Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: baxis
IP: uživatel6914
 zdarec, ja mám vyčistit žebra na válci? nebo spíš do čeho mám ten válec naložit... je tam dost bordelu a mastnoty a hovno se to chladí, díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:53
Jméno: pionýr
IP: uživatel9713
 SPĚCHÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!! CAU MOC VAÁÁS VSECHNY PROSIM JAK NALADIT NA PIONÝROVI 05 PŘEDSTICH TROŠKU DOPODROBNA MOC DEKUJI ZA ODPOVĚDI HODNĚ !!!SPĚCHÁÁ!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:37
Jméno: JAWA 05
IP: uživatel9713
 SPĚCHÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!! CAU MOC VAÁÁS VSECHNY PROSIM JAK NALADIT NA PIONÝROVI 05 PŘEDSTICH TROŠKU DOPODROBNA MOC DEKUJI ZA ODPOVĚDI HODNĚ !!!SPĚCHÁÁ!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:36
Jméno: PROSIM
IP: uživatel9713
 ŠPĚCHÁÁÁÁ!!!! CAUU MOC VAS PROSÍM JAK MAM NALADIT PREDSTICH NA PIONÝRA 05 MOC TOMU NEROZUMÍM TROCHU DOPODROBNA MOC DĚKUJIII SPĚCHÁÁÁ!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:33
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 zdarec, jak mám vyčistit žebra na válci? hovno se to chladí když je to zaprasený a mastný
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:32
Jméno: PROSÍÍM
IP: uživatel9713
 SPĚCHÁÁ!!!! ZDAR MOC VÁS PROSÍM JAK MUZU MAM NALADIT PREDSTICH NA PIONÝRA 05 NAPISTE TROCHU DOPODROBNA MOC TOMU NEROZUMÍM MOC VÁM DĚKUJIIII
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:31
 Ahoj. Můj pionýr 21 při studeném motoru jede jako drak, ale jakmile se zahřeje začne sebou cukat, škubat a ztratí výkon, ale nedusí se. Vyzkoušel jsem plno svíček. Doladil jsem si odtrh a předstih, ale pořád nic. Ještě dnes zajedu koupit konenzátor tak uvidíme. Indukční cívka je nová. Mohli byste mi prosím napsat co by to mohlo dělat ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 16:05
 to by mohl být kondík. toto samé se mi nedávno stalo.zastudena to bylo vpohodě ale jak se kondenzátor zahřál tak vynechával
Datum: 29. července 2010 16:05
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Ja siporad myslim ze to je svickou, nedovedu si vysvetlit proc ti to dela jen pri teplym motoru..
Datum: 29. července 2010 16:02
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 čus hoši chtel bych poradit jak mam seřidit karburator ba babete 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:02
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 zdarec draci chtel bych se zeptat jak mam seřidit karburator u babety 207 prosíííím poradte už sem zoufalí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 11:56
 Zdar draci, prosim vas jak je to u 05 motoru se spojk. tyckama nemuzu si to nak vybavit  je to stejny jak u 21 kratsi kulicka delsi? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 22:29
Jméno: FIchtlar05
IP: uživatel9832
 Ja to mam tak ze mam dlouhou tycinku a v tom mechanismu mam lozisko.A pokud ti to nepofika tak utahni jeste ten sroub z boku krytu (od zapalka)
Datum: 31. července 2010 22:29
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Na jednadvacítce je to jako na mustangu? díky
Datum: 31. července 2010 18:15
 jo,akorád ještě v tom mechanismu který tu tyčinku stláčí musí byt kulička. U jawy 21 tam sice nemá byt ale já ji tam mám
Datum: 29. července 2010 16:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u 05 motoru je jen jedna dlouhá tyčka
Datum: 29. července 2010 12:40
Jméno: ju1rik
IP: uživatel1026
 zdarec draci potřeboval bych prosim poradit jak mam na babete 207 seštelovat karburator
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 11:22
Jméno: Igor
IP: uživatel7314
 Může být velkej problém, když mne chytnou a nebudu mít štítek?Já ho nemám od doby, co jsem toho fichtla dostal, jinak VIN mi sedí s číslem vyrytym na rámu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 11:33
 Tak hele to je problém spíš při TK ale, já tam mám už od 1998 úřední číslo 2/3-55XX (ty XX to jen abych byl trochu anonimní), protože tenkrát štítky nebyly k dostání a zřejmě se stratil, takže jestli máš původní číslo na rámu, tak to úplně v poho neni, ale myslim, že cajti to nepoznaj, to pozná fichtlař, ale policajt i kdyby, musíš podat vhodně zaokrouhlený vysvětlení, že "nevíš, co že to já tam mám už co jsem ho koupil". Já to mám vůbec nějaký zvláštní motorka je na novym TP od 98 dostala první TK na dva roky, pak přidělili to číslo a někdy potom dostala na čtyři roky a navíc prošla z Jindřichova Hradce přez Nymburk až ke mě do Liberce, to je Historie co  .
Datum: 03. srpna 2010 11:33
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 zdar draci obědnal sem si přední vidlice z brýlama ze simsona a chcu si je dat na pincka dneska si pudu koupit ty misky a necham je zredukovat ale potřebuju vědět jaky tam maji byt ložiska jestli z pincka nebo ze simala dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:24
Jméno: SCROFA
IP: uživatel8364
 *objednal*
Datum: 29. července 2010 10:24
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 zdarec, jak se dá utěsnit hlava válce, řekl bych že plochy od hlavy a válce nejsou perfektně slícované, doposud to tam bylo jen tak be ztěsnění
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:22
Jméno: Simal
IP: uživatel9046
 Zdarec draci. Nedávno jsem si dovezl Simsona S51, který stál 2 roky, tak sem nádrž celou vypustil a nalil nový benzin + olej Repsol Moto Town 2T 1:50 a teď to celkem dost dýmí.Nevíte co s tím je? Mám to namícháno přesně podle té odměrky od M2T. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:06
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 zdareec, na netu sem si našel článek jak důkladně vyčistit karbec, prej je dobrá nalít do hrnce (nádoby) ocet, dát tam karburátor (odmontované trysky, odmontované víko plovákovny) a nechat to vařit, až to porádně vyšumí tak je dokonáno... teď jestli se do toho mám pouštět, je to dobrá metoda? největší bordel je v dírách od trysek, je tam dost usazenin, mustang dlouho stál venku (asi půl roku), popř jak jinak to můžu vyčistit, ty dostupné místa sem zatím dělal benzíněm, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 9:55
 Nevíte někdo o někom, kdo by dal v Praze dohromady hodně rozebraného mustanga? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 13:50
Jméno: ret
IP: uživatel9423
 já
Datum: 29. července 2010 13:50
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Co za to ? Dobrej pocit..
Datum: 29. července 2010 11:33
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Odkud z Prahy jsi a jak moc je rozebranej a taky co za to
Datum: 29. července 2010 11:20
 A z jake prahy jsi? a jak je hodne rozebrany kdyztak posli foto na email
Datum: 29. července 2010 11:17
 Mustanga si dáš dohromady sám -)...na tom není nic těžkého, jen to chce používat hlavu než něco uděláš.
Datum: 29. července 2010 9:07
 Zdar draci,koupil jsem si novýho pincka,jede nádherně.Majitel předtím jezdil na Speciál a M2T(nechci vyvolat hádku),já budu jezdit na Natural 95 a polosyntetiku.když budu dekarbonovat tak píst a hlavu jenom?a taky mi řikal že se tam bude muset lít aditivum aby se to líp mazalo,ale já si myslim že je to blbost,protože fichtl nemá ventyly snad ne?ps fotku mám v profilu je to ta 21...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 10:04
 jawak353: ty to delas???? v tom pripade objednavam u tebe 20litru benzinu Normal 84 oktanovy. Olej mam lepsi ale tento benzin bych rad vyzkousel a urco mas doma nakej kdyz jezdis na to co ma v prirucce.
Datum: 05. srpna 2010 10:04
Jméno: jawak353
IP: uživatel8902
 nevím co žešíte lejte do fichtla co má napsany v příručce a když chceš přejít na polosintetiku tak to důkladně dekarbonuj
Datum: 05. srpna 2010 8:50
Datum: 29. července 2010 22:32
 Kdyby mi pionýr dojel do mexika což si myslím že by dojel  tak bych to tam skusil
Datum: 29. července 2010 22:29
Datum: 29. července 2010 21:04
Datum: 29. července 2010 20:09
Datum: 29. července 2010 19:48
Datum: 29. července 2010 18:35
Datum: 29. července 2010 18:30
 by ses divil jak voda z mexického zálivu hoří  To nevíš jak se tam stala ta ropná katastrofa? jak prasklo potrubí nebo něco z ropného vrtu a každý den do vody uniká miliardy litrů ropy... obrovská škoda
Datum: 29. července 2010 18:30
 boocher : prosím o vysvětlení proč to jede jen na vodu z mexického zálivu  :..dyt ta voda nehoří tak jak to na to může jet?
Datum: 29. července 2010 18:28
 už dnes se dokázalo že pionýr dokáže jezdit na vodu bez žádných uprav...ale má to malý háček,ta voda musí byt z mexického zálivu
Datum: 29. července 2010 18:27
 toho bych se nechtěl dočkat,až by mě předjelo nešlapající kolo na raketový palivo
Datum: 29. července 2010 18:24
Datum: 29. července 2010 18:22
Datum: 29. července 2010 18:18
 Mám tomu rozumět že za dejme tomu 20 let si koupím benzín s oktanovým číslem 666?
Datum: 29. července 2010 18:14
 pockej 20 let a bude i 200oktan. nezapomen ze oktany nejsou omezeny cisle 100 jako % takze to bude cim dal tim vic stoupat.
Datum: 29. července 2010 18:08
 ale to s tim 200oktanem bylo přehnaný
Datum: 29. července 2010 17:55
 Já se taky nehádám  ,,,jen máme trocha jinej názor na danou věc....
Datum: 29. července 2010 17:54
 rozsypal se v rychlosti 50km / h. ne v 90. dachl: ok ja se nehadam. pro me za me tam davejte vsichni 200oktan. ale casem uvidite co vam to udela. a ze fichtly jezdi odjakziva 80.... mozna dle origo tacha. a honit zbytecne fichtla muze delat jen ten co nema cit k motocyklu. Kdyz chcete aby vam vydrzeli jen par let tak klidne jezdi 120.
Datum: 29. července 2010 17:52
 jako to že dáš jinej benzín a že ti bude pionýr skákat do vzduchu? Co je to za chujovinu..tohle se mi jeśtě nikdy nestalo....a dobrý fichtli odjakziva jezdej 80 km/h a zadnej motor se jim nerozsypal...me ano...protože mi narážel píst do hlavy
Datum: 29. července 2010 16:38
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Rozsypal se protože jel na tom 90, ne že jel na leteckej benál
Datum: 29. července 2010 15:43
 ja nerikam ze je to otazka 5 minut jizdy. ale dlouhodobe se snizuje zivotnost motoru. felicie je neco jineho ale taky na to neni stavena. Felicie ma proti fichtlu nizky otacky a to hraje taky roli. Ten motor se rozpad zrovna pri rychlosti 50km/h kdyz jel na tom fichtlu v obci. dotlacil domu a kdyz otevrel vika tak hned uvidel ze z lozisek moc nezustalo a o stavu valce a pistu uz nemluve. ukazoval mi fotky ale byli jeste v "analogove" podobe takze je nemam.
Datum: 29. července 2010 15:36
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Skodovak- a proč se ten motor rozsypal? Protože jel na leteckej nebo že jel 90? Na natural jezdim hodně dlouho a nikdy se nic neklepalo. Přirovnání kamna je úplně někde jinde. Co třeba felicie ta je určená na normal nevim asi 91 a myslíš že se se 100 oktanem rozpadne? Kdeže.
Datum: 29. července 2010 15:31
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Skodovak- a proč se ten motor rozsypal? Protože jel na leteckej nebo že jel 90? Na natural jezdim hodně dlouho a nikdy se nic neklepalo. Přirovnání kamna je úplně někde jinde. Co třeba felicie ta je určená na normal nevim asi 91 a myslíš že se se 100 oktanem rozpadne? Kdeže.
Datum: 29. července 2010 15:31
Datum: 29. července 2010 15:26
 Speciál už u nás i v okolních městech zrušili kompletně. Takže musím tam let natural. Ve výkonu rozdíl nepoznám,poznám rozdíl jenom v tom že když si chci užít s pinckem trochu rychlejší jízdu tak s naturalem motor o poznání dříve vadne. Aditivum jsem jednou zkusil a poznal jsem že pionýr o hodně líp táhne odspodu. Ale jaksi divně to smrdí z výfuku tak ho tam nedávám. říká se žeprej s tím aditivem ti vydrží píst i válec déle než se vyběhá
Datum: 29. července 2010 15:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 fichtl nemá ventyly snad ne?  snad ne
Datum: 29. července 2010 14:57
 zipoman: s tim olejem s tebou souhlasím ale z vlastní zkušenosti vím že když dam special- fichtl na volnobeh jede pravidelne a jen mirne se klepe jako skoro kazda jina moto. Dal jsem 95 natural a klepal se jak stabilak-kazdym vybuchem poskocil na stojanku o milimetr. Kdybys měl třeba kamna určený na dřevo, taky bys tam necpal uhlí že jo. Totéž fichtl. Na 95 NENI konstruovanej stejne jako na rychlost nad 80km/h. To je na nej proste moc. Tatuv kamos kdysi dal do fichtla leteckej benzin 100. A co to udělalo? Myslíš že to jezdilo?? Dal tam olej jakej mel bejt dokonce myslim ze lepsi ale ten motor to proste nevydrzel. V tom benzinu nebylo nic vic ani min nez 95 az na mnozstvi oktanu. A co se stalo?? jelo to 90 ale motor se po 20 km uuuuplne rozsypal. Takze myslim ze tam nebude jen odolnost proti samozapalu.
Datum: 29. července 2010 14:26
Jméno: zipoman
IP: uživatel10026
 Skodovak-Až budeš studovat chemii na střední tak se dozvíš, že je to jenom poměr, řekni mi jak u naturalu 95 poznáš obsah účinné látky která vybuchuje. 95 udává že palivo je stejně odolné proti samozápalu jako směs 95% oktanu a 5% heptanu. Hlavní věc u plný syntetiky je, že začíná mazat ož od určitý teploty, kterou pionýr nedosáhne, olej se tedy špatně spaluje a ještě víc karbonuje, nej je jezdit na polo nebo mineral. Taky je blbost přejít z m2t na polo bez důkladné dekarbonizace. Polo rozpouští karbon a jemnej píseček vydírá válec až zadřeš (vlastní zkušenost na čz která jezdila na m2t a přešlo se na motul 510).
Datum: 29. července 2010 13:54
 ja bych řek že pro fichtla na normalni provoz staci mineral a pokud s tim jezdíš závodně nebo to nešetříš nebo tuníš a podobně tak polosyntetika. Dle toho co jsem četl je i M2T pro fichtla luxus. Ja jezdím na mineral a ok. Polosyntetiku jsem ještě nezkoušel a ani to zatím nemám v plánu. Nemám dúvod sundavat hlavu a valec a pist jen kvuli čištění a abych to zadřel diky uvolnene usazenine nekde 70km od baráku to taky nechci. Ale kdyz uz sundavas hlavu a valec tak to dekarbonuj a pak klidně polosyntetiku. Toď muj nazor
Datum: 29. července 2010 13:29
 Samozřejmě ji tam lít můžeś...ale pro fíka už je to nadbytečná škoda...ale když máš peníze tak není problém...ale někde na netu jsem opět četl že do fichtla nepatŕí syntetika
Datum: 29. července 2010 13:03
 a proč ne syntetiku?
Datum: 29. července 2010 13:02
 dachl: mam na mysli M2T v te lahvicce prusvitne valcoviteho tvaru-to nejlevnejsi. to je voda. od parama nevim jestli to je ale je to na nic. vim ze jsou naky M2T co jsou dobry ale nemuzu o tom mluvit pac jsem nezkousel. v 76 bylo M2T do trabantu a to je supr olej. od parama urco neni.
Datum: 29. července 2010 13:02
 u nás právě taky ne...
Datum: 29. července 2010 13:00
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 u nas už special neni
Datum: 29. července 2010 12:59
 sorry...paramo v tej době asi bylo...pokud máš na mysli tím dobrým m2t olej od parama tak to pak jo....
Datum: 29. července 2010 12:39
Datum: 29. července 2010 12:35
 No tak to prr hochu...M2T od parama je snad nejlepší m2t co je...a tohle M2T v roku 76 určítě nebylo...a podle mé to na special jede stejne be hůř než na natural.....a žádné nadměrné detonace sem nepozoroval.
Datum: 29. července 2010 12:34
 To venca: M2T dnes určitě není lepší. Táta doma vykutal starý M2T z roku 76 a kdyz jsme to porovnávali tak dnesní M2T je voda s trochou oleje zatim co stary M2T je asi tak kvalitní jako Mogul 2T. Pěkně hustej a zadná voda kouřivá.
Datum: 29. července 2010 12:10
 zipoman: zřejmě jsi nestudoval chemii. oktanové číslo je odolnost vuči samozápalu ale i vyjadřuje obsah účinné látky která vybuchuje. Tudíž jde i o míru výbušnosti. Mě se fichtl s naturalem klepal jak stabilák. Rozdíl tam je a velkej. To jako by jste do trabanta lili letecky benzín. I to zkoušeli na fichtlu kamarádi letecky benzin tam nalejt. Jo jelo to bez uprav 90 ale po 20 km se motor rozpadnul.
dachl: speciál tak snadno nezruší. U nás jedna pumpa co dřív special neměla ho začala minuly tyden prodavat. Je o něj velkej zájem a bere ho hodně lidí. A je levnější  . O zrušení speciálu byli kecy už před mnoha lety a ted v okolí mají 3 ze 4 pump speciál. a ptal jsem se prdavaček a ríkali že žádný zrušení v nejbližších 10 letech určo nebude. Prý 6/10 zakazniku co berou benzin berou special.
Datum: 29. července 2010 12:07
 Proč by neměl dávat polosyntetiku?? Ta je u pincka už celkem běžná...do pincka nepatří plná syntetika...ale polo tam lít může
Datum: 29. července 2010 12:02
Jméno: venca
IP: uživatel9464
 polosyntetiku tam nedavej,zmaris to!na to to neni delany,vycisti pist,hlavu,kanaly ve valci a vyfuk a davej Mogul TS v pomeru 1:33.nebo se na to vykasli a jezdi dal na M2T-on uz je dneska taky lepsi nez byval.
Datum: 29. července 2010 11:55
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Podle mě to jezdí na Natural 95 líp,moje zkušenost,míchám to s Mogulem 2T a pohoda..
Datum: 29. července 2010 11:38
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Rozdíl poznat není, a se střelným prachem je to blbost, oktanový číslo je odolnost proti klepání ne míra výbušnosti
Datum: 29. července 2010 11:18
 Jednou tam lít natural budeš...special zruśej, a jestli chceš jezdit nic jiného než tam dát natural ti nezbude...jinak ja mezi specialem a naturalem nepoznavam rozdil...mozna ze na specialu je cervena svicka nez cihlova oranzova....ale jinak me to jede stejne na oba
Datum: 29. července 2010 11:02
 Ja osobně doporučuji spíš special 91. Jednou jsem fíkoji dal natural 95 a vubec se mu to nelibilo. Pokud s tim nechces jezdit zavody tak natural nedoporucuju-znizuje zivotnost motoru. Nezapoinej ze fichtly jsou delane na myslim ze normal 89 nebo neco takoveho. To 95 mu dela jako bys dal do valce trochu strelneho prachu  . Jizda na natural neni vono. Aditiv dava muj kamos a rika ze je to lepsi. Chrani to krouzky a nektery pisou ze zvysuje kompresi takze to lip jede. Ja osobně už do fíka 95 nikdy nenaleju  Se speciálem 91 s olejem Mogul 2T v poměru 1:33 už jsem najel 1000km a to jezdim hlavně dlouhé trasy. Vubec to nekouri a jede skvěle.  Tož proti gustu žádnej dišputát
Datum: 29. července 2010 10:24
 Přesně tak, píst a hlavu, a můžeš vzít i výfuk...jinak to aditivum je blbost...ale někdo ho do benzínu míchá, a říká že mu to jede líp..já to odzkoušeno nemám, je to podle mě blbost..a jinak pěkný stroj  at ti jezdí.
Datum: 29. července 2010 8:45
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Hoj. Potřebuju poradit. Dával jsem dohromady moji Jawu 21. Zapojil jsem elektriku, a když jsem to zkoušel na trafu, tak všechno fungovalo, jak má-světla svítíla, přední světlo přepínalo dálkové/tlumené. Jenomže jakmile jsem to napojil na cívku a nastartoval motorku, tak to nesvítilo. Už jsem zkoušel snad 10 cívek, ale pořád to nechce svítit. Čím to může být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 8:30
 Zdar draci,koupil jsem si novýho pincka,hodně dobře jede.Majitel předtím jezdil na Speciál a M2T(nechci vyvolat hádku).já budu jezdit na Natural 95 s polosyntetikou.když budu dekarbonovat tak píst a hlavu?vím že fichtl nemá ventyly ale ten pán mi řikal že se tam bude muset dávat aditivum jak do škodovekaby se to líp mazalo,mám si jednu lahvičku koupit?ps fotky si dám do pofilu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:54
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10061
 Dřív, než Ti tady nějaký hlupák napíše pičoviny, tak ti napíšu k čemu bylo dobré olovo v palivu speciál. Vytvořilo nepatrnou vrstvičku olova na stěnách válce a pomáhalo k menšímu opotřebení válce a k nepatrnému dotěsnění vůlí okolo válce. Aditivem asi nic nepokazíš. Dvoutakty, které dnes pracují na NATURAL 95, jako křovinořezy, motorové pily a pod. mají nikasilový povrch válce, který je velmi tvrdý, ten ale u motorek zn. Jawa Pionýr nenajdeš a to ani když si koupíš nový válec. Možná se teď ozve nějaký o 20 let mladší nadšenec, který tady napíše, že jeho prastrýc bydlící na druhé straně republiky ve vesnici s 20 obyvateli, lil do Mustanga ředidlo s ethanolem a mazal sádlem a taky to jelo, ale to je hold úděl tohoto fóra, že tady chodí 90% hlupáků ...
Datum: 30. července 2010 17:54
|



|