slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  942  943  944  945  946  947  948  949  950  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tady je video co jsemm skoušel pionyra na baterii nastartovat http://www.youtube.com/watch?v=8sGDP9oJ3rM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10864    
když jsem tam měl CDI a halku tak to chytalo na otočení rukou a bez plynu
 
 
Datum: 17. prosince 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co dobíjení to už je horší
 
 
Datum: 15. prosince 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
oero to neni spatnej napad zapnout baterii jen na naslapnuti
 
 
Datum: 15. prosince 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale jo to mě jako chytá , ale teplej tak na 3 pokus..na poprve by to bylo lepší :-) vyzkouším a uvidím
 
 
Datum: 14. prosince 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
péro: nechceš si místo toho radši seřídit zapalování a směs aby to chytalo na kop? :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
sakra to není špatnej nápad....asi si tam dám taky baterii a udělám si vypínač a zapnu to jen na nastartování :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z baterkou chytne každej fichtl napoprvý..
 
 
Datum: 14. prosince 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
standa ako starý fachman by si mal vedieť že nezáleží na natočení statora ale vačky :-D inak dobre videjko i ja som takto skúšal a viem z vlastnej skúsenosti že aj blbo nastavený fichtl kopé cez baterku na šupu :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1226    
myslim starty, hodně fichtlu špatně chytá dost často zato muže elektryka. Stando ty ses strasne chytrej stim prectihem porad delas machra jak to poznas posluchu, ale pleeš se protože tam je 1,4 mm
 
 
Datum: 14. prosince 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chci se zeptat, jak jsi myslel "...brutalní rozdíl od vetšiny fichtlu!!" v tom videu. Asi myslíš jako že má baterku že ?
 
 
Datum: 14. prosince 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10852    
chodí to,to je snad jasné....jinak máš šíleně blbě natočenej předstih....takle tam máš předpal tak 0.8mm před HU....
 
 
Datum: 14. prosince 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDar...předem sorry az hloupý dotaz...potřeboval bych znát váš názor při mém rozhodování...Budu dávat komplet pincka na lak, bude to červenou barvou, jak by ste udělali kříž se stojánkem ? Stejnou barvou jako plechy nebo černou? Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
plechy na červeno, spodní bříško na bílo a masku taky na bílo a kříž se stojánkem na černo.
 
 
Datum: 18. prosince 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stadan moc dík..chci to jako veterána, bude to profi lak od strejdy který pracuje v autolakovně :-)....takže to udělám tak jak si mi to popsal...barva červenej bude ral 3020 - dopravní červená..taková červená malinko do oranžova...a tu bílou tu právě nevím :-(..nevěděl by si prosím nějakej pěknej odstín ? já sem přemejšlel 9010..podívej se sem prosím. http://www.vzornik.info/vzornik-barev-ral/
 
 
Datum: 14. prosince 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: taky teď budu lakovat, pokud možno do originálu, mohl bys třeba u těch odstínů barev být konkrétnější? volím vínovo-bílou kombinaci, tak jaké odstíny? dík
 
 
Datum: 14. prosince 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10852    
Řešil jsem stejnou otázku. Sám si ujasni,jestli to chces jako veterána a většina věcí na moto a vzhled budou puvodni a nebo jestli to má být jen omlazení fichtla za pár korun? U mě vyhrál původní stav a tak jsem vše nechal lakovat,dle dobových kombinací....tzn. vidle,brejle,maska,plecha za masku,bříško,kryt řetězu,nádrž,držátko za sedačkou,zadní tlumiče,plech řidítek do příslušného odstínu bílé a zbytek(rám,kříž,stojan,velké plechy,dekl) žloutkovou žlutou.....samozrejmne kombinace jsou na každém.....pokud chces vínovou červenou,tak bílá je dobrá taková ta do šedé,pokud chceš červenou normální,vhodné je volit bílou klasickou,při červené do oranžova je moc hezká kombinace volit nažloutlou bílou barvu......
 
 
Datum: 14. prosince 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
fialovou s puntíkama...kostru + kříž + stojan červenou
 
 
Datum: 13. prosince 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
černou
 
 
Datum: 13. prosince 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel9528    
Zdar draci, jaký lamely jsou na pionýra lepší?? klasika korkový? nebo ty feroda?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Jestli ho mužu použít?
 
 
Datum: 18. prosince 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
 
 
Datum: 15. prosince 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasika MADIT PP-80 a nemám s tím problém
 
 
Datum: 15. prosince 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
A jakej používate olej pro ty feroda
 
 
Datum: 15. prosince 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel9528    
Tak draci dík, dneska sem tam dal feroda, když už sem v tom byl, tak sem vyměnil i primár. řetěz ktterej měl vůli asi tak 20 mm, ted už zbejvá jen udělat něco s válcem :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavní výhodou feroda je že se stoupající teplotou motoru potažmo oleje nebobtná tolik jako korek...
 
 
Datum: 14. prosince 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na burze na Kladně jsem viděl pána, který prodával ferodo lamely, ale byl tam použit kov ze staré korkové lamely, prý mu to někdo dělal na objednávku, Nemáte někdo na něj kontakt?
 
 
Datum: 14. prosince 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10852    
do serie korky,do upravenyho motoru jedině ferodo,ale pak je tu problém,že kvuli zubum se musi po roce měnit......
 
 
Datum: 14. prosince 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FERODO FERODO FERODO !!! !!! !!! :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to obložení z feroda je ýborné ale na hovno je ten plech... Protože ono myslim i to korkové obložení vydrží víc než ty zuby na lamelech... myslíte že už je to dobré že se dělaly dříve nějaké zmetky?
 
 
Datum: 13. prosince 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na číze mám feroda asi 7 let a furt jak nové
 
 
Datum: 13. prosince 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
než opotřebuješ to ferodo tak ti 3x odejdou zuby ... takže to je asi jedno co tam dáš
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja kupoval tady od sesy ferodo a mám z toho po pár tisícech kotouč do pily (je to máslo).... nevím, možná nějaký poslední spatný kusy či co (už se to tu řešilo) ale se.e me to... jinak ferodo jako takový špica!
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ferodo mam na číze a je to super, řek bych že to ma trošku lepší záběr
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tak takhle by to mělo svítit s elektryko 30W origo. http://www.youtube.com/watch?v=b93CPSNTL0c odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
zarovky tam mam uz 7000 km v tomhle motoru s touto elektrykou a bez problemu, takze muzu skakat radosto zarovka nema sebemenci sklon k tomu ze by cernala
 
 
Datum: 17. prosince 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Fermezi nechovej se jako uraženej fracek... napsals to, že tady čekáš oslavné ódy na tvoje výborné světlo... ale faktem zůstává že pokud nemáš na kejvě slepou parabolu, tak ti na pionýrovi bude svítit víc jen proto že bude napájena přepětím. Z čehož zároveň vyplývá že pokud je to opravdu takovej přepěťovej šajn, tak budeš měnit žárovku velmi, ale velmi často, což už není k obdivu, ale spíš k smíchu, kor když jsi na to pyšnej :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
argo chtel bych videt jak by svitil ten tvuj vedne kdyz je svetlo. urcite by to nebylo videt i kdybych cumel do paraboli!!
 
 
Datum: 15. prosince 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
větší bludičku sem neviděl !
 
 
Datum: 14. prosince 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec jakej je vlastně rozdíl mezi jawou 250 353 a čz 250 455 žeprej ty čz jezdijou líp než jawy je to pravda mám doma jawu 250 ale s motorem čz 250 455 a pak mám ještě motor na tu jawu 353 mám tam nechat čz nebo tam mám dat jawu ten kterej jede líp tak ten tam nechám tak co jak to teda je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10857    
jak muže někdo napsat že 353 na ctyrku netahne:-D to máš asi slušnej střep:-D ja mam 250 peraka s 60 let starym motorem a na vsechny kvalty tahne jak ďas a to mám 90kg a kolečko do rychlosti....u ctyrky není problém aby se z 30km/h sebrala na 80km/h a moc času to nezabere...
 
 
Datum: 15. prosince 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen doplním Aleše, oba motory (353 a 455) v pravé řadě dělí 10let vývoje, takže je jasné že novější 455 má větší výkon a je srovnatelný spíše s pozdější panelkou 250/559 (má cca o koně víc než 455)..
 
 
Datum: 14. prosince 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně neudělej bastl...
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
353 mam a jeto delao na 1. rychlost nedam pomalu plnej plyn jak to tahne 2. nadhera 3 uz je slapsi, a 4. ta je dost slaba. Ta 455 nevim tetka davam do kupi ozkousim na jare tak se modlim aby jela lepe, rozhodne je lepsi 455 kuli chlazeni porovnej zebra a pochopis.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ty jo, už jsem ti to tu jednou vysvětloval, proč tomu tak je a znovu už to říkat nebudu. 5eknu jen jednu hlavní věc - ten motor ČZ 250 má holt o asi 1,5 kW více než motor z JAWA 250 a obecně je ten motor z čízy točivější a proto je ta čezeta obratnější a lépe akceleruje, zato motor z jawy jde sice víc odspodku,ale netočí tak dobře jako mtoor z ČZ.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: kraky      IP: uživatel5842    
Zdar tak si chci obědnat 10z sekundárko a nemůžu na to najít tu speciální matku pls pomocte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: kraky      IP: uživatel5842    
ok díky že jses zeptal.....tak já si na Sobík obědnám prozatim 11z a pak až budu dělat generálku tak si to obědnám s tou další obědnávkou
 
 
Datum: 15. prosince 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo pokud nepospícháš tak vydrž s objednávkou, ptal sem se sesy a matky přímo na tohle sekundárko se sraženýmy rohy budou zase po novým roce...
 
 
Datum: 15. prosince 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: kraky      IP: uživatel5842    
Díky... prošel jsem to tu už asi 10x a nenašel a nechci moc experimentovat aby mi to o závodě neselhalo ale fakt díky za rady :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano spešl matici opravdu potřebuješ, jeden čas sem taky jezdil na 10z sekundáru, takže jí někde možná našel v dílech ale mám toho moc, takže teď jí hledat nebudu, měl sem jí přímu originál z fichtl krámku, spešl matka protože jak karlos zmínil, s origo maticí by nedosedal řetěz na celý sekundár a vozil by se po matici. Matici sesa tady měl jestli jí nemá už to je možný ale není na tom nic těžkýho byla to origo matice, pouze hrany jsou seříznuty a je uspůsobena tak aby se dala dotáhnout nástavcem z gola sady. takže když tomu dáš chvíli v dílně, vezmeš si pilník tak nebude problém. Jinak prohlídni ještě jednou zboží opravdu tu v nabídce byla za 30 kaček myslím, a podložku budeš muset obrousit aby co nejméně překážela, opravdu když nasadíš řetěz tak i se spešl maticí je to tip ťop, vyzkoušeno při jednom závodě a pár tréningách..
 
 
Datum: 14. prosince 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
Já udělal trošku prasárničku a vzal tu origo pilníkem a dotáh sikovkama.
 
 
Datum: 14. prosince 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no fichtlackej naboj a sekundar vubec uz jsem dlouho nevidel, takze nevim jakou ma matice tloustku a mozna to bude blbost, ale co treba ji sliznout na soustruhu a pak na ni udelat drazky na klic ? Spis je to napad ;-) . Mela by byt mensi nejspis proto, ze kolecko je male a matice by zasahovala az do zubu a retez by na nem poradne nesedel.
 
 
Datum: 14. prosince 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: kraky      IP: uživatel5842    
 
 
Datum: 14. prosince 2010 8:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepleteš si to s primárem ? :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: kraky      IP: uživatel5842    
píše se tam spiciální matice nwm no
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Speciální matku?? Myslím, že matice sekundárka bejt spešl nemusí... nemyslíš zajišťovací plíšek pod tu matici?
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
DRACI... pomoz te mi to rozlousknout jak to vlastne je s tou kartičkou u BABETTY? Musí být abych sní molh jezdit po silnici legálně? Přeci se musím nějáko prokázat?! Chci si tedka jednu koupit.. a majitel mi tvrdí že být nemusí... tak vás prosim o pomoc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
mít ji nemusíš a vozit už vůbec ne, policaj po tobě může chtít techničák a ten babetta nemá, takže mu stačí říc, že tato mašina nemá techničák a je klid. Kartička je dobra když si jdeš babettu pojistit, protože některý pojištovny chtějí nějaký doklad kde je rok výroby, číslo rámu, max rychlost atd... Já osobně kartičku nemám
 
 
Datum: 13. prosince 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
:-D to sem z toho blazen.... snad zajdu na okresek za PČR... a očeknu to :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sice se řiká, že bejt nemusí ale můžeš narazit na blbýho policajta, tak je lepší jí mít a máš pokoj - http://www.motomaxsro.cz/index.php?nastav_lang=cz&klic=33
 
 
Datum: 13. prosince 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
co vim tak bejt nemusí, stačí povinný ručení uzavřený na číslo rámu
 
 
Datum: 13. prosince 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
já někde slyšel prej to musí bejt .. ale nevím taky v tom mám guláš :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: KyblikMates      IP: uživatel7037    
Zdar nevíte někdo kde se dá sehnat ocelová vata nejjemnější hrubost. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: KyblikMates      IP: uživatel7037    
blazen má pronikavou inteligenci :-) ales: no jasný ale všude kde se ptám drogerka stavebniny železářství nikde neznaj nevěděj nevim asi to vzdám :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kyblik: Tipoval bych to na kovomat nebo drogerii, tam se zkus poptat. Nebo nějaké železářství. :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v obchode
 
 
Datum: 13. prosince 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci můžu se vás prosím zeptat na kolik litrů benzínu má nádž z babety? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak podle technickýho popisu 210 má 4.2 a 207 3 litry...
 
 
Datum: 13. prosince 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
210 by měla mít 4litry
 
 
Datum: 13. prosince 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mě se zdá že babeta 207 má na 3 litry a 210 má na 4 litry ale radši se ptám
 
 
Datum: 13. prosince 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: Uffoneek      IP: uživatel5767    
3-5 až 4 litry, ale myslím že tam je 3.5. 5litrů tam určitě nedáš.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne sa zdá že 3.5 ale neni som si istý
 
 
Datum: 13. prosince 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
myslim si že 5 litrů ale nevim to jistě
 
 
Datum: 13. prosince 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: Fichtl      IP: uživatel3522    
Ahoj nevíte proč mi to nehází jiskru když mám odtrh 0.4 nebo 0.5 ? musím dat alespon 0.6 aby to hodilo jiskru... :-( diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10856    
někdy stačí zabrousit magneto brusnou pastou na klice a znova spasovat a utahnout....pokud to lita v loziskach,je to vec jina....
 
 
Datum: 15. prosince 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: Fichtl      IP: uživatel3522    
a Stando pokud mi háže vačka stačí pouze vyměnit ložiska nebo musim dávat kliku na repas? aby vycentrovali ty čepy? (pokud se to dělá :-D )
 
 
Datum: 14. prosince 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10852    
máš namrvený kladiva a nebo šmajdá vačka
 
 
Datum: 14. prosince 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
není to blbost ... kámoš mi dal pionýra at mu ho zprovozním a když jsem dal odtrh nomál 0,4 tak to nedalo jiskru..když jsem tam dal tak 1mm! už byla jiska parádní a chytal krásně...chte to prostě nový kladívka
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas virachtane kladivka ty plochy insi nevim proc bito mnelo robit ajtak jeto blbost co pises.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Hoj draci,\r\npotřeboval bych poradit s jedním překladem na výpočet časování od Jeningse našel jsem tam frázy :\r\n\r\n,,Let us begin with a hypothetical exhaust port timing of 170-degrees duration, and an engine speed of 7000 rpm - the speed at which we intend that the engine should develop maximum power." \r\n\r\nPotom je tam jěště dosazeno ve vzorci, že těch 170 je the port-open period, in degrees.\r\nNo a nevím si rady s tím co za úhel je těch 170.Je to časování výfuku (úhel zavření - úhel otevření) nebo je to doba kdy se otvírá ?\r\nDíky moc za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10852    
170-degrees duration -znamená- 170° trvání-neboli co říká ZdenekK
 
 
Datum: 14. prosince 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel10477    
jaký odečítání? Když se začne otevírat výfukový kanál, tak jsi na 0° ....otočíš klikovku a jak se výfuk zavře máš úhel časování výfuku..... nehledej v tom vědu.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Takže je to úhel otevření mínus úhel zavření ? Sorry za blbé dotazy jsem začátečník, ale i tak díky za radu...
 
 
Datum: 13. prosince 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel10477    
Jedná se o časování, tj. doba otevření v úhlových stupních.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci co myslite ktery motor na jawu 350 je lepší? 638 nebo ty starší typy?a ktery sezenu levneji? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj tak jest, motory typu 638 jsou vykonejsi, ale myslim si, ze motor 634 je lepsi, uz kvuli tomu, ze tahne lip uz odspodu, kdezto osmickovy motory maj vykon polozenej vejs
 
 
Datum: 13. prosince 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
já co vím tak ty starší motory mají menší výkon o pár koní.. motory co se montovaly na 638 jsou výkonnější.. aspoň si teda myslím :-D jinak levnějc podle mě seženeš na 638
 
 
Datum: 13. prosince 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10848    
Zdarec,chci se zeptat mam řp.sk.AM a chtěl bych na jaro A1 (125) slyšel jsem že by šlo udělat jenom nějake rozšíření řp. že bych dělal jenom polovinu zkušebních jízd a tak se ptam jestli je to pravda,jestli bych platil plnou cenu toho řidičaku a jestli by trvalo to vydání jako když sem dělal svuj prvni řidičak (trvalo cca 3 tydny).Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
hoj, já dělal z A1 na Aomezení, a jednou jsem se projel na Jawe 350 v autoškole, a pak jsem šel na zkoušky, a udělal jsem tam na 350 před komisařem kolečko nacvičáku, a zeptal se mě na brzdy a měl jsem jízdy a technickou, tu teorii, jsem musel normálně psát na měskym úřadě.
 
 
Datum: 17. prosince 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10848    
no ja mam při škole řp.na B a na C a řidičak by mě vyšel necele 4 tisice na A1 a chtěl bych si ty papiry udělat penizem sem na to sehnal ...
 
 
Datum: 14. prosince 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
A bejt tebou pekne zapremejslim jestli se ti vyplati davat nejakejch 5tisic za novej ridicak, nemas lepsi pockat uz na auto?
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
U nas je to podle toho jak ti to jde, kdyz ti jdou testy, soupne te na jizdy a rychlejc tu autoskolu dodelas, pokud ti to na teoriich nejde tak hold tam budes drepet o to dyl... Aspon u nas to takhle funguje. Ale nejaky rozsireni nwm nwm teda -.- pekne odzacatku
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Am rozšířit nejde(aspoň u nás ne). Musíš znova všechno udělat, jako kdyby si neměl nic. Možná dostaneš slevu za věrnost u autoškoly :-D . Vydání bude trvat pořád stejně, možná už si budeš moct připlatit 500,- aby jsi ho měl za 5 dní ale to se nevyplatí.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam dotaz , změní se hodně výkon na fichtlovi když tam dam karbec z motorovky ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10852    
na fichtlovi se víc zvýší výkon,když kompletně vyčistíš karburátor,přetěsníš celé sání,koupíš nový víc pruchozi vzduchovy filtr,nove trysky,plovák,ventil,šoupě a jehlu
 
 
Datum: 14. prosince 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
neblázni ti to pak bude kácet stromy :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně! V karburátoru výkon není! Jen to mega udusíš a nepojede to vůbec! Pokud nemáš patřičný zkušensoti s naladěním tak se ti to nepovede... zkusit se dá vše, chce to laborovat
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: fichltar      IP: uživatel9614    
http://www.out2win.com/catalog/tillotson.html
 
 
Datum: 13. prosince 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
karbec tillotson z motorovky rv 63 s difuzorem 18-19 mm mě i u serie mile potešil, (po zprávném nalazení nehrozí žádné zadření atd)
 
 
Datum: 13. prosince 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10849    
Dej tam karbec z Hondy CBR 250, ta toci i 20 000ot/min, urcitě to zvysi vykon :-) ... V karbecu vykon nehledej, pokud nemáš upravovany motor..
 
 
Datum: 13. prosince 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se podivej jaké ložiska má taková pila a jaké ložisko má fichtl. Skoro větší než celý motor z pily :-D Asi bys to zadřel tím že by to dostávalo málo směsy
 
 
Datum: 13. prosince 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si právě myslim ze pila ma vetsi otacky ...takze by se zvysil vykon
 
 
Datum: 13. prosince 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10847    
vzhledem k znalostem tazatele bych řekl že velmi, a to k horšímu...
 
 
Datum: 13. prosince 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest chlapci potřebuju radu jakou membranu použit na sání do fichtla máte zkzšenosti? Poradte kdo jste kupoval. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: Rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klapka je moc pěkná na pohled,ale když si pročteš trochu vic teorie tak zjistíš že symetrák je vyhodnějši už i z toho že nezkurviš pulku nebo snad celej motor abys přišel na to že to bude stát za hovno,jinak samozdřejmě kdo to umi tak tomu to jede jak ďas...Taky sem o tom uvažoval ale ladit třikanál...no,zaručenějši je fakt"hrát si"s dvoukanálem jak bylo řečeny niže :-DD
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel10480    
onehdy si mi naskytla dobrá nabídka a koupil jsem tyhle: http://www.scooter-tuning.cz/klapky-stage6-by . Odborník úspěšně jezdící Stadiony je chválil. Budou zřejmě vhodnější pro točivější motory a maj nechutně velkou plochu. Ještě se dají koupit na piaggio http://www.scooter-tuning.cz/klapky-stage6-by-50 jsou myslím o něco větší (širší i vyšší), větší plocha -> ale zase horší zástavba, zmíněná spodní komprese a kupa dalšího, já tomu nerozumím. Ještě jsem je nejezdil.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
tak to by mi moc zajimalo! už ses se symetrákem dostal na takovou uroven,ze casovani saciho kanalu není vhodné pro rozvod sání pístem? nebo plánuješ 3 kanál pod klapkou? nebo zadní kanál z kliky pod klapkou a novou vložku? docela mi to zajímá,mám radost ze sou tu i odborníci;-).....vsude na netu se "plácaj" s 8-9 koňovejma symetrákama ( bez klapky ) a jede jim to....samozrejmne ty už budeš na vyšším levelu předpokládám;-) že se klapek prodává hafo,ale tak 10% je vhodnejch pro fichtla s malou spodní kompresí asi víš předpokládam.....ja s klapkáčem zkušenost nemam,jsem jen přizdisráč,kterej si hraje s dvoukanálovejma symetrákama....
 
