Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawss
IP: uživatel9121
 čau hoši stala se mi taková divná věc na jawě 21 házela mi jisrku dal jsem nový kondenzátor a jiskru neháže nevíte co to může bít děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 15:05
Jméno: honza
IP: uživatel10104
 nejspíš špatně odizolovaný kondenzátor
Datum: 03. srpna 2010 15:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkus toto: přilož kousek plíšku na šroubek kde jsou izolátory a všecky káblíky zkus jestli to bude ten plíšek k sobě přitahovat nebo ne měl by ten šroubek přitahovat ten plíšek
Datum: 24. července 2010 22:12
 David : už podruhé tu bylo řešeno že starej kondík zkoušel a žádné změny.....
Datum: 24. července 2010 20:35
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Dej tam ten starej kondík.
Datum: 24. července 2010 18:02
Jméno: termix
IP: uživatel9990
 to je trochu idiotizmus vymnovat neco kdyz to fungovalo a pak to jeste domrvit ze to nejede vubec  mel sis to fotit kdyz si to rozdelaval pro priste kdyz to jede nech to bejt...
Datum: 24. července 2010 16:07
 vždyt píše že tam dal ten který mu dříve fungoval a stejně to nejiskří
Datum: 24. července 2010 15:00
Jméno: já
IP: uživatel9989
 skus tam dát ten kondenzátor ten co si tam měl předtim!!
Datum: 24. července 2010 14:36
 Podivej se jestli to máš fakt dobře sestavené. směrem od kladívka: šroubek-izolační destička-izolační kulatá guma-izolační destička-někdy matka-drát kondíku+drát z cívky+drát do indučky-matka. Ještě je možné že jak jsi povoloval ten šroubek abys tam nasadil očko kondíku tak se ti to nějak pohlo a pokazil se ti odtrh. Ještě skouskni jestli se ti nějaký z drátů přišroubovaných k tomu kladívku nedotýká kostry. Kondík máš přiložený ke kostře?
Datum: 24. července 2010 13:56
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mysli tu izolaci na tom sroubku!! pokud je mastna tak to pak nekdy nejde, ale vetsinou se to projevuje tak ze jiskru to da hodne slabou nebo jen do ruky a do svicky ne. Pokud das ruku do fajfky a pomalejc slapnes tak pak zjistis jestli to dava alspon slaby
Datum: 24. července 2010 12:46
 ne ten pryž nemysli,...
Datum: 24. července 2010 12:36
 jestli myslis tu plst u kladivek tak ta ma byt mastna aby mazala tu vacku ktera rozepina kladivko aby se tak neopotrebovavala takova ta mini desticka co jezdi po te vacce ja tam tu plst nemel a zachvili ty kladivka uplne mrtvi
Datum: 24. července 2010 11:00
 Možná mě ještě napadlo jestli tam někde nemáš mastnotu na takové te podložce (nevím jak se tomu říká) stačí když tam je malinko mastnoty a už ti to jiskru nehází.
Datum: 24. července 2010 10:39
 jawas : proč teda vyměnuješ kondík když to předtím šlo parádně? Délaly se ti škvarky na kladívkách?
Datum: 24. července 2010 10:33
 pro ČZ 180: dej mi na sebe prosimtě nějakej kontakt, nebo napiš na icq 204-156-619...potřebuju probrat něco ohledně čízy...
Datum: 24. července 2010 10:12
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Vyzkoušej jinou svíčku.
Datum: 24. července 2010 10:09
Jméno: jawss
IP: uživatel9121
 Zkusil jsem tam dát spátky ten starý překontroloval izolaci zkontroloval všechny kabely a pořád to neháže jiskru předtím to házelo dobře nevím opravdu co to může být
Datum: 24. července 2010 10:00
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jak rika ČZ asi jsi stoho sundal jednu izolaci nebo ji dal jinam, jsou tam 3 jedna je v ty dire v ktery drzi sroubek a ty 2 jsou z obou stran toho uchytu
Datum: 24. července 2010 9:19
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Překontroluj sestavení izolačních podložek na kladívku.
Datum: 24. července 2010 7:24
 Nebo může mít někde přerušený kabel, ale spíš jak říka mustangista
Datum: 23. července 2010 23:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ten nový kondenzátor je nejspíš vadný
Datum: 23. července 2010 22:51
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Čau draci přemýšlím o koupi dell orta 19 mm na babettu (babetta má upravený válec na uroveň fichtla a ještě jsem posílal na další upravu pro přidání pomocných kanálků)sedne mi tam trochu upravený kolínko sání z fichtla (mám tam normálního jikova na fichtla) a chtěl bych se zeptat, jak jeste vyřešili připevněni dell orta ke kolenu sání. Děkuji za odpověď.A Franky neukamenuj mě prosím....díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 19:54
Jméno: Steve
IP: uživatel10074
 rekl jsem mu jak to ma teoreticky udelat, zbytek uz je jen na nem aby si to odladil, literatura se da sehnat a jinak je to o case a nervech...
Datum: 31. července 2010 19:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo... mala delka vysokej vykon dlouha- velkej tocivej moment je potrepa to prave naladit a hodne laborovat... aby se nasel stred
Datum: 30. července 2010 22:18
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Čim měnší vzdálenost mezi karbem a valcem, tím lip
Datum: 30. července 2010 22:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to je sice hrozne krasny co se tu pise : vemes plochas vyvrtas navaris a spojis hadici  jenze ona delka saciho kolena je zavisla na vykonu motoru... to neni jako hop na kravu ...
Datum: 30. července 2010 21:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 K tomu..Je to kopie dellorta(19),která se dáva na minibiky.seženeš ho na nějakym minibike shopu.
Datum: 29. července 2010 19:51
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Fogi: To lanko jsi si koupil zvlášť nebo si měl k tomu ?
Datum: 29. července 2010 11:26
 raz mi tak ako Steve rikal chitil plamen 175ku   sranda
Datum: 29. července 2010 10:58
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Lanko mám z dellorta co se dával na ty posledně vyráběné babetty, ale nevím jestli to sedne ale tu koncovku má jinou než u koncovky z fichtla
Datum: 29. července 2010 10:46
 horeni a jeho zneskodneni - uz ve starych navodech pro zacinajici motocyklisty z padesatych az sedesatych let je psan zpusob pokud pri strileni do sani chytne karb - zavrit palivovy ventil, otevrit na plno soupe a pockat az se vyhori secko v karburatoru...pak zas pustit pritok a vyrazit...jinak kolinko na dellortorace - cim kratsi tim lepsi, je zakladni pravidlo mit ho co nejbliz u valce (za predpokladu ze se nezmeni funkce karbu) a mit ho dobre odizolovan od valce kvuli prestupu tepla, nejlip se proto osvedcuje gumova hadice daneho prumeru, ktery je nasazen na karb a naustek, ktery je kovovy a pripevnen k valci, stazeno paskami...je to levne a efektni pokud se nejedna o tezky karb typu Bing 21 alias cihla...lanko z fika se da pouzit ale musi se upravit ten nytovany konec, pokud to nemas jak poradne udelat je lepsi si koupit primo lanko k tomu, zas tolik to nestoji a nemusis se parat s koncem a velikosti, tusim ze tam byl i problem v napinani (lanko/bowden ma jiny rozsah nez potrebuje karb) ale ted fakt netusim, dlouho jsem to v ruce nemel tak nechci mlet sracky...
Datum: 27. července 2010 22:20
 ale fakt to neni žádná prdel. jednou když jsem na tom začínal,tak jsem si takto zapojil indukční cívku ke šroubku karbecu. Bylo to poteklý a těma vybracema se šroubek povolil a jiskřilo to v tem. Pěkně mě to chytlo ale naštěstí jsem to v dilne ladil tak jsem vzal hasičák a žádná škoda. nevim cobych dělal kdyby se mě to stalo někde na cestě
Datum: 27. července 2010 19:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Samtom: nesmiš se toho bát  Libang:Lanko sem měl u karbecu,tak nevím jestli by tam slo i fichtlácke..
Datum: 27. července 2010 19:39
 si trošku cvok dát si kostru u eletriky pod šroubek u karburátoru ,by sousedi až to doma přeb barákem chcípneš mohli jednou volat hasiče
Datum: 27. července 2010 19:23
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Wohoo to vypadá dobře  .Děkuji
Datum: 27. července 2010 19:16
 a poradis me co s tim lankem ? jde tam origo z fichtla ?
Datum: 26. července 2010 23:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
Datum: 25. července 2010 13:16
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Fogi mohl bys prosím mi uploadnout nějakou foto jak to tam máš? díky
Datum: 24. července 2010 19:42
 taky mam dotaz , mam objednany
19mm karbec dellorto , bude do nej pasovat lanko z fechtla ? diky moc za odp.
Datum: 24. července 2010 17:36
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Sežen nejake kolinko,dolu navar plocháč z dirou na kolinko,vyvrtej díry at to mužes chytit na válec a karbec s kolinkem "spojiš" hadici a stáhnes to objimkama
Datum: 24. července 2010 16:43
 Omlouvam se za tento dotaz,ale zacina me stvat uzivatel jmenem Franky,pise vlastne pokazde pod jinym nickem ale IP ma porad 8225,napiste do vyhledavani franky a uvidite,jake odpovedi ma,akorat tu vse zneprijemnuje.Kdo souhlasi se mnou?umi jen machrovat,kazdemu nadavat a ponizovat ho.ve 3 dotazech,na ktere jsem odpovidal psal on,pokazde s jinym nickem a pokazde zakladatele dotazu nejak ponizil.Takoveto lidi tu preci nemame za potrebi ne?Franky,nebo spise uzivateli 8225,klidni se a prestan tu ze vsech delat cu*aky.budeme ti moc vdecni.!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 18:24
 Tak jak?
Datum: 16. srpna 2010 18:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Hoši už se nějak dohodněte že budete klidní a že to bude tady bez nadávek a ponižování a budete kamarádští
Datum: 24. července 2010 22:06
 na tohle ti nic psát nebudu...jen nappíšu že se nebudu zas hádat s dalším lichvářem.
Datum: 24. července 2010 20:36
 se zastanu frankyho kterej neco o tom vi a ty se rozcilujes a stavis se na zada, tak se stav dal kokote, uz mi nepis a nevotravuj me
Datum: 24. července 2010 20:04
 dachle21 neco ty reknu ty ses peknej zmetek, sem myslel ze v tobe neco je ale ses uplnej curak zkurvenej
Datum: 24. července 2010 20:03
Datum: 24. července 2010 16:34
Datum: 24. července 2010 15:55
 Hoši sice nevim jekej je Franky protože semka už moc nechodim ale vim že tu tak cca před pul rokem psal že už jsem nikdy nepříde a že to je stráta času
Datum: 24. července 2010 15:52
 vis,de tady o to,aby se zmirnil vyrazama,a pokud sis vsimnul,uz se to tu sklidnilo,tak PROSIM zase nezacinej.a koukej na cas odeslanejch zprav,to s termixovym prispevkem,vsichni vecinou psali ve stejnou dobu!!!!!!
Datum: 24. července 2010 15:13
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Proboha první se naučte číst a pak něco řikejte, vy tu doslova pičujete na lidi kteri se vam snazi pomoct... viz termix-ův příspěvěk, nepřečtete ho a už nadáváte, a proto jedinej kdo si tu zaslouží ban jste VY! Uz samotnej hlavni prispevek od zajice nema takrka zadnej smysl a to uz samo o sobe o necem mluvi...
Datum: 24. července 2010 14:06
 franky tak to ma bejt ! souhlasim stebou a davam ti taky jeden hlas
Datum: 24. července 2010 11:44
 fiha tak koukam draci ze me tu chcete trumfnout s romanem,,a to jen diky ze tu nebyl vyslisen fichtlat,, co jse mu rozhodil predstich jen diky ze nebyl pocohpeny jedne fichtlraske duse, nezaponte ze kazdy z nas je orig,, a kazdy na to jde jinaci cestou,,, ale presto zaklad je stejny,,made in fichtlar,,, ale jestli si myslite ze se pokec bude ladit k dokonalosti a vy se tu budete hadat o vety jako holka kdyz ma blbou naladu,,tak na to zapomente,,,,
Datum: 24. července 2010 8:36
 Ten tvůj návod mi pomohl, fungovala...ale pochvíli sem byl zas tam kde na začátku.
Datum: 23. července 2010 23:41
 Jo to nepopřu....hele uz asi vim cim opravdu ta spojka odesla...ten pincek 2-3 roky stal, tim se asi lamele slepili, a ja pak utahoval, a povoloval, a tm sem tu spojku domrvil jak ty ted pises...takze to byl ten duvod..masp ravdu motor byl novej,ale jen z casti..jestli lamele to nevim,. dal je treba predtim, chvili s tim jezdil, a pak to odstavil nadobro..nevim
Datum: 23. července 2010 23:37
 No ono to jelo...samozrejme na lamele byl jeste nejakej vzorek korku...ale sotva...jelo to, sla tam dvovja vseckio....ale pri zarazeni jakyho koli stupne, to zarachotilo v prevodovce, kdyz sem pak malinko jen opradu malinko sroub utahnul, uz mi zas ta spojka klouzala.
Datum: 23. července 2010 23:15
 dobrou ztra jedu do špitálu za malým
Datum: 23. července 2010 23:08
 Dobrá dobrá...uznávám. tady sem mlel z cesty já, jen mě mrzí že nemam po ruce ten dotaz jak sem psal že mám asi KO lamele, a ty jedinej si psal že neumím štelovat spojku, (což byla pravda)....ale hlavní bylo že spojka byla seštelovaná dobře, ale ty si blbě radil, o tohle v tom odkazu co tady furt rozesíláš šlo.
Datum: 23. července 2010 23:00
 jestli jsou lamely na kov,nemůže spojka unášet.nastavím mezi štelovacím šroubem a tyčinkou cca 0,5 až 1 mm a musí to šlapat.jestli ne jsou v tahu.spojka nebo startpáka nemůže mít vliv na kompresi.
Datum: 23. července 2010 22:59
 tady je ale tajemno.
Datum: 23. července 2010 22:51
 moje icq 403172224
Datum: 23. července 2010 22:50
 to je fakt
Datum: 23. července 2010 22:48
 OK to sem si teda nemyslel ze je to tak levny  co to je 100% pripraveny jakoze zbaveny rzi nebo nateru mas nakej odkaz na nakou firmu ? celkem bych potreboval taky par dilu pochromovat
Datum: 23. července 2010 22:44
 uz nereste kraviny,proste staci zaver takovej,ze by se franky moh uklidnit s tim ponizovanim,to by stacilo..
Datum: 23. července 2010 22:42
 jo jo a kolik te stoji chromovani nebo si to nak delas sam ?
Datum: 23. července 2010 22:38
 standa-jojo ja vim,ja se snazim to brat s klidem a humorem,jinak to uz ani nejde...
Datum: 23. července 2010 22:37
 zajimalo by me jak si sam neco pochromovat naky 2 elektroy a naka lazen tvl to by bylo sam si veci chromovat
Datum: 23. července 2010 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel9984
 ty nerváku uz sem ti rikal at se na to vykasles...tady nema vyznam nekoho poucovat a moralizovat uz vubec ne.....tady ted jedeme v tezce hardcore kolejích na urovni 14let,takze se aklimatizuj na 14let a nebo neres.....
Datum: 23. července 2010 22:36
 a prosim,neudelej ze me kretena,zue sem do ted neumel se skouseckou,kdyz sam nevis,od kdy se o tuhle techniku zajimam..dekuju..a presnej vek po me taky nechtej,vim ze si puntickar ale ja siopravdu nepamatuju svoje prvni mereni skouseckou..
Datum: 23. července 2010 22:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 franky prosimte neposilej me do hajzlu jo? já sem se ptal na jaksný dotaz tys me odpovedel skouseckou a ja sem se ptal jak a ty zase promerit drat ale ja nevedel ktery vis? tam je jich povic na fichtlovi
Datum: 23. července 2010 22:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no fechtla má krásného nablískaného
Datum: 23. července 2010 22:34
 postul-jen ziskava cas aby to mohl najit na internetu  jinak pro frankyho-zadnej ucenej z nebe nespad,ja taky nevedel na co je zkousecka,dokud mi to kluci ze servisu nenaucili..ty si snad uz od narozeni vedel,na jakou stranu se povoluje sroub?asi tezko..a nediv se,ze ti chodi 300 zprav za minutu,nadelal sis nepritele sam,tak si to ted obhajuj..proc treba ja,postul a td tady nemame nepritele?nebo mozna mame ale urcite to neni jako u tebe?protoze se snazime bejt slusni a neposilame kazdyho do pi*i,pokud se ti nejakej dotaz nelibi,neodpovidej!
Datum: 23. července 2010 22:34
 Jo tak tohle uznam fichtly pekny ma....ale at si k tomu ze se opicim rika co chce...me je to jedno, jeho nazor u me nema ani deka váhy
Datum: 23. července 2010 22:33
 ale fechtly ma peknyho ne ?
Datum: 23. července 2010 22:32
 me je to fuk zajima me co na to bude rikat frenky ale asi uz odesel
Datum: 23. července 2010 22:31
 zrovna kdyz je to na me nabehne to 2x ja mam zprdele kliku
Datum: 23. července 2010 22:31
 terxminator....jo díky za vysvětlení..samozřejmě sem se po frankym hned opičil
Datum: 23. července 2010 22:30
 termixnator-chtel jsi mi neco napsat?  ze si napsal jen zajic13
Datum: 23. července 2010 22:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Byl bych rád kdyby takový termixnator nepsal že že sem debil a podobně a zavrhnutá značka. A byl bych ještě rád kdyby to nepsal i takovému dachlovi a vzpamatoval se konečně a měl na všechny ohled ku*va. Byl bych strašně rád kdyby tady všichni na všechny byly hodní slušní a kamarádští. Prosím vzpamatuj sa
Datum: 23. července 2010 22:30
 ja radsi du,napisu sem zitra a nebo az se dostanu na normalni komp..sem na starym,neda se tu delat skoro nic,tim se chci taky omluvit za 2x odeslanou odpoved,nenabehla mi stranka,dal jsem aktualizovat a odeslalo se znova  tahle odpoved nema nijak napodobovat frankyho,jen aby mi nerekl ze nejsem originalni,je to pouhy fakt..
Datum: 23. července 2010 22:29
 konecne to chapete hosi
Datum: 23. července 2010 22:29
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Ale fichtla máš fakt krásnýho a motor asi bude taky super když jsi takový ladič 2T
Datum: 23. července 2010 22:28
 Zajic, pro moje poteseni sem si dal taky zavrhnutou znacku toho i.....
Datum: 23. července 2010 22:27
 zajic13 ® konecne to aspon jeden pochopil diky ti
Datum: 23. července 2010 22:27
 S jakým olejem mažu: olej z plastoveho kanistru nebudu tu delat reklamu - zas tak levnej nejni.. ....franky franky,samochvala tebou jen prerusta...mas kraaasne vyplnenej profil,plnej vychlub..tak to ma bejt u kazdyho namyslenyho paka..chvalim.. (ironie)
Datum: 23. července 2010 22:26
 termixnator klid zase jo !
Datum: 23. července 2010 22:26
 pro pochopeni koukal sem se do jednoho profilu a tam bylo tohle tak sem to zkopcil aby bylo zas o cem kecat  a nepomahat lidem kteri tu maji sve dotazi
Datum: 23. července 2010 22:25
 termixnator-hele dej si taky voraz,kdyz franky tak nejak prestane s nadavkama,ty zacnes?klidni se jasny?
Datum: 23. července 2010 22:25
 Aha...asi se ti za tu dobu nejak zmenila IP.....
Datum: 23. července 2010 22:24
Datum: 23. července 2010 22:23
 TO jogurt termix : seš tu novej, skoro nevíš jak to tu chodi, vubec me neznas...tak jak muzes napsat zavrhnuta znacka dachl21,a spol? nechapui????...mozna sem na tebe byl sprostej, NEDIV SE!!!.....
Datum: 23. července 2010 22:21
 co sem zase rek ?  jen sem si prohlizel cizi profil  s peknejma fichtlama a na neco sem tam narazil
Datum: 23. července 2010 22:20
 termixnator-hele dej si taky voraz,kdyz franky tak nejak prestane s nadavkama,ty zacnes?klidni se jasny?
Datum: 23. července 2010 22:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 No taky mě to už se*re že je tu několik takových že prostě tady dolezou a než by odpověděli slusně na dotazy tak tu jenom vyrypujopu kazi tu kramek a podobně. Byl bych rád kdyby taci co sem chodi a neumi nic jineho nez jenom ponizovat urazet apod. aby tady nějak vymizeli!!! nebo ja nevim co no. Taky me jestě štve že Sesa tu má přece nějaké jasné pravidla podle kterých by se mělo řídit a právě ti kteří tu chodí jen tak pro nic za nic vyrypovat a urážet,ponižovat tak s těma pravidlama souhlasi a je mu to u p*dele tak si prostě z tioho jako nic nědělá a jenom tu ponižuje a rýpe. A měl bych takový návrh nějak zabraňovat těm co tu jenom přijdou vyrypovat a ne poradit prostě jim nějak zabránit vstup na pokec! Byl bych moc vděčný
Datum: 23. července 2010 22:18
 franky-kraaasnej proslov..zacnu u silichromu-picovina to neni,kazdej ma na to svuj nazor a neni za potrebi se kvuli tomu hadat,pokud nekdo chromy cisti zubni pastou a kartackem a rika o tom ze je to super,jeho vec,vyvracet mu to nebudu..za druhy-ty nenadavas jen na blby dotazy,ty nadavas pernamentne,rikas tady,ze se na to jinak odpovedet neda,proc teda my ostatni odpovidame normalne a jen ty si musis neco dokazat a nadavas tu?tak pokud nam chces priste neco sdelit,tak prosim BEZ HADEK A BEZ SPROSTEJCH SLOV,nerikam ze si nikdy nezanadavam,ale tohle je trochu moc,v jedne odpovedi ho vyrvat do kretenu,curaku a rict mu jaky je neschopny pako,kvuli tomu,ze pouze nechce spatne zaopjit spinacku,proto se pta..
Datum: 23. července 2010 22:18
 Hele jogurt termix se přidal
Datum: 23. července 2010 22:18
 upozornuju ze to neni muj profil jinak fichtli mas pekny  luxusni chrom a prvni misto ti patri Má zavrhnutá značka: dachl21, mustangista, jawaman,ondragam a dalsi curaci
Datum: 23. července 2010 22:17
 Máš jich až moc
Datum: 23. července 2010 22:16
 Hele, ty furt hledáš chyby jen ve mě-...kurna už je hledej v sobě!!!
Datum: 23. července 2010 22:16
 a já čekám a čekám
Datum: 23. července 2010 22:15
 a nevymlouvej se že sem to nepochopitelně napsal!!! Kaźdej to pochopil, jedinej ty si z toho azs dělal druhou světovou, a buzeroval...ááá škoda že jsem v tu dobu přešel z icq na mirandu, bych ti připomněl co si zas psal za sra*ky ty!!!
Datum: 23. července 2010 22:14
 Jo ty víš co a jak...ale nékdy se i slpeteš viz. spojka...každej mi v tu dobu napsal že sou KO lamele, jedinej ty brec si měl kecičky, že neumím seštelovat spojku,...
Datum: 23. července 2010 22:13
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Tady se neřeší jaká jsi světice, ale tvoje vyjadřování
Datum: 23. července 2010 22:13
 sorry očividní pro mistra blba, aby neměl kecy.
Datum: 23. července 2010 22:11
 Zapomněl si napsat že si očivodní magor, co furt nic nechápe
Datum: 23. července 2010 22:10
 sem tam ne sem tam za kazdym slovem
Datum: 23. července 2010 22:09
 jasny pi*o vo*e,ale kdyby si tu ku*va kazdej mluvil po svym,jak mu hu*a narostla,jak by to tu do p*ci vypadalo? asi takhle,taky musi brat ohledy,ze sem chodi i slusny lidi,ze vsichni nejsou jako on..
Datum: 23. července 2010 21:36
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 nerekl bych hadani on se nam to tu snazi vysvetlit po svem
Datum: 23. července 2010 21:33
 postul-presne tak,ale tohle vysvetluj spis jemu,ne nam  vse se tu resilo do ted tak nejak v klidu,prisel on a zaclo se to tu hadat..
Datum: 23. července 2010 21:32
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 jn je to o tom delat si prdel  hecovat jednoho a pak te vsichni ukamenujou
Datum: 23. července 2010 21:31
 vždyt je to jen o těch nadávkách a urážkách.mě taky spousta dotazů a odpovědí nadzvedává ze židle.Pokud mě nikdo nenapadne,nikoho nenapadnu a sprosté slova se mi psát nechtějí.to ten slovní výpad raději zbalím do nějaké srandy.nikoho neurazím a všichni se zasmějí
Datum: 23. července 2010 21:29
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 mely by se prispevky filtrovat vetsina veci se da na netu nebo v histroji najit coz asi frenkyho stve ale nadavat by se az takhle nemelo stve me ze prispevky bez odpovedi zapadaj prispevky s novou odpovedi taky a nove jen pribivaji melo by se to nak radit na nove stare s novou odpovedi a na nezodovezene
Datum: 23. července 2010 21:23
 postul-to je jasny,nema cenu s nim neco resit,on zase na par tydnu da pokoj a bude tu klid..jen sem myslel,ze pokud mu sem vic lidi napise,co si o nem mysli (ve zlem i v dobrem) tak by mu to nejakym zpusobem mohlo dojit a mohl si aspon odpustit ty nadavky..
Datum: 23. července 2010 21:22
 tak jako pravdu ma urcite, pionyra a mustanga ma peknyho to jako jo, asi umi no, ale nevim ja nedokazu soudit, ale co vidim tady jak se hadate treba napriklad o lukoprenu jestli ma bejt sedej nebo cervenej, no to asi nema cenu resit
Datum: 23. července 2010 21:19
 tak se braň!přece nejsi žádný pitomec
Datum: 23. července 2010 21:17
 Možná pravdu má...ale s tou spojkou (on ví) o tom nic neví...ale přeci tu nemusí být tak sprostej ne?
Datum: 23. července 2010 21:12
 swine2-jasny,ale kdyby si ty vedel tolik jako on,mozna i vis,tak se taky nebudes chovat jako on,neznalce a zacatecniky posilat do prdele s tim,jaky jsou to cu*aci..mozna neco umi,a muze nam to dat na jevo i jinym zpusobem nez ponizovanim.
Datum: 23. července 2010 21:12
 to je správný,všechno se dá domluvit.ale tohle už neni normální...
Datum: 23. července 2010 21:09
 ja nemuzu nic soudit, me franky nic spatneho neudelal, to ze z dachlem21 se franky nesnasej tak to at si vyresej nekde jinde, jako je pravda ze franky je z vas jeden ze zkusenych fichtlaru,tak to zas berete ze machruje ale on pise pravdu, nebo snad ne ? ja myslim ze tomu franky rozumi dobre a kdyz se hadaj z dachlem co je skoro v kazdym prispevku tak podle me franky ma pravdu ale to je muj nazor
Datum: 23. července 2010 21:09
 jsem pro aby bal zbanovaný. Má mě za totálního ču.áka kvůli tomu že jsem mu vyvrátil to: že mu fechtl se seiovym motorem bez uprav na rovině vytahne 85Km/h
Datum: 23. července 2010 21:09
 Dynamickou IP myslím nemá..chodí sem už dlouho, a má furt stejnou IP....já sem tu chvíli taky psal že to bylo na ban...ale potom mi sesa trochu nadal  , a už sem se uklidnil....
Datum: 23. července 2010 21:08
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 On má nějakou úchylku že pry když si strčíme prst do prdele tak nám pojede fichtl 90...........Ban na něj.Pokud nemá dynamickou Ip.....
Datum: 23. července 2010 21:06
 jj byl,porad nekoho ponizuje,mysli si ze je borec..nemusi se predvadet ze vsechno umi,my vime ze napriklad postul,jawa_cezetak,standa a jini toho umi fakt hodne,a proc oni se nechovaji jako on?normalne poradi na inteligentni dotaz a neposlou tazajiciho do prdele jako on..
Datum: 23. července 2010 21:06
 Co si pamatuju tak nějakej nepříjemnej byl už dřív když sem chodil pod stálím nickem...
Datum: 23. července 2010 21:03
 Jááááááááá jsem pro !!!!
Datum: 23. července 2010 21:00
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Hledám podrobný navod(nejlíp s fotkama) na půlení motoru CZ 175/477 nevite nekdo o necem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 14:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Muzu poprosit na mejl K.Vrtiska@seznam.cz ?  byl bych moc vděčnej
Datum: 24. července 2010 14:15
 Jinak nějaké ty fotky z půlení mám!
Datum: 24. července 2010 13:58
 Lori: Hlavně vymontuj úplně všechny šrouby,co drží motor po hromadě,samozřejmě musíš mít sundaný zápalko - stator a stáhnutej rotor - stáhneš šroubem M8 s pevností 8.8,sundanej poloautomat a hlavně celej primár včetně spojkovejch košů - musíš si to nějak zajistit,aby jsi povolil ty matice a hlavní je,že musíš stáhnout i primární kolečko z čepu kliky - musíš mít dvouramennej nebo lépe tříramennej stahovák,uchytíš ho za kolečko a přitahuješ hlavní šroub k čeou kliky,napružiíš kelpneš do toho gumovou paličkou a takhle to furt napružuješ a klepeš až odskočí,poté musíš mít rozpulovač skříní,cože je vlastně ocelová deska asi 10mm silná,uděláš si střed na matku 12ku,kterou můžeš přivařit,k tomu budeš mít 12ku šroub a naměříš si od středu poloviční vzdálenost rozteče na uchycení statoru dynama a vyvrtáš tam díru 6ku a koupíš si šrouby M6 dliuhý asi tak 80-90mm,pak je tam dáš uplně zamontuješ místo šroubů co držely stator dynama,pak našroubuješ šroub M12,kterej se opře o čep kliky - aby jsi nepoškodil čep je dobré si ten šroub na brusce zbrousit do kužele a pak už jen utahuješ,skříně musí jít od sebe rovnoměrně,nesmí to jít zkřiva!!!Jinak ohneš uvnitř tyčku vedení vidliček a je to v háji.Musíš mít ale fakt všechyn šrouby M6 co drží k sobě bloky vymontované,na žádnej nezapomeň! Pokud ti ty bloky nepůjdou moc od sebe tak je taky možný,že je to uvnitř přirezlý ty ložiska a tak, ale můžou i ty pouzdra hodně držet - co zajištují přesnou polohu - jedno je jak je vrchní úchyt motoru a jedno v zadním úchytu dole,ty když tak vyrazíš kdyby bylo potřeba nešlo půlit.Samozřejmě než začneš půlit tak musíš mít převodovej olej z motoru vypuštěnej a dobré je mít shozenou hlavu motoru a válec,případně i vymontované svorníky,možná si budeš muset přidržovat píst s ojnicí při půlení...Určitě to zvládneš,taky jsem to zvládl v 17ti.
Datum: 24. července 2010 13:11
 normalne to rozmontuj a pak to sloz ja ti dystak helfnu nemej zas bobky
Datum: 24. července 2010 11:19
 Ahoj draci , mam dotaz kdyz davam pist tak sipka ma jit smerem k vyfuku ?? cili dolu ? a muzu dat 2 krouzky na pist co ma min 3 krouzky ??? diky moc za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 12:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám odskoušený že to jede stejně jako kdyby jsi dal 2kroužkovej píst...ale bejt tebou bych se bál že ti vypadne ten mosaznej zámek a zadřeš...dej tam normál 3 kroužky
Datum: 24. července 2010 12:53
Jméno: radek
IP: uživatel7924
 abi ti to funfovalo tak se musi ta posledni dražka zaslepit
Datum: 23. července 2010 23:51
 dej tam tři kroužky kdyby jsi nechal jednu drážku vlonou unikala by ti směs
Datum: 23. července 2010 21:55
 No tak aby ti to pak nejelo ještě hůř než jak ti to jede...ale nikdy sem s timhle nelaboroval.
Datum: 23. července 2010 20:51
 nekde sem cetl ze 2 krouzky vic toci ale nemaji moc spodek , nechce se me kupovat novy pist tak sem to chtel skusit na pistu co ma mit 3 krouzky
Datum: 23. července 2010 20:49
 když dáš na píst se třema drážkama na kroužky jen dva kroužky..bude ti ve zbylej drážce, unikat komprese....
Datum: 23. července 2010 20:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pist sipkou dolů a kdyz mas pist se trema krouzkama tak je lepsi dat tri jede to i na dva ale je to takove blbe
Datum: 23. července 2010 20:47
 caw. Byl by nekdo tak hodnej a rel mi jak dlouhy jsou hridele v prevodovce u motoru 638/639/640 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 20:27
 čau seso..nemohl bi jsi mi nechat nák virobit misky řízení -náhled. (http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html)
popřípadně pošli cenu byl bich ti moc vděčnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 20:40
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Jsi tak blbej nebo si nidky neviděl tvrdý Y?
Datum: 23. července 2010 20:40
 sorac ale az tak dobej nejsem
Datum: 23. července 2010 20:33
 já sem nezkoušel tam dávat orig. misky ze simsona,potom bi to opravdu nešlo a 900 v háji..tak se radši ptám sesi jestli bi mi to nemoh visoustužit
Datum: 23. července 2010 20:29
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ze budes potrebovat takovy ty redukce jakoby misky co sednou do fika a na to ty riditka
Datum: 23. července 2010 20:27
 co si říkal
Datum: 23. července 2010 20:25
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 co sem rikal ?
Datum: 23. července 2010 20:23
Jméno: HeRo
IP: uživatel9828
 Zdar draci, nevíte jak mám seřídit spojku na fichtlovi. (Zařadím jedna, zmáčknu spojku, ale pořád nemůžu popojet. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 18:34
Datum: 24. července 2010 18:34
Datum: 24. července 2010 13:30
 Prvně zkus povolovat seřizovací šroubek spojky (pravý dekl motoru.) Když to nebude nijak reagovat...asi bude chyba někde ve spojce...to jen odděláš víko spojky, a zkoukneš to.
Datum: 23. července 2010 20:34
 možná je už sjetá, měl jsem stejnej problem, zkoukni ji!
Datum: 23. července 2010 20:15
 Zdar draci..když si na fichtla chci dát vidlici ze simsona .. stačí když viměnim jenom misky řízení
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 20:32
 jde to i bez tech misek normaalka nechas ty misky origo dachlacky a das do toho ted nwm bud simacky nebo dachlacky kule a je to sice se to musi kontrolovat a povolu je se to ale kamos s tim jezdi tereny a jumpy na pohodu a obcas to jen pritahne
Datum: 23. července 2010 20:32
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čusec hele deto já jí tam mám jen stačí vyměnit spodní kroužky z vidlic vyklepneš ten simsonáckej a dáš tam ten coje na fichtlu,použiješ originál kuličky.Trošku problém je záchyt reakce přední brzdy ale dá se to vykoumat  Hodně zdaru
Datum: 23. července 2010 20:26
 Zdravím vás pánové můj dotaz-budu překorkovávat spojku na mém pionýrovi i když už jsem to kdysi dávno dělal nemohu si vzpomenout na jakou tloušťku se zabrušují korky na lamele - dík za odpověď .
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 11:09
 Tak se ještě vracím k lamelám spojky -omlouvám že jsem se špatně vyjádřil o typu motorky,u nás je řada 550, 555-pařez 05,20 ,21-pionýr,a pak mustang-tak si dám příště pozor .No a k těm lamelám-u nás je obchod -Motocentrum olešná a tam je mají hotový a cena jedný je 89 kč takže vzhledem ceně jednoho korku -6 kč a práce není co řešit -koupím hotovou toť vše ......zatím
Datum: 24. července 2010 11:09
 hmmm tak už je za 250
Datum: 24. července 2010 11:08
Datum: 24. července 2010 11:07
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Je-li to pionýr typ 20-23 , je tloušťka korku 5mm.
Datum: 24. července 2010 7:15
 Přesně tak, když se doptazující pořádně nevymáčkne, jak pak má někdo védět jaký má namysli tip.
Datum: 23. července 2010 20:35
 20,21,23 je vlastne jedno,pokud maji origo motory.
Datum: 23. července 2010 20:17
 jezis,budete se tu se mnou prit kvuli kravinam?jasny ze parez je taky pionyr,ale nikdo tady nenapsal o jakyho jde,jestli 550,555,05,20,21 nebo 23!
Datum: 23. července 2010 20:16
 na pareza netusim,udo psal na pionyrovi,proto jsem rekl,ze je jednoduzsi koupit hotovou,o parezu tu nikdo nemluvil
Datum: 23. července 2010 20:02
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Zajíci13 poraď , kde se dá koupit hotové ferodo na 555tku
Datum: 23. července 2010 19:23
 neni jednodussi koupit hotovy ferodo?
Datum: 23. července 2010 19:03
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Čus, mohu použít výfuky a kolen z jawy 350 na motor z jawy 356? Jde o ot že 350 je 350ccm a 356 je 175ccm. Nejsem schopen zaboha sehnat kolena a výfuky na jawu 356. Jde mi o to zdali jsou průměry potrubí kolen a matice stejné nebo ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 18:52
 file:///C:/Documents%20and%20Settings/Guest/Plocha/Bobin%20jawa/ficht%20kramek.jpg Nevíte někdo ty otazníky chybí mi 56 a 1 pls??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 16:34
Datum: 24. července 2010 16:34
 rroovviinn: nic si z něho nedělej...šte ho že ho tu každý nesnáší...jsou s ním jen problémy...ty první místa za jeho fechla mu už lezou na mozek
Datum: 24. července 2010 11:10
 Díky tím co mně bránily.Já bych řekl že tady nikde není napsané že si tu nemůžu davát jaké chci příspěvky jawy se to týká tak nevím co tady valíš (blb).No a co že mně to nemyslí tak stupidně jako tobě.Radši budu blbý a né tak ,,chytrý"jako ty.Já vím že to můžu tipnout a zkratuje mi to tak se snad zeptám, dělám poprve novou elektriku zapojuju to do spínací křínky poprvé tak se zeptám jak to má snad být né?Ale to tobě očividně nedochází!!
Datum: 24. července 2010 10:30
 právě že ptal a ty jsi šel spát že brzo vstáváš.
Datum: 23. července 2010 21:58
 http://www.fichtlpokec.cz/pokec-srazy-vyjizdky/id156300.html?odpovedet=1 tady, odpovedet dovedes snad sam...a napis tam pod nickem frankym aby jsme meli vseci poctu
Datum: 23. července 2010 21:55
 ja ti nic dokazovat nepotrebuju,me a ostatnim staci to,jak se projevujes
Datum: 23. července 2010 21:54
 tak mi vysvětli prosím funkci axialu díky
Datum: 23. července 2010 21:50
 podle me sis pod nickem franky udelal spatny jmeno,proto uz tak nepises..nevidim jiny duvod,proc by normalni inteligentni clovek menil prezdivky na kazdy dotaz..
Datum: 23. července 2010 21:49
 A jeste proc se nebranis trochu v hornim prispevku? TO se natolik bojis ze se nedokazes ubranit? nemas autoritu? Asi ocividne jo
Datum: 23. července 2010 21:48
 a proc asi menis jmena?aby si hned kazdej nerek-aaa franky,ten zas bude mit blby kecy...neni to tak?
Datum: 23. července 2010 21:45
 rikam znova-jak mam najit mezi tolika dotazy tvoje odpovedi?kdyz-zaprvy menis jmena,za druhy nevim kdy priblizne to bylo a za treti ani nevim,na jaky dotaz ta hadka byla.ses natvrdlej a nedokazes to pochopit,nebo to jednoduse pochopit nechces?
Datum: 23. července 2010 21:44
 to se blbe hledaj dotazy. kdyz mas vsude jiny jmeno
Datum: 23. července 2010 21:41
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 nevim co tu resite takovyhle pi*viny kdyz muzete zodpovedet nake stupidni otazky novackum a nekdy i pokrocilim sem tam s nakou nadavkou na idiotizmus .......
Datum: 23. července 2010 21:38
 axial jawa 21
Datum: 23. července 2010 21:38
 to je trosku smutny,kdyz ty nevis co si psal a my ostatni si to zive pamatujem,pokud mas az takovou sklerozu,najdi si to tu sam mezi tema 10 000 dotazy,jestli ne vic..a koukam ze ty nejak nechapes o co tu de,celou dobu se ti tu snazime nastinit,jak se ty chovas k nam ostatnim a k zacatecnikum..
Datum: 23. července 2010 21:34
 Achjo....ja uz na tebe nemam nervy,....uz se s tebou nemam o cem bavit...
Datum: 23. července 2010 21:32
 nebyli,ale v kazdy hadce si to rikal typem-nestvete me,mam za sebou pernej den (nerikam zes to napsal presne tak,ale vyznam stejnej) jako by ses nam chtel pochlubit,jakej ses velkej pracant..
Datum: 23. července 2010 21:27
 to uz sem ti taky psal franky...ano motory pulim, ale segment me pretaci deda....uz si to vybavuješ?
Datum: 23. července 2010 21:27
Datum: 23. července 2010 21:20
 neh=nech,sorry sem utahanej,mel sem narocnej den..
Datum: 23. července 2010 21:19
 aaa ta stara vymluva..pamatuju si,jak si pred nekolika mesici prisel,vsechny dotazy vyrval jaky jsou to kreteni a pak ses vymlouval,ze si prisel vecer domu,ze si utahanej atd..to si uz neh,na to nejsme zvedavi..a ja ti jen nazorne predved,jak se chovas ty k ostatnim,nemel sem v umyslu ti tu delat ucitele cestiny a pravopisu...ALE TO TY NEPOCHOPIS,NA TO TY NEMAS ! (tim sem te nechtel urazit nebo ,,setrit'',jen dalsi nazorna ukazka z mnoha,jak mluvis ty k ostatnim)
Datum: 23. července 2010 21:19
 Vtipnost sama sebou franky..hmm prej to se ji..omg
Datum: 23. července 2010 21:17
 ok budu myslet jako ty-neumis psat slusne a bez chyb,tim padem ses neco min nez my a nebudu te preci placat po ramenou jak jses dobrej..sbohem! (viz slovo mladeS) a neberu ohledy na to ze ses preklepnul,to preci neni mozny!
Datum: 23. července 2010 21:08
 Pač na ty co něco umi se chovas normalne...na zacatecniky ses jako kdyby uměli to co ty ty blbečku!!! Slušně napsat umíš jen těm co už ví io čem je go!
Datum: 23. července 2010 21:06
 dachl21-rekl bych ze nejsme jediny,co ho nemaj v oblibe.
Datum: 23. července 2010 21:02
 jo,ale ja osobne,kdybych ji delal poprvy,taky bych se zeptal.porad lepsi,nez kdyz se tu nekdo pta,na co je karburator.
Datum: 23. července 2010 21:02
 termix : ted o prázdninách sem přišlo mnoho začáteččníku, a nekdo vubec nic neumi, zacina...taky sem tu na ne nadaval..pak mi sesa nadal..a už se klidním, a odpovídám normálně na to co vím.
Datum: 23. července 2010 21:02
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 myslim si ze nadavky by tu nemeli byt ale v jednom ma pravdu je to jednoduchy vrati tam tu packu co sni otaci a uvidi ten plisek na jaky de kontakty a podle polohy pripaji prislusne 2 dratky nic slozityho ad si veme treba mamu tatu brachu sestru a prijdou na to a nemusi psat zbytecnej dotaz tot moje odpoved jina stranky ujdou aspon naka snaha i naky obsah  jen tak dal
Datum: 23. července 2010 20:58
 Zajíc : Ty jo, ani nevíš jak jsem rád že nejsem sám. kdo ho očividně nesnáší kreténa!!!!!!!! Konečně mu to nékdo taky napsal
Datum: 23. července 2010 20:57
 franky,di do pici,aspon pis pod jednou prezdivkou a ne jak curak v kazdym dotazu pod jinou,ip se ti nemeni ty pako! hnus vid kdyz nekdo nadava?tak uz sklapni,nehraj si tu na chytryho a zase odkrac,bylo nam tu bez tebe lip. a ty stranky,ma alespon snahu a nekopiruje z ostatnich webu,predved nam tvuj web??  a jak vidis,nikdo te tu nevidi rad,takze vubec nechapu,proc sem porad lezes a zneprijemnujes atmosferu..
Datum: 23. července 2010 20:53
 Zajic : ten blb je franky jestli ho znáš, tohle je u něj normální.
Datum: 23. července 2010 20:37
 blb - jezis koukam ze si chytrej u vsech dotazu..normalne se zeptal,tak prestan nadavat! pokud se ti to nelibi,muzes odtut odkracet,pokud elektrika neni jeho +,je jasny ze se zepta,nez aby to zapojil a neco mu zkratovalo!
Datum: 23. července 2010 20:18
 http://www.jpeg.cz/view-802_ficht_kramek.jpg.html
Datum: 23. července 2010 19:06
 registrace je na 30 sekund, kdž dobŕe píšeš.
Datum: 23. července 2010 19:06
Datum: 23. července 2010 19:05
 nejsu tam zarechystrovaný šak to pak smažeš to je tak těžké??
Datum: 23. července 2010 19:03
 budu si plnit mail tvym souborem  , hele soubor nahrej na rajce.net, a opetovne to sem vloz..nic tezkeho
Datum: 23. července 2010 18:58
 tak jestli tom rozumíte tak mi dejte email a já vám to pošlu
Datum: 23. července 2010 18:55
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 dal si sem cestu k souboru od tebe v pc mi se ktobe nedostanem
Datum: 23. července 2010 18:54
 cože??
Datum: 23. července 2010 18:52
 jestli se na ten obrázek někdo dokáže podívat tak asi nebudeš moc rád
Datum: 23. července 2010 18:51
 máš e-mail pošlu ti to
Datum: 23. července 2010 18:44
 ten obrázek musíš umístit na nějaký server: např. rajce.cz
Datum: 23. července 2010 18:43
 Ahoj. Chtěl bych vás pozvat, kdo by měl zájem, na sraz motocyklů v Domoradovicích ( poblíž Hradce nad Moravicí, Opavy ). Jedná se o 11. akci srazu motorkářů, ale naleznete tam i pionýry, čezety apod. ale i rychlí mašiny. Já tam tedy jedu poprvé, ale podle fota od kamaráda to vypadá slibně. Jak jsem psal jedu tam poprvé, tak nevím jak to probíhá, ale tahle akce je jediná, kterou poblíž Opavy znám, tak alespoň tuto než žádnou. http://www.motosrazy.cz/index.php/srazy-a-akce-dnes/details/69-11-domo-moto
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 18:39
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Čau draci,mám dotaz ohledně Jawy 350,čím to může být že vibruje víc motor při volnoběhu?Jen odhadem co by to mohlo dělat.budu ji kupovat tak abych věděl.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 21:31
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 23. července 2010 20:49
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jj no uvidíme co to bude.
Datum: 23. července 2010 19:24
 je i mozny ze to dela spatnej volnobeh..me to dela ciza 175/450,kdyz mam nizky volnobeh a motorka ma tendenci zdechnout,taky to ma vetsi vybrace
Datum: 23. července 2010 19:16
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 No začalo to prej dělat z ničehonic,nebo jak případně poznám co to přesně je?na místě,na co se zaměřit,jestli to je klika to asi nepoznám co?dík
Datum: 23. července 2010 19:14
 muze to byt klika,ale vem si u auta,konkretne vyfuk..kdyz mas nizke otacky,vyfuk se u auta trepe vic nez na vyssi otacky..rekl bych ze je to normalni
Datum: 23. července 2010 19:07
 zdarec hoši víte jak je spínací skřinka na jwu 50/20 nevíte někdo jak tam jsou ty čísla nemáte někdo foto jak je to popsané??Vídím jen 55 nevíte jak je to naproti nebo jak prosím odepište
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 20:04
 kdyz vidis ze kde je 55 tak vlevo od toho bude... pak... pak... zkus to
Datum: 23. července 2010 20:04
 jako to vím ale já to nemám popsané u tych plíšků a tak potřebuji vidět foto,takto mi to nepomůže ptž nevím co je na které straně.ale dík..
Datum: 23. července 2010 18:24
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
Datum: 23. července 2010 18:21
 Zdar draci.zaměnil sem vidlici z pioníra za vidlici ze simsona a zjistil jsem že se každá miska v krku řízení se liší ve velikosti..tak jsem koukal na internetu a sada ložisek řízení stojí 900..nevíte někdo kde to mohu koupit levněji.díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 18:32
 koupim si misky a ložiska a mělo bi to tam jít
Datum: 23. července 2010 18:32
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ale jestly to chces na pincka tak budes muset mit takovy 2 redukce nedavno se to tu resilo
Datum: 23. července 2010 18:00
 http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/46_69/products_id/2602
Datum: 23. července 2010 17:54
 Zdravím.Jedu do práce na pincku a předjíždí mě modrá fiesta.za chvíli zmizí v zatáčce a koukám zatřepe se strom(že by bezdomovci chystali dřevo na zimu?)dojedu a koukam tam auto v příkopě!dám pincka na stojan a běžím k němu.zepředku kouř,vevnitř týpek leží na předních sedadlech celý od krve.volám 112 a jdu pro něj.dveře zašprajcované o kmeny a z přední kapoty už jdou plameny.naštěstí přibíhají další takže rafnu dveře ohnu je do vrtule a týpka vynesem ven na drudou stranu cesty,vytáhnu z pincka mou vlhkou lékárničku a začínám týpka omotávat.z fiesty už jdou metrové plameny.přijíždí hasiči a rychlá.nakonec dorazí policie sepíšu protokol a jedu domů.dosraný až za ušima a bez lékarničky.Co z toho plyne?lékarničku vždy v suchu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 11:05
 lori-at o tom radsi nemluvi,vis co to pro nej muselo bejt,navic kdyz si to musi cely vybavit aby ti to napsal???
Datum: 24. července 2010 11:05
Jméno: lori.
IP: uživatel6468
 Broocheer mluv...
Datum: 24. července 2010 10:34
 proste hnus. Ten člověk nebyl totiž celý. Radši to tady rozepisovat nebudu protože to je fakt brutální humus. No pokud po tom někdo strašně touží můžu mu popsat co přesně jsem viděl když jsem ty dveře vyrval. No ale pořád se mi to promítá před očima ten pohled na teho člověka je to jak zlý sen
Datum: 23. července 2010 21:30
 boocheer-i to se cenni,mel si snahu..nevim,ja bych to asi taky neunes a seklo by to se mnou,podle toho co vsechno by tomu havarovanymu bylo..
Datum: 23. července 2010 21:25
 tak to jseš borec. Zažil jsem něco podobnýho jenže předjíždějící auto za zatáčkou vpálilo do nějakýho patníku. Taky okamžitě zaparkuju fechtla,vyrvu dveře. Jenže jak jsem videl toho rozmasakrovaného člověka tak jsem se okamžitě vyvrátil a probral jsem se na lehátku vedle sanitky. Az jsem se vzpamatoval tak jsem nasedl,poděkoval jsem jim a jel jsem dál
Datum: 23. července 2010 21:24
 k radosti to ještě nemám.leží ve fakultce v ostravě na jipu s nějakým zasraným streptokokem...
Datum: 23. července 2010 20:50
 sesa-dalsi malej jawar?
Datum: 23. července 2010 20:03
 nekecej,, ja uz mam zadelano na druhem,,, tak to gratuluji
Datum: 23. července 2010 19:35
 parada  takovy by meli bejt vsichni,blahopreju a hodne stesti,aby tu lekarnicku priste nepotrebovali ostatni na tebe  jo a kdyz mluvite o te vejsce,ja mam asi 180 a moje pritelkyne ma zhruba 151..vypadame jako tata s dcerou  vyska opravdu v nicem nehraje roli
Datum: 23. července 2010 19:14
 postul: i proto sebou v autě vozím hned 2 lékarničky....protože nikdy nevíš.
Datum: 23. července 2010 18:38
 no seso já jsem normálně naměko.k té lékarně můžeš přihodit i plínky.v pondělí se mi narodil druhý malý fichlař
Datum: 23. července 2010 18:37
 účelem článku bylo uvědomit si že taková věc se klidně může stát každému z nás.potom je třeba být připraven a ,,nezdřevěnět,,.neumím si předsavit že ležím v autě se zlámanýma nohama a lidi kolem mě jezdí a dělají že mě nevidí a já uhořím na zlámané nohy kvůli lhostejnosti
Datum: 23. července 2010 18:32
 presne je to fichtlar jak serdcem tak rozumem,,, proto si zaslouzi scela novou lekarniku ... jenze ted je doprodana a tak k tobe priputuje druhej tyden v srpnu,,do ty doby radsi nejezdi,,co kdyby nekdo potreboval lekarnu na silnici
Datum: 23. července 2010 18:27
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 meli by te navrhnout na nakou cenu treba hrdina fichtlkramku
Datum: 23. července 2010 18:20
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ja 185 a sem taky malej
Datum: 23. července 2010 18:19
 já mám jen 177cm  sem malej?
Datum: 23. července 2010 18:15
 jakmile by ti došlo že pokud něco neuděláš tak je konec udělal by jsi cokoli
Datum: 23. července 2010 18:13
 no neboj dosrany jsem byl až za ušima.
Datum: 23. července 2010 18:09
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 vejska na to nema vliv ja bych asi taky jen cumel  to asi kazdej az na par jedincu
Datum: 23. července 2010 18:08
 ale já mám jen 165cm
Datum: 23. července 2010 18:06
 Tak to je chvályhodné, já se ocitnout v takové situaci tak nevím, jestli bych nezůstal zaražený stát...
Datum: 23. července 2010 18:06
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 to vis cezetak je taky velkej kluk
Datum: 23. července 2010 18:04
 čezetáku já se červenám!
Datum: 23. července 2010 18:02
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ale zase si nikomu pomohl coz se ceni dobre ty to melo jakoby napravit tu prvni cast
Datum: 23. července 2010 18:01
 to termix: můpžeš si ty blbé kecy nechat? postul neni žádný 13 letý fichtlař jako ty, co jsi furt něco vymýšlí....!
Datum: 23. července 2010 17:56
 to je fakt dnes ráno.ztoho plyne že týpek by uhořel nebo se udusil.
Datum: 23. července 2010 17:47
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 wtf a to je sen nebo se to fakt stalo  co ztoho plyne ses bez lekarnicky  ale zase si nikomu pomohl coz se ceni dobre ty
Datum: 23. července 2010 17:44
Jméno: moped man
IP: uživatel9614
 zdary draci chystate se zejtra nekdo na zavody pmopedu do stoda ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 8:38
Jméno: ..
IP: uživatel10256
 ..
Datum: 22. srpna 2010 8:38
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
Posl.aktualizace: 26. července 2010 9:58
Jméno: zajic13
IP: uživatel9643
 ses jeste malej..05tka je nejstarsi z rady tehle fichtlu a je krasne stavena,ty plechy ze pridavaj na vaze?myslis ty 2 kila?vetsi vahu prida spis to,ze se pred jizdou napijes a snis housku.starsi lide rikaji,ze z jizdy na pionyru s revmaplechama tolik nebolej kolena,je fakt,ze to ma mensi odpor vzduchu,ale je to krasne staveny..
Datum: 26. července 2010 9:58
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 ja mam taky predelavku z 05 na 21 a sem rad 05 je hnusna a ty plechy ji pridavaj vahu jo a ten inzerat je hustej ma na tom asi pet barev tak me zajima jakou ma v technicaku
Datum: 26. července 2010 9:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Taky mám doma 05 z 63 roku...všechny origo díly už jsem poscháněl i origo karbec a ten hliníkový airbox atd...takže už jen čekat až někdy v budoucnu budu chodit do práce a vydělám si na renovaci
Datum: 24. července 2010 13:06
Datum: 23. července 2010 21:59
 na te moji jsou jen neoriginalni riditka,ale ty tam daval deda kdyz na ni zacinal jezdit,takze dobova uprava  bohuzel ma urvanou hrazdu..ale mam doma i originalni,ty kratky riditka,tak az budu 05tku davat dohromady,urcite je tam dam
Datum: 23. července 2010 17:05
 mam 05tku po dedovi,taky prvni motorka na ktery sem jel a na ktery sem se zaklady naucil  vse je original,takova ta barva spis do oranzova nez cervena,podle me nejkrasnejsi barva co se davala na pionyry  a ta co je na inzeratu pochybuju ze je komplet original,zaprvy ty barvy,dobre,cerno zeleny se treba delali ale ten plech pres karbec a filtr je v odlisny barve a narozdil od motorky neni skoro poskrabanej,zbytek je poskrabanej docela dost..nerek ybch ze je to az tak nejak vyjimecnej kousek,original urcite neni..
Datum: 23. července 2010 17:03
 jj. Ta 05ka to byl první stroj na který jsem sedl. Bylomi 10 let když jsem to předělával. To mi tehdá nic neříkalo bral jsem to že to je pincek jako pincek bezcený kus plechu. později mi jawy přirostly k srdci a už bych si nejraději nafackoval
Datum: 23. července 2010 16:49
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 presne tak bylki sme mlady a bly
Datum: 23. července 2010 16:45
 Taky jsem měl 05ku zakoupenou hned měsíc po tom co se začaly prodávat první 05ky. Jenže já blbec jsem to překopal na 21čku, tam už neni náznak 05ky kromě krytu se zámkem a kostrou. Kdyych i nechal v originále udělám líp
Datum: 23. července 2010 16:40
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ja tu moji predelal na 21 ty plechy byli naky divny a prodal sem je za 300
Datum: 23. července 2010 15:25
Jméno: fichtlák
IP: uživatel9121
 čau hoši nevím co mám dělat na jawa 20. když normálně nasadím rozetu dám na ni šneka kolíky mám v pořádku šnek se na ní krásně točí točí se táhlo tachometru. Ale jak dotáhnu matici rozety ikdyž ne uplně tak rouzetou nëjde točit nebo jen strašně z tuha. Když zkusím tak koližsko na rozetě tak se točí krásně Nevíte čím to může být moc děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 22:32
 šneky jsem už zkusil asi 3 a z každým to nešlo takže tím to nebude
Datum: 23. července 2010 22:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemá ložisko vůli v té rozetě? může se ti to někde opírat a dřít to a pak s tím nejde potočit nebo něco takového to bude. Já by\ch zkusil vyměnit celého sněka+kryt šneku a viděl bych hned co to dělá
Datum: 23. července 2010 20:54
|



|