Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci,koupil jsem si novýho pincka,jede nádherně.Majitel předtím jezdil na Speciál a M2T(nechci vyvolat hádku),já budu jezdit na Natural 95 a polosyntetiku.když budu dekarbonovat tak píst a hlavu jenom?a taky mi řikal že se tam bude muset lít aditivum aby se to líp mazalo,ale já si myslim že je to blbost,protože fichtl nemá ventyly snad ne?ps fotku mám v profilu je to ta 21...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 10:04
 jawak353: ty to delas???? v tom pripade objednavam u tebe 20litru benzinu Normal 84 oktanovy. Olej mam lepsi ale tento benzin bych rad vyzkousel a urco mas doma nakej kdyz jezdis na to co ma v prirucce.
Datum: 05. srpna 2010 10:04
Jméno: jawak353
IP: uživatel8902
 nevím co žešíte lejte do fichtla co má napsany v příručce a když chceš přejít na polosintetiku tak to důkladně dekarbonuj
Datum: 05. srpna 2010 8:50
Datum: 29. července 2010 22:32
 Kdyby mi pionýr dojel do mexika což si myslím že by dojel  tak bych to tam skusil
Datum: 29. července 2010 22:29
Datum: 29. července 2010 21:04
Datum: 29. července 2010 20:09
Datum: 29. července 2010 19:48
Datum: 29. července 2010 18:35
Datum: 29. července 2010 18:30
 by ses divil jak voda z mexického zálivu hoří  To nevíš jak se tam stala ta ropná katastrofa? jak prasklo potrubí nebo něco z ropného vrtu a každý den do vody uniká miliardy litrů ropy... obrovská škoda
Datum: 29. července 2010 18:30
 boocher : prosím o vysvětlení proč to jede jen na vodu z mexického zálivu  :..dyt ta voda nehoří tak jak to na to může jet?
Datum: 29. července 2010 18:28
 už dnes se dokázalo že pionýr dokáže jezdit na vodu bez žádných uprav...ale má to malý háček,ta voda musí byt z mexického zálivu
Datum: 29. července 2010 18:27
 toho bych se nechtěl dočkat,až by mě předjelo nešlapající kolo na raketový palivo
Datum: 29. července 2010 18:24
Datum: 29. července 2010 18:22
Datum: 29. července 2010 18:18
 Mám tomu rozumět že za dejme tomu 20 let si koupím benzín s oktanovým číslem 666?
Datum: 29. července 2010 18:14
 pockej 20 let a bude i 200oktan. nezapomen ze oktany nejsou omezeny cisle 100 jako % takze to bude cim dal tim vic stoupat.
Datum: 29. července 2010 18:08
 ale to s tim 200oktanem bylo přehnaný
Datum: 29. července 2010 17:55
 Já se taky nehádám  ,,,jen máme trocha jinej názor na danou věc....
Datum: 29. července 2010 17:54
 rozsypal se v rychlosti 50km / h. ne v 90. dachl: ok ja se nehadam. pro me za me tam davejte vsichni 200oktan. ale casem uvidite co vam to udela. a ze fichtly jezdi odjakziva 80.... mozna dle origo tacha. a honit zbytecne fichtla muze delat jen ten co nema cit k motocyklu. Kdyz chcete aby vam vydrzeli jen par let tak klidne jezdi 120.
Datum: 29. července 2010 17:52
 jako to že dáš jinej benzín a že ti bude pionýr skákat do vzduchu? Co je to za chujovinu..tohle se mi jeśtě nikdy nestalo....a dobrý fichtli odjakziva jezdej 80 km/h a zadnej motor se jim nerozsypal...me ano...protože mi narážel píst do hlavy
Datum: 29. července 2010 16:38
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Rozsypal se protože jel na tom 90, ne že jel na leteckej benál
Datum: 29. července 2010 15:43
 ja nerikam ze je to otazka 5 minut jizdy. ale dlouhodobe se snizuje zivotnost motoru. felicie je neco jineho ale taky na to neni stavena. Felicie ma proti fichtlu nizky otacky a to hraje taky roli. Ten motor se rozpad zrovna pri rychlosti 50km/h kdyz jel na tom fichtlu v obci. dotlacil domu a kdyz otevrel vika tak hned uvidel ze z lozisek moc nezustalo a o stavu valce a pistu uz nemluve. ukazoval mi fotky ale byli jeste v "analogove" podobe takze je nemam.
