Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Lidi rychle bych potřeboval vědět co za olej do převodovky, mám úplně obyčejnýho Fíka 21, ale má trochu ojetou převodovku (nic hroznýho), jezdím hodně do kopců (Liberec - Jizerky).
Trochu kape (nic hroznýho) jen málo takže když bude mýt větší viskozitu tak nevadí!
Hlavně abych nedojebal převodovku!!!!
Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 18:00
Jméno: hh
IP: uživatel9748
 jestli ti jde o "nedojebání převodovky" tak tam nalej jakej olej chceš, hlavně že to bude mastný. nicméně správně tam patří PP80
Datum: 02. srpna 2010 18:00
Jméno: Lydybird
IP: uživatel10100
 Vždyť už Ti odpověděli PP90ku tam dej ma větší viskozitu než PP80ka a stačí Takže třeba mogul PP90. Mají ho na každej benzině.
Datum: 02. srpna 2010 17:54
 Lidi rychle bych potřeboval vědět co za olej do převodovky a spojky, mám úplně obyčejnýho Fíka 21, ale má trochu ojetou převodovku (nic hroznýho), jezdím hodně do kopců (Liberec - Jizerky).
Trochu kape (nic hroznýho) jen málo takže když bude mít větší viskozitu tak nevadí!
Hlavně abych nedojebal převodovku!!!!
Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 9:47
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 PP90 a mas vystarano
Datum: 04. srpna 2010 9:47
 bfu-prevodovej olej tam prave patri,ne motorovej olej na mazani pistu,vacek a pod.
Datum: 02. srpna 2010 19:11
 tak tam nalej převodovej olej ne? ale ten má docela nízkou vizkozitu
Datum: 02. srpna 2010 19:02
 zdar mam jawa dandy 125 , a starsne mi zvoni vejfuk nevi nekdo co stim je zavareny a nebo jestli by nekdo neprodal cely koleno az k vejfuku
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 22:12
Jméno: jamal
IP: uživatel11474
 me zvoni prepazka v prechodu koleno-vyfuk.. byva to casto uvolnene a na poklep nebo na hrbech to zvoniva..... heh kamos rezal vyfuk. xD to si pomohl
Datum: 28. dubna 2011 22:12
 čau kamoš ma taky dandynu a mel podobne problemy vyfuk mel nekolikrat rozřezanej a svařenej a stejne to nepřišel ale videl bych to na to co je psano niže
Datum: 03. srpna 2010 9:27
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Caw ja mam taky jawu dandy ale vyfuk mi nezvoni spis bych to videl na uvolnenou prepazku ve vyfuku
Datum: 02. srpna 2010 17:12
 SESO prosimte muzes mi dat miry techto pacek ? ja ted delam nakup a chtel jsem si je koupit al eu kamose jsem videl jedny a byly strasne dlouhe a bojim se kdyz je obednam tak kdyz je dam an riditka a dam je tak aby mi necumely pres delku riditek tak aby se mi vedle pacek vesla krabicka na prepinani svetel a zrcatko dik jo a dcl to specha dik za ochotu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 16:58
Datum: 02. srpna 2010 16:58
 Dobrý den mám dotaz ohledně babetty 207 háže malou jiskru a přebiji páli to 12V žárovky loni mi jezdila v pohodě ikdyž už nějak přebijela a pálila 12v žárovky ikdyž tam mám tu krabičku co omezuje napěti na 6V renovuju ji a tak bych to rád vyřešil typuju to asi na civky a dál mám problém se středem zadniho kola v tym hlinikovym pouzdře je ložisko a to pouzdro je vymlety takže to je na vyměnu nevěděli by jste někdo o zadnim kole bez pláště??? uplně nejlip z Olomoucka Předem Vám moc děkuji A pokud to bude někoho zajimat tak postupně přidám fotky Babetky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 11:01
 Tak jsem to zkusil a u civky pro zapalováni ten proužek z petky projde dobře ale u světělnych civek projde ztěží chybi mu tak 1desetina milimetru aby tam prošel zlehka zdá se mi že tu desetinu háže rotor zkoušel sem civky povolit a podložit je a utahnout ale to nepomohlo nemaji tam žádnou vůli a omezovač napěti jsem odpojil
Datum: 03. srpna 2010 11:01
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ustřihni kousek z petlahve a zkontroluj mezery mezi cívkami a rotorem. Ten proužek z petlahve musí projít mezi pólovými
nástavci cívky a rotorem. Když bude toto v pořádku, může být vadný omezovač napětí.Co se týká zadního kola, bývají na
AUKRU.
Datum: 03. srpna 2010 8:59
 Zdar draci mám jawu 350/634 po x letech jsem se odvážil ji dát dokupy vše funguje až na pravej válec vůbec nechce zapálit palivo nebod palivo tam jde ale nezapálí to když vyjmu svíčku dám benzín pod svíčku jako smíchanej samozřejmně a z5 zašroubuju tak zapalí ale jako by si nemoch vtáhnout vše jsem skontroloval sací výfukový ventyly vyčistil karbec koupil nový zapalování induční cívky svíčky a prostě ne a ne to tam zapálit levej funguje bezvadně ale pravej jako by byl prázdnej kompresi vše má pístní kroužky jsou v pořádku už si fakt nevim rady čim to je prosím o odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 17:42
 no tak jiskru to dává stejnou i když jsem očistil kolekor stejně to dává stejnou jiskru gufero je v pořádku znova jsem ho při kontrolování kolektrou prohlíd a těsní velmi dobře  skusil jsem prohodit induční cívky i kondenzátory ne je to stejný levej prská ale pravej ne stejná jiskra v elektro instalaci jsem chybu neudělal překontroloval jsem to mám to v pořádku podívám se nadobrý ukostření induček
Datum: 06. srpna 2010 17:42
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Takže, jeli jiskra na pravém kabelu slabší, zkusil bych v první řadě vyměnit indukční cívku, dále kondenzátor, ale i celý přerušovač komplet, tedy v tomto pořadí. Nelze ovšem vyloučit na některém spoji nebo v drátu zvýšený přechodový odpor, hledal bych i tam. Jestliže motor pomalu reaguje na přidání plynu, je nutno v první řadě mít seřízený karburátor, nejdeli to může být vzduch přisáván i skrz špatné těsnění pod válcem nebo karburátorem, případně mezi bloky. Co příruba karburátoru, není prohnutá? Vzduchový filtr je čistý a gumová manžeta na hrdle karburátoru a filtrboxu dobře těsní?
Datum: 06. srpna 2010 16:46
 1.5 to má ledatak ten levej ten tříská je fakt slišet ale pravý ne pokud to nemám přibližně 0.5 cm od hlavy od kostry ono toje jedno kde ji položim a to startovaní pravada ten plyn to se nedá přidám tak ne když dám víc tak to zařve ale divný je že to gufero je vpořádku jsem se na něj díval nezdá semito mrknu na něj znova hold už vim tak to mám rychlejš rozdělaný ten plyn ten je divnej ano a pravej válec taky tojo tem neprská jako na levim mrknu nato znova možná jsem něco přehlíd
Datum: 06. srpna 2010 16:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když tam není pružinka gufero pořádně netěsní, přisává to tam vzduch, ochuzuje se směs, nevznikne tam pořádný podtlak a v případě, že to nasává více vzduchu, nemusí se i motor nastartovat. V případě menší netěsnosti je obyčejně zvýšený volnoběh a motor špatně reaguje na přidání plynu. Jaká je jiskra na konci kabelu? Měla by být modrá, neměla by být moc rozptýlená, jenom takový úzký paprsek, měla by přeskočit asi 1,5 cm a se slyšitelným zapraskáním. Jestliže je žluto fialová, rozptýlená a není slyšet, případně přeskočí jenom na velmi krátkou vzdálenost, je něco špatně.
Datum: 06. srpna 2010 16:09
 a ještě dotaz proč pružinku na guferu to má snad nějákej vliv na zapalová ní ? nejsem mechanik pouze budoucí elektrikář tak jen menší dotaz
Datum: 06. srpna 2010 15:13
 zbytečný už nevim gufero jsem kontroloval 2x skoušel jsem i prohodit kladívka ale furt to dává tu samou jiskru ani není slišet že by prsknul ale levý toje jak das to slišíte jak to prská ale pravej ne,ale jiskru dá netušim a elektrikáře ne opravdu nevim onikom kdo by to dělal krom mně na učnáku
Datum: 06. srpna 2010 15:12
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zkus ještě třeba součástky z druhého válce kde to funguje, indukční cívku, kondenzátor, kladívka. Vyzkoušej postupně veškeré elektro příslušenství pravého válce. Není možné když vše postupně zkusíš aby to nefungovalo, není tam žádná elektronika. To by pak musel být někde nějaký mechanický problém. Gufero pod dynamem je skutečně v pořádku, nevypadla pružinka? Máš opravdu dobře nastavený předstih, 2,7-3,2 před horní úvratí. Jak předstih měříš? Nějakého autoelektrikáře snad v nejhorším v místě bydliště seženeš. Jo ještě, je v pravém válci dostatečná komprese, nepodfukuje pod hlavou?
Datum: 06. srpna 2010 14:51
 tak už fakt nevim čimtoje všechno jsem skontroloval a nic jiskru dá na svíčce taky ale ve válci asi ne nebo já vůbec netušim proč nejde a nejde vždit to takhle nejde dál akorát lágruju válec nezná te někdo číslo nebo email na někoho kdo tydle motorky nebo spíš už veterány opravuje nebo se vtom vizná ?
Datum: 05. srpna 2010 23:26
 Ták vše dobrý ale stále tam nezapálí obrousil jsem kontakt na pravim kladívku ale jak nasadim svíčku nakopnu tak nejde ale už je aspon mokrá takže sem pokročil ted jen vyřešit todle koupil jsem i svíčky nenašel jsem je tak jsem je koupil nevim kde je chyba jestli zapalování nebo někde kabel seklej uvidim
Datum: 05. srpna 2010 13:57
 Možná bych nemusel ani kupovat takovej tip svíčky budu mít určitě schovanej mezi náhradníma dílama v kraničce když kupuju nový tak si starý nechávám pro případ nouze člověk nikdy neví co se při jízdě stane
Datum: 04. srpna 2010 21:55
 Další skvělá rada dík ještě žeste mi to řek včas nebo by bylo pozdě takže normal klasik brisk n15c? já svíčky n15yc nepoužívám mám snima špatný skušenosti jenže po otci jsem chtěl jen koupit převodový olej sintetický kvůly novým spojkovím lamelám ferod tak hold vzal sebou i svíčky já naněj tos moch říct napsal bychti jaký máš koupit a on toje jedno hmm vidim skoro 14 dní se stim peru teď jsem ponaučen oněco víc skusim n15c a když to bude fačet tak nevim jak bych pak poděkoval pokud né budu muset hledat závadu jinde
Datum: 04. srpna 2010 21:52
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Svíčka N17C je pro tento motor moc teplá, při větším zatížení ti půjde motor na samozápaly. Jinak na většinu sériových motorů Jawa a ČZ pro běžný provoz používám právě N15C a fungují bez problémů. Svíčky s tím y jsou naprosto nevhodné, sice motor nastartuješ, ale při delší jízdě pod plynem se dělají na svíčce škvarky. Mnohokrát jsem tento problém řešil, po výměně za svíčku NC bez toho y bylo po problémech. To y znamená vysunuté jiskřiště a tyto svíčky se používají do vozů Škoda 105-130. C znamená, že tam je měděná vnitřní elektroda.
Datum: 04. srpna 2010 21:36
 tak já jsem dnes mrknul na zapalování vyměnil jsem kabely od indučních cívek dokonce jsem sjel do Liberce koupit nový fajvky ted to hází jiskry jak das ale napadlomně co když to bude svíčkou nebo spíš svíčkama na fíkovy když namontuju n14c tak ho nenatočim ale když dám n17c tak šlape jak hodinky nemůže to být tim že mám svíčky brisk n15yc ? obyčejně kupuju svíčky do 90 korun tylde jsem vzal na benzíně za 48 skusim svíčky kladívky a kondenzátory já to mám nový můžu poslat i foto na email ale skusim svíčky myslim si že nezvládne tlak od pístu který vznikne při stalčení směsi k horní uvrati když jsem rozebral karbec vyvařil v octu po dobu 20 minut tak mi ted konečně jde to palivo aspon do válce ale už to svíčka nezapálí zejtra skusim koupit svíčky který kupuju vždy a to je brisk n17c jako na fíka a uvidim pokud to tim nebude tak popřemejšlim co dál  ale hrozně si vážim vašich rad !
Datum: 04. srpna 2010 21:09
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Může být probitá fajfka nebo prodřený kabel a jiskra potom přeskočí místo mezi elektrodami někde na žebra hlavy. Dále důkladně zkontroluj kladívka, zda se pohyblivý kontakt volně pohybuje a je důkladně odizolován od pevného. Případně celý přerušovač vyměn a také zkus jiný kondenzátor, indukčku a svíčku. Svíčka by měla být N15C, pro větší zatížení v létě můžeš použít i N14C. Dále zkontroluj jestli není někde uvolněný nějaký spoj. Chce to prostě trpělivost a vše postupně vyskoušet.
Datum: 04. srpna 2010 20:54
 hm tak směs po vyvaření karbecu v octu jde ale nečapne takže skusim teda to zapalování pravýho válce jiskru to dává jak kr.. ale ve vnitř nemusí skouknuto
Datum: 04. srpna 2010 19:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zkus ještě odpojit výfukové koleno od válce, nastartovat a zjistit jestli jde z pravého válce nespálená směs. Dáš před výfuk třeba arch tvrdého papíru a uvidíš zda to tam prská a budeš mít jistotu jestli jde do válce směs nebo ne. Také bych ještě zkontroloval případně vyčistil tlumiče výfuku. Budeli toto vše v pořádku, závadu bude nutno hledat v zapalovacím okruhu pravého válce.
Datum: 04. srpna 2010 18:28
 Taky znám případ kdy jeden človíček ze zdola měl 250 už si ale nespomínám tip opravdu pěkná ale špatný gufero na klikovce tak rozpuil motor vyměnil celej natěšenej že zas bude drandit zadělal nasadil vše udělal a už si moc nespomínám myslim že matičku něco takovýho no když to nakop chytla ano ale pak rána a motor byl na dvě půlky dodneška nato nezapomenu ten ztoho byl hodně špatnej ale zpět k věci dneska jsem přez noc skusil tipy ne píst je dobře šipkou dopředu těsnění taky jsou v pořádku ještě jsem mrknul na kanal sání a výfuku jsou čistý bez sebemenšího zániku špíny nebo nečistot na gufero jsem taky mrknul taky je vpořádku prasklý není anmi nějak vírazně poníčený když jsem to skusil znova nakopnout chytily zase oba ale pak zas běžela jen na jeden tak už fakt nevim je mi to záhadou
Datum: 04. srpna 2010 8:33
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Karburátorem to pravdopodobně nebude když druhý válec funguje.No jednou mě u 634 nějak spadla do klikové skříně jehla, jedna z 28 co jsou v horním oku ojnice a nějak jsem si toho nevšiml. A výsledek? Po nastartování motoru ji nasálo přefukem do válce a jak se snažila vyletět výfukovým kanálem ven tak ji zachytil píst, jehla zlomila kroužky a ve válci a pístu byla rýha, takže musel být výbrus. No ještě že to byl můj motor a ne zákazníka. Jo někdy stačí malá nepozornost nebo chybička a je o zábavu postaráno.
Datum: 04. srpna 2010 8:24
 Ne hadr jsem použil pouze na zakrití klikový skříně jaj to bybyl pruser kdyby tam spad bordel nebo matička na hadr jsem tam fatk nenechal ale nato gufero se mrknu sice semi nechce ale jdu toho s otcem jsem konzultoval ten si myslí že bude něco s karbecem nevim na karbec jsem nešahal krom trisek a čištění jinač vše nechal napokoji
Datum: 04. srpna 2010 0:30
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No doufám, že jsi nezapomněl někde v motoru kousek hadru a neucpalo to nějaký kanál.
Datum: 03. srpna 2010 21:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Mrkni se ještě na gufero pod zapalováním jesli není prasklé nebo nevypadla pružinka.
Datum: 03. srpna 2010 21:11
 A píst obráceně ne nedal jsem dal jsem ho dobře už sem se díval taky by to mlátilo nevim neumim sito vysvětlit cvrnknu pod svíčku zapálí pak nic nemám palivo takže nemá podlemího tlak na to aby si dokázal směs vtáhnou těsnění jsem kupoval nové pístní kroužky taky jsou měnění mnou osobně a těsněj kompresi má skoušel jsem vymontovat karbec a dal jsem si prst do kanálku levej sál pravej taky tak netušim proč si nenasaje cejtil že táhne tak už netušim
Datum: 03. srpna 2010 21:00
 Tak takhle motorka byla po celkové generálce bratr ji položil nic zlího jen rozbitý světlo a odřený lak ale to už je v cajku pak stála 3 roky pak ji dal dokupy přítel od segry jezdily pul roku pak se rozešli a po 4 skor 5 letech jsem ji vytách ven a dal dokupy ten mechanik jsem boužel já omlovám se za lhaní ale chtěl jsem vědět jak budete reagovat vše jsem čistil ale fakt myslim si že se tam nedostane palivo toje moje verze jinač si to nedokážu vysvětlit bud bude ucpávka někde u karbecu v rozmzí od válců až k filtru může to být cokoly i smítko to ucpe natolik že nebude mít dostatečnou směs na zapálení
Datum: 03. srpna 2010 20:55
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Potom je možné, že nevznikne podtlak v pravé klikové skříni, pravdopodobnou příčinou je chybějící nebo nefunkční gufero pod dynamem. Jeli toto v pořádku, potom se směs přefukovými kanály nedostane do válce, protože tam je nějaká překážka, bud těsnění pod válcem nebo obráceně namontovaný píst.Ale těžko takhle říct, neznám mechanika, který to dělal, ani v jakém stavu je motor celkově, musel bych to mít v dílně a postupně závadu hledat, případně i motor znova rozdělat a vše důkladně zkontrolovat a proměřit.
Datum: 03. srpna 2010 20:25
 Držel bnbych se toho směs se nenasaje do válce toho bychse držel
Datum: 03. srpna 2010 19:27
 Je suchá celou dobu jsem psal že ten válec že to je jak kdyby si nenasál palivo v zapalování problém není ani v předstihu netušim čim byto bylo když sundám svíčku kápnu stříkačou směs zašroubuju tak běžej oba sice krátce ale běžej pak neběží beží jen levej a praverj jede naprázdno bez paliva nevim pístníma kroužkama to není ani tim těsněnim třwebasi myslíte že si vymejšlim ale ne nevymejšli nevim si rady a tak jsem požádal o radu tady dokonce jsem dostal radu na obrácenej píst vždit by to snad ani nešlo nejen že by to mlátilo ale skurvil bych válec pístní kroužky jsoui nové prasklé nebo i jeden nejsou kontroloval jsem to poněm musí bejt závada myslim si někde poblíž karbecu nebo už fakt nevim nic mně nenapadá jeto záhada stalo semi todle poprvý
Datum: 03. srpna 2010 19:24
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No a když to běží chvilku jenom na levý válec tak když potom vypneš motor a rychle vyndáš svíčku z pravého, je suchá nebo mokrá? Jestli je suchá, směs se nenasaje do válce. Budeli mokrá, problém bude v zapalování.
Datum: 03. srpna 2010 19:15
 No ale pořád to neřeší ten problém sundám svíčku cvnknu palivo zandam tak běžej a pak za snic jen jeden a druhej jako bysi nemoch nasát už se nevim rady bermundskej válec
Datum: 03. srpna 2010 17:45
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No jestli ti to někdo dělal a pořádně to nefunguje, tak to samozřejmě reklamuj.
Datum: 03. srpna 2010 17:33
 byl měl jsem nato mechanika sám bych si nato netrouf jo fík je něco jinýho ale třistapadina ?  dík za předstih netušil jsem žehop budou mít blbě písty obráceně nebudou 100%mrknu natu elektro instalaci vadná induční cívka nevim jsou nové obě dvě al i to se může stát vadnej výrobek mrknu natu elektro instalaci nebo i celkově necele zapojení elektriku jsem nedělal já ale též ten mechanik pokud to udělal blbě tak ho přetrhnu dík konečně někdo kdo tomu asi fakt hodně rozumí dík
Datum: 03. srpna 2010 12:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Co tam máš za motor, že má sací a výfukové ventily? Jedině, že bys tam upasoval nějaký čtyřtakt. To si asi s něčím pleteš, ale to není podstatné. Píšeš, že je motor po mechanické stránce v pořádku. Byl motor odborně smontován? Závadu popisuješ tak, že se pravdopodobně nenasaje směs do pravého válce a levý funguje bez problému. Takže mohl někdo zapomenout dát gufero pod dynamo nebo je silně poškozené a tudíž se do pravé poloviny klikové skříně ani nic nenasaje. Těsnění pod válcema máš originál, už jsem také viděl borce, co si těsnění dělal a zapomněl vystřihnout otvory pro přefuky. Píst namontovaný obráceně by mohl být také příčinou a navíc by ti to brzy vymlátilo kroužky . Píst musí být namontován šipkou do výfuku. Dále si pořádně seřid zapalování odtrh 0,3-0,4 mm, předstih 2,7-3,2 mm. Nejdříve seřid pravý válec a potom tou menší destičkou levý. Nebudeli to ani potom fungovat, může být i nedostatečně intenzívní jiskra, která ve válci pod tlakem nepřeskočí. Příčinou může být vadná indukční cívka, kondenzátor nebo i špatný spoj v elektroinstalaci.
