Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
Posl.aktualizace: 31. července 2010 9:53
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Vem si píst do mototechny a je...
Datum: 31. července 2010 9:53
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 TO: lk - Óch ja. Spousta lidí je tady poměrně málo gramotných - dle stylu psaní, horší je, že jsou zde i tací, kterým dělá problém čtení! Přečti si všechny odpovědi k tomuto dotazu, pak ještě jednou co jsem psal já a pak se mě ptej od kdy se kupujou kroužky podle starých. Od té doby, co tě nenaučili číst!
Datum: 28. července 2010 22:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 robert: od kdy se kupujou koružky podle starejch? stačí když se koukne jaký číslo má vyražený na pístu, případně vrtání válce změří posuvkou a podle toho, kolikátej výbrus má, tak koupí kroužky....zálkadní vrtání je 38mm a výbrusy jdou po 0,25mm ... jednoduchá matematika.... jinak pismena dříve udávali toleranci výbrusu, ale na to už se dneska nehraje
Datum: 28. července 2010 19:30
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Raději se podívej do tabulek, kolik pístních čepů různých velikostí se dá použít pro jaký píst a ojnici a zjistíš, že tam jakýkoliv dát nemůžeš. Válec i píst by měli mít na sobě vyražené písmeno, popř. číslo výbrusu - podle toho se podívej do dílenské příručky a zjistíš, jaké tam patří pístní kroužky. Rozdíly bývají v setinách, ne-li tisícnách milimetru, to okem nepoznáš a posuvkou změříš jen přibližně. Nelze kupovat kroužky nové, podle starých ojetých. Co potom koupíš? Nové kroužky s průměrem jak ojeté? Jestli nechceš marnit čas, peníze a svou práci, sežeň si dílenskou příručku pro Jawa 05/20/21/23a a tam vše potřebné nalezneš.
Datum: 28. července 2010 17:06
 Radši si na ten pístní čep udělej stahovák at tim mlácením nepoškodíš ojnici.
Datum: 28. července 2010 13:15
 Píst vyndáš tak že z válce odšroubuješ výfuk i karburátoe. odšroubuješ hlavu a pak to celé normálně vytáhneš. Pak jsou v pístu ty otvory pro čep a v nich zajištovací kroužky. Ty vytahni kombinačkama. Pístní čep jde obvykle vysunout ručně pokud je motor nějakou dobu jetý. Když to nepujde tak to normálně vyraz nějakou kulatinou a kladivem. A pozor ad sinepoškodíš bronzové futro v ojnici a ad ojnici neohneš. opatrně a s citem. Změř si šuplerou průměr válce,a v mototechně nebo někde řekni že chceš píst s kroužkama na tento průměr a oni ti to dají. alespon u mě to tak funguje. S pístem doporučuji koupit i nový pístní čep
Datum: 28. července 2010 12:53
|



|