Datum: 29. července 2010 15:36
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Skodovak- a proč se ten motor rozsypal? Protože jel na leteckej nebo že jel 90? Na natural jezdim hodně dlouho a nikdy se nic neklepalo. Přirovnání kamna je úplně někde jinde. Co třeba felicie ta je určená na normal nevim asi 91 a myslíš že se se 100 oktanem rozpadne? Kdeže.
Datum: 29. července 2010 15:31
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Skodovak- a proč se ten motor rozsypal? Protože jel na leteckej nebo že jel 90? Na natural jezdim hodně dlouho a nikdy se nic neklepalo. Přirovnání kamna je úplně někde jinde. Co třeba felicie ta je určená na normal nevim asi 91 a myslíš že se se 100 oktanem rozpadne? Kdeže.
Datum: 29. července 2010 15:31
Datum: 29. července 2010 15:26
 Speciál už u nás i v okolních městech zrušili kompletně. Takže musím tam let natural. Ve výkonu rozdíl nepoznám,poznám rozdíl jenom v tom že když si chci užít s pinckem trochu rychlejší jízdu tak s naturalem motor o poznání dříve vadne. Aditivum jsem jednou zkusil a poznal jsem že pionýr o hodně líp táhne odspodu. Ale jaksi divně to smrdí z výfuku tak ho tam nedávám. říká se žeprej s tím aditivem ti vydrží píst i válec déle než se vyběhá
Datum: 29. července 2010 15:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 fichtl nemá ventyly snad ne?  snad ne
Datum: 29. července 2010 14:57
 zipoman: s tim olejem s tebou souhlasím ale z vlastní zkušenosti vím že když dam special- fichtl na volnobeh jede pravidelne a jen mirne se klepe jako skoro kazda jina moto. Dal jsem 95 natural a klepal se jak stabilak-kazdym vybuchem poskocil na stojanku o milimetr. Kdybys měl třeba kamna určený na dřevo, taky bys tam necpal uhlí že jo. Totéž fichtl. Na 95 NENI konstruovanej stejne jako na rychlost nad 80km/h. To je na nej proste moc. Tatuv kamos kdysi dal do fichtla leteckej benzin 100. A co to udělalo? Myslíš že to jezdilo?? Dal tam olej jakej mel bejt dokonce myslim ze lepsi ale ten motor to proste nevydrzel. V tom benzinu nebylo nic vic ani min nez 95 az na mnozstvi oktanu. A co se stalo?? jelo to 90 ale motor se po 20 km uuuuplne rozsypal. Takze myslim ze tam nebude jen odolnost proti samozapalu.
Datum: 29. července 2010 14:26
Jméno: zipoman
IP: uživatel10026
 Skodovak-Až budeš studovat chemii na střední tak se dozvíš, že je to jenom poměr, řekni mi jak u naturalu 95 poznáš obsah účinné látky která vybuchuje. 95 udává že palivo je stejně odolné proti samozápalu jako směs 95% oktanu a 5% heptanu. Hlavní věc u plný syntetiky je, že začíná mazat ož od určitý teploty, kterou pionýr nedosáhne, olej se tedy špatně spaluje a ještě víc karbonuje, nej je jezdit na polo nebo mineral. Taky je blbost přejít z m2t na polo bez důkladné dekarbonizace. Polo rozpouští karbon a jemnej píseček vydírá válec až zadřeš (vlastní zkušenost na čz která jezdila na m2t a přešlo se na motul 510).
Datum: 29. července 2010 13:54
 ja bych řek že pro fichtla na normalni provoz staci mineral a pokud s tim jezdíš závodně nebo to nešetříš nebo tuníš a podobně tak polosyntetika. Dle toho co jsem četl je i M2T pro fichtla luxus. Ja jezdím na mineral a ok. Polosyntetiku jsem ještě nezkoušel a ani to zatím nemám v plánu. Nemám dúvod sundavat hlavu a valec a pist jen kvuli čištění a abych to zadřel diky uvolnene usazenine nekde 70km od baráku to taky nechci. Ale kdyz uz sundavas hlavu a valec tak to dekarbonuj a pak klidně polosyntetiku. Toď muj nazor
Datum: 29. července 2010 13:29
 Samozřejmě ji tam lít můžeś...ale pro fíka už je to nadbytečná škoda...ale když máš peníze tak není problém...ale někde na netu jsem opět četl že do fichtla nepatŕí syntetika
Datum: 29. července 2010 13:03
 a proč ne syntetiku?
Datum: 29. července 2010 13:02
 dachl: mam na mysli M2T v te lahvicce prusvitne valcoviteho tvaru-to nejlevnejsi. to je voda. od parama nevim jestli to je ale je to na nic. vim ze jsou naky M2T co jsou dobry ale nemuzu o tom mluvit pac jsem nezkousel. v 76 bylo M2T do trabantu a to je supr olej. od parama urco neni.
Datum: 29. července 2010 13:02
 u nás právě taky ne...
Datum: 29. července 2010 13:00
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 u nas už special neni
Datum: 29. července 2010 12:59
 sorry...paramo v tej době asi bylo...pokud máš na mysli tím dobrým m2t olej od parama tak to pak jo....
Datum: 29. července 2010 12:39
Datum: 29. července 2010 12:35
 No tak to prr hochu...M2T od parama je snad nejlepší m2t co je...a tohle M2T v roku 76 určítě nebylo...a podle mé to na special jede stejne be hůř než na natural.....a žádné nadměrné detonace sem nepozoroval.
Datum: 29. července 2010 12:34
 To venca: M2T dnes určitě není lepší. Táta doma vykutal starý M2T z roku 76 a kdyz jsme to porovnávali tak dnesní M2T je voda s trochou oleje zatim co stary M2T je asi tak kvalitní jako Mogul 2T. Pěkně hustej a zadná voda kouřivá.
Datum: 29. července 2010 12:10
 zipoman: zřejmě jsi nestudoval chemii. oktanové číslo je odolnost vuči samozápalu ale i vyjadřuje obsah účinné látky která vybuchuje. Tudíž jde i o míru výbušnosti. Mě se fichtl s naturalem klepal jak stabilák. Rozdíl tam je a velkej. To jako by jste do trabanta lili letecky benzín. I to zkoušeli na fichtlu kamarádi letecky benzin tam nalejt. Jo jelo to bez uprav 90 ale po 20 km se motor rozpadnul.
dachl: speciál tak snadno nezruší. U nás jedna pumpa co dřív special neměla ho začala minuly tyden prodavat. Je o něj velkej zájem a bere ho hodně lidí. A je levnější  . O zrušení speciálu byli kecy už před mnoha lety a ted v okolí mají 3 ze 4 pump speciál. a ptal jsem se prdavaček a ríkali že žádný zrušení v nejbližších 10 letech určo nebude. Prý 6/10 zakazniku co berou benzin berou special.
Datum: 29. července 2010 12:07
 Proč by neměl dávat polosyntetiku?? Ta je u pincka už celkem běžná...do pincka nepatří plná syntetika...ale polo tam lít může
Datum: 29. července 2010 12:02
Jméno: venca
IP: uživatel9464
 polosyntetiku tam nedavej,zmaris to!na to to neni delany,vycisti pist,hlavu,kanaly ve valci a vyfuk a davej Mogul TS v pomeru 1:33.nebo se na to vykasli a jezdi dal na M2T-on uz je dneska taky lepsi nez byval.
Datum: 29. července 2010 11:55
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Podle mě to jezdí na Natural 95 líp,moje zkušenost,míchám to s Mogulem 2T a pohoda..
Datum: 29. července 2010 11:38
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Rozdíl poznat není, a se střelným prachem je to blbost, oktanový číslo je odolnost proti klepání ne míra výbušnosti
Datum: 29. července 2010 11:18
 Jednou tam lít natural budeš...special zruśej, a jestli chceš jezdit nic jiného než tam dát natural ti nezbude...jinak ja mezi specialem a naturalem nepoznavam rozdil...mozna ze na specialu je cervena svicka nez cihlova oranzova....ale jinak me to jede stejne na oba
Datum: 29. července 2010 11:02
 Ja osobně doporučuji spíš special 91. Jednou jsem fíkoji dal natural 95 a vubec se mu to nelibilo. Pokud s tim nechces jezdit zavody tak natural nedoporucuju-znizuje zivotnost motoru. Nezapoinej ze fichtly jsou delane na myslim ze normal 89 nebo neco takoveho. To 95 mu dela jako bys dal do valce trochu strelneho prachu  . Jizda na natural neni vono. Aditiv dava muj kamos a rika ze je to lepsi. Chrani to krouzky a nektery pisou ze zvysuje kompresi takze to lip jede. Ja osobně už do fíka 95 nikdy nenaleju  Se speciálem 91 s olejem Mogul 2T v poměru 1:33 už jsem najel 1000km a to jezdim hlavně dlouhé trasy. Vubec to nekouri a jede skvěle.  Tož proti gustu žádnej dišputát
Datum: 29. července 2010 10:24
 Přesně tak, píst a hlavu, a můžeš vzít i výfuk...jinak to aditivum je blbost...ale někdo ho do benzínu míchá, a říká že mu to jede líp..já to odzkoušeno nemám, je to podle mě blbost..a jinak pěkný stroj  at ti jezdí.
Datum: 29. července 2010 8:45
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Hoj. Potřebuju poradit. Dával jsem dohromady moji Jawu 21. Zapojil jsem elektriku, a když jsem to zkoušel na trafu, tak všechno fungovalo, jak má-světla svítíla, přední světlo přepínalo dálkové/tlumené. Jenomže jakmile jsem to napojil na cívku a nastartoval motorku, tak to nesvítilo. Už jsem zkoušel snad 10 cívek, ale pořád to nechce svítit. Čím to může být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 8:30
 Zdar draci,koupil jsem si novýho pincka,hodně dobře jede.Majitel předtím jezdil na Speciál a M2T(nechci vyvolat hádku).já budu jezdit na Natural 95 s polosyntetikou.když budu dekarbonovat tak píst a hlavu?vím že fichtl nemá ventyly ale ten pán mi řikal že se tam bude muset dávat aditivum jak do škodovekaby se to líp mazalo,mám si jednu lahvičku koupit?ps fotky si dám do pofilu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:54
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10061
 Dřív, než Ti tady nějaký hlupák napíše pičoviny, tak ti napíšu k čemu bylo dobré olovo v palivu speciál. Vytvořilo nepatrnou vrstvičku olova na stěnách válce a pomáhalo k menšímu opotřebení válce a k nepatrnému dotěsnění vůlí okolo válce. Aditivem asi nic nepokazíš. Dvoutakty, které dnes pracují na NATURAL 95, jako křovinořezy, motorové pily a pod. mají nikasilový povrch válce, který je velmi tvrdý, ten ale u motorek zn. Jawa Pionýr nenajdeš a to ani když si koupíš nový válec. Možná se teď ozve nějaký o 20 let mladší nadšenec, který tady napíše, že jeho prastrýc bydlící na druhé straně republiky ve vesnici s 20 obyvateli, lil do Mustanga ředidlo s ethanolem a mazal sádlem a taky to jelo, ale to je hold úděl tohoto fóra, že tady chodí 90% hlupáků ...
Datum: 30. července 2010 17:54
 cau draci chcu se zeptat jestli nevite jaka ojnice pasuje na stadiona s22. někdo mi rikal ze ze simsona ale nevi to jiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 8:14
 Cau chci se zeptat jestli nekdo neví jaká pasuje ojnice do stadiona s22 pry tam pasuje ze simsona ale nevím to jistě dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 8:12
Jméno: Kája
IP: uživatel10045
 Ahoj, hele nevíte co udělat s tim, když na karburáturu u ČZ 175/487 nějaký blbeček přede mnou vytrhnul celej závit víčka hlavní trysky? šlo by to nějak zaslepit? To víčko(šroub) když se zašroubuje, tak jde vytáhnout rukou, závit je strhlej uvnitř karurátoru... dík za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 0:14
Jméno: Kája
IP: uživatel10045
 jojo má závit... kde prodávaj to tekutý železo? v Drogérii asi ne? nebo jo?