 
Datum: 13. prosince 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj máte někdo zapojené zápalko z pařeza do bošárny ? kam jste zapojili ten 1 drát ( sou tam 2) co nevede na cívku a normálně je ve schématu označený 55 dík moc nejlíp kdyby někdo napsal jak zapojil celou elektriku do bošárny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
a to je kde stačí říct 2 čísla :-D prosím
 
 
Datum: 15. prosince 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel9958    
No,já tem nemam bošák,ale spínací skříňku na klíček.Mám to normálně připojený: magneto-> spínací skříňka -> tam,kde má být přívod od magneta normálně :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2010 9:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vem si žárovku , plochou baterku a pár drátků a vyzkoušej si to jak potřebuješ :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
funguje vam tohle?? http://www.youtube.com/watch?v=V3L8dpWSzQY&feature=mfu_in_order&list=UL skoušel nastartovat na baterku protoze to nechtelo hazet poradne jiskru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sem to ani neskouknul no :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
uz jsem to smaza musim to nejdriv prejmenovat
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel5056    
Ahoj když mám nastaveny předstih 1,6 tak má být kladívko otevřené nebo zavřené na jawě 21 dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih je bod při kterém začíná hoření směsi ve válci. Popíši celý postup aby jsi v tom neměl guláš. Začneš tím že dáš motor do horní úvrati (nejvyšší bod pístu při zdvihu). V horní úvrati nastavíš mezeru mezi kontakty 0,4mm až to bedeš mít budeš motorem otáčet doleva a odměříš 1,6mm od horní úvratě v tomto bodě má být kladívko otevřené na 0,05mm (cigaretový papír) když nebude povolíš dva šrouby co drží zapalování a budeš s ním otáčetbud doprava nebo doleva podle tvaru vačky.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
1.6mm pred HU má být kladívko ještě zavřené!!! v bodě 1.6mm před HU se má teprve začít rozevírat!!! tech tvejch pár desetin je odtrh v HU,ale ne predstih!
 
 
Datum: 13. prosince 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má být otevřené cca. 0.04mm (cigaretovej papirek)
 
 
Datum: 12. prosince 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: thompson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, vím že to sem nepatří ale zeptám se: mám aprilii tuareg 125 (160ccm) rally a začla likvidovat svíčky (jedna tak na 10km!) a to při ceně svíčky kolem 3kil je docela problém nemáte s tím někdo skušenosti? jinak svíčka je NGK B10EGV pltinová el. díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
ueljvá se ti....to bude bud nepravidelna jiskra a nebo silene zle serizenej karburator
 
 
Datum: 13. prosince 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: Oliss      IP: uživatel10843    
Čaute draci chtěl bych nějak pošpelit svého Mustanga newite jaká by byla nejlepší vydlice když to chcu tak o 10cm výš?a zadní tlumiče tak o 10cm díky a ještě napište svůj názor jak vytunit mustanga aby líp jel :-) ale prosím né moc za draho díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
no tka vyte jak sem to myslel:-) nejaký kačky by se sehnaly ale čím levnější tím lepší :-) .-)
 
 
Datum: 15. prosince 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
za levno si namaluj kulisy.....kdyz nastavis origo vidle,budou se lamat v brejlich...upravovat origo díly do "crosu"nemá význam a jak vidím tak díly potřebné pro solidní upravu do terenu kupovat nebudes....tak si namaluj na nadrz nejake cislo,misto svetlometu dej tabulku a budes maxi mega hustej frajer.....upravit motor se dá snadno,ale bez předešlé GOmotoru která opět něco stojí je to k ničemu.....
 
 
Datum: 13. prosince 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přední a zadní vidle ze simsona no a jestli chceš tunit do pár korun tak můžeš tak maximálně vyměnit kroužky :-D a olej v převodovce
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:18
 
<  942  943  944  945  946  947  948  949  950  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 8:28:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu