|
|
|
| |
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cuss .. tak dneska jsem skousel dat do motoru 11z sekundaro a motor je po výbrusu už zajety a roztocil se na neuveritelnych 65 km/hod. a kdyz jsem tam mel 12z i 13z sekundaro tak motor nesel roztocit pres 60km/hod. jak je to mozne ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:05
 nO TYvole 1 kroužek to točí 10 000?d   Ne to ne ale těch 7500 to věřím
Datum: 28. července 2010 23:05
Jméno: termix
IP: uživatel10043
 ja mam 3 krouzek motor v origo stavu a z kopce sem jel na 2jku s origo sekundarem pres 6Okm/h motor taky malem vyletel tak sem pak jezdil radsi na netral z kopce
Datum: 28. července 2010 21:25
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 ja tam mam jednokruch !!!!
Datum: 28. července 2010 19:18
 Hele víšco je zajímavý že sem na jaře jezdil s fíkem.Byla to Jawa 21 a taky sem tam měl 11 zub sekundár a 3 kroužkový píst.A tyvole to mělo odpich jako svině a rychle to taky jelo ale těch 65 spíš55-60 ale je zajimavý že zkopce sem ujížděl kámošovvi co měl mustafa s 12 zub sice motor málem vyletěl z rámu ale stálo to za to.A ten mustaf mu jezdil pěkně.Tak ty tam máš určitě 2 kroužkovej píst poněvač já s 3 kroužkovým bych tolik nedal.
Datum: 28. července 2010 17:56
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Obdivuhodné, hmm??? Rychlost 5km/h je docela zanedbatelná, stačí trochu větru v zádech. Kdyby byl rozdíl větší, pak bych se tím zabýval. Stejný rodíl může udělat i hladší povrch vozovky a dobře nahuštěné pneumatiky. Dotaz je bezpředmětný, pouze informativní.
Datum: 28. července 2010 16:50
|



|