Datum: 29. července 2010 0:14
Jméno: termix
IP: uživatel10043
 jo presne tak to vycko ma asi zavit ne ? nevim jak to vypada nikdy sem to na zivo nevidel jestli jo tak ho jemne namaz treba olejem aby pak sel vytocit ven
Datum: 28. července 2010 23:58
Jméno: Kája
IP: uživatel10045
 to se dá to tekutý železo a dotoho to víčko? Díky
Datum: 28. července 2010 23:54
Jméno: termix
IP: uživatel10043
 pouzij tekuty zelezo je to 2 slozkovy lepidlo rvu ho vsude a celkem vsude i drzi
Datum: 28. července 2010 23:37
 Zdravím draci .Kolik myslíte že by jela hodně zachoválá 350/354 která má najeto 3500km????Má to jeden děda a stará se o to fatk dobře......Na takovýhle kubatůře sem ještě nikdy v životě nejel tak zkušení z vás budou určitě vědět.Co vy na to????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:47
 Jestli má originální zpřevodování tak maximálně 130
Datum: 28. července 2010 23:47
 DRACI nepřipadá vám že jsou cajti na nás zasedlí???Mě trochu jo protože tady u nás nikoho jinýho nestavěj kromě mě a mýho kámoše on má mustafa fakt pěknýho a já 05 v rozkladu ale tak to je jedno hlavně že to jede.Se jednou naseru a výtáhnu ČŽ 150 a sundám tomu výfuku a projedu celý město aby se všichni posrali.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 9:55
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Netuším co by mohli udělat ale my sme jezdili po Kuřimi bez tlumice ve vyfuku a aji kolem cajtů a nic nerikali no ale stesty ze mame pohodovy benga ti neresijou ani to kdyz nekdo nema ridicak, reknou di dom a nejezdi na to ma zdarec
Datum: 04. srpna 2010 9:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jenže zde bydlí lidé tací kryplové že jen potřebuju projet auto po ulici když jsem šteloval spojku nebo co já vím...hned jak vás uvidí tak už volají....a to samý mě dělali když jsem neměl řidičák na 125ccm
Datum: 29. července 2010 22:51
 a ta veta-oni si zacali...haha  docela dobry..copak ti v detstvi ukradli lizatko,tak jim to ted oplacis?je jasny,ze starsi lidi maj radi klid..tim nechci nejak branit ostatni nemotorkare,ale vim to z vlastni zkusenosti..bydlim u male zahradkarske kolonie (priblizne 10 zahradek) par starsich panu si stezovalo,ze jim rusim klid..beru to,proto to okolo vzdycky jen tlacim a je to bez problemu,ted me zdravej a koukaj co to vlastne mam za stroj..taky je tam pivovar,ve kterym sou staje s konma,kousek od toho kde jezdim,je vybeh pro kone..a ja sam,protoze jsem na koni driv jezdival,okolo koni pouze tlacim..zaprvy nikdy nevim jak se kun zachova a za druhy to neni moc dobry,kdyz okolo nich projedu a vyplasim celou ohradu..
Datum: 29. července 2010 20:36
 mozna se zvedne oktanovy cislo,ty sis tady neco precet ale sam sis to nevyzkousel vid?jezdil sem i na samotny redidlo,dokonce i na leteckej benzin co ma okolo 150 oktanu oproti normalnimu benzinu s 98 oktany.zadnej rozdil,pouze se to vic prehrivalo a pri zahratym motoru to jelo uplne na hovno..pan je teoretik?
Datum: 29. července 2010 20:30
 Tu konečou hlášku na zajíce sis mohl nechat...byla duchaplná
Datum: 29. července 2010 20:21
Jméno: termix
IP: uživatel10052
 ja provokuju protoze oni si zacali mqam vsechno v poradku papiry auto moto technicak i pojistka vsechno v cajku helmu mam veci na moto taky tak co jinak to redilo do benzinu se tu resilo dlouho ze to jed lip ze se ma jen pridat vic voleje ze to odmastuje take klidek zajicku bez baterek
Datum: 29. července 2010 20:06
 Jak chceš provokovat tak je to tvá věc ,ale jak už někdo psal at' se ti to nevymstí.Jinak to ,že po vás jdou.Strašně hodně lidí na Fichtlu jezdí bez papírů od motorky bez pojistky bez SPZ ,helmy řidičáku a povinné výbavy a natom se dá pěkně vydělat  a tje přeně ono.Jako já taky nemám řidičák a někdy se proháním i po městě ,ale nemít řidičák alespon' na auto a na náklad'ák ,který mám nikdy bych se do města nepustil..někteří blázni ani neznají značky a jezdí ,ohrožují tím sebe a nejhůř tím ostatní.Navíc někde se naflákat bez pojistky vše zatáhneš ty.(Jako taky jsem jeden z příkladů ,ale snažím se jezdit opatně ,když už nic).
Datum: 29. července 2010 19:46
 termix-mas zajimavy odpovedi  jako ta,ze zeridlo prida vykon
Datum: 29. července 2010 19:31
Jméno: termix
IP: uživatel10049
 vole fichtl man souhlas stebou kde pojedes ze bych jel stebou ? taky me ty lidi serou
Datum: 29. července 2010 18:38
 ty,misto toho,aby sis dal pokoj a nenasiral ty lidi,nechal je at se vycukaj a bude klid,tak radsi je budes srat jeste vic?logika ti nekam utekla vid?
Datum: 29. července 2010 16:12
 řeknu ti to takto. Kdyby mě někdo schválně jezdil pod oknem na čezetě bez výfuku aby mě nasral tak bych mu vysypal rýsováčky na cestu a jak by si nadral tlamu tak bych mu ještě přidal... Tak bacha ad ti to tak nějaký nasraný člověk neudělá
Datum: 29. července 2010 15:28
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 se nediv ze po vás dou policajti kdy tam lidi u vás si lidi furt sťežujou oni volají poličajty\r\n
Datum: 29. července 2010 13:41
 yuri: a co policajti?? co voni na to??  to by mě zajímalo.
Datum: 29. července 2010 13:31
Jméno: David
IP: uživatel2156
 To musela bejt prdel  (Yuri)
Datum: 29. července 2010 13:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vyskúšaj a daj vedieť že ako to dopadlo, aj na mojho brata tak srali a potom sa nasral o polnoci dal dole výfuky z 640 a to si mal vidieť a počuť ako keby sa celé peklo jeb***
Datum: 29. července 2010 12:51
 Tak za 1 papíry mám s helmou jezdím fůrt .A kdybych sundal výfuku tak lidi by se posrali protože ti si fůrt stěžujou a nejsem ty abych se nechal chitit si myslíš že bych jim zastavil.?,To y fakt bylo lepší ujet.
Datum: 29. července 2010 10:41
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Jestli emáš papíry a k tomu technickou, navíc jestli nemáš asni helmu, tak šupel na polńačky, je to fakt, něco se ti stane a budeš v pěkně velkým průseru, takže jak radil boocheer ® , vykašli se na to, u nás jezdí jen pro maso do řeznictví, tak to 1x za měsíc
Datum: 29. července 2010 5:54
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 moje slova boocheer ®
Datum: 29. července 2010 5:51
 Jaký mávýznam zhazovat výfuk z motorky aby se všichni posrali? Nikdo ne neposere. Ale až ti za to fízl napaří flastra tak se posereš ty. Rači to ani nezkoušej. A že jsou fízli zasedlí na staré stroje jako jsou fechtli,škodovky,trabanty atd.. to je odjakživa uplně normální protože oni moc dobře ví že na takých strojích můžou dobře vydělat pokutama,protože převážná většina lidí na nich jedoucích nemá papíry
Datum: 29. července 2010 0:47
 Ahoj draci tak sem dnes menil lamely i mezi lamelu.daval jsem korkovy.vse to jde jenomze kdyz se ohreje motor tak nemuzu zmacknou packu od spojky jde velice ztuha co s tim? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:02
 Ahoj draci tak sem dnes menil lamely i mezi lamelu.daval jsem korkovy.vse to jde jenomze kdyz se ohreje motor tak nemuzu zmacknou packu od spojky jde velice ztuha co s tim? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:02
 Ahoj draci tak sem dnes menil lamely i mezi lamelu.daval jsem korkovy.vse to jde jenomze kdyz se ohreje motor tak nemuzu zmacknou packu od spojky jde velice ztuha co s tim? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 22:59
 Zdar draci mam na vas dotaz mam motor z jawa 555 a napadlo me ze bych si nechal udelat Stejskyho upravu ale kdyz jsem se dozvedel ze Stejsky dela jen upravy na valce jawa 21/05 s litinovou vlozkou . S tim valcem by ani nebyl takovy problem da se koupit z aukra za slusne penize ale jestli by potom sel puvodni valec 555 vymenit za tu 21 /05 .Zkratka jestli bych ten valec Jawa 21 nebo 05 sel nasadit na motor Jawa 555
diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 555 má snad taky litinovou vložku ne? já myslím že by nebyl problém kdyby ses s ním domluvil....ale potom by to taky chtělo předělat kliku a dát na ní ojnici z 20,21 aby to vydržela
Datum: 28. července 2010 23:12
 neseděli by ti prefuky.. zkratka nebylo by to ono
Datum: 28. července 2010 22:56
Jméno: petrpavlicek
IP: uživatel9658
 zdar draci chci se zeptat jakej dobrej ladak dat na pionyra premyšlel sem o hikone ale nekdesem četl ze akorad ubere vikon tak my prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 22:33
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 28. července 2010 22:36
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 já ho normáln nanesu třeba na vejfuk a dám to z5 na motor..
Datum: 28. července 2010 22:36
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 zdarec draci nasel sem na netu tuto upravu vidlice i sbrelama uz mam objednany a zitra pudu koupit ty misky abych je dal vysoustruzit a potřebuju vedet jak je to tam s loziskama jestli tam maji byt z pincka nebo simsona
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 21:56
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Zdarec mám pincka ktereho sem spravil no a jede dobre ale kdyz tomu dam plny knedl a roztahuju třeba jednicku vytoci se a pak tam je taky divny zvuk a motor netahne jakoby prskani nevím co stym dík chlapi předstih a odtrh je OK vše seřízeno
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 13:10
 zdar hele tak to má zasebou motor ale jestli hceš já ho odtebe za rozumnou cenu koupím a je s tp, A ZA KOLIK?
Datum: 09. srpna 2010 13:10
Posl.aktualizace: 29. července 2010 13:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 normal motor 21
Datum: 29. července 2010 13:07
 a jinak ma postul pravdu
Datum: 29. července 2010 9:59
 dachl21-já jsem to už jednou zkoušel dat válec karbik a hlavu z 21 na 555 a jelo to ůplně normálně no jelo ja no tom nejel ja to jen zkoušel ve svěráku ale ten motor frčel jak fík
Datum: 29. července 2010 9:57
 na začátku je motor pařez a potom 21
Datum: 28. července 2010 21:24
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 taky bych si chtěl hodit do pařeza motor z 21, ale zase bych tím překazil to, co dělá pařeza pařezem.. a to nechci...
Datum: 28. července 2010 21:22
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj.. díky za rady..
Datum: 28. července 2010 21:21
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 troufám si tvrdit, že je přehozený celý motor, ta řadička je tam dolepená na nějaký držák. Na začátku videa je vidět, že motor má žebrování i na karteru pod válcem, kde má válec z 21, už je normální příruba. Na tom detailu je vidět i díra pro uložení řadičky, nalévací otvor oleje je taky jinak.
Datum: 28. července 2010 21:20
 Ohledně žebrování - 555 měla žebrování na karterech kdežto 21 neměla..jo a je tam ještě výfuk z 21
Datum: 28. července 2010 21:19
 AHa tak to sorry...vypadá to opravdu na 21 motor
Datum: 28. července 2010 21:19
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hlada: aha sory spletl sem se.. máš pravdu..
