Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 11:13
Jméno: standa
IP: uživatel10864
 když jsem tam měl CDI a halku tak to chytalo na otočení rukou a bez plynu
Datum: 17. prosince 2010 11:13
 a co dobíjení to už je horší
Datum: 15. prosince 2010 20:01
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 oero to neni spatnej napad zapnout baterii jen na naslapnuti
Datum: 15. prosince 2010 17:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale jo to mě jako chytá , ale teplej tak na 3 pokus..na poprve by to bylo lepší  vyzkouším a uvidím
Datum: 14. prosince 2010 22:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 péro: nechceš si místo toho radši seřídit zapalování a směs aby to chytalo na kop?
Datum: 14. prosince 2010 21:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sakra to není špatnej nápad....asi si tam dám taky baterii a udělám si vypínač a zapnu to jen na nastartování
Datum: 14. prosince 2010 20:37
 Z baterkou chytne každej fichtl napoprvý..
Datum: 14. prosince 2010 18:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 standa ako starý fachman by si mal vedieť že nezáleží na natočení statora ale vačky  inak dobre videjko i ja som takto skúšal a viem z vlastnej skúsenosti že aj blbo nastavený fichtl kopé cez baterku na šupu
Datum: 14. prosince 2010 16:14
Jméno: fermez
IP: uživatel1226
 myslim starty, hodně fichtlu špatně chytá dost často zato muže elektryka. Stando ty ses strasne chytrej stim prectihem porad delas machra jak to poznas posluchu, ale pleeš se protože tam je 1,4 mm
Datum: 14. prosince 2010 15:33
 Ahoj chci se zeptat, jak jsi myslel "...brutalní rozdíl od vetšiny fichtlu!!" v tom videu. Asi myslíš jako že má baterku že ?
Datum: 14. prosince 2010 13:53
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 chodí to,to je snad jasné....jinak máš šíleně blbě natočenej předstih....takle tam máš předpal tak 0.8mm před HU....
Datum: 14. prosince 2010 10:42
 ZDar...předem sorry az hloupý dotaz...potřeboval bych znát váš názor při mém rozhodování...Budu dávat komplet pincka na lak, bude to červenou barvou, jak by ste udělali kříž se stojánkem ? Stejnou barvou jako plechy nebo černou? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2010 15:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 plechy na červeno, spodní bříško na bílo a masku taky na bílo a kříž se stojánkem na černo.
Datum: 18. prosince 2010 15:12
 Stadan moc dík..chci to jako veterána, bude to profi lak od strejdy který pracuje v autolakovně  ....takže to udělám tak jak si mi to popsal...barva červenej bude ral 3020 - dopravní červená..taková červená malinko do oranžova...a tu bílou tu právě nevím  ..nevěděl by si prosím nějakej pěknej odstín ? já sem přemejšlel 9010..podívej se sem prosím. http://www.vzornik.info/vzornik-barev-ral/
Datum: 14. prosince 2010 20:42
 standa: taky teď budu lakovat, pokud možno do originálu, mohl bys třeba u těch odstínů barev být konkrétnější? volím vínovo-bílou kombinaci, tak jaké odstíny? dík
Datum: 14. prosince 2010 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 Řešil jsem stejnou otázku. Sám si ujasni,jestli to chces jako veterána a většina věcí na moto a vzhled budou puvodni a nebo jestli to má být jen omlazení fichtla za pár korun? U mě vyhrál původní stav a tak jsem vše nechal lakovat,dle dobových kombinací....tzn. vidle,brejle,maska,plecha za masku,bříško,kryt řetězu,nádrž,držátko za sedačkou,zadní tlumiče,plech řidítek do příslušného odstínu bílé a zbytek(rám,kříž,stojan,velké plechy,dekl) žloutkovou žlutou.....samozrejmne kombinace jsou na každém.....pokud chces vínovou červenou,tak bílá je dobrá taková ta do šedé,pokud chceš červenou normální,vhodné je volit bílou klasickou,při červené do oranžova je moc hezká kombinace volit nažloutlou bílou barvu......
Datum: 14. prosince 2010 11:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 fialovou s puntíkama...kostru + kříž + stojan červenou
Datum: 13. prosince 2010 22:54
 černou
Datum: 13. prosince 2010 22:45
Jméno: petrys
IP: uživatel9528
 Zdar draci, jaký lamely jsou na pionýra lepší?? klasika korkový? nebo ty feroda??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2010 21:32
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Jestli ho mužu použít?
Datum: 18. prosince 2010 21:32
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 15. prosince 2010 20:04
 Klasika MADIT PP-80 a nemám s tím problém
Datum: 15. prosince 2010 17:39
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 A jakej používate olej pro ty feroda
Datum: 15. prosince 2010 17:09
Jméno: petrys
IP: uživatel9528
 Tak draci dík, dneska sem tam dal feroda, když už sem v tom byl, tak sem vyměnil i primár. řetěz ktterej měl vůli asi tak 20 mm, ted už zbejvá jen udělat něco s válcem
Datum: 14. prosince 2010 22:36
 hlavní výhodou feroda je že se stoupající teplotou motoru potažmo oleje nebobtná tolik jako korek...
Datum: 14. prosince 2010 16:55
 Na burze na Kladně jsem viděl pána, který prodával ferodo lamely, ale byl tam použit kov ze staré korkové lamely, prý mu to někdo dělal na objednávku, Nemáte někdo na něj kontakt?
Datum: 14. prosince 2010 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 do serie korky,do upravenyho motoru jedině ferodo,ale pak je tu problém,že kvuli zubum se musi po roce měnit......
Datum: 14. prosince 2010 11:47
 FERODO FERODO FERODO !!! !!! !!!
Datum: 13. prosince 2010 22:43
 No to obložení z feroda je ýborné ale na hovno je ten plech... Protože ono myslim i to korkové obložení vydrží víc než ty zuby na lamelech... myslíte že už je to dobré že se dělaly dříve nějaké zmetky?
Datum: 13. prosince 2010 22:22
 na číze mám feroda asi 7 let a furt jak nové
Datum: 13. prosince 2010 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 než opotřebuješ to ferodo tak ti 3x odejdou zuby ... takže to je asi jedno co tam dáš
Datum: 13. prosince 2010 21:45
 ja kupoval tady od sesy ferodo a mám z toho po pár tisícech kotouč do pily (je to máslo).... nevím, možná nějaký poslední spatný kusy či co (už se to tu řešilo) ale se.e me to... jinak ferodo jako takový špica!
Datum: 13. prosince 2010 21:40
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ferodo mam na číze a je to super, řek bych že to ma trošku lepší záběr
Datum: 13. prosince 2010 21:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 17:04
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 zarovky tam mam uz 7000 km v tomhle motoru s touto elektrykou a bez problemu, takze muzu skakat radosto zarovka nema sebemenci sklon k tomu ze by cernala
Datum: 17. prosince 2010 17:04
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Fermezi nechovej se jako uraženej fracek... napsals to, že tady čekáš oslavné ódy na tvoje výborné světlo... ale faktem zůstává že pokud nemáš na kejvě slepou parabolu, tak ti na pionýrovi bude svítit víc jen proto že bude napájena přepětím. Z čehož zároveň vyplývá že pokud je to opravdu takovej přepěťovej šajn, tak budeš měnit žárovku velmi, ale velmi často, což už není k obdivu, ale spíš k smíchu, kor když jsi na to pyšnej
Datum: 15. prosince 2010 21:13
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 argo chtel bych videt jak by svitil ten tvuj vedne kdyz je svetlo. urcite by to nebylo videt i kdybych cumel do paraboli!!
Datum: 15. prosince 2010 17:16
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 větší bludičku sem neviděl !
Datum: 14. prosince 2010 22:03
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec jakej je vlastně rozdíl mezi jawou 250 353 a čz 250 455 žeprej ty čz jezdijou líp než jawy je to pravda mám doma jawu 250 ale s motorem čz 250 455 a pak mám ještě motor na tu jawu 353 mám tam nechat čz nebo tam mám dat jawu ten kterej jede líp tak ten tam nechám tak co jak to teda je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel10857
 jak muže někdo napsat že 353 na ctyrku netahne  to máš asi slušnej střep  ja mam 250 peraka s 60 let starym motorem a na vsechny kvalty tahne jak ďas a to mám 90kg a kolečko do rychlosti....u ctyrky není problém aby se z 30km/h sebrala na 80km/h a moc času to nezabere...
Datum: 15. prosince 2010 10:38
 jen doplním Aleše, oba motory (353 a 455) v pravé řadě dělí 10let vývoje, takže je jasné že novější 455 má větší výkon a je srovnatelný spíše s pozdější panelkou 250/559 (má cca o koně víc než 455)..
Datum: 14. prosince 2010 17:05
 hlavně neudělej bastl...
Datum: 13. prosince 2010 21:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 353 mam a jeto delao na 1. rychlost nedam pomalu plnej plyn jak to tahne 2. nadhera 3 uz je slapsi, a 4. ta je dost slaba. Ta 455 nevim tetka davam do kupi ozkousim na jare tak se modlim aby jela lepe, rozhodne je lepsi 455 kuli chlazeni porovnej zebra a pochopis.
Datum: 13. prosince 2010 21:23
 Ty jo, už jsem ti to tu jednou vysvětloval, proč tomu tak je a znovu už to říkat nebudu. 5eknu jen jednu hlavní věc - ten motor ČZ 250 má holt o asi 1,5 kW více než motor z JAWA 250 a obecně je ten motor z čízy točivější a proto je ta čezeta obratnější a lépe akceleruje, zato motor z jawy jde sice víc odspodku,ale netočí tak dobře jako mtoor z ČZ.
Datum: 13. prosince 2010 21:00
Jméno: kraky
IP: uživatel5842
 Zdar tak si chci obědnat 10z sekundárko a nemůžu na to najít tu speciální matku pls pomocte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 21:55
Jméno: kraky
IP: uživatel5842
 ok díky že jses zeptal.....tak já si na Sobík obědnám prozatim 11z a pak až budu dělat generálku tak si to obědnám s tou další obědnávkou
Datum: 15. prosince 2010 21:55
 a nebo pokud nepospícháš tak vydrž s objednávkou, ptal sem se sesy a matky přímo na tohle sekundárko se sraženýmy rohy budou zase po novým roce...
Datum: 15. prosince 2010 14:03
Jméno: kraky
IP: uživatel5842
 Díky... prošel jsem to tu už asi 10x a nenašel a nechci moc experimentovat aby mi to o závodě neselhalo ale fakt díky za rady
Datum: 14. prosince 2010 18:52
 ano spešl matici opravdu potřebuješ, jeden čas sem taky jezdil na 10z sekundáru, takže jí někde možná našel v dílech ale mám toho moc, takže teď jí hledat nebudu, měl sem jí přímu originál z fichtl krámku, spešl matka protože jak karlos zmínil, s origo maticí by nedosedal řetěz na celý sekundár a vozil by se po matici. Matici sesa tady měl jestli jí nemá už to je možný ale není na tom nic těžkýho byla to origo matice, pouze hrany jsou seříznuty a je uspůsobena tak aby se dala dotáhnout nástavcem z gola sady. takže když tomu dáš chvíli v dílně, vezmeš si pilník tak nebude problém. Jinak prohlídni ještě jednou zboží opravdu tu v nabídce byla za 30 kaček myslím, a podložku budeš muset obrousit aby co nejméně překážela, opravdu když nasadíš řetěz tak i se spešl maticí je to tip ťop, vyzkoušeno při jednom závodě a pár tréningách..
Datum: 14. prosince 2010 16:54
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Já udělal trošku prasárničku a vzal tu origo pilníkem a dotáh sikovkama.
Datum: 14. prosince 2010 16:52
 no fichtlackej naboj a sekundar vubec uz jsem dlouho nevidel, takze nevim jakou ma matice tloustku a mozna to bude blbost, ale co treba ji sliznout na soustruhu a pak na ni udelat drazky na klic ? Spis je to napad  . Mela by byt mensi nejspis proto, ze kolecko je male a matice by zasahovala az do zubu a retez by na nem poradne nesedel.
Datum: 14. prosince 2010 14:31
Jméno: kraky
IP: uživatel5842
Datum: 14. prosince 2010 8:00
 nepleteš si to s primárem ?
Datum: 13. prosince 2010 22:42
Jméno: kraky
IP: uživatel5842
 píše se tam spiciální matice nwm no
Datum: 13. prosince 2010 21:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Speciální matku?? Myslím, že matice sekundárka bejt spešl nemusí... nemyslíš zajišťovací plíšek pod tu matici?
Datum: 13. prosince 2010 21:31
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 DRACI... pomoz te mi to rozlousknout jak to vlastne je s tou kartičkou u BABETTY? Musí být abych sní molh jezdit po silnici legálně? Přeci se musím nějáko prokázat?! Chci si tedka jednu koupit.. a majitel mi tvrdí že být nemusí... tak vás prosim o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 22:09
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 mít ji nemusíš a vozit už vůbec ne, policaj po tobě může chtít techničák a ten babetta nemá, takže mu stačí říc, že tato mašina nemá techničák a je klid. Kartička je dobra když si jdeš babettu pojistit, protože některý pojištovny chtějí nějaký doklad kde je rok výroby, číslo rámu, max rychlost atd... Já osobně kartičku nemám
Datum: 13. prosince 2010 22:09
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
Datum: 13. prosince 2010 20:54
Datum: 13. prosince 2010 20:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co vim tak bejt nemusí, stačí povinný ručení uzavřený na číslo rámu
Datum: 13. prosince 2010 19:28
 já někde slyšel prej to musí bejt .. ale nevím taky v tom mám guláš
Datum: 13. prosince 2010 19:21
Jméno: KyblikMates
IP: uživatel7037
 Zdar nevíte někdo kde se dá sehnat ocelová vata nejjemnější hrubost. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 21:51
Jméno: KyblikMates
IP: uživatel7037
 blazen má pronikavou inteligenci  ales: no jasný ale všude kde se ptám drogerka stavebniny železářství nikde neznaj nevěděj nevim asi to vzdám
Datum: 15. prosince 2010 21:51
 Kyblik: Tipoval bych to na kovomat nebo drogerii, tam se zkus poptat. Nebo nějaké železářství.
Datum: 13. prosince 2010 21:01
 v obchode
Datum: 13. prosince 2010 18:22
 Čau draci můžu se vás prosím zeptat na kolik litrů benzínu má nádž z babety? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 20:13
 tak podle technickýho popisu 210 má 4.2 a 207 3 litry...
Datum: 13. prosince 2010 20:13
 210 by měla mít 4litry
Datum: 13. prosince 2010 20:12
 no mě se zdá že babeta 207 má na 3 litry a 210 má na 4 litry ale radši se ptám
Datum: 13. prosince 2010 20:00
Jméno: Uffoneek
IP: uživatel5767
 3-5 až 4 litry, ale myslím že tam je 3.5. 5litrů tam určitě nedáš.
Datum: 13. prosince 2010 19:31
 mne sa zdá že 3.5 ale neni som si istý
Datum: 13. prosince 2010 18:44
 myslim si že 5 litrů ale nevim to jistě
Datum: 13. prosince 2010 18:37
Jméno: Fichtl
IP: uživatel3522
 Ahoj nevíte proč mi to nehází jiskru když mám odtrh 0.4 nebo 0.5 ? musím dat alespon 0.6 aby to hodilo jiskru...  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 0:01
Jméno: standa
IP: uživatel10856
 někdy stačí zabrousit magneto brusnou pastou na klice a znova spasovat a utahnout....pokud to lita v loziskach,je to vec jina....
Datum: 15. prosince 2010 0:01
Jméno: Fichtl
IP: uživatel3522
 a Stando pokud mi háže vačka stačí pouze vyměnit ložiska nebo musim dávat kliku na repas? aby vycentrovali ty čepy? (pokud se to dělá  )
Datum: 14. prosince 2010 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 máš namrvený kladiva a nebo šmajdá vačka
Datum: 14. prosince 2010 11:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 není to blbost ... kámoš mi dal pionýra at mu ho zprovozním a když jsem dal odtrh nomál 0,4 tak to nedalo jiskru..když jsem tam dal tak 1mm! už byla jiska parádní a chytal krásně...chte to prostě nový kladívka
Datum: 13. prosince 2010 21:49
 mas virachtane kladivka ty plochy insi nevim proc bito mnelo robit ajtak jeto blbost co pises.
Datum: 13. prosince 2010 18:04
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Hoj draci,\r\npotřeboval bych poradit s jedním překladem na výpočet časování od Jeningse našel jsem tam frázy :\r\n\r\n,,Let us begin with a hypothetical exhaust port timing of 170-degrees duration, and an engine speed of 7000 rpm - the speed at which we intend that the engine should develop maximum power." \r\n\r\nPotom je tam jěště dosazeno ve vzorci, že těch 170 je the port-open period, in degrees.\r\nNo a nevím si rady s tím co za úhel je těch 170.Je to časování výfuku (úhel zavření - úhel otevření) nebo je to doba kdy se otvírá ?\r\nDíky moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 170-degrees duration -znamená- 170° trvání-neboli co říká ZdenekK
Datum: 14. prosince 2010 10:54
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10477
 jaký odečítání? Když se začne otevírat výfukový kanál, tak jsi na 0° ....otočíš klikovku a jak se výfuk zavře máš úhel časování výfuku..... nehledej v tom vědu.
Datum: 13. prosince 2010 21:30
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Takže je to úhel otevření mínus úhel zavření ?
Sorry za blbé dotazy jsem začátečník, ale i tak díky za radu...
Datum: 13. prosince 2010 19:25
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10477
 Jedná se o časování, tj. doba otevření v úhlových stupních.
Datum: 13. prosince 2010 19:00
 ahoj draci co myslite ktery motor na jawu 350 je lepší? 638 nebo ty starší typy?a ktery sezenu levneji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 19:46
 jj tak jest, motory typu 638 jsou vykonejsi, ale myslim si, ze motor 634 je lepsi, uz kvuli tomu, ze tahne lip uz odspodu, kdezto osmickovy motory maj vykon polozenej vejs
Datum: 13. prosince 2010 19:46
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 já co vím tak ty starší motory mají menší výkon o pár koní.. motory co se montovaly na 638 jsou výkonnější.. aspoň si teda myslím  jinak levnějc podle mě seženeš na 638
Datum: 13. prosince 2010 19:24
Jméno: drak
IP: uživatel10848
 Zdarec,chci se zeptat mam řp.sk.AM a chtěl bych na jaro A1 (125) slyšel jsem že by šlo udělat jenom nějake rozšíření řp. že bych dělal jenom polovinu zkušebních jízd a tak se ptam jestli je to pravda,jestli bych platil plnou cenu toho řidičaku a jestli by trvalo to vydání jako když sem dělal svuj prvni řidičak (trvalo cca 3 tydny).Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 16:09
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 hoj, já dělal z A1 na Aomezení, a jednou jsem se projel na Jawe 350 v autoškole, a pak jsem šel na zkoušky, a udělal jsem tam na 350 před komisařem kolečko nacvičáku, a zeptal se mě na brzdy a měl jsem jízdy a technickou, tu teorii, jsem musel normálně psát na měskym úřadě.
Datum: 17. prosince 2010 16:09
Jméno: drak
IP: uživatel10848
 no ja mam při škole řp.na B a na C a řidičak by mě vyšel necele 4 tisice na A1 a chtěl bych si ty papiry udělat penizem sem na to sehnal ...
Datum: 14. prosince 2010 19:36
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 A bejt tebou pekne zapremejslim jestli se ti vyplati davat nejakejch 5tisic za novej ridicak, nemas lepsi pockat uz na auto?
Datum: 13. prosince 2010 21:40
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 U nas je to podle toho jak ti to jde, kdyz ti jdou testy, soupne te na jizdy a rychlejc tu autoskolu dodelas, pokud ti to na teoriich nejde tak hold tam budes drepet o to dyl... Aspon u nas to takhle funguje. Ale nejaky rozsireni nwm nwm teda -.- pekne odzacatku
Datum: 13. prosince 2010 21:38
 Am rozšířit nejde(aspoň u nás ne). Musíš znova všechno udělat, jako kdyby si neměl nic. Možná dostaneš slevu za věrnost u autoškoly  . Vydání bude trvat pořád stejně, možná už si budeš moct připlatit 500,- aby jsi ho měl za 5 dní ale to se nevyplatí.
Datum: 13. prosince 2010 16:41
 zdar draci mam dotaz , změní se hodně výkon na fichtlovi když tam dam karbec z motorovky ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 12:48
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 na fichtlovi se víc zvýší výkon,když kompletně vyčistíš karburátor,přetěsníš celé sání,koupíš nový víc pruchozi vzduchovy filtr,nove trysky,plovák,ventil,šoupě a jehlu
Datum: 14. prosince 2010 12:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neblázni ti to pak bude kácet stromy
Datum: 13. prosince 2010 21:52
 Přesně! V karburátoru výkon není! Jen to mega udusíš a nepojede to vůbec! Pokud nemáš patřičný zkušensoti s naladěním tak se ti to nepovede... zkusit se dá vše, chce to laborovat
Datum: 13. prosince 2010 21:06
Jméno: fichltar
IP: uživatel9614
 http://www.out2win.com/catalog/tillotson.html
Datum: 13. prosince 2010 20:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 karbec tillotson z motorovky rv 63 s difuzorem 18-19 mm mě i u serie mile potešil, (po zprávném nalazení nehrozí žádné zadření atd)
Datum: 13. prosince 2010 17:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel10849
 Dej tam karbec z Hondy CBR 250, ta toci i 20 000ot/min, urcitě to zvysi vykon  ... V karbecu vykon nehledej, pokud nemáš upravovany motor..
Datum: 13. prosince 2010 16:42
 Se podivej jaké ložiska má taková pila a jaké ložisko má fichtl. Skoro větší než celý motor z pily  Asi bys to zadřel tím že by to dostávalo málo směsy
Datum: 13. prosince 2010 16:36
 já si právě myslim ze pila ma vetsi otacky ...takze by se zvysil vykon
Datum: 13. prosince 2010 15:53
Jméno: hh
IP: uživatel10847
 vzhledem k znalostem tazatele bych řekl že velmi, a to k horšímu...
Datum: 13. prosince 2010 15:18
 Čest chlapci potřebuju radu jakou membranu použit na sání do fichtla máte zkzšenosti? Poradte kdo jste kupoval.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 21:07
 klapka je moc pěkná na pohled,ale když si pročteš trochu vic teorie tak zjistíš že symetrák je vyhodnějši už i z toho že nezkurviš pulku nebo snad celej motor abys přišel na to že to bude stát za hovno,jinak samozdřejmě kdo to umi tak tomu to jede jak ďas...Taky sem o tom uvažoval ale ladit třikanál...no,zaručenějši je fakt"hrát si"s dvoukanálem jak bylo řečeny niže  D
Datum: 13. prosince 2010 21:07
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 onehdy si mi naskytla dobrá nabídka a koupil jsem tyhle: http://www.scooter-tuning.cz/klapky-stage6-by . Odborník úspěšně jezdící Stadiony je chválil. Budou zřejmě vhodnější pro točivější motory a maj nechutně velkou plochu. Ještě se dají koupit na piaggio http://www.scooter-tuning.cz/klapky-stage6-by-50 jsou myslím o něco větší (širší i vyšší), větší plocha -> ale zase horší zástavba, zmíněná spodní komprese a kupa dalšího, já tomu nerozumím. Ještě jsem je nejezdil.
Datum: 13. prosince 2010 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 tak to by mi moc zajimalo! už ses se symetrákem dostal na takovou uroven,ze casovani saciho kanalu není vhodné pro rozvod sání pístem? nebo plánuješ 3 kanál pod klapkou? nebo zadní kanál z kliky pod klapkou a novou vložku? docela mi to zajímá,mám radost ze sou tu i odborníci  .....vsude na netu se "plácaj" s 8-9 koňovejma symetrákama ( bez klapky ) a jede jim to....samozrejmne ty už budeš na vyšším levelu předpokládám  že se klapek prodává hafo,ale tak 10% je vhodnejch pro fichtla s malou spodní kompresí asi víš předpokládam.....ja s klapkáčem zkušenost nemam,jsem jen přizdisráč,kterej si hraje s dvoukanálovejma symetrákama....
Datum: 13. prosince 2010 13:14
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj máte někdo zapojené zápalko z pařeza do bošárny ? kam jste zapojili ten 1 drát ( sou tam 2) co nevede na cívku a normálně je ve schématu označený 55 dík moc nejlíp kdyby někdo napsal jak zapojil celou elektriku do bošárny
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 17:35
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 a to je kde stačí říct 2 čísla  prosím
Datum: 15. prosince 2010 17:35
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
 No,já tem nemam bošák,ale spínací skříňku na klíček.Mám to normálně připojený: magneto-> spínací skříňka -> tam,kde má být přívod od magneta normálně
Datum: 15. prosince 2010 9:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vem si žárovku , plochou baterku a pár drátků a vyzkoušej si to jak potřebuješ
Datum: 13. prosince 2010 21:44
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 21:26
 tak sem to ani neskouknul no
Datum: 12. prosince 2010 21:26
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 uz jsem to smaza musim to nejdriv prejmenovat
Datum: 12. prosince 2010 20:53
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 Ahoj když mám nastaveny předstih 1,6 tak má být kladívko otevřené nebo zavřené na jawě 21 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 11:41
 Předstih je bod při kterém začíná hoření směsi ve válci. Popíši celý postup aby jsi v tom neměl guláš. Začneš tím že dáš motor do horní úvrati (nejvyšší bod pístu při zdvihu). V horní úvrati nastavíš mezeru mezi kontakty 0,4mm až to bedeš mít budeš motorem otáčet doleva a odměříš 1,6mm od horní úvratě v tomto bodě má být kladívko otevřené na 0,05mm (cigaretový papír) když nebude povolíš dva šrouby co drží zapalování a budeš s ním otáčetbud doprava nebo doleva podle tvaru vačky.
Datum: 13. prosince 2010 11:41
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 1.6mm pred HU má být kladívko ještě zavřené!!! v bodě 1.6mm před HU se má teprve začít rozevírat!!! tech tvejch pár desetin je odtrh v HU,ale ne predstih!
Datum: 13. prosince 2010 10:49
 má být otevřené cca. 0.04mm (cigaretovej papirek)
Datum: 12. prosince 2010 21:20
 Zdravím, vím že to sem nepatří ale zeptám se: mám aprilii tuareg 125 (160ccm) rally a začla likvidovat svíčky (jedna tak na 10km!) a to při ceně svíčky kolem 3kil je docela problém nemáte s tím někdo skušenosti? jinak svíčka je NGK B10EGV pltinová el. díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 10:47
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 ueljvá se ti....to bude bud nepravidelna jiskra a nebo silene zle serizenej karburator
Datum: 13. prosince 2010 10:47
Jméno: Oliss
IP: uživatel10843
 Čaute draci chtěl bych nějak pošpelit svého Mustanga newite jaká by byla nejlepší vydlice když to chcu tak o 10cm výš?a zadní tlumiče tak o 10cm díky a ještě napište svůj názor jak vytunit mustanga aby líp jel  ale prosím né moc za draho díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 20:51
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 no tka vyte jak sem to myslel  nejaký kačky by se sehnaly ale čím levnější tím lepší  .-)
Datum: 15. prosince 2010 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 za levno si namaluj kulisy.....kdyz nastavis origo vidle,budou se lamat v brejlich...upravovat origo díly do "crosu"nemá význam a jak vidím tak díly potřebné pro solidní upravu do terenu kupovat nebudes....tak si namaluj na nadrz nejake cislo,misto svetlometu dej tabulku a budes maxi mega hustej frajer.....upravit motor se dá snadno,ale bez předešlé GOmotoru která opět něco stojí je to k ničemu.....
Datum: 13. prosince 2010 10:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přední a zadní vidle ze simsona no a jestli chceš tunit do pár korun tak můžeš tak maximálně vyměnit kroužky  a olej v převodovce
Datum: 12. prosince 2010 20:18
|



|