Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 dobry bych se chtel zeptat na kolik by vysla GO javy 250/353 (pist,krouzky,klika,loziska,gufera a vse co k tomu patri)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 17:02
 Franky: to jsi z nejakyho levnyho kraje ja daval GO kliku a stala 1600 korun a vybrus 900.
Datum: 29. září 2010 17:02
 kocvin: GO masiny za 11 000 ? kde zijes ?  ja delam komplet GO 638 a predbezny propocty jsou asi 20 000. Pravda ale je, ze pulka motorky bude nova. GO motoru čz 175/487 stala neco malo pres 6 000, u kejvacky to bude hodne podobny, pres 7 000 si myslim, ze se nedostane.
Datum: 28. září 2010 19:40
 Jo vy asi myslite GO cele masiny ne?? 9000-11000?? GO motoru jen motoru to by melo vychazet nak kolem 4000 ne??
Datum: 28. září 2010 18:50
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 TO se mi nezda  je to nejako malo...  Kdyz k tomu pridas praci atd  me vysla GO na 250/455 bez prace na 7000kč.. se vším všudy
Datum: 28. září 2010 15:17
 nunik: to je moc GO vyjde na +- 6 000 korun
Datum: 28. září 2010 12:21
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 Komplet GO kdyz si ji nechas udelat.. tak pocitej tech 9000-11000 Kč!
Datum: 28. září 2010 10:53
 Ok diky  omlouvam se za to jednoduche w (JAWA)
Datum: 28. září 2010 8:06
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Záleží na tom v jakém stavu je i převodovka, spojka a motor celkově a jak důkladně budeš generálku dělat. Po demontáži motoru je nutno vše zkontrolovat a opotřebované díly vyměnit. Ceny náhradních dílů zjistíš zde ve fichtl krámku. Jinak repase kliky stojí tak do dvou tisíc a výbrus s příslušenstvím kolem sedmi stovek.
Datum: 28. září 2010 7:45
 hmm premyslim premyslim a nic mne nenapada, protoze zadnou "javu" neznam....
Datum: 28. září 2010 0:56
 zapomnel jsem podotknout motoru jen motoru
Datum: 27. září 2010 23:17
 Caw....hele pred rokem jsem koupil pionyra a sepsali jsme spolu kupni smlouvu...pote jsme spolu jeli do mesta pionyra prepsat, majitel pionyra odhlasil a me rekli ze musim na technickou ikdyz je jeste 3 roky platna.....ale na pionýru chybelo spoustu veci doladit tak jsem to nechal byt myslite ze prihlaseni pionyra probehne bez nejakych komplikaci?? ja mam strach ze kdyz je pionyr odlasenej tak uz nepujde prihlasit....PS: pojisteni platim..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 17:58
 Jo to sedi akorat tu je jeden malej hacek a to ten ze na dokonceni prepisu mas lhutu 8 dni takze pokad si to takhle protah, muze se ti stat ze zaplatis pokutu nebo ti to rovnou neprepisou. maly plus k tomu je ze platis pojistku. Dale k prepisu v okrese neni potreba STK ale musi byt evidencni kontrola. Kdyz je to z okresu do okresu pak je potreba STK pokud neni a zase evidencni kontrlola. Nekde na uradech jim staci jen STK protoze ev. kontrola je v podstate to samy akorat ze se ti na fichtlu neprojede a nebude zkoumat dalsi veci. Zajima ho pouze stitek a cislo motoru. Ja to tak jednou mel u prepisu nemusel jsemna ev kontrolu ale musel jsem to udelat do tejdna. Dale se to dalo udelat i tak ze jsi to mohl prepsat a bez STK oni by ti jen nevydali znacku a malej TP, a ty by jsi si to dal do depozitu za cca 50kc na rok. za tu dobu by jsi udelal fichtla udelal STK a vyzved si papiry.
Datum: 29. září 2010 17:58
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 říkaš to dobře ja přihlašoval simsona respektive muj táta a zase sme nezaplatily pojištěni asi až po 3 tejdnech a na technickou nemusiš ani přihlasit ted to máš v polopřepisu musiš jen na evidenčku a inspektorát máte stejný!
Datum: 28. září 2010 8:45
Datum: 27. září 2010 23:03
 když píšeš že platíš pojištění tak by měl jít přihlásit
Datum: 27. září 2010 22:50
Jméno: kleed92
IP: uživatel10452
 Zdarec draci, mam prozbu.. mam fichtla a chtel bych ho v zadu zvednout.. vim ze to jde vyšima tlumicema.. ale chci se zeptat jestly nema nekdo nejakej jinej napad a nebo zkusenost.. diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 17:32
Datum: 28. září 2010 17:32
Datum: 28. září 2010 17:31
 jj me to vydrzelo dlouho..ale precijen sem tam mel porad puvodni tlumice a tlumilo to spatne..pokud to mas do rosu,idealni je podseknout tlumice,naklonit je a dat uplne jiny..tenhle uhel a tyhle tlumice sou naprosto nevhodny
Datum: 28. září 2010 17:25
Jméno: kleed92
IP: uživatel10456
 Shrek: diky moc za radu.. Zajic13: a vydrzi to velkou zatež? (dva lidi,narazy??) jinak dobrej napad dik vrhnu dse na to a dam sem foto
Datum: 28. září 2010 12:56
Datum: 28. září 2010 9:42
 předělat uchycení a tím ty tlumiče položit
Datum: 28. září 2010 9:09
Jméno: koocvin
IP: uživatel8891
 Dobry den panove mam doma jawu 05 v puvodnim zelenem laku a z jedne strany ji puvodni majitel pokipal luxolem a nejakym lakem poradte cim by to slo smyt. Zkousel jsem redidlo naftu benzin a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 19:53
 V tom pripade zustava uz jen ta ziletka
Datum: 28. září 2010 19:53
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nenahřívej to !!§nahřeješ i lak a sundaš to celý !!!!!!!!!!!!!
