Jméno: fichtlar
IP: uživatel11989
 Čaute draci mám nový píst a kroužky poradtě prosím poměr ředeni a kolik km mam nalítat ? dekuji moc , a je možné že když už sem měl skoro zajety píst s kroužkama tak sem jel na delší trasu a dost se ten motor vytáčel a praskly mi kroužky, které mi zadřeli pist :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2011 6:46
 bakoun přesně.vůle výbrusu je daná at ted nebo před 30 lety.
Datum: 29. července 2011 6:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Falk: chtěl bych tě vidět takhle zajíždět výbrus s vůlí 0.03mm... Dneska spoustu brusičů dodává zmetkový písty kdoví odkud, který teplem bobtnaj, vědí to, tak aby neměli reklamace, dělaj vůle jako kráva. že to skoro nejde kousnout. To bude ono...
Datum: 28. července 2011 20:32
Jméno: fichtlar
IP: uživatel11989
 Ahoj dík za odpověd taky používám castrol garden za necele 200 kč ale ředil sem pak už 1:33 jak sem to zadřel.. tak raději budu při novém pístu zajíždet 1:25 a nebudu jezdit nějaké dálky  dík moc
Datum: 28. července 2011 14:50
Jméno: Falk
IP: uživatel12141
 Řeknu ti moji zkušenost. Dal jsem vybrousit válec a osadit ho novým pístem s kroužkama. Měl jsem týden do závodů (3hodinovka) a neměl čas ho zajet. Tak jsem ho jen tak občas nechal nastartovanýho, občas zajel v ulici a celkově najel tak 70 km. Přijel jsem na závody a na plný výkon (nijak jsem ho nešetřil) zajel 1. místo. A teď v čem spočívá to kouzlo. Kup si co možná nejkvalitnější olej (já používám Castrol za 200,-/ litr), nařeď to v poměru 1:20 a nemělo by se to zadřít. Určitě se vykašli na nějaký M2T od Mogulu, to je tak na popojíždění do práce a ještě musíš čistit výfuk a hlavu od karbonu. Samozřejmě platí pravidlo, že prvních 500 km máš jezdit z volna a nevytáčet motor, ale dá se to udělat i takhle. To je odpověď všem, který radí zajíždět 1500 km. Nesmysl, to platilo dřív, když honování (opracování válce) nebylo tak přesný jako dnes.
Datum: 28. července 2011 9:41
|



|