slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím , tak sem už mého fichtla spravil a dva dny jezdil ale jak bylo mokro ted tak sem samozřrjmě nevydržel a vyletěl na pole jezdil sem ale prostě se mi to pořád nějak sere ,jede dobře ale jak chvíli jedu na plný tak mi začne v hlavně něco drncat nechám to odpočinout a pak sem jel dál,na nízké otáčky to jede v pohodě ale jak to dám do plného někde do kopce když potřebuju dýl výkon tak to strácí a netahá , není to přidřené ? jestli tak se asi pos*eru tet sem kupoval nové lamely na spojku , segment , ind.cívku prostě se stím sral celý týden a zase se mě to nevyplatilo :-D \\\\jak sem s toho pole dojel domů tak to bylo ještě horší už to jakoby samo chcípalo volnoběh nedržel .. ale je nastaven dobře jen když sem přidávál do plynu což je špatně,hodil sem do garáže . vyčistil svíčku , trysky a skusil nakopnout , nakopl sem dostalo se to do otáček a pak to chcíplo jak sem přidal plný v tom neutrálu tak se to jakoby dusilo a chcíplo\\\\r\\\\na ještě říkám mám píst po 5.výbrusu ale pístní krožky sou tam nové.. může být i píst v ha*zlu ? Prosím poradte dík za každé rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 19:06
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
překlik :-D né když jedu dýl ale Když jedu chvíly
 
 
Datum: 03. září 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Když jedu dýl tak mi to začne strácet výkon ale nacupuju za jízdy benál a začne táhnout a frčím dál je to špatným zářezem na jehle , špatná hladina v plováku nebo to chce větší trysku ? mám mustanga a mám tam 68 trysku
 
 
Datum: 03. září 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
dík za rady
 
 
Datum: 03. září 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: MATOUS_KH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že to chvíli vynechávalo, střílelo z vejfuku a pak se to rozjelo může bejt odtrhem, taky mi to dělalo, jak se to ohřálo tak se asi zvětšil ten váleček a bylo to lepší.A nebo to může bejt jen špatná svíčka. Zkontroluj, jestli Ti to kladívko v zápalku dostatečně kmitá, co já se toho natlačil než sem na to přišel.:-)
 
 
Datum: 03. září 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro motor se sériovýma komponentama zvol 2K píst, pro závodní 1K
 
 
Datum: 03. září 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
už asi vím dnes sem to skusil znovu chvíli nechytalo a pak to bouchlo z výfuku a chytlo chvíli vynechávalo a pak v pohodě jelo ... napadlo mě zasraný výfuk , ale skusil sem pak ještě vyčistit filtr sání a jelo to dobře ale porjistotu ten výfuk někdy vyčistím ... a poradtě ještě někdo pude to hodně poznat o výkonu ? když mám tet 5. výbrus píst a kdybych tam dal nový ? a který je lepší 1kroužkový nebo 2kroužkový píst ?
 
 
Datum: 03. září 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
dík za rady , ale nevím jestl ise mám do tho pustit i tak sem vyměnil dost náhr.dílu a tet klikovka válec .. další prachy oplatí se mi to vůbec ?
 
 
Datum: 03. září 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
To už bude možna vyjebana klikovka,pist,kroužky..pokud je to to přesne tka jak myslim..
 
 
Datum: 03. září 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
jak je na tom teplota motoru, nepřehřejvá se? nepřisává někde (pod zapalkem, pod válcem, pod přírubou karbu) falešnej vzduch? neni moc velkej předstih? to jestli je přidřenej je následek některejch z věcí, co sem napsal.
 
 
Datum: 03. září 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel2994    
koukni na privod benzinu, hladinu paliva plovakovce. Jestli mas podezreni na pridreni tak zkontroluj pist a valec takhle to nejde rict, jestli je pridrenej
 
 
Datum: 03. září 2010 9:04
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 1:01:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu