Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 mižu fika zjizdet tim zpusobem, ze ho nastartuju a nechám na volnoběh venku na mrazu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 18:31
 dachl21 ® a to si jen nasadil a jelo to nebo si něco upravoval vetší tryska atak já ji mám u stejskyho taky objednanou
Datum: 11. prosince 2010 18:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 75 mě to jezdilo s origo  to ta cestovka jede určo víc...
Datum: 11. prosince 2010 15:07
 Boocher : jj jede  ....prvně sem tam měl dvoukroužák píst a to nemělo šanci překonat 80 km/h....s jednokrouźkem to šlo jedna báseň
Datum: 11. prosince 2010 10:27
 miguel: Proč bys to takhle zabíhal?  Nechápu účel...
Datum: 11. prosince 2010 9:51
 já vyjel dvě nádrže a bylo zajeto
Datum: 11. prosince 2010 9:40
 dachle to jako fakt ti jede 86 s cestovní sadou?  ty vole to si snad hned udělámtaky já myslel že to jede tak 75-80
Datum: 11. prosince 2010 9:28
 Já sem válec zajížděl prvních asi 400 km...a pak už sem se s tim nebabral  ....válec sice upravenej ale po rovině 86 km/h....válec mi připadá zbytečný zajíždét eno nuno
Datum: 11. prosince 2010 0:15
 přesně jak píše hh takhle je to nejhorší způsob co můžeš pro pionýra vymyslet, je potřeba zajíždět motor při zátěži to znamená, že je nejvýhodnější sednout a jezdit a měnit styl jízdy od volného až po styl kdy ho vezmeš do otáček ale né na dlouhou dobu, tímhle zajížděcím tempem dosáhneš nějlepšího výkonu po zajetí a nestatíš výkon, kdybys ho nechal jen bublat na volnoběh, tak to není ono, a je to opravdu nevhodný.. obleč teplý věci a vyraž s ním ven, pokud se bojíš námrazi, nebo nechceš jezdit jako já kvuli solení silnic a následnýmu ničení laku, dílů... tak počkej než sníh opadne a budeš mít pokoj a dobře zajetý válec pokud dáš na naší radu..
Datum: 11. prosince 2010 0:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 můžeš všechno ale tohle je úplná blbost.. zajíždění je o tom střídat různý styly jízdy, aby motor získal pružnost.. takhle se sice "zajede" ale bude to slabý.. to neni záběh ale záhuba..
Datum: 10. prosince 2010 23:43
|



|