 dobrý večer..... nebo už spíš ráno  prosím nemáte někdo nějaký odkaz kde můžu koupit tříkroužkový píst na pionýra konkrétně 38.50. mám tu prolezené v okolí všechny mototechny a servisy a všude mi řekli že se to nevyrábí z důvodu že to nějak ničí motor. nevim kde na to přišli,když to s tí jezdilo 40 roků proč by mě to za 10roků zničilo motor? Tady jsem se taky díval a sesa to tu též nemá. Kdosi mi tu říkal že se to normálně vyrábí prej neumím hledat... takže nevim.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:16
 tcháč tam mám SIGMA stál myslim 400 a je perfektní,ukazuje teplotu vzduchu,průměrnou rychlost atd... a je přesný a to je hlavní
Datum: 02. srpna 2010 20:16
Datum: 02. srpna 2010 11:21
 Já taky na radaru. Ted jsem si pořídil tachometr na kolo. ukazuje na kilometr přesně jako radar takže doufám že neukazuje blbě radar i tacháč  Tím originálním tacháčem to měřit nemožu. Jednou jsem tam měl 50 ve měste a říkám si proč všichni jezdí tak pomalu že všechnay předjíždím. pak jsem zaostřil na to že mám nějaké vysoké otáčky na to že jedu padesát  na konci města radar na kterém bylo 65 a policejní plácačka  od tédoby se na ten tacháč nespoléhám,zapamatovaljsem si jaký zvuk má motor při padesátce a tak jezdím  asi 5 dní už mám ten tacháč na kolo a jede přesně
Datum: 01. srpna 2010 23:08
 noo fajne motor  .....já tohle měřim na radaru jedině...ni%cemu jinému nevěŕím  čím měšiś ty?
Datum: 01. srpna 2010 23:03
 Měřím to po rovině... Z kopce mi to dá ipřes 80 ale nejezdím tak. jenom jednou jsem to skoušel
Datum: 01. srpna 2010 23:01
 boocher : tak to jsme na tom stejně s motorem a jeho převodama
Datum: 01. srpna 2010 22:54
Datum: 01. srpna 2010 22:53
 jo a ty převody... Primár mám originální.. už nevim jaký tam má originálně byt ale myslim že 14Z. převodoa je taky origo a sekundár taky origo 13Z
Datum: 01. srpna 2010 22:53
 No nevim já myslím že to je dobré. měl jsem motor z mustanga od výroby jetý 70 kiláků a nebylo to o nic lepší jak moje video. řekl bych že to bylo naprosto nastejno. No jede mi to 70-75... Fakt nevim čím to je ale ráno s tím dám maximálku 75. odpoledne 70 a někdy jenom 65 a večer to táhne na 80  nějaký náladový
Datum: 01. srpna 2010 22:52
 Franky : vždyt se to dobře dostane nahoru z dvojky...možná to ted je ješté lepší, ale na videu to není tak špatný
Datum: 01. srpna 2010 22:47
 to boocheer:kolik ti to jede?mám jawu 20 po GO a jede mi podobně akorát netáhne odspoda za to má ale velky otáčky(hikon nemám),zítra si zmeřím maximální rychlost pomocí tachometru s kola,tak bych chtěl vědět jal na tom jsem...dik
Datum: 01. srpna 2010 22:45
Datum: 01. srpna 2010 21:50
 ale jo drželo to fest akorád se to plandalo  čoveče tys mě to asi rozmluvil jak se tak dívám na to tvoe video  ta rychlost,ten tah,ta drtivá palební síla  že bych taky válec poslal stejskymu??? Převody tam máš originální? Primární,sekundární a v převodovce?
Datum: 01. srpna 2010 21:45
Datum: 01. srpna 2010 21:20
 taky ti jede dost dobře  jak to tam lepils
Datum: 01. srpna 2010 20:51
 pověsil jsem si foťák šňůrkou na krk
Datum: 01. srpna 2010 20:50
 Můžu se tě ještě zeptat, kam si umístil kameru/mobil?  Já to vžycky lepím jak pako na světlo minutu, a ty si to měl vcelku dobře udělaný
Datum: 01. srpna 2010 19:07
 Luxus...perfektně ti jede i táhne...takhle nejede ani kámošoj seriak, a to ho ma dost rychlyho....jinak tady mam ja video, tesne pred rozpulenim motoru, na videu mi to jelo asi 76 km/ ted to jede ještě víc http://www.youtube.com/watch?v=yD070UNtfms přetoč si video cca na 1:30..tu minutu a pul sem lepil na svetlo mobil paskou
Datum: 01. srpna 2010 18:16
Datum: 01. srpna 2010 17:47
 má to 5.5 koní...jede to supeeer...kvalty hned za sebou..zrychluje to okamžité..ne jak originál, ale existuje pincek jako máš tŕeba ty, že jede podobné jako můj
Datum: 01. srpna 2010 14:56
 a ještě připomínka k našim soustruhům... Když na každém soustruhu háže hlava tak to asi těžko pomůže nabrousit nůž. Na všech hážou hlavy protože už to tam 30 roků nikdo neopravoval a pokaždé se najde nějaké hovado které zapomene klíč v hlavě a zapne to. proto to háže
Datum: 01. srpna 2010 14:32
 nejsu elká huba. Co tam mám napsané to provádím a co nemám to provedu po dohodě. Když někdo bude chtít něco co neumím no tak mu to normálně řeknu že to neumím. Nejsem člověk který dělá že umí všechno a přitom neumí nic. Nebojím se přiznat že něco prostě neumím opravit. Taky sem píšu o rady když si s něčím nemůžu poradit. jsem jenom člověk. A podruhé ti opakuju: NEPTÁM SE JAK SI PÍST VYROBIT ALE KDE HO SEHNAT. Kdybych měl náladu i čas si ho vyrábět tak se tu neptám kde ho sehnat.... náčelníku
Datum: 01. srpna 2010 14:30
Jméno: trubka
IP: uživatel10090
 boochere podle mně jsi borec.Píšeš-Provádímopravy na všech pionýrech.Opravy které nejsouuvedeny v ceníku provedupo dohodě naceně opravy.Pro mně jsi akorát náčelník Velká Huba,protože úprava pístu z 2K na 3K není problém.Vybrousit nůž a použít mosazný svářecí drát na kolíček,to je práce na 30 minut
Datum: 01. srpna 2010 14:10
 JO NO  taky jsem uvažoval nad stejskyho upravou ale nakonec jsem serozhodl že zůstanu u originálu. Moje jawa 21 má origo,je po generálce a tahne to jak kráva že když agresivně kopu dvojku tak to uplně nadskočí  by mě zajímalo jak to musí jet s tou upravou na těch 6 nebo kolik koní. Ještě jsem neměl možnost se s takovým motorem projet ale musí to byt fakt nářez.
Datum: 01. srpna 2010 13:50
Datum: 01. srpna 2010 13:36
 Na hlavu kašlu akorád se to bude víc zahřívat  Já nechápu že všichni nadávají na tříkruh. Odjakživa se to do pincků dávalo,jezdilo se s tím 30-40 let a jelo to jak urvané z řetazu. Ale jak se začal dávat do pincků dvojkruh tak najednou tříkruh vůbec nejede a ničí motor...  Já když jsem měl na mém motoru 05 tříkruh tak to tahlo odspodu jak drak,sice to točilo o malinko otáček méně ale mělo to nehorázný tah na rovině i do kopců... pak se mi v tem ulomil kousek kroužku a azdřel motor. Dal jsem to na výbrus ke kterému mě dali dvojkruh,perfektně jsem to zajel a od té doby ten motor musím točit jak svině aby se ten další kvalt uchytil a ten tah do kopců je oproti tříkruhu mizerný
Datum: 01. srpna 2010 13:29
 jinak díky za odkaz mrknu se tam
Datum: 01. srpna 2010 13:24
 Když chceš sílu nech si sníźit hlavu
Datum: 01. srpna 2010 13:24
 Trubka: o tom že jsem borec tam nepadlo jediné slovo a navíc se ptám kde ho koupit a né jak ho vyrobit. kdybych měl soustruh na kterém by to šlotak si ho vyrobím ale co my ve škole máme za zničené aušusy na tom se dá počítat s přeností maximálně na desetiny a né na setiny nebo dokonce i tisíciny jak to musí byt u drážky pro kruh... Já vím že to jde líp točit z kopce ale já nepotřebuju točit z kopce já potřebuju sílu do kopce a na rovině
Datum: 01. srpna 2010 13:11
 čau,zkus se podívat tady http://moto-ustinl.cz myslím že jsem ho tu viděl a jestli mohu poradit,z vlastní zkušenosti mi přijde lepší jedno kroužkový kovaný píst
Datum: 01. srpna 2010 12:52
Jméno: Elwis
IP: uživatel10087
 Zdárec,maník v Jičíněvsi má servis a prodejnu na mašiny a udělá ti píst na míru i speciální. Odkazy na něj seženeš na netu.
Datum: 01. srpna 2010 11:31
 Kdysi mi někdo řikal že zámky do pístu udělat nejdou, nebo nejdou udělat doma..už nevím.
Datum: 01. srpna 2010 10:45
 vyvrtám dírku a vsadím mosazný kolíček,opiluji dle potřeby...
Datum: 01. srpna 2010 10:34
 trubko si nějakej chytrej...píst jde lehce udělat...ale co zámek co? To už je trošku těžší....a já bych taky nechal dvoukruh...z kopce se to líp přetáčí a jede to líp než tři kruh  .
Datum: 01. srpna 2010 10:22
Jméno: trubka
IP: uživatel10085
 Na stránkách salati píšeš jaký jsi borec v opravách,ale jak ,,udělat,,3k píst to nevíš ? No přeci na soustruhu.Tak tady nebreč,že to nejde.
Datum: 01. srpna 2010 9:01
Jméno: termix
IP: uživatel10082
 cha cha co to meles ? na dvojku sem jelpres 60 a jede v poho sila jak svine rychlost taky nemuzu si stezovat
Datum: 01. srpna 2010 1:18
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 a proc ho chces ?jen to stim nejede dej 2 krouzek z kopce se to da hodne pretacet
Datum: 01. srpna 2010 1:13
Jméno: termix
IP: uživatel10082
 napis sesovi urco neco schrasti
Datum: 01. srpna 2010 1:13
|



|