 Zdar draci, může mít teplota motoru vliv na předstih? Napíšu to přesněji. Nastavil sem si předstih na studeném motoru na 1.6 mm, po tejdnu sem se jel na 10-15 minut projet, nechal motor vychladnout, řekl sem si že předstih znovu změřim a vyšel mi cca na 1.4 mm...je možné že zmenšení předstihu způsobila jízdní teplota motoru, nebo to bylo způsobeno něčím jiným? Jen mě to tak zajímá. dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 23:35
 Jo to jsem přesně potřebpval vědět že to není teplotou dík....jinak mezi kladívka dávám přesnou spárovou měrku,ještě to zítra jednou přeměřím a uvidím.
Datum: 04. srpna 2010 23:35
 Spíš nepřesnot měření. Můžeš se splést při papírkování mezi kontakty kladívka a pak taky při vkládání šupléry do válce. Dvě desetiny se tam najdou hned a ani o tom nevíš. Tou teplotou to rozhodně není.
Datum: 04. srpna 2010 22:42
 A to je tak cca 5 dní co sem složil motor,a od toho sem najel asi 150 km, takže to by se ješté mazat mohlo, a vačka je od oleje dost
Datum: 04. srpna 2010 22:21
 JJ kápnul sem tam dvě kapičky pŕevodáku
Datum: 04. srpna 2010 22:18
 Máš namazaný olejemten polštářek co musí mazat vačku? Třeba máš vačku suchou a obrušuje ti to ten pertinax na kladívku
Datum: 04. srpna 2010 22:14
 Vaćka se mi neposunula...zkusím to zítra ještě jednou, projedu se, necham to trocha vychladnout a uvidím...mě jen zajímalo jestli to můze způsobit teplota motoru.
Datum: 04. srpna 2010 22:08
 Neposunula se vačka? Nebo chyba v měření je to celkem citlivý na HÚ a pak otočení takže 0,2 mm se hned ukáže jako prd
Datum: 04. srpna 2010 21:46
 jj díky za odpověd...ještě dodám, že ten motor sem nenechal úplně vychladnout, ještě byl malinko horkej.
Datum: 04. srpna 2010 19:55
 možná se změní o pár tisícin milimetru ( při zahřívání se kovy rozpínají) ale že by se změnil o tolik.. to asi ne.. počkej na názory druhých.. toť můj názor..
Datum: 04. srpna 2010 19:48
|



|