Datum: 28. září 2010 12:17
Jméno: JouMen
IP: uživatel10218
 Ja bych to drhnul necim mastnym a nebo oskrabal ALE OPATRNE ziletkou
Datum: 27. září 2010 22:52
 jo nemáš zač ale nic mě už fakt nenapadá jedině na benzině nebo nekde v drogérce nákej přípravek by mohli mít ale to je asi malá pravděpodobnost ale skusil bych se tam taky zeptat za zeptání nic nedáš
Datum: 27. září 2010 22:44
Jméno: koocvin
IP: uživatel8891
 muzu to zkusit no diky
Datum: 27. září 2010 22:42
 tak fakt nahřátjen tu srajdu ahned jak se to bude rozpouštět tak utřít pak to stuhne taak zas trochu anhřát a utřít a tak furt dokola taky bych to skusil aspon já no
Datum: 27. září 2010 22:41
Jméno: koocvin
IP: uživatel8891
 no ja prave nechci poskodit ten lak
Datum: 27. září 2010 22:34
 tak to skusit něčím nahřát a pak hadrou setřít nic jinýho mě nenapadá
Datum: 27. září 2010 22:29
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 Cawes...budu delat GO motoru a chtel bych dat klikovku na repas a myslite ze by mi to v Autoservisu udelali? pobliz tu zadna mototechna neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 18:01
 kdyz si koupis ojnici tak pak staci sehnat nekoho kdo dela v praci a maj tam lis. Podle myho to udelaj v kazdy nastojarsky nebo zamecnicky dilne. Tohle delaj ucni na skole neni to nic slozityho. nalisovat a srovnat mikrometrem...
Datum: 29. září 2010 18:01
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 líná huba, holé neštěstí..
Datum: 27. září 2010 23:36
 no tak teoreticky by to v nějakém servise udělali no ale pochybuju že v nějakém servise budou mít ojniční ložiska,čepy,ojnice atd... se zeptej a když řeknou že to dělají tak objedenj do kliky nové díly a zanes jim je tam
Datum: 27. září 2010 22:34
 jak v kterym chce se to zeptat
Datum: 27. září 2010 22:28
Jméno: KublexXx
IP: uživatel6617
 Cau draci ja vim ze je to na FICHTL KRÁMKU napsany ale radeji se ujistuji .Ta kulicka do spojky jak je mezi kratkou tyckou a dlouhou tyckou ma prumer 5mm diky ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 17:33
 a ja dodam ze to je ta sama co mas v krku rizeni.
Datum: 29. září 2010 17:33
Jméno: KublexXx
IP: uživatel6617
Datum: 28. září 2010 9:28
 Ano má průměr 5mm
Datum: 27. září 2010 23:06
Jméno: jawák
IP: uživatel10429
 Čau draci chci se zaptat mam 2 pionýry a jeden je na nd ale to je fuk chci se jen zeptat jestli kdyby jedne z nich měl někde papíry tak jestli by někomu vadilo kdbych přendal štítek z 20 na 21?? predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 22:26
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 ne nevadilo a motor se bere jako náhradní díl takže to taky nařeš..jinak kdyby si se podíval od pár stránek zpět tak to najdeš...řešíte tu pořád stejný píčoviny...
Datum: 27. září 2010 22:26
 ne nevadilo ale nevím jak je to stím číslem motoru nekdo se na to vubec nedívá ale nekdo tu kdysi psal že za 50kč někde na uřadě ti to s TP vymažou
Datum: 27. září 2010 22:01
 čau draci chci se zeptat zítra budu stříkat plechařinu na fichtla základovkou ve spreji a chci se zeptat bude stačit 1 vrstva té základovky nebo mám dát 2 a ještě bych se chtěl zeptat blatníky zevnitř budu pak stříkat takovým černým sprejem od motipu na podvozky jetam namalovanej golf myslím čtverkovej no tak sechci zeptat jestli ta m mábyt taky základovka nebo ne díky za rady draci ad vám to jezdí bez poruch
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 15:04
 stačí jedna vrstava základovky odpověděl jsem si sám už sem si to zjistil jinde
Datum: 29. září 2010 15:04
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Ahoj Draci. Dáváme se synem dohromady Mustanga. Vlastně už jej v hromadě máme. Vychytali jsme snad všechno. Je to krasavec. ALE!!!\r\nStudenej chytne parádně. Jede parádně ale po pár kilometrech začne pocukávat až chcípat. Jako když dojde benzín, nebo odpojíš zapalování. Někdy chcípne úplně ale po chvilce se zase nechá přemluvit. Tedy roztlačit. \r\nPoslední opravu jsme dělali na karburátoru - výměna ventilku nad plovákem, jehly a dali jsme těsnění pod víčko karb. Tak nevím co se děje. Ani nejsem schopnej rozpoznat, jestli je to elektro nebo benzín. Svíčka má ucházející barvu, uchlastaná není. A těch prvních pár kilometrů ten stroj jede jako blesk!!!  .\r\nPoradíte něco? Dík Franta
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 17:42
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Projistotu se na to taky podívám. Ahoj, Franta
Datum: 29. září 2010 17:42
 NO neco podobnyho jsem mel taky a byla to prkotina. Nakonec to byl palivovej kohout a v nem ta cerna gumicka s 5 dirama. Byla cela rozmackana a nepropoustela potrebny mnozstvi benzinu. Jelo to a kdyz se mu pridalo benzin dosel pak to zaclo kuckat atd. vsechno jsem nekolikrat rozdelal a i na tu gumicku jsemj koukal. Diry se mi zdaly fajn ale bohuzel nebyly. Takze pokud ty diry nemas opravdu kulaty ale mas je sisaty tak si tu gumu kup stoji cca 15 kc a mas klid.
Datum: 29. září 2010 17:38
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nevypadava ti fajfka?
Datum: 29. září 2010 17:32
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 mně fík jede super na origoš pal 14c trysku mám origoš a i když se motor po dlouhé jízdě přehřeje (bohužel je přidřený) tak chytne znovu okamžitě i když moc netáhne
Datum: 29. září 2010 9:58
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 S těma tryskama je to trochu složitější. různé podtlaky, sací kanálky, vzdušníky, polohy šoupátka atd. Dá se o tom dost přečíst, ale teorie jo holt jiná než praxe. Chce to prostě zkoušet \r\na projíždět různý polohy všeho možnýho od filtru až po setiny zapalování. V neposlední řadě je furt ta svíčka. Já jezdim na nějakou HITACHI M45, ani nevim z čeho je.\r\nAle na tu jedinou mě to jde nejlíp studený i teplý. Tak hodně zdaru a dobrej předstih
Datum: 28. září 2010 22:47
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Díky pánové, nastavím tu hladinu v karbur. a pak se uvidí.
Ještě k těm tryskám: jsem na ně při čištění opatrnej, ale nevím, jestli nedostaly zabrat u pův. majitele. Jak to tam funguje? myslím ty různý průměry.
Máte někdo stroj, co chytá studenej, teplej a nedělá problémy? My jsme to jako kluci neřešili. Tlačili jsme furt  . Ale toto bych rád vychytal.
Děkuju všem, Franta
Datum: 28. září 2010 21:49
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Priznam se ze sem to moc neprocital ale snad vam to pomuze
"Všechny zdravím, mám problém s pio...možná to tu nemá co dělat, ale psal sem na fichtlpokec,ale tam nikdo moc neporadí, tak to zkouším tady, komu to vadí tak se mu předem omlouvám. K problému, pio jede krásně na 1.2 RS...at jedu na jakýkoli otáčky, tak nevynechává. dám trojku, jedu nad 60 někdy i mín třeba 50, a vynechává....jak zpomalím na určítou rychlost jede jak má, ale má jakoby "menší tah" cítím že nékde je problém, Už si fakt nevím rady...karburátor je 100% čistý. odtrh na kontaktu je 0.4 předstih 1.8 před HÚ, kladívka jsou nová (najeto asi 1000 km)...ale všiml sem si že je na nich bílí povlak...bude to tím že mám pŕehozený dráty na indukčce (mám 15 kladívka a 1 kostra) Když to dám naopak, ta trojka vynechává snad ještě víc) Izolační podložky na kladívkách sou poskládány dobře. svíčka ngk b8hs ( stejná jako brisk n14c) Jiskra modrá pravidelná....kondenzátor nový od harlingen...uˇž si fakt nevím rady. Poradte někdo prosím.
pepa reaguje :26.9.2010 (22:34)X
Neovlivňuje ti proudění vzduchu při jízdě sání?
Dachl21 reaguje:26.9.2010 (22:55)X
Zítra ho zkusím na chvilku oddělat...ale na 99% to sáním nebude. tohle bude něco v zapalování, ale nenapadá mě co
Dachl21 reaguje:26.9.2010 (23:03)X
Nejzajímavější na tom je, že to začalo dělat z ničeho nic...nic sem na tom neladil, a najednou se to začalo na trojku dusit, a je to horší a horší...už sem vyměnoval věcí. dával větší menší předstih, pilníčkem dostával škvarek z kladívek, ale bez výsledku..už sem z toho na větvi.
shrek reaguje:27.9.2010 (08:24)X
stejném problém mám,ale s rozdílem že vynechávání jsem už odstranil,ale ty kladívka,na nich se mi dělá černej povlak a po ujetí sotva 5km to zdechne a nehází jiskru.Zajímavé je to,že už jsem skoušel dát jiné zapalování a je to stejný,jediné co mě napadá je že tam mám jen jednu cívku a jde tam moc štávy na ty kladívka...
Fish reaguje:27.9.2010 (09:13)X
Ahoj,vyhoď NGK!
Dachl21 reaguje:27.9.2010 (09:19)X
Myslíš že to bude svíčkou od ngk? Já právě nevím, taky mě to napadlo. Nedávno sem ji kupoval za 90 korun
Honza73 reaguje:27.9.2010 (09:45)X
No někdy je závada i jinde než hledáš ...např. dva dny čumím a šteluju zapalovaní a pak zjistím že to je karbecem.
Fish reaguje:27.9.2010 (10:33)X
Osobně s NGK nemám vůbec dobrou zkušenost v upravených a závodních motorech, kde je bohatší směs o 2T ani nemluvím. I jiná tepelná hodnota v japonských mašinách měla za následek to, že po pár metrech motorka zůstala stát, po schladnutí opět šla nastartovat!
Dachl21 reaguje:27.9.2010 (11:04)X
Jo tak to možná bude tím, mám tam stejskyho CÚ, do benzínu dávám 1:33 oleje...a je to dost bohatý..a jak je motor zahřátej, není šance to nastartovat, jediné roztlačit...dneska koupím brisku n14c a uvidím to to udělá.
Honza73 reaguje:27.9.2010 (12:23)X
Normálka ,já mám stejnej problém ...ale asi to vyřeší jedině ta n14c(ale ještě sem nedošel k tomu ,aby se to oskoušel ),takže pak napiš jak to dopadlo ...jesli ji mám koupit taky nebo ne.Ale jinak ,když motor je zahřátý na provozní teplotu, tak když sem dal plnej plyn bez přeplavování plovákové komory tak to chytlo ale jak sem prostě přijel a motor byl záhřátej po jízdě která byla dosti náročná , tak nemám šanci nakopnout.
Dachl21 reaguje:27.9.2010 (13:08)X
Ok, dneska už tu svíčku neseženu, tak kdyby sem jí zítra mél...napíšu jestli to bylo tím nebo ne
Kukis reaguje :27.9.2010 (20:29)X
Mel jsem neco podobne, tak jsem to vzal zesiroka: nova svice, vycistit filtr, vyfuk, trysky, ventil, jiny paliv. filtr...nechtelo se mi stale dokola zkouset co by to tak mohlo byt. a hned to jede jak ma Ja take davam trochu vice oleje, ale s NGK jsem problemy nemel... ulil jsem jen jednu a to svou vlastni blbosti.
¨Dachl21 reaguje:28.9.2010 (13:52)X
Problém nejspíš vyřešen....myslel sem si že jsou izolačńí podložky na kladívku poskládané dobře......ale opak byl pravdou...jedna byla jinde než měla být...jen se chci zeptat..mohlo toto způusobovat škvarky na kladívku? Vynechávání to dělalo...ale zajímaly by mě ty škvarky
shrek reaguje:28.9.2010 (15:25)X
ty škvarky to mě taky zajímá " citace z jawa50speed.wz.cz
Datum: 28. září 2010 18:22
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 hladina se nastaví plíškem: ohnutí nahoru - vyšší hladina, ohnutí dolu - nižší. zkusíš to takhle: po napuštění plovákové komory (bez cupování) zastav benzin, oddělej víčko
a stlač šroubováčkem plovák dolů a hladina by měla lícovat s vrškem plováku. když ne, nastavíš plíškem výšku jak sem uvedl na začátku. Možností je spousta proč to nejede,
asi bych taky šel nejdřív po svíčce. pak po směsi a na závěr bych nechal zapalování.
