Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Hele když chci sundat píst tak pojistky už mám venku a píst pořád nejde ven ... skoušel sem prostříkat čep WD40 a pořád nejde ven skoušel i lehce přeš šroubovál kladivem a nejde pořád nci poradí někdo co s tím nebo co dělal ve stejném případě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 22:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahřát a zase jenom nahřát...
Datum: 31. července 2011 22:18
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Já to normálně beru přes tak akorát širokej šroub opatrně kladívkem a taky to de.
Datum: 31. července 2011 10:57
 kladivem vytlačovat čep xD
Datum: 30. července 2011 21:32
Jméno: tomas
IP: uživatel7513
 jde to vymlátit ven, ale musíš dávat pozor abys nezničil píst
Datum: 30. července 2011 20:16
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 když to umíš tak to i kladivem de...a nechci tu slyšet naky poznámky, že tu budu zachvilu skučet že to mám v háji..
Datum: 30. července 2011 19:30
Datum: 30. července 2011 19:25
 nic jednoduššího než vytlačovák vyrobenej ze šroubu mě nenapadá, no musíš to vytlačit, kladivem to nejde udělat, protože by jsi zničil i kliku!!!
Datum: 30. července 2011 19:23
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 A jinak jde to nějak nejakou běžnější věcí?
Datum: 30. července 2011 19:18
 ten čep z pístu musíš vytlačit ven, vytlačovák si můžeš udělat např. z dlouhého šroubu a několika vhodných podložek a nebo si ho můžeš např. tady u sesy koupit
Datum: 30. července 2011 19:13
Jméno: jenda
IP: uživatel3383
 Dobrý den , chtěl bych se zeptat , jestli se mezi ojniční ložisko do babetty 210, které je tady na fichtl krámku za 64 kč, a píst dává kroužek , aby se vynezila vůle.
Nebo se tam dává jen samotné ložisko ? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2011 18:12
Jméno: rohlicimuz
IP: uživatel12159
 Čau všichni,dělá někdo hlavní trysku do levostraného karburátoru na pařeza? nikde ji nemuzu sehnat díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2011 16:30
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 zdar da se nejak udelat aby fichtl chytal i za tepla mam na nem teplomer a jak je nad 80 stupnu tak uz chytlne jen na roztlacení
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 13:58
Jméno: pepa
IP: uživatel12167
 jednu vychytávku jsem našel v návodu od mustanga když sem si v něm listoval a zdá se že fungije nvm proč naklonit při spouštění pioníra napravo...
Datum: 01. srpna 2011 13:58
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 jj protoze kdyz dam 15ku tak ji mam černou ja mam asi nemocnyho fichtla
Datum: 31. července 2011 10:17
Jméno: tomas
IP: uživatel7513
 17 a v lete?
Datum: 30. července 2011 22:47
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 kdyz dam studenějsi svičku tak ji mam cernou nam tam 17ku a ta je krasne cihlová
Datum: 30. července 2011 22:12
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 hmm tak ty sy dabel ¨  no dej studenější svíčku a uvidíš
Datum: 30. července 2011 21:32
Jméno: tomas
IP: uživatel7513
 to bude nejspíš cívkou, za tepla nevodí dobře proud
Datum: 30. července 2011 20:19
 čaute, mam dotaz speciálně na chonga: na vašich stránkách jsem našel návod na "Úprava elektroinstalace motocyklu Jawa 50/20,21,23 a zvýšení výkonu alternátoru" , (http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm). chci se zeptat na kolik zhruba vyjde 4cívkové zapojení a jestli nemáte nějaký podrobnější návod a foto 4cívkového plošného spoje i se zapojenými součástkami, stahnul jsem si sice ty věci pro ten eagle (spoje, zapojení), ale nejsem v elektronice tolik znalý, abych to pochopil a věděl jak to dát z druhé strany toho tištěného spoje. Jo a chci udělat verzi s tím halovým čidlem. díky moc za rady (vbeck@