že ji bude házet uvnitř válce pod tlakem. Zkus vyměnit svíčku, dodržuj tepelnou hodnotu, teď si nejsem jistej, myslim že 14. Návod na seřízení předstihu/odtrhu najdeš v příručce (na každym rohu ke stažení, zkus google) nebo pohledej ve starších dotazech, je to tu každej tejden...
Datum: 07. července 2010 12:11
 zdar, dal jsem na S11 karbec z 21 fíka, jede pěkně, ale jak jedu tak 55 ( až do 60) tak mi to cuká , jako kdyby tam nešel benzin, trisky vyčištěný, hladina v plovákovce je tak jak má být, jehla na 2. zářezu zhora, nemám přidat hladinu v plovákovce? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 12:08
 Mno nehltí se to v nízkých otáčkách jako?Jinač zkus dát trošku větší hladinu v plovákovce
Datum: 25. července 2010 12:08
 Máš ho blbě natryskovanej
Datum: 07. července 2010 9:52
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 07. července 2010 13:35
 Jsou i tací experti, kteří si dají bloky nachromovat.
Datum: 07. července 2010 13:35
 sem si všim třeba u XJR, že některý hliníkový díly jsou taky vyleštěný, ale neztracej lesk.. jak to takhle udelat? asi to maj nejak nalakovaný
Datum: 07. července 2010 12:58
Datum: 07. července 2010 12:30
 Přesně jak říká Sharker487, taky to tak dělám, filcovej kotouč - ten je dobré trochu postříkat mazivem WD-40,nanést leštící pastu , která je na hliník - mám takovou žlutou - za 70Kč, na ten kotouč rovnoměrně a leštit víko centimetr po centimetru až ta pasta nevymizí a začne se to lesknout. To WD-40 se může přidávat během leštění, chladí se to tím taky a líp se to rozleští. A až dosáhneš krásného lesku,stačí uplnout do vrtačky hadrový kotouč a tím to doleštit, už nasucho.Pak to můžeš čistým hadříkem trohu ještě rozleštit,kde je třeba a vypadá to fakt nádherně,úplně se v tom budeš vidět. Jinak samozřejmě,p okud leštíš víka nebo i kartery tak je někdy dobré si ten podklad připravit jak tu říkají smirky a to nejlépe vodními,které jsou označeny písmenem P. Postupuje se od hrubšího k jemnějšímu, já jsem to dělal od P 500 přes 600, 800, 1000 a 1200 a musíš odstranit hlavně škrábance a rýhy, v žádném případě bych vvíka nebo bloky nedělal DRÁTĚNNÝM KOTOUČEM! Tím se to opravdu jen poškrábe,jedině by musel být velmi jemný,ne žádný hrubý!
Datum: 07. července 2010 12:27
 nejlepší je na to filcovej kotouč do vrtačky, pod něj trochu leštící pasty na hliník a leštit a leštit...
Datum: 07. července 2010 12:12
 Zdarec dělal jsem to drátěným kotoučem na vrtačku a poškrábal jsem to tak jsem vzal kousek flanelové hadry a je to krásně naleštěné. Akorát to dá trochu práci
Datum: 07. července 2010 10:21
 Je více způsobů. Nejhezčí to je když se to dělá ňák chemicky to nevim jak, ale pak mužeš použít jemný šmirgly, drátěnej kotouč na vrtačku, silichrom nebo podobnou leštící pastu. A já používám Vlisex od Würth, taková umělá "drátěnka" používá se ve strojírenství a naleští to krásně.
Datum: 07. července 2010 10:01
 taky by mne to zajimalo ,nebo jak udelat nakou povrchovou upravu
Datum: 07. července 2010 9:44
Jméno: matějíček
IP: uživatel9843
 čau čau  ...měl bych takovej dotaz...doufám že mi na něj někdo "normálně" odpoví..  ....teĎ k dotazu...dneska...kámoš dotáh fichtla...že ho někde vyštrách ve stodole..  .....tak že ho zkusíme rozfungovat...jako 1. zkusili sme jiskru....neházelo.....tak sem vyměnil zápalko..a najednou to začalo házet jiskru jak blázen.....tak řikám..pohoda.....2. dal sem se na karburátor...vyčistil sem ho, profouk....a řikal sem si že to pudu zkusit rozeběhnout..ale že ještě předtim zkontroluju tu jiskru...vymontoval sem svíčku...zkoušim jiskru ...a nic.....a od tý doby prostě nic......zkoušel sem vyměnit i indučku...kabel ke svíčce, fajfku...a prostě pořád nic.....tak bych se chtěl zeptat jestli byste někdo poradil..... a pak bych se chtěl zeptat...jestli by mi někdo nenapsal jak zapojit kabely prostě na "hulváta"...prostě bez světel....bez vypínače.....prostě jednoduše napsat odkud kam má kabel víst...abych to vyzkoušel...protože ty kabely tam sou nějaký posraný na toom přepínači....zrezli..tak jestli ta jiskra neni tim...prosto bych chtěl jestli by někdo napsal to "zapojení" prostě jednoduchý...co odkud kam  ...byl bych moc vědčnej kdyby někdo poradil to "zapojení na hulváta"..  .....předem moc dík za odpověď....
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 10:38
 Tak ono to bude zapalovat tak i tak. Ale je to lepší jak píšeš.
Datum: 07. července 2010 10:38
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 nechci se hadat ale z kladívka ma jít do indučky na kontakt č 1 a 15 ukostřit mrknete na schéma
Datum: 07. července 2010 10:27
 Ještě nezapomeň na kondík na kladívko. Zkontroluj ty izolační podložky, mě se stalo to samý a bylo to tím.
Datum: 07. července 2010 10:15
 dej z kladivek na 15 na indukčce a jednicku na kostru a muzes ´ji udelat pres vipinac aby te to chcipalo
Datum: 07. července 2010 9:48
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 Dej od kladivka na 15 a jedničku dej do kostry.
Datum: 07. července 2010 8:33
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zapoj od kladívka na indučku na 1ku a z indučky 15ku ukostri a jede
Datum: 07. července 2010 0:47
 Dobrý večer draci.
Mám několik otázek ohledně JAWY 250/353 r.v. 1957. Potřeboval bych prosím vědět jak dlouhý zavít má být na šteftech? Vím, že jsou 10mmx100mm, mít tady ty staré tak si to změřím, hlavně je důležitá ta délka u motoru. Dále, kde je umístěn spínač kontrolky neutrálu? Je někde v převodovce nebo někdy na kraji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 19:03
 Děkuji Vám za rady to jsem potřeboval vědět.
Datum: 08. července 2010 19:03
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tak délka svorníku je 146 mm, délka závitu stranou k bloku 25 mm na druhém konci 28 mm, oba závity M10. Mezi závity je odlehčení na 9 mm.
Datum: 08. července 2010 11:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Spínač kontrolky neutrálu je 250/353 v převodovce na pravém bloku zevnitř, pod spojkovým poloautomatem je pouze vývod, kam se připojí drát. Jestliže je nefunkční a chceš ho vyměnit je nutno rozpůlit motor. U motorů typ 559, což je panelka už byl umístěn a dal se vyšroubovat zvenčí, je to takové silonové tělísko. Jak je přesně dlouhý závit na svorníku u motoru, nevím úplně přesně, musel bych se podívat do dílny.
Datum: 07. července 2010 7:48
 kontaktice neutrálu je pod spojkovým poloautomatem.... vede k tomu jeden drátek.
Datum: 06. července 2010 23:28
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čaute lidi, asi je to blbost, ale mně to nedá, nedá se nějak upravit otáčkoměr z auta, třeba se škodovky, aby to fungovalo na jawce? Třeba 250? Podle mně to nějak musí jít. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 13:32
 A co z MZ??
Datum: 07. července 2010 13:32
 jestli seš zkušenej elektrotechnik a postavíš si něco co ti změní vstupní signál, aby počítal jen každej druhej impuls, a zajistíš si napájení 12V, pak to šlapat bude .)
Datum: 07. července 2010 12:16
 taky sem se na tohle chtel zeptat  ale kdyby sem upravil hodnoty na otackomeru,slapalo by to?
