slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer ve spolek. prosim o zodpovezeni na par dotazů. rozhodl jsems e zgenerálkovat motor na skůtříku čz 175 typ 502 protože už byl vyhrkaný jak hrkač. Zatím jsem ve stádiu rozebírání. 1) v jednom karteru jsou 2 ložiska pro klikovku a mezi těma ložiskama je labirynt. Je ten labirint jako celek s karterem nebo ho mám taky vyrazit jako ložisko? Kdysi hodně dávno jsem generálkoval motor na kývačku 175 tak bud tam nebyl nebo si to už nepamatuju. nevim no. 2) proč vedou do alernátoru takové strašně tlusté dráty? Takové snad nemáme ani na hlavním svodu uzemnění v rozvaděčí :-D takové nové dráty nemám,co když tam dám klasické jako třeba ty které napájí přední světlo? 3) Jaktože pod řetězovým kolečkem prim. přeodu neni gufero? To má těsnit ten labirynt? 4) poslední dotaz. V převodovce jsou 2 řadící vidličky,jedna je dole,druhá nahoře. Co se stane když je vyměním? Kdyby se mi náhodou pomíchaly proože pouhým okem jsou shodnéale envim jestli nejsou rozdílé v nějakých desetinkách tak aby to pak nedělalo neplechu. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 0:25
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No samozřejmě obojí provedení má své plus a mínus, ale třeba u třistapadesátky středový kruh funguje zároven jako labyrint, jinak to ani nejde a také to funguje. Samozřejmě, že pokud mezi ložiska použiješ pořádné gufero, že to fungovat bude, to ti neberu. Jiná byla ovšem situace u třeba u Trabantů nebo starých Spartaků a Octavií, tam se vedly nekonečné spory o tom, zda labyrint či gufero a prováděly se i různé pokusy. V některých případech ani nebylo možno labyrint nahradit guferem, ale tam je situace poněkud složitější a bylo by to na dlouhou diskusi, ale to už sem myslím nepatří. No a k různým konstrukčním nedostatkům nejen motorek, ale i různých strojů se snad nemá cenu ani vyjadřovat
 
 
Datum: 01. srpna 2010 0:25
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Kolik jsi měl rozdělaných motorů Jawa a ČZ a jak dlouho tyto motory opravuješ, jestli se mohu zeptat?
 
 
Datum: 31. července 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
S labyrintem mezi ložiskama nikdy problém nebyl, guferem se to nahrazovalo, když jednu chvíli nebyly labyrinty k sehnání. Jinak ale v guferu žádnou výhodu nevidím, spíše naopak. Když ti odejde gufero pod dynamem, tak není problém ho vyměnit, ovšem na druhé straně mezi ložiskama to je horší. Je nutno rozpůlit motor, vylisovat kliku a ložiska. Prostě zbytečná práce, už jsem několikrát tento problém řešil. Po výměně za nový labyrint nikdy žádný problém nenastal, že by třeba prosakoval převodový olej do klikové skříně nebo naopak benzín do převodovky.
 
 
Datum: 31. července 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo díky už je mě všechno jasný... Až budu chodit do školy tož si ten labirynt vysoustružím na gufero. to mě ani nenapadlo s tím guferem ale určitě ho tam dám protože jak se na to tak dívám tak temu labiryntu moc nevěřím...
 
 
Datum: 31. července 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jde použit ve fechtlovi.dávala se do pařezů. jinak vono to podfukovalo všude kde se dalo :-D ale celkem je ta klika v dobrém stavu
 
 
Datum: 30. července 2010 23:47
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
Pěkná klikovka to ti muselo asi hodně podfouknout.
 
 
Datum: 30. července 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10065    
co ta cerna zapalovaci civka je hezci nez co je na feklovi da se bouzit ?
 
 
Datum: 30. července 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Labyrint lze vyndat jako ložisko. Ty silné dráty tam jsou proto, že dynamo funguje i jako startér a při startování je velký odběr proudu z aku. Labyrint mezi ložiskama v levém karteru těsní dobře a je prakticky bezporuchový na rozdíl od gufera. Vidličky jsou stejné, pokud nejsou poškozené, když je přehodíš nic se nestane.
 
 
Datum: 30. července 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě vám ukážu pár dokumentačních fotek co jsem si nafotil kdo máte zájem se mrknůt http://boocheer.rajce.idnes.cz/Oprava_motoru_cz_175_502_skutr/
 
 
Datum: 30. července 2010 22:15
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 11:16:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu