 Nazdar nevite tady nekdo kde by se dal sehnat válec na jawa 50 - 60ccm?\r\nColombo
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 16:37
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Za kvalitu se platí..Válce z polska jedou slušne? Ano když to doděláš tak to jede jako origo 50ka..Být tebou tak poslu stejskymu válec at ti udělá cestovku a budeš se divit jak to pojede..Sám se si ted dělal dvou kanál s pomocnýma vyfukama,sice to neni tak kvalitne udělané,ale jede to slušne nato,že to jeste neni odlazene..
Datum: 24. července 2010 16:37
 nj ale stejskyho cestovní uprava stoji 2500kč coz je celkem dost , za 1tis mas celej novej valec z polska , jede to slusne
Datum: 23. července 2010 20:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo jsi trochu vedle ... ty válce super 60ccm!!!! jsou ve skutečnosti 8. výbrus ( to je nějakejch 55ccm) no a můžu ti říct že ten podle nich 60ccm od poláků pojede stejně jako českej 50ccm
Datum: 23. července 2010 11:51
 O úúravu? Jasná stejskyho cestovní nebo jiná úprava..není o čem váhat.
Datum: 22. července 2010 22:51
Jméno: Colombo
IP: uživatel9976
 upresni to prosim stando mi nejde ani tak o klasiku -puvodni vykon ale o upravu na co nejvetsi vykon
Datum: 22. července 2010 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel9977
 vem obyc valec a nech dat na vybrus
Datum: 22. července 2010 21:15
 Stejskyho ...
Datum: 22. července 2010 20:32
 a taky kdyz ho standa nedoporucuje tak co by spise doporucil?
Datum: 22. července 2010 20:24
 Videl jsi nekdy Simsona prevtrtanyho na 70 ccm?? A vis co se stane po 10 000km?? Praskne klika. Je to vyskouseny.
Datum: 22. července 2010 20:23
 mnohem lepší je Stejskyho úprava
Datum: 22. července 2010 20:12
 a taky kdyz ho standa nedoporucuje tak co by spise doporucil?
Datum: 22. července 2010 20:02
 diky za odpovedi ale taky by me zajimalo jaké max rychlosti jste s nim dosahli
Datum: 22. července 2010 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel9977
 Já ho moc nedoporučuju. Jak 8.výbrus tak 0.výbrus z Polska jsou trochu DODO (pro mladou generaci-DOdelej DOma)...chce to si vzít pilníček a zarovnat kanály a zarovnat přefuky s karterama (to se nejlíp dělá při rozpůleném motoru),pak to chce obstříhat těsnění pod válec a pod sací koleno podle tvaru kanálů...často nastává problém že při vrtání 40mm naráží píst do hlavy,ktera ma spalovak sirokej 39mm(4.vybrus-vic se driv nedelalo)...ideální je nechat hlavu utočit u nejakeho znameho co ma soustruh...urcite doporucuju verzi s dvěma kroužkama...sám sem měl verzi se třema kroužkama a až ted vidím,že se to dost hřálo....Jelo to slušně,ale zázraky nečekej... výčet DODO uprav je nutný pro správné fungování válce a motoru!
Datum: 22. července 2010 17:35
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ne asi  kdyz normalj je necelych 50ccm a ted budes mit naky 60ccm tak je to asi logicky ne ??
Datum: 22. července 2010 17:34
 ale zajimalo by me jestli se s tim nejak zlepsi vykon
Datum: 22. července 2010 17:15
 vyrábí to v polsku...takže to tak i vypadá
Datum: 22. července 2010 17:04
 a nemátenáhodou s temito válci nejakou zkusenost??? rad bych vedel co si o nich mysli i ostatni
Datum: 22. července 2010 17:02
 Tejden dva počkej, pak tam stopro budou.
Datum: 22. července 2010 16:27
 na aukro jsem se dival ale ted tam nic nevidim
Datum: 22. července 2010 16:26
 na aukru jsou furt
Datum: 22. července 2010 16:23
|



|