Datum: 28. července 2010 21:18
 Jj motor z 21 to žebrování na karterech + podivte se na tu dírku kde bývala upevněná řadička z 21 je tam ted prázdná díra..
Datum: 28. července 2010 21:17
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele tak to prr.. mám doma 555ku a žebrování za válcem má!
Datum: 28. července 2010 21:16
 je to komplet motor z 21... kartery z 555 nemely zebrovani za valcem a tu radicku tam dat z 555 neni zadnej problem
Datum: 28. července 2010 21:14
 Tohle nevím...ale myslím že nebudou...
Datum: 28. července 2010 21:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky.. hele pár draků mi říkalo že ASI nebudou pasovat přefuky.. takže asi budou pasovat bo né?
Datum: 28. července 2010 21:04
 válec a hlavu...podle řadící páky je motor 555
Datum: 28. července 2010 20:56
Jméno: petrpavlicek
IP: uživatel9658
 zdary draci cci se zeptat estli by se nak dal opravit zadenej píst s válcem(ne víbrus)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 20:40
Jméno: viktor009
IP: uživatel10042
 Čau, tohle neberte jako inzerát chci jen znát průměrnou cenu mojeho pincka. Kolik by jste dali za tohodle pincka? Je pojízdný akorat by už chtěl výbrus jinak komplet OK! Myslíte že bych za něj dostal 1000Kč? Diky za odpovědi. Odkaz na foto zde: http://viktor009.rajce.idnes.cz/Moje_crosska/
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 1 pitlik cela motorka
Datum: 29. července 2010 10:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 boocher, 500 za motor co potrebuje vybrus je podle me az moc... videl bych to tak na 200 nebo flasku ruma
Datum: 29. července 2010 9:37
Datum: 29. července 2010 8:35
Jméno: termix
IP: uživatel10043
 z toho vypliva pincka zaparkuj ve stodole zahazej senem a nech ho tam pro svoje decka za taovouhle cenu se nevyplati prodavat...
Datum: 29. července 2010 0:27
 no a ještě ty kola s brzdama tak za stovku jedno
Datum: 28. července 2010 23:54
 toš kdyybs toprodalpo dílechtak bys vydělal víc... motor-500 přední vidle-100 zadní tlumiče-100 kostra-100 přední blatník-50 řiditka-150 a ty ostatni veci tak za 150. ale za celek bych dal maximálně 800
Datum: 28. července 2010 23:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lituju tu kostru z 05....takhle skončit nemusela
Datum: 28. července 2010 23:15
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 To může koupit jenom nějaký nadšenec a pitomec, který nemá papíry a chce se vyblbnout někde na poli. Na cestu to nemůže, protože je to úplně oholené. A jako nejzásadnější problém bych viděl velkou míru nebezpečnosti pro jezdce, že hrozí nebezpečí vtáhnutí oděvu do hnacího soukolí řetězem. Kryt řetězu by to chtělo i kdyby jsi to neprodával. Ceny jsou ze zákona smluvní, takaže co ti kdo dá je na domluvě. Motorka není způsobilá k provozu na pozemních komunikacích, takže težko říci, kolik někdo dá za stroj na ježdění po poli. Kdybych počítal cenu funkčních dílů, které by šly eventuelně ještě použít pro jinou motorku, tak bych viděl strop ceny 800,- Kč a jako celek 300 - 500,- Kč když s ní uděláš dojem na nějakého mladého pubrťáka. Ale je to jen můj odhad.
Datum: 28. července 2010 22:15
 hmm... osobně bych nevzal ani s příplatkem. To dnes už neá skoro žádnou cenu. Možná na díly ale i tak bych nebral
Datum: 28. července 2010 22:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 hele nevim, ja bych za nej dal tak 500 ale podle me vic necekej
Datum: 28. července 2010 20:35
Jméno: HeRo
IP: uživatel9828
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli je na fichtlu něčím přimontované zapalování, popř. čím, jestli ne tak jak tam drží ? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 20:21
|



|