Datum: 28. září 2010 16:22
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Kondenzátor je novej. Indučku bych asi měl zkusit, ale nechce se nám do ní kvůli pokusu investovat. Něco vymyslím.
Trochu mě zajímá ta hladina v plovákovce. S tím jsme právě hejbali, když se tam dával ten přívodní ventilek. Netuším jak se to nastaví. Přihne se ten plíšek Ale jak, že  ).
Ještě ta jehla je taky nová. Dali jsme ji vejš a pak spustili na 2. zářez. Furt stejný.
To jsem teda zvědavej, co se z toho vyklube. Teď prší, tak se nedá laborovat.
Díky moc, Franta.
Datum: 28. září 2010 15:35
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Tak zkuste ještě vyměnit kondenzátor a indučku a kdyby to ne tak zkuste to co píše Kony
Datum: 28. září 2010 12:50
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Řekl bych, že je moc bohatá směs (když za studena chytá parádně a než se motor ohřeje, tak jede jako blesk...). Na jakém zářezu je jehla v karbecu (má být na 2 zářezu z vrchu)? Co hladina v plovákovce, není moc vysoká a vduchový filtr je nový? S tryskama jste nic nedělali, jako že byste je čistili tlustým drátem?
Datum: 28. září 2010 10:13
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Díky moc, to všechno už proběhlo. Dírkou na nádrži to není, je průchozí. A ta závada se projevovala stejně i před tím než jsme tam to těsnění dali.
To jsou nejblbější závady, když se projeví jen občas. Nemohla by to být indučka?
Datum: 28. září 2010 9:59
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 A nebo zkuste profouknout víčko od nádrže jestli není zalepená ta maličká dírka
Datum: 27. září 2010 23:44
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Zkuste dát pryč to těsnění co jste dali pod víčko karbu mě se zdá že se to uchlastá zkuste to a pak sem napište
Datum: 27. září 2010 23:41
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Tak není to svíčkou, syn 15ku (taky nová) zkoušel, závada stejná.
Franta
Datum: 27. září 2010 23:03
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Tak není to svíčkou, syn 15ku (taky nová) zkoušel, závada stejná.
Franta
Datum: 27. září 2010 23:02
Jméno: JouMen
IP: uživatel10218
 To bude tim, dejte 15ku
Datum: 27. září 2010 22:54
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Je v létě nová, 17 ka. Ale zkusím.
Franta
Datum: 27. září 2010 22:24
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Je v létě nová, 17 ka. Ale zkusím.
Franta
Datum: 27. září 2010 22:24
Jméno: Honza
IP: uživatel10450
 Ahoj, skus vyměnit svíčku...může být vadná a po zahřátí nedává jiskru..
Datum: 27. září 2010 22:09
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale když mám usazený ložiska, a teď tam chci dát klikovku jak nejlípe to udělat aby mi tam dobře sedla do toho ložiska, mám to tam normálně namlátit ? nebo jak se to dělá, napište návod pls. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 18:19
 ZAKLADNI CHYBA!!!! Loziska VZDYCKY nasadit na kliku a potom kliku dat do karteru. Nikdy jinak!!!! Lozisko zlehka prejedes plamenem any melo cca 70C proste musi se ti slina odparit. Nesmi bejt modry to uz si pak kup novy. potom az ti vychladne a to proto ze se ti zase stahne nahrejes karter, ten klidne vem vic nevadi to. A kliku s loziskem do nej zasad. Dej si bacha abys ji nedal obracene tj spojka a magneto aby sedelo vuci klice. Jakmile nasadis jednu polovinu, ohrej karter a nasad druhou. samozrejmosti je ze uz mas pripraveny tesneni. potom dotahni srouby a mas klid. Nejaky bouchani do kliky kladivem a podobny praktiky bych nedoporucoval. Rozhodis si kliku a prace k nicemu. Tento postup co pisu ma svuj duvod protoze kartery a klika s lozisky se pak v provozu srovna sama. Cepy na klice maj takovej vystupek o ten se to lozisko zastavi a karter dosedne tak jak je potreba obracene by to bylo spatne. Klika nemusi dosednout idealne.
Datum: 29. září 2010 18:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Do kliky se nemlati ne o.O
Datum: 27. září 2010 22:08
Datum: 27. září 2010 22:02
 kliku namrazit, ložisko nahřát a musí to jít jak po másle, případně pomoct gumovou nebo dřevěnou paličkou
Datum: 27. září 2010 22:02
 Zdravím, chtěl bych se vás zeptat, jestli jste měli někdy podobný problém. Motor po GO, klika nemontována násilím, jak to má být. Ale otáčí se hrozně těžce. Když dám píst mezi DÚ A HÚ a zkusil bych s ním rukou pohnout, absolutně nemám šanci, musím klíčem přes vačku a docela dost mi to omezuje na pionýru už beztak malý výkon. Pak mám ve skříni ještě jeden motor 21 a otáčí se úplně lehce, mezera mezi setrvákem a karterem je u obou motorů stejná, takže klika není padlá u strany. Zaběhne se to, nebo do toho mám rýt? Co myslíte? A sorry, někomu to příjde jako hloupý dotaz, ale pro mě je to důležité.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 19:24
 jeste bych doplnil: ....Kdyz to udelas obracene klika nemusi uplne dosednout a nebo naopak loziska nemusej dosednout uplne na kliku....
Datum: 29. září 2010 19:24
 No ja se s nikym nepru ale pochybuju ze si klika srovna lozisko. To spis se srovna lozisko v karteru jestli jsi to teda pochopil jak jsem to myslel. Proste lozisko MUSI byt nasazeny na klice az na ten vystupek. Kdyz to udelas obracene klika nemusi uplne dosednout. Teplota rekneme sedi 70-80C proste jak pisu musi se odparit ...loziska nesmej mit nadech do modra to je pak v haji... Tento postup je uplne normalni v kazdym slusnym servisu....
Datum: 29. září 2010 19:21
 neznám nikoho kdo by to takhle dělal.a při 70C se slina určitě neodpaří....
Datum: 29. září 2010 19:13
 Nwmam chut to tu procitat ale pokad jsi kliku delal tak ze jsi do ni klepal kladivem tak bych rekl prvni minus a druhej minus je ten ze klika se ZASADNE nedela tak ze loziska nacpes do karteru a pak tam cpes kliku. Takze vemes kliku vemes lozisko lehce nahrejes vnitrni krouze k na cca 70C proste kdyz na nej lehce plivnes musi se ti odparit. Potom lozisko nasadis na kliku. opakujes z druhy strany. Nechas cely vychladnout a pak nahrejes karter muzes klidne vic nevadi to tomu a vlozis kliku potom zaklopis z druhy strany karterem. samo ze mas tesneni a nesplet jsi si strany pri vkladani kliky. Proc je to tak ane jinak jsem ted psal kousek vejs nekomu. Pripadne vysvetlim na mail. Nikdy nebouchat do kliky kladivem ci neco podobnyho a nikdy neskladat opacne. potom by se taky mela klika ve valci vyuhlovat i kdyz je nova protzoze rovna bude jen z jedny strany ale nemusi bejt z druhy jak to zjistit ...ale to uz je jina kapitola.
Datum: 29. září 2010 18:32
 S podobným problémem jsem se sesetkal na mojí Jawetě, když jsem místo papírového těsnění mezi kartery použil silikon. Provozní vůle mezi opěrnýmy plochami ložisek na klikovém hřídely a samotnými ložiskami zalisovanými v karterech musí být alespoň 0,1mm, ale bez použití papírového těsnění tato vůle zmizí a naopak vznikne přesah, který klikovku stáhne a ta se potom otáčí ztuha , nebo vůbec. Také každá klikovka je slisovaná v určité rozměrové toleranci, takže je nutné před montáží motoru změřit šířku klikovky a porovnat tento rozměr s rozměrem mezi ložisky zalisovanými do karterů (stačí klasický hloubkoměr). Při špatném rozměru se potřebná vůle vytvoří osoustružením dosedací plochy na klikovce.
Datum: 28. září 2010 18:19
 Já ti to věřím. Prostě budu jezdit jako o život a pak se to snad srovná.
Datum: 28. září 2010 13:05
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tak prosím Vás jak, to mám vyjádřit, když jsem měl motory co šli ztuha a "sedli" si že se točí fak lehoulince a jedou fak bezvadně.....tak co je to za keci?
Datum: 28. září 2010 12:50
 Ale taky na tom je najeto míň jak 20km.
Datum: 28. září 2010 12:30
 Dřív celý, teď už snad jen holá klika. Nemám představu, jak moc se má točit koš.
Datum: 28. září 2010 12:29
 a točí se ti celý špatně tj i s válcem,spojkou nebo jen holá klika?
Datum: 28. září 2010 12:13
 Milý Franky. Jelikož jsi tady všechny nazval ču..... ačkoliv jsem VŠECHNY žádal aby se vyjadřovali slušně, tak ti musim oznámit že jsi mě nakrk. Ale popisuješ správnej postup. chytrýmu napověz a hloupýho drcni. Co kdybys to sepsal normálně a bez vulgárností tak aby to bylo srozumitelný průměrně chápajícímu člověku (podprůměrnej jedinec to stejně nepobere a zvoslí to)a domluvil se s adminem at to někde vyvěsí? Mimochodem, kecy že si něco sedne jsou opravdu špatně, v tom máš naprostou pravdu
Datum: 28. září 2010 9:21
Jméno: PAJA
IP: uživatel2970
 Franky- mohu se tě jen zeptat s jakým převodem dosahuješ těch 85? jinak ja jezdil 13 sekundár a dostal jsem se na 75-80 dal mě prostě drží original válec, karbec, vyfuk... ale znama věta: vykon 50 závisí na detajlech, na mojim "závodním" motoru mam podkovu, sníženou hlavu, přebroušený original karbec a bezkontakt, jinak VŠEoriginal a v 100% stavu, kvuli využití v terenu 11 zubí primár 12 sekundár, a trochu otevřený výfuk, trojku mužu řadit ve 30-famozní spodek a přetočim ji na 75.....(mala rada pro ostatní, jaké upravy se mi spolu osvědčili)
Datum: 28. září 2010 9:08
 lori: Když chceš dostat ložisko do kartru,musíš nahřít karter. Pak kdyžchceš dostat klikovku do ložiska,musíš nahřít ložisko v karteru
Datum: 28. září 2010 1:33
 já jsem svou první generálku zprasil,neměl jsem s tím skušenosti a nutně jsem to potřeboval tak to bylo tak honem honem... taky jsem to prasácky anrážel kladivem přes dřevo,s klikou šlo toči taky těžce a to samé i se spojkovým košem... všechno se to usadilo po 500km na takovou volnost jak popisuje franky... a motor letí jako drak... má za sebou přes 20 000km a ložiska nijaknerachotí ani nekvičí,
Datum: 28. září 2010 1:32
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Vim ze vam to tu svinim jen jeden dotaz, franky dole pises ze " s jakou teplotou si nahrival loziska ? nahrival si ho cele nebo jen vnitrni kruh ? " pokud vim kovy se pri zahrani rozpinaj, ty tu pises o nahrivani loziska, ne karteru?
Datum: 27. září 2010 23:04
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Tak na odpoved frankyho si taky pockam, taky me toto ceka tak bych to rad udelal na poprvi spravne  (coz asi nehrozi  )
Datum: 27. září 2010 23:01
 Tak já si taky myslím že by si to mělo sednout, ale tak rád se třeba i přiučím něčemu novému...
Datum: 27. září 2010 22:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 *sry sedlo si to po 500km
Datum: 27. září 2010 22:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 franky- k tobě se radši nebudu vyjadřovat........
ondragam- jestli si to sedne nebo ne je otázka... ja měl taky taykovy problemy, a sedlo si to(cca 50km) zcela parádně, motor lita jak drak( i v porovnani s konkurencí)
vždy motor davam do kupy tak jak si psal ty( jen tim kladivem bys na to neměl klepat vubec) a neměl jsem sebemenši problemy....
Datum: 27. září 2010 22:06
 vidím Franky že tu dobře komunikuješ tak to má být
Datum: 27. září 2010 21:52
 A stejnak bude i rpo tebe pohodlnější napsat to jednou sem, kde si to přečte každej, než odepisovat každýmu zvlášť.
Datum: 27. září 2010 21:49
 Počkám do zitra, stejně mi nic neuteče....
Datum: 27. září 2010 21:47
 Napiš to veřejně, jak je správně. Samozřejmě, že každej motor má axiální vůli, já to myslel jakože malou.
Datum: 27. září 2010 21:45
 Franky prosím mohl bys napsat jak se to má dělat správně?děkuji moc
Datum: 27. září 2010 21:42
 klku jsem nezkoumal, axiální vůli zkouknu, ale asi nebude, teplotu jsem neměřil, snažil jsem se nahřát vnitřní kroužek, ale pochopitelně se ohřeje i ten vnější kroužek.
Datum: 27. září 2010 21:38
 15
Datum: 27. září 2010 21:32
 A klika nebude špatná, přecijen ten motor měl najeto dost málo.
Datum: 27. září 2010 21:29
 ložiska jsou ZVL, usazený snad dobře, karter jsem nahřál pistolí, že plivanec jen zašuměl a byl pryč, ložiska jsem tam narazil dřevěným špalkem(za vnitřní i vnější ložisko současně). Použil jsem silikon. Ledovou kliku jsem domáčkl do rozpálenýho ložiska a klepl lehce kladivem. U druhýho motoru jsem to dělal úplně prasácky a točí se krásně, proto je mi to divný.
Datum: 27. září 2010 21:28
 zdar mužu dát do pionýra po g.o. M6A?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 19:28
Jméno: fila
IP: uživatel5365
 On táta to vozí v 10l kanistru za pár korun. Ale hlavně že to maže  Zajížděl sem to před 3 rokama.
Datum: 28. září 2010 19:28
 presne ja si myslim M6A a 1:40 a zajizdet, a pak motor bude chodit jak z praku  neboj se toho
Datum: 28. září 2010 17:34
 To ja mam motor po GO a zabihal Super HP2. taky bych ti radil neco takoveho protoze je to nekarbonizujici olej. kdybys tam dal M2T a pak Super HP2 tak ti to začne rozpouštět ten karbon ve valci a začne to dělat bordel.
Datum: 28. září 2010 16:21
 By sem se moc nedivil že to máš tak rychle zajetý,taky to celkem brutálně zrychluje opotřebení,takže to bude daleko rychlejc potřebovat výbrus...No nevyplatilo by se připlatit aspon 50 Kč?
Datum: 28. září 2010 15:10
Jméno: fila
IP: uživatel5365
 No tak asi 2 nádrže sem to šetřil docela dost, ale pak už dostával dost na prdel.
Datum: 28. září 2010 14:25
 fila:Cožeee? Ty si zajížděl s M6A 1:40???? To klobouk dolů, to si ho musel při záběhu hodně šetřit. S novějšma olejema se musí zajíždět aspoň 1:33. S M6A bych zajížděl tak 1:20 a po záběhu 1:25.
Datum: 28. září 2010 13:40
Jméno: fila
IP: uživatel5365
 No já zajížděl motor na 555 tím olejen M6A 1:40, a motor tedka táhne jak drak měl sem tam 15ti zubový sekundární kolečko a nepoznal sem rozdíl oproti 13z. A to jezdim louky, a polňačky.
Datum: 28. září 2010 11:34
 já sem na zajetí použil valvoline.. m2T bych si netroufl  ale jinak kdžy není co po ruce tak tam naleju to m2t.. ( se zajetým motorem samozřejmě)
Datum: 28. září 2010 10:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
Datum: 28. září 2010 10:41
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Nalej tam aspon to M2T, to je sapon olej pro 2-takty... NA nekterych vecech se setrit nevyplati.
Datum: 28. září 2010 8:25
 Jestli svého pionýra vyloženě nesnášíš tak to tam nalej.
Datum: 27. září 2010 22:26
Datum: 27. září 2010 21:54
Jméno: fermez
IP: uživatel692
 tak na zajeti je to dobrej olej.
Datum: 27. září 2010 21:49
 vybrus a vše kolem toho,klika,ložiska,gufera a kolečka v přebodovce,vidlička a prožinky v automatu
Datum: 27. září 2010 21:23
 co to bylo za GO kdyz tam chces lét M6A? si jen vymenil gufera, ne?
Datum: 27. září 2010 21:21
 jojo muzes, dej bud M6A nebo M6AD , to je v celku jedno,
Datum: 27. září 2010 21:09
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čágo, Chci se zeptat nechal sem si u TK moto rozlisovat a vycentrovat klikovou hřídel, a mám mezi klikovou hřídelí a ojnicí místo, nevadí to něčemu při chodu motoru tady je foto:\r\nDík a prosím za odpovědi. \r\nhttp://ufo-sparco.rajce.idnes.cz/Klikova_Hridel/#Fotografie258.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 10:28
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 ahoj, prosimte na kolik te to u TK mota vyslo?
Datum: 28. září 2010 10:28
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 OK, Psal sem se i TKmoto a Prý je to Takhle dobře.
čepy jsou zároveň se setrvákama.
Dík za odpověďi
Datum: 28. září 2010 9:08
 jestli je čep z venku zároven se setrvákama, tak je to v pořádku. velká vůle se ti zdá protože sis nechal udělat malou kliku a je do toho líp vidět
Datum: 28. září 2010 8:55
 Tk moto to udělali stopro dobře..neboj vše je OK..takhle to musí býtr
Datum: 27. září 2010 23:32
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 tam musí být vůle, ale nejsem si jistej jestli takhle velká, nicmene kdyby tam nebyla tak jak se to teplem roztahne tak se to zadre
Datum: 27. září 2010 21:21
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Datum: 27. září 2010 20:58
 čau, koupil jsem babetu jednorychlostní ve žluté barvě a chci se zeptat jak se nastavuje volnoběh? na karbecu jsou dva šroubky s perkem ale nevim kterim se to nastavuje.. díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 21:43
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 To že se jednou spletu a napíšu hovadinu "triska" místo tryska neznamená, že to tady musíš/te rozpatlávat. Jo a k prvnímu příspěvku, tak to zvětšování/zmenšování je naopak jak jsem psal. Píšu už blbosti.
Datum: 27. září 2010 21:43
 Když už, tak trYska a z boku žádná tryska není. Jsou tam 2 šrouby s pérem, jeden je bohatost, druhej na doraz šoupátka.
Datum: 27. září 2010 21:31
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Mám stejný stroj, takže vím co popisuju. Volnoběh se šteluje levým horním šroubem. Utahováním (ve směru hodinových ručiček) se otáčky motoru při volnoběhu zvyšují a povolováním šroubu (proti směru hodin. ručiček) se otáčky motoru při volnoběhu snižují. U tohoto stroje nejde někdy volnoběh správně seřídit, příčinou jsou vytahané pružiny čelistí rozběhové spojky (zadní kolo má snahu se točit i pri nízkých otáčkách volnoběhu).
Datum: 27. září 2010 21:25
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 je to čtvrtý sken od konce
Datum: 27. září 2010 21:22
Jméno: míra
IP: uživatel5610
Datum: 27. září 2010 21:20
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 ten šroub, co je výš a jakoby kratší, je doraz šoupátka, taky je navrtaný v ose šoupátka. Tím si doladíš volnoběh. Ten druhý, co je níž a blíž ke kolínku sání, je jehla pro nastavení bohatosti směsi.
Datum: 27. září 2010 21:15
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Jestli tam jsou 2 s pérkem, pak nevím, kolega Ondragam určitě poradí =)
Datum: 27. září 2010 21:05
 ale tam sou dva ty šrouby který maj perko... to má i ta triska na sobě perko? to je přece blbost ne?
Datum: 27. září 2010 20:58
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Na většině motorek to je šroub s pérkem, navíc rozhodně to je lepší odpověd, než "podívej se do příručky".
Sice babetu nemám, ale i taková rada se hodí
Datum: 27. září 2010 20:57
 bez urážení, ale když o tom nic nevíš, tak do toho nekecej. V příručce je to napsaný.
Datum: 27. září 2010 20:51
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Ten s pérkem nastavuje volnoběh. Ten druhý šroub je triska. Jinak volnoběh zvětšuješ povolováním, utahováním škrtíš
Datum: 27. září 2010 20:49
 čus už si nevím rady  už aspoň týden spravujeme kámošovýho mustanga.. vyměnili jsme a seřídili snad vše : kladívko nový, aspoň 20x zkoušen jinačí odtrh, předstih, měněná cívka, měněná svíčka, čistěný trysky na karbecu,... svíčka jisku háže, pěknou, pravidelnou, modrou.. a fechtl ani šťuk  dříve jsme spolu futr jezdili, pak to přestalo jet a od tý doby ani šťuk-- prosím poraďte.. vše co se týká motoru je ok..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 18:58
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 chong: jo jasně chápu..
Datum: 30. září 2010 18:58
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Kekzi jen se nerozčiluj ohledně svého motoru... od jistého věku věřím jen tomu co vidím a ne to co kdo napíše. Kolikrát se bavím nad informací jiných kteří hrdě hlásají GO svého motoru. Kdybych měl např. věřit informacím že někdo nazve GO motoru výměně kroužků asi bych byl hodně naivní. Jen si kolikrát u takové informace nejsem jistej zda to píše blbec, nebo hajzlík  . Ale jak to čtu, nepíšu o Tobě, jen o své zkušenosti a důvěře k podávaným info
Datum: 30. září 2010 18:38
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele moto vůbec vylítanej není, pokud si dobře četl, psal sem že je motor ok, což znamená že má aji kompresi jinak bych to nepsal  ale díky za radu zkusím ten karbec..
Datum: 29. září 2010 15:03
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 karburátor je poměrně složité zařízení sestávajícícse z několika samostatných celků.. můžeš mít v pořádku tu část co dodává směs ve středních otáčkách, ale třeba tu co dodává směs v nízkých. Pak budeš mít např. tak chudou směs při našlapování že nechytne.. přesto se ti na svíčce v uzavřeném prostoru motoru bude shromažďovat benzín na svíčce. Uvědom si že poměr vzduchu a aerosolu paliva musí být v dosti úzkém rozmezí. Jak se vychýlí poměr o nějaké to procento stranou už ani směs nezažehneš. Nelamentuj tady nad svým počínáním, ale co třeba zkusit propláchnout kanály karburace karburátorovou polívkou, nebo zkusit jinou svíčku  . Ani jsi se tu nezmínil jestli máš vůbec kompresi na tom motoru.. třeba ladíte tak vylítanej motor, že už je za hranicí kdy by se dal nastartovat...
Datum: 29. září 2010 11:58
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hm díky.. on tam má taky filtr.. hele zkoušeli jsme předstih a odtrh asi fakt už 20x, i podle funkčního mustanga,, jinak kdyby byl ucpanej karbec tak by se to takhle za čas neuchcávalo..
Datum: 29. září 2010 7:02
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Když nejde nějakej mustang nastartova, občas používám "ruční sytič" tím že stisknu v ruce hadici přivídějící vzduch od filtru do karburace, nebo tu hadici sundam a přicpu vstup karbece palcem a nechám jen malou skulinku. Zkus i tohle. Každopádně platí že pokud to pálí jiskru, teče benzín a je předstih OK, tak pokud není motor úplně vylágrovanej, tak musí naskočit. Jen jestli se ti samým čištěním neuvolnili úsady a dodatečně ti neucpaly kanálky v karburaci. Že jsou čisté trysky ještě neznamená že nemůžeš mít ucpané kanálky co k tryskám vedou  . Osobně mám vždy a bez vyjímky mezi nádrží a karburací papírovej filtr...
Datum: 29. září 2010 6:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jesi tam jde benzín a jiskru to dá, tak to ještě neznamená že je jiskra správná. vidim to na předstih. nebo se ti to ulejvá až moc.
Datum: 28. září 2010 15:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 kámoš prejvyměnil kladívko od tý doby ani ťuk.. benzín tam ale teče, svíčka je mokrá, kolikrát teče benákl výfukem ven.. pod svíčku sem franky benál nestříkal, protože je i tak hoodně mokrá.. a benzín chčije laufem..už fakt nevím.. všechno čistý, karbecem to po přeplavení teče ven...
Datum: 28. září 2010 9:32
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 No zkus to cepákem "přechcat" až z karbecu poteče benzín a pokud nepoteče, je to jasny, bud ucpanej kohout nebo palivovej filtr, poud potece tak pokracuj dal a zkus fika parkrat prokopnout a pak kousek tlacit a vyndej svicku jestli je mokra pokud nebude tak musi byt chyba nekde v karbecu
Datum: 27. září 2010 20:55
Jméno: jwák
IP: uživatel10429
 jestli hází jilnou modrou jiskru tak tam nejspíš neteče benzín měl jsem to sami na mi 21 a tak sem vyčistil cely palyvovy potruby od nadrze az po karbec a vse musi bejt provedeny duklaně hlavně ne vodou.
Datum: 27. září 2010 20:45
 co jste s tím delali než to přestalo jet?
Datum: 27. září 2010 20:43
Jméno: jawák
IP: uživatel10429
 Čau jawadraci ted už fakt naposled a prosím napište mi to nějak smyslně abych to pochopil mam pionýra a sedí číslo motoru se štítkem mam spz ale nemam k tomu žádný papíry. da se to jeste nějk dostat na silnci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 21:39
Jméno: jawák
IP: uživatel10429
 oki dik moc.
Datum: 27. září 2010 21:39
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Jistěže, hned jak to vyjelo z výroby, tak to dostalo techničák atd, tím pádem jestli ho nemáš, tak nějakému předchozímu majitely to museli zabavit, každopádně at tak, nebo jinak, dojdi si do budovy s registry vozidel atd a tam by podle těchle čísel se mělo dát najít techničák, nebo něco.
Datum: 27. září 2010 20:53
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 zdravím, chtěl bych se zeptat jaký je nejlepší olej jestli sintetický, polosintetický nebo normální mogul myslím na mazání do směsi díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:54
Jméno: Lexa
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:54
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 29. září 2010 20:09
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na zajíždění minerál jinak polo syntetika
Datum: 29. září 2010 17:36
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 já jsem slyšel že je nejlepší polosintetika je to pravda
Datum: 28. září 2010 11:04
 něco jsem slyšel o tom,že plná syntetika maže až od určité teploty,ale zas si myslím že fichtl té teploty dosáhne....
Datum: 28. září 2010 9:06
 No vyfasoval jsem zdarma 2 litry plné syntetiky Shell,chtěl jsem to vyjezdit v pinckovi až dojezdím zbytek castrolu 2T. čemu to může ublížit že to tam nemá co dělat? Sorry že sem s tím lezu ale enchci zbytečně zakládat nový dotaz když tady o tom padlo slovo. Díky
Datum: 28. září 2010 1:14
 ve fichtlu nemá sintetika co dělat! Dej polo
Datum: 27. září 2010 23:34
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Určite je nejlepší plná sintetika...ale jestli ho máš do fichtla tak stačí obyč
Datum: 27. září 2010 21:10
 Prosím Vás chci se zeptat.Mám JAwa 50 mustang ale mám vývozní Golden Sport . A chci se zeptat. .. : Jeden člověk ho chce ode mne koupit za 2 400,- Nejde tam zařadit trojka.Jakmile ju zařadím začne v tom rachotit vynechává a hned vyskočí.Nevím čím to je.Ale tak jak ho mám bez té trojky ho chce za těch 2 400,- Nevím jestli to mám brát.Asi jo .. Ale napadlo mě že se zeptám jestli to není nějak třeba vzácné  ten golden sport.. Díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 21:36
 péro : počkej počkej..tak co mám dělat ? je to nějaký vzácnější kousek nebo jak ? v tom spočíval původní dotaz...  jestli to je nějaký ,,unikát´´ blbě řečeno ....  ... ?
Datum: 29. září 2010 21:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no ty jsi kus vocasa   tohle mít tak to nikdy neprodám
Datum: 28. září 2010 21:48
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 vbfp@seznam.cz ... nedělám si srandu, pošli i tel. číslo s těma fotkama...! Díky
Datum: 28. září 2010 11:31
 Fana ... : Děláš si srandu ? Je bez TP PP bez všeho ... Jako foto ti klidně pošlu.Dej mi e-mail a něco málo ti pošlu hned a zbytek nafotím a pošlu hned zítra
Datum: 27. září 2010 22:05
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Draku já ti za něj dám 5000 ale pošli foto toho co máš doma... 
...určitě se dohodneme!!!
Datum: 27. září 2010 20:59
Datum: 27. září 2010 20:14
 dodávám : je bez papírů a beze všeho.jsou tam malinké závady jako např : zapojit světla atd... jiank je takový orezlý.Ae funguje teoreticky vše..až na tu trojku , světla (ale ty nejsou zapojené) . Myslím si že je to dobrá nabídka,ale nevím Golden Sport přece..
Datum: 27. září 2010 20:13
Jméno: fermez
IP: uživatel692
 tetka nevim presne oco jde jestli to je stim oplechovanim kolem nohou a stitem tak jses dost podcenou ze vypadava trojka to je drobnost. Nejspis je vylomenej zub na kolecku
Datum: 27. září 2010 20:12
Jméno: fermez
IP: uživatel692
 cau draci chci renovovat ČZ spis na normalni jezdeni, potrebuju udelat novej lak jak to mam udelat?? kazdej rika neco jinyho chci nakej snadnej spusob. Kdyz je parva sem tam tukla a chyby nestacilo by to zakytovat?? nebo to musim prasne vsechno rozbrousit?? a staci na strej zarovnanej lak po prouseni smirkem asi 1000 nanyst barvu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 10:18
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Pokud uznáš za vhodný ty ťukance vyklepat tAK JE VYKLEPEJ POTOM PŘEKYTOVAT A PŘEBBOUSIT .Před samotným stříkáním základovky všechno přebrousit -stačí jemnější šmirgl hrubost 150-200 dál očistit a doporučuju odmastit tech lihem ,normálně nalít na hadr a utřít .Samotné stříkání je nejlepší vzduchová stříkací pistole a barva syntetická- akrylové spreje jsou na nic dlouho nevydrží ...........Základovka 1vrstva ,vrchní barva 2
Datum: 28. září 2010 10:18
Jméno: grisom
IP: uživatel10449
 zdravim hoši potřeboval bych radu jestli nevíte o nějakym internetovym obchodě kde bych sehnal díly na pežota konkrétně na 206.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 22:32
 ne nevím tohle je Fichtl krámek jestli seznam nic nenašel tak skoč za strejdou googlem ten určitě musí něco najít
Datum: 27. září 2010 22:32
|



|