|
 Zdravím draci.Mám další problém.Když nastartuju fichtla a chci přidat tak se dusí,když moc přidám tak motor tím i dokonce udusím.Čím by to mohlo být?Všiml jsem si že mi kape z vejfuku olej a celkem to čoudí a smrdí to jak M2T nebo nějakej takovej olej.Mažu Mogulem TSF a ten smrdí jinak.Myslíte že by mě to usávalo u gufera u spojky? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 7:20
 ok,no včera sem se na to už vysral.Jel sem to projet.Krásně jede
Datum: 27. září 2010 7:20
 jo může to být tou hladinou.Ale může to být i tím že ti netěsní ventil ve víčku v plovákové komoře.Anebo ho zkus jen rozhýbat.často se stává že zůstane třeba otevřený,prostě že se nevrací.vyšroubuj ho a profoukej a třeba i promaž řidkým olejem.Pozor jak ho vyšroubuješ je tam malé těsnění.Zkus to a uvidíš.zatím se měj !
Datum: 26. září 2010 22:33
 jo a ještě jeden problém.Když s fichtlem jedu a zastavím tak mě zachvilu zašne chcát benzín z karbecu.To je tou hladinou? Že ju mám třeba vysoko?
Datum: 26. září 2010 14:46
 S počítal jsem si to a mažu asi 1:37.Jinak problém vyřešen,bylo to hladinou.Teď jsem ještě měnil štefty a schválně jsem píst namazal převoďákem.A když jsem to nastartoval tak to smrdělo po převoďák a po chíly to přestalo,takže to sát asi nebude.Fichtl už pěkně jede
Datum: 26. září 2010 14:21
 Vyčisti si pořádně karburátor a trysky.Potom si nastav hladinu v plovákovce.Pak zkus ještě vyměnit nebo vyčistit filtr sání.ALe nejpravděpodobněji to bude bud ta hladina nebo ten karburátor.Zepředu karburátoru jak sundáš hadici od sání tak tam jsou ty sací kanálky,tak ty pořádně vyčisti.
Datum: 26. září 2010 12:56
 možný je vše.. v jakém poměru mažeš? ... na jakém zářezu máš jehlu? máš seřízený karbec? taky je vysoce možný že ti to nasává převoďákk..
Datum: 26. září 2010 12:54
|



|