Datum: 03. srpna 2010 8:03
 todle fakt slišim prvně už od děctví se hrabu v motorech a podobně a fakt nesetkal jsem se stim
Datum: 02. srpna 2010 20:25
Jméno: ,
IP: uživatel6804
 jj kamosovi taky blbnul valec a nnel pist opacne tak sem to skusil rict no uvidis co ti poradej ostatny.
Datum: 02. srpna 2010 20:16
 he ? to slišim prvně ale otom pochybuju to by dělalo neplechu ee to ne to bych vynechal
Datum: 02. srpna 2010 19:51
Jméno: ,
IP: uživatel6804
 nemas obraceny pist.
Datum: 02. srpna 2010 19:28
Jméno: ,
IP: uživatel6804
 nemas obraceny pist.
Datum: 02. srpna 2010 19:28
 Jakoby si sám odsebe nenatáhnul palivo a pálil na prázdno protože když vyjmu svíčku stříknumu palivo zamontuju z5 tak to spálí ale sám si už nenatáhne jednoduše řečeno vše týkající se hlavy a válce je nové!
Datum: 02. srpna 2010 19:28
 předsich mám podle příručky pánové a ventyly no přeci výfukové a sací né ? a když sem psal že sem kontroloval vše tak vše těsnění pod válcem a pod hlavou válce mám taky nový pístní kroužky jsou taky mněněnný písty a pístní čepy taky nové kliková hřídel s ojnicí také nové a nověvycentrované pouze sem se ptal proč nehcce zapálit když palivo má jiskru dá ale nezapálí pouze zapalí to co mu stříknu sám pod svíčku
Datum: 02. srpna 2010 19:17
 no tak predstih 0,3mm opravdu neni dobre, nevim jaky ventily jsi na tom kontroloval... Podivej se na krouzky, a tesneni pod valcem.
Datum: 02. srpna 2010 18:20
 Zkus se podívat na směs, trochu přitáhnout šroubek ......jen mi není jasný jaký ventily si kontroloval když je to dvoutakt
Datum: 02. srpna 2010 18:12
 Jj už sem koukal nemám pravej válec horní kladívko pravá indučka mám to vpořádku předstich jsem kontroloval taky je dobře 0,3 mm rozmezí kladívek 0,4 mm je už moc a na jeden válec tose neodvážim myslim si žebych ten motor oddělal jezdit na jeden válec ne zatim ne dokud nebudou oba tak nepojedu nikam vůbec
Datum: 02. srpna 2010 17:14
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 koukni se jestli nemáš prohozeny fajfky, zešteluj předstih, hlavně nejezdi na jeden valec
Datum: 02. srpna 2010 16:52
 CUS DRACI KOUPIL JSEM LADĚNÝ výfuk Leo Vince Sportovní, vzduchový filtr A HLAVNÍ TRYSKU NEVÍTE NEKDO JAK TO MAM SEŠTELOVAT : JEDNÁ SE O SIMSONA DÍKY ZA ODPOVEDI
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 21:19
 Co brečíš?A koho to zajímá že ten krám jede?!
Datum: 02. srpna 2010 21:19
Jméno: tomas
IP: uživatel10098
 tak uz mi to jezdí vy blbecci  a že je to fichtl kramek to me nezajima chtel jsem jenom poradit
Datum: 02. srpna 2010 20:34
 On si pořídí néco, o čem nem netuší jak se to ladí....
Datum: 02. srpna 2010 18:52
 FICHTL KRÁMEK!!! inak to stelovat nemozes len ked menis trysku
Datum: 02. srpna 2010 17:05
Jméno: Davis
IP: uživatel455
 tak nějak aby to jelo
Datum: 02. srpna 2010 16:41
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10094
 todle je fichtl krámek ne simson krámek, koukni se po jinym fóru třeba simson v iglu tam ti poraděj
Datum: 02. srpna 2010 16:17
Jméno: SemVhajzlu
IP: uživatel6468
 zdravim, predchvily sem si privez CZ 175 sice ma vic problemu ale ten hlavni tu rozepisu, nema brzdy, na prednim kole mi nedolejha krytka bubnovy brzdy.... chtel bych se zeptat jak to tam je resene... vadi mi tam takova ta mensi trubicka co vykukuje z krytu, (pak mam lozisko, trubicku, nejaky podlozky a vic nic). Asi neni moc normalni ze nedolejha o cca 2-3mm ze? Chtel bych se zeptat jak presne to tam ma bejt naskladany, prinejlepsim bych rad poprosil fotku
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 15:52
Jméno: SemVhajzlu
IP: uživatel6468
 Pokud to nejak pomuze je to Predni kolo 16...
Datum: 02. srpna 2010 15:52
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 Cau........jak mam sundat nadrz? vysroubal jsem jediny sroubek ktery to drzel a ale stejne nejde sundat protoze tam drzi za kostru.......jak to tedy mam sundat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 18:54
 Dej tam co najdeś doma  ..matky, šitry v pohodé taky..a zalej to třeba naftou, takhle to dělám já a vše OK...pak to ješté pořádné proplachuju vodou, naleju benzín, kloktám, benzín vyleju, smontuju, naleju novej benzín a jedu
Datum: 02. srpna 2010 18:54
 pisky: souhlas. co technickej benál? ten je celkem pouzitelnej. a sutry bych tam ja osobne nedaval to spis matky a sroubky a kovovy kramy.
Datum: 02. srpna 2010 17:41
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 vodu do nádrže bych nikdy nenalel protože voda vypláchne starou rez a udělá další rez...
Datum: 02. srpna 2010 16:50
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jj  ja bych to taky rád udelal ale nemuzu protoze........mi ta nadrz nejde sundat.......vzdadu je volna ale s predni casti se neda ani hnout.....takze nevim co s tim....daval jsem tam 2 cisty kohoutky a po 3 minutach jizdy.....byli uplne ucpany....je tam hroznyho bordelu a me to nejde vycistit
Datum: 02. srpna 2010 16:33
 já sem do nádrže nasypal štěrk, šutry a nalél vodu.....prořádně protřepal a vylél...to sem asi 4x zopakoval...pak důkladně proplách proudem vody a nechal vyschnout...nádrž čistá.
Datum: 02. srpna 2010 16:29
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ok zkusim to ale myslim ze to nepujde  ..............a jeste se chci zeptat jak mam chemicky vycistit nadrz
Datum: 02. srpna 2010 16:23
 jestli myslíš u fichtla tak bouchni do zadní části nádrže, jakoby jí sraž k zemi, ona vyskočí
Datum: 02. srpna 2010 15:30
 Potřeboval bych poradit s krytem řetězu na kejvačku. Mám dva. Jeden má větší průměr otvoru pro ozdobný plech, druhej menší. Nicméně ani ten větší tam nějak nejde. Přikládám fotky http://ondragam.rajce.idnes.cz/kryt_jawa_250_353/ Jsou z něčeho jinýho? Pokud se nepletu, tak to víčko, kterým se kontroluje průhyb, by mělo být dole a zevnitř, ale to nevychází ani na jednom.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 12:15
 Nazdar Ondragame,pokud bys nepotřeboval ten kryt řetězu na ČZ tak mě by se docela hodil, mám na svý ČZ 175 450.05 špatnej,takovej větší na sportku.neprodal bys ho,odkud jsi když tak? díky a ahoj
Datum: 03. srpna 2010 12:15
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ten menší by měl být na ČZ, na straně u řetězového kolečka se vloží guma. Jestli ti to nejde vzadu sepnout, tak v drážce krytu bude shrnutá guma. Jinak kryt s dírou pro kontrolu napnutí řetězu by měl být u kývačky nahoře, dírou zevnitř.
Datum: 02. srpna 2010 15:20
 Ten jeden je na motorce, ten druhej menší leží v trávě.
Datum: 02. srpna 2010 12:21
Jméno: Jawer
IP: uživatel6644
 Zdar draci mam jawu mustang a nejde mi do otáček karburátor čistý a furt nejde do otacek a jeste jeden problem jedu najedu tak 1 kilometr zdechnu a zatepla mi to nejde nastartovat čím to může byt.Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 10:09
 benzinem je to mozny taky,pokud to zaclo delat z niceho nic a predtim ses v tom nehrabal..mame auto na plyn (LPG) a stava se nam,ze na jedny cerpaci stanici maj LPGcko nejaky na ho*no,vubec to s tim nejede..
Datum: 03. srpna 2010 10:09
Jméno: Jawer
IP: uživatel6644
 diky a jaky tam mels benzin natural nebo special?
Datum: 03. srpna 2010 8:12
 Mě to za tepla startovalo špatně kvůli 2 měsíce starému benzínu.-...furt sem všeko měnil odtrh,předstih,ladil karbec smés...a nic..vyjel sem benzín, koupil novej,a vyda za tepla i studena na 1. našlápnutí  ......a to že ti nejde do otáček, může dělat to co napsal zajíc...nebo ještě škvarek na kladívkách, velká hladina atd.
Datum: 02. srpna 2010 13:31
 predstih,spatna svicka nebo svicka se spatnou tepelnou hodnotou.
Datum: 02. srpna 2010 12:49
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Zdar draci,mám dotaz ohledně měření komprese na válcích,konkrétně u Jawy 350/640,je to dvouvál a chci se zeptat jestli musim mít 2 měřáky,na každej válec jeden a nebo stači jen jeden a měřit vždy po jednom,a ten druhej co neměřim tak tam by měla bejt svíčka že jo?Aby se mi změřil ten tlak na tom válci co chci,díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 19:36
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 no tak nic takovýho sem tam nenašel,můžu maximálně přendat snímač naproti tomu držáku kde byl a to stejnak nepomáhá
Datum: 02. srpna 2010 19:36
 tak v manuálu by mělo být jak ho seřídit...tam se myslím posouvá snímač...mrkni k montymu na web má tam návod
Datum: 02. srpna 2010 16:17
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 VAPE
Datum: 02. srpna 2010 16:06
 a jaký bezkontakt tam máš? IMSOFT, VAPE, nebo něco jiné?
Datum: 02. srpna 2010 16:03
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 no a předstih se nastavuje jak u bezkontaktu?případně kdy to má hodit jiskru?aspoň to abych věděl
Datum: 02. srpna 2010 16:01
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 No na to mrknu zda to háže tam kde má,akorát nemůžu povolit jednu hlavu,takže se budu muset podívat je na jednu,ale to by mělo být jedno ne?
Datum: 02. srpna 2010 16:00
 i na tomto se musí seřídit předstih..... jestli se ti třeba nepootočil stator, víš... a svíčky mokré jsou?......ono je hezké že to jiskry háže, ale otázka je v jaký moment před horné uvratí
Datum: 02. srpna 2010 15:57
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Celou dobu to jelo,přestalo to zničeho nic,a když to háže jiskru tak je to dobrý ne?Nebo na co se mám mrknout na tom bezkontaktu přesně?Díky
Datum: 02. srpna 2010 15:52
 j ehezké že tam máš bezkontakt, ale ho dobře nastavený?
Datum: 02. srpna 2010 15:49
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak ani když stříknu trochu benzínu pod svíčky tak nechytne,to už je fakt divný
Datum: 02. srpna 2010 15:49
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 zapalování je tam bezkontakt,jiskru hází pěknou,svíčky sem měnil,karbec komplet vyčistil i přetěsnil.
Datum: 02. srpna 2010 15:13
 na zapálení stačí mnohem menší...... nemáš rozhozené zapalování?
Datum: 02. srpna 2010 15:04
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak sem to změřil,u obou válců mi vyšly hodnoty 8,to je asi málo co?Zřejmě to nestačí k zapálení směsi,protože nechytá ani na roztlačení ani na nakopuntí.
Datum: 02. srpna 2010 14:52
Jméno: mirek150
IP: uživatel9875
 jak říkáš,stačí jeden měřák a jedna svíčka.
Datum: 02. srpna 2010 14:31
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 19:06
 neni za co,rad pomuzu
Datum: 02. srpna 2010 19:06
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 diky moc
Datum: 02. srpna 2010 19:01
Datum: 02. srpna 2010 18:13
 koukni na net,,muzes tam v podstate koupit od 2,50 az po 4,00 (teda aspon na jedny kostre sem mel takovou pneu) hlavne to musi byt na 16 palcove kolo.to cislo (2,50 2,75 3,00...) to je sirka pneumatiky..koukni na servery aukro,bazos,motoinzerce a tak,da se koupit za 100 kč pouzita ale porad pekna
Datum: 02. srpna 2010 18:11
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 je tam napsany 3,25-16 takze mi tam ten plast nepude skoda nemate nekdo takovy???
Datum: 02. srpna 2010 14:22
 jj jakou mas cezetu?kulatou 175/450 nebo hranatou? pokud 450 tak ta ma 16'' kola a hranata ma osmnactky..koukni co je tam napsany a podle toho vyber gumu
Datum: 02. srpna 2010 13:13
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 papiry na to nemam a jezdit stim ted nemuzu protoze plast je zpuchřely a vyleza mi zneho duše takže potřebuju novy kouknu co ma na sobe ten plast napsany
Datum: 02. srpna 2010 13:08
 jakou mas cezetu?a jezdis s ni na silnici,teda spis jestli na ni mas papiry a jezdis legalne?pokud nemas cezetu s 18'' kolama tak tam nepude.pokud mas s 18'' kolama tak jo ale precti si prirucku,pokud jezdis legalne,tam by melo bejt napsany,jaky rozmer v zadu ma byt,jestli 3,00 nebo 3,25 a tak
Datum: 02. srpna 2010 12:51
 Napadá vás něco, proč mi fechtl jezdí teplej o poznání mizerněji? Problém je v tom, že je to po GO, pouze je tam původní spojka a vyběhaný válec. Vejfuk perfektně čistý, žebra taky, karbec je nastavenej na první zářez, hladina snížená oproti standartu, tryska 65, svíčka 14-8R má perfektní barvu jak pěna na kafi. Může to dělat vyběhaný válec? Jiná možnost totiž snad ani není.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:30
 Ja jezdim na minibajku M2T 1:15
Datum: 02. srpna 2010 20:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 02. srpna 2010 18:15
 Záběh se nesmí podcenit
Datum: 02. srpna 2010 14:39
 cože? to taky někdo leje M2T v poměru 1:20???
Datum: 02. srpna 2010 14:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no to že má barvu jak pěna na kafi tzn takovou dost světlo to je špatně ! svědší to o chudé směsi...dej tam 68 trisku ....no a jestli máš vyběhaný válec tak se nediv...jinak je to u pincka celkem normální , že když je utáhlej tak to ztrácí výkon....taky tomu ztrácení výkonu přispívá to tvoje M2T 1:20...
Datum: 02. srpna 2010 12:15
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Dej jehlu o jeden,nebo 2 zářezy dolů a uvidíš.První zářez je celkem chudá směs a chudá směs zpusobuje zahřívani.
Datum: 02. srpna 2010 11:34
 To kzdej fichtl
Datum: 02. srpna 2010 11:14
 zdar draci, mám problém s mojí babetou, má najeto 6 000 km, avšak jede mi 37, nekdy i 40, pokud se to nějakým zpusobem prehoupne přes určitý otáčky( rychlost 45 ) tak pak se to rozjede třeba na 55, ale to už je velmi velmi zřídka. Jak to udelat aby to jelo??. Dotaz číslo 2. Babetta má spotřebu asi 4-5 litrů na 100 km!! fakt! jezdim s ní na ryby a je to hrozný, ikdyž jedu na čtvrt - pul plynu (33 km/h ), abych ušetřil, tak to stejně žere takhle. Je tam vše origo, tak nevim co s tim, můžete prosim vás poradit? dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 19:31
 webster: myslel...celé to beru jako trisku
Datum: 02. srpna 2010 19:31
Datum: 02. srpna 2010 16:30
 JAWA_ceZetak:oprava - plováky musí být zároveň s vrchem emulzní trubice, bez trysky! Jestli jsi to tak nemyslel.
Datum: 02. srpna 2010 16:29
 podiv se na barvu svíčky...musí být cihlová...jestli je černá máš moc bohatou směs...to pak jde hodně benzínu.... šroub bohatosti pak povol o půl otáčky...něco pojezdi a znovu zkontroluj barvu svíčky.... pak ještě seřiď hlavinu..když sundáš víčko plovákovky zespodu karbecu tak uvidíš 2 plováky,... oba musí být zářoveň s hlavní triskou.
Datum: 02. srpna 2010 15:07
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Buď je špatně seřízený karburátor, nebo opotřebované kroužky případně i válec.
Datum: 02. srpna 2010 13:07
 Zdar, koukni jaký máš převod? Origo je 51/13 a při rychlosti okolo 30km/h by to mělo žrát 1,8 L/100 km. Pak koukni jestli to někde neteče, to neni možný aby to žralo toliik. Potom odkarbonuj píst a hlavu, vypal vejfuk a zkrať koleno aby čouhalo do tlumiče tak 5cm - to ti vyřeší tu malou maximálku.
Datum: 02. srpna 2010 10:45
 Cus lidi chci se zeptat jezdi tady nekdo s tou replikou karburace na jawu pionyr od sesy tady z fichtlkramku ? jak jste s ni spokojeni ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 18:15
 Sežeň si nákej na vrakáču za pár korun, já s tímhle karburatorem zkušenost nemám ale určitě lepší a levnější varianta je origo Jikov
Datum: 02. srpna 2010 18:15
 trysky jsem tam měl ty co tam patři
Datum: 02. srpna 2010 13:55
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To že ti to nejelo,mohla spusobovat velká tryska viz to uchlastavani na volnoběh.Gerol,jestli jsi šikovný,tak si kup 19ctku dellorto a máš klid.Sice si musíš udělat kolínko a sehnat pár trysek, ale myslím si že vysledek bude stát zato
Datum: 02. srpna 2010 11:38
 čau. konkrétně tu od sesy nemám ale mám tu stejnou akorád z jinačího obchodu. NEDOPORUČUJU! S takovým aušusem by tě vyhodili i na smetišti! Má to spotřebu co jsem poznal asi o litr větší a výkon o poznání horší. Dýmí to,je to líné,blbě se to točí a pořád to s ním jeví příznaky uchlastávání. Já blbec ho koupil a pořád proč mi to nejede,seštelovaný jak hodinky a pořád nic. Už jsem zoufalostí rozpůlil motor,přetesnil,vyměnil gufera a furt to šlo tak ztěžka do otáček a nedrželo to volnoběh. Pak mě kdosiporadil skusit jiný karbec což mě nenapadlo. Dal jsem tam originální jikov a světe div se ten fechtl od té doby jede jako střela.
Datum: 02. srpna 2010 10:32
Jméno: bob
IP: uživatel9836
 ahojky lidičky potřebuju poradit kolik ml mám dát oleje m2t do fichtla na 5 lit
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 14:22
Datum: 04. srpna 2010 14:22
Jméno: hh
IP: uživatel3429
Datum: 02. srpna 2010 11:51
 bohatě stačí tak 1.3 deci, Když v televizi bude nějaká reportáž a náhodou se tam vysktyne slovo M2T tak uslyšíte: pííp
Datum: 02. srpna 2010 10:05
Datum: 02. srpna 2010 9:42
 do 5 liter 1,5deci oleja
Datum: 02. srpna 2010 9:37
 200 ml a doporučuju lepší olej než M2T
Datum: 02. srpna 2010 9:05
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 na 1L 30ML a rozmichejto poradne ve flasce ci kanystru
Datum: 02. srpna 2010 9:04
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 9:53
 Co je na tom tezkyho dit to zapoji kazdej krovak a mas tam pod tim prepinacem schemata tak to z toho ycti ne
Datum: 02. srpna 2010 9:53
 no cemment. Pouziji metodu "pokus-omyl" nebo "pane sousede, pomuzete mi prosím?". A nebo pouziji strejdu googla.
Datum: 02. srpna 2010 9:39
 Čus draci.chci se zeptat co je zazávit na klice ,ten jak drží primární kolečko..já sám si myslím že to je M12
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 9:43
 M12x1,5 je to trochu jemější než normální
Datum: 02. srpna 2010 9:43
 zdravím draci ak dneska sme dávali s kámošem do kupy čž 150.Seštelovali sme zapalovcání,předstich,odtrch a jiskru to dávalo fatk pěknou novvě nabuzený magneto....A ne a ne to hcytnout svíčku sme skoušeli taky měnit ale ani to nepomohlo .CO s tím??????Poradte ...dělali sme na tom tak 4-5 hod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 23:21
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Udělejte co radí Jirka. Jaká je jiskra na konci kabelu? Měla by být modrá ne rozptýlená a měla by přeskočit se slyšitelným zapraskáním. Někdy se stane, když nemá jiskra dostatečnou energii, že sice na vyšroubované svíčce přeskočí, ale ve válci pod tlakem už nikoliv. Zkuste ještě vyměnit kondenzátor.
Datum: 01. srpna 2010 23:21
 vyčistit karbec (trysky) a zkontrolovat jestli teče benzín z nádrže, je možný že vam to někde saje vzduch tak zkontrolujte i saní a hlavu z valcem...
Datum: 01. srpna 2010 23:00
|



|