Datum: 07. července 2010 10:15
 točkoměr PAL obsahuje IO který potřebuje minimální nápětí 9V.... a pak 4T zapaluje ob otáčku a 2T každou otáčku..čily ti to bude ukazovat dvojnásobek
Datum: 06. července 2010 22:48
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Ahoj,potřebuju se zeptat,zítra si jdu zˇžádat o vydání řidičáku,jeden řidičák už mám,a tak se chci zeptat,slyšel jsem že se dá připlatit aby mi ten řidičák vydali dříve,zajímá mě kolik to dělá to připlacení.,díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 10:02
 u nas je to normal 14dni a s priplatkem 2 dny
Datum: 10. července 2010 10:02
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ma to zaskrtavat ta baba u pokladny
Datum: 07. července 2010 19:03
 jinak zaškrtává se to vpravo nahoře toho fialovýho formuláře, buď v běžné lhůtě 20 dní nebo expresní 5dní
Datum: 07. července 2010 12:18
 Aha sorry,ty už jeden máš. Špatně sem si to přečetl sry. Jinak to ale nemá cenu dávat zbytečně pětičento fuč.Kup za to fuel
Datum: 07. července 2010 9:45
 Jestly děláš první řidičák tak ti to neudělaj.Jen pokud bys už nějakej ŘP měl
Datum: 07. července 2010 8:51
 U nás je to taky za 500Kč a instruktor mi říkal,že bych to měl do tří dnů!
Datum: 06. července 2010 22:27
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Díky moc...
Datum: 06. července 2010 21:38
 příplatek je 500kč a máš do 5 dnů
Datum: 06. července 2010 21:32
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci pls poradte kde by som mohol najst schemu el zapojenia na simsona S 50 B dík (dajte konkretne stranky)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 8:17
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 diki
Datum: 07. července 2010 8:17
Datum: 07. července 2010 1:57
Jméno: MB
IP: uživatel5908
Datum: 06. července 2010 22:36
 Seso, chtěl bych vedet proc uz nejsou na kramku ta bronzova pouzdra na předlohovou hřídel převodovky na ČZ 175? Budou jestě někdy? Zrovna sem je chtěl objednat. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 23:41
 draku taky me to pece ale nikdo to zatim neudelal,,tak cekam,,
Datum: 06. července 2010 23:41
 AHoj draci tak sem zgeneralkoval motor prs tyto 4 dny volna.Vse mam nove skladdal sem to asi 3 hodky....predevcirem sem ten motor byl zajizdet...deda mel schovanej upllne novy valec s hlavou pist 3krouzkovy...jeste 0 vybrus nikdy nejety a predevcirem sem ujel asi 98 km a vcera sem to poprve rozkalil do kopce mi to tahne na 2 ze dvouma uplne v pohode samottttnej tak dvojka jeci a chce uz torjku po rovine sem vytahl zatim 84km...salpe to jako hodinky... ale jak je mozny ze mi tahne vic jak novy 6 vybrus;A zprovoznil sem pres sobotu pionyra stal 16 let.....z toho asi 6 let venku na desti slunic a snehu .....vse bylo ok zprovznoval sem asi pul dne tak sem to jel projet a ted cumimprijel sem domu najel sem asi 25 km a prevodovka asi za ta cela leta upa sucha....mel sem velike stesti zem sem ji nzadrel.....myslite ze sem tomu nejak ublizil....jinak at vam to fici
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 18:56
 velmi zajímavé  ...
Datum: 07. července 2010 18:56
 jo ale rucicka byla za 80km a tachak na kolo byl na 84...
Datum: 07. července 2010 18:54
 pokud se nepletu origo tachak ma jen do 80 km/H 84 km/h už ti neukáže....
Datum: 07. července 2010 18:32
 tachacem na kolo a fikovim tachacem...obadva sedej naprosto stejne....
Datum: 07. července 2010 17:34
 a čím si to měřil?
Datum: 07. července 2010 12:30
 tak ja natocim videjko... ale doo to jede to tahne jako bejk...
Datum: 07. července 2010 11:40
 To je blbost 84 když to nemáš ani zajetý a ani upravený...
Datum: 07. července 2010 10:28
 84 seriovej motor na rovině???? blbost na entou,s takovouhle rychlostí po rovině se rozluč,tipuju to na 70 na rovině
Datum: 07. července 2010 9:39
 mno to vis zkusil co to jenom vytahne je to jak hodinky..
Datum: 06. července 2010 21:21
 no....84kmh na nezabehnutom sériovom motore, pomlčal by som  ... a prečo ide lepšie než 6 výbrus ? origo je origo
Datum: 06. července 2010 21:18
Jméno: Jawka
IP: uživatel9427
 Čau borci, můžu se zeptat jak to tady teď funguje? Jsem zaregistrovanej ale nemůžu se vubec přihlásit, jde to pouze na fichtl pokecu ale ne na krámku, to musím mít jeden účet tam a další účet tady, nebo jak to je? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 10:31
Jméno: Jawka
IP: uživatel9427
 Ok, Díky.
Datum: 07. července 2010 10:31
 presne musis se registrovat na pokecu a v kramku,, pac je to oddelene
Datum: 06. července 2010 23:30
 Zdar sou stejný kastlíky u čz 125/453 jak u jawy 250/559? Myslím velikostně a sou to ty kastle co se otevíraj pod sedlem. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 20:55
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 Zdar draci nevíte kde bych koupil lanko na tachometr na CZ 150 C díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 21:10
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 a tady neni??? ja to teda hledal ale nenasel.
Datum: 07. července 2010 21:10
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 možná ho budou mit v e-shopu moto usti nad labem
Datum: 06. července 2010 20:47
 1)čau vyčistil sem trysky projel to, volnoběh byl v super. za 30minut to du znova nastartovat a nechce to chytnout vyčistím trysky tak to chytá ale jen tak na 2-5sekund a blafá to. Vůbec to nereagovalo na přidání plynu jak je to možný? co radíte? nevíte čím to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 18:27
 voda v benzinu to ne svíčku skontroluju ale co by se na ni mohlo porouchat leda ucpat a předstih neumim štelovat
Datum: 07. července 2010 18:27
Jméno: kupa
IP: uživatel6644
 předstih
Datum: 07. července 2010 7:32
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 A co svička.
Datum: 06. července 2010 20:36
 voda v benzínu?
Datum: 06. července 2010 20:28
 ahojik...hele mam problem a nevim čim to je ...mam čz 125 nove dobijeni na kostru + dané odborníkem a změřené vše...normálně jí nastartuju a na volnoběh si šlape a jakmile přidám plyn tak mě to vyhodí pojistku kterou mám danou mezi baterkou a - do bošáku ...čím to muže být .. kdyz pridám plyn tak začne chcípat a nekdy i vystrelí plamen s karbecu ....a hlavně přepálí pojistku ??? je to predelany do krosu a dotedka to jezdilo ..jenomze jse mi jednou utrhlo očko ktery mam dany na baterce a ted nevim jestli + nebo - .....pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 13:34
 je to kostra + i s relatkem je to namontovany odbornikem baterka kostra + a - ven...jde mi o to ze to vyhazuje pojistku
??????
Datum: 07. července 2010 13:34
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na štítek na dynamu ,je tam značka uzemění (+ nebo -) a podle toho bude i baterka a regulátor.
Datum: 07. července 2010 7:42
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarte, chci se Vás zeptat, kdybych chtěl dát místo zadní žárovky ledky, tak když nebudu odebírat z cívky plný proud, který mě může cívka dát, tak do LEDek nemůže jít více proudu, protože více si nevezmou ? Jak je to u fichtla ? Zbytek proudu, který cívka dá, tak jde do kondenzátoru ?? Takže podle mě bych tam mohl dát i jed např. 1 ledku, že ? díks
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:34
Jméno: hh
IP: uživatel5042
 LEDky nejsou jako žárovky, musí se omezovat odporem, aby proud nepřekročil stanovenou mez (konkrétní pro každou diodu vyčteš z katalogu, obvykle 20mA), pokud do nich půjde víc proudu, spálí se. hodnotu odporu pro konkrétní počet ledek spočítáš ohmovým zákonem. doporučuju pročíst stránky jawa-50.cz, je to tam hezky vysvětlený. jo a kondenzátor nemá se světelnym okruhem nic společnýho, to je věc zapalování.
Datum: 06. července 2010 19:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proud , který ti nespotřebuje zadní světlo půjde do předního světla...jednu diodu tam dát klidně můžeš , ale stejně k ní musíš dát odpor
Datum: 06. července 2010 19:12
 Takže:nalisoval jsem nová ložiska, z tamtoho kolečka jsem dostal ložisko za použití pistole a hrubého násilí. Teď dva dotazy:je normální, že se ložiska v blocích těžko otáčejí? Jak vyndat ložisko z deklu zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 0:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten dekl na zapalování stačí pořádně nahřát na kamnech a pak s ním bouchnout o stůl a ložisko vypadne
Datum: 07. července 2010 0:19
 Já dodržuju úplně přesně technologické postupy. Motor už jsem složil k sobě. Klikovka se točí, řadí to všechny kvalty, takže ono to tak hrozné nebude.
Datum: 06. července 2010 22:43
Jméno: trubka
IP: uživatel9841
 jak je vidět,máš sílu v rukou ale slabší rozum.On totiž motor je strojní součást a tudíž se musí dodržovat technol.postupy.No ale nic si z toho nedělej,z toho vyrosteš jako odborníci dežolek a mustangista.
Datum: 06. července 2010 19:47
 podla mna pri dani loziska do blok motora je lepsi moja technika lebo ten pistol je podobny ako otvoreni ohen co sa moze sposobit deformovanie suciastok teraz mislim na makky hlinik,,,ale ked uz dás hriadel do loziska je rozhodne lepsi pistol lebo s pistolem nezohrievas vsetko ale len co potrebujes teda vnutorny kruzok loziska
Datum: 06. července 2010 19:37
 Prosím tě, zase v klidu. Horkvzdušná pistole vykoná stejnou službu jak trouba, kdoví jestli to neroztopí ještě víc.. A ložiska podle návodu stačí do mrazáku na 5 minut, já je tam měl i dýl, takže v pohodě. S tou demontáží ložiska je to dobrý nápad, dík.
Datum: 06. července 2010 19:28
 Děláš z toho pulení vědu-při tom si tačí přečíst návod a hned by tu bylo o 5 dotazů deně mín
Datum: 06. července 2010 19:27
 k prvim otazkam no komment,,,loziská sa davajú do blok motora tak ze dás na sporék rovnú platnu a dás tam blok a zohrejes to az na 140-150 'C a loziská dás do mraznicky tak 1hod dlho potom strcis do loziska prst a pekne a rovne dá so blok motora,,to sa do toho pekne sadne bez akykolvek nasylneni,,lozisko z veka zapalovania sa zvikám dat von tak ze niaky dlchsi sroub zavarim do vnutra loziska a vitiahnem von s pomovou zveráka a pekne ide von potom s takou istou technologiou dám tam nové lozisko ale ked sa zohrievas veko nesmie tam byt tesniaci kruzok spojkovej tycky!! lebo sa roztopi,,to tam dás len naposledy tesne pred loziskom a treba to zaolejovat tak z hruba tolko
Datum: 06. července 2010 19:23
 Natlačil jsem je po celé ploše dřevem, ale dobře. Normálně byly v mrazáku a blok rozpálený pistolí. Vůli nemají. Když jsem jedno namazal olejem a vsunul do něj hřídel, točí se dobře... To spíš ta klika, jestli se bude točit. Spíš mě teď zajímá ta druhá otázka.
Datum: 06. července 2010 19:07
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Síla v tomhle případě nezvítězila, pravděpodobně jsi zničil ložiska, špatně nalisoval, bokem nebo jsi tlačil do vnitřího kroužku, nemají jít těžko, jestli složíš motor ( dobře ) , tak budeš mít snížený výkon. Buď si kup nebo udělej stahoval, nebo jestli je vyhodíš, tak ze vnitř od klikovky je vytluč kolmo např. dutou trubkou nebo dřevem.
Datum: 06. července 2010 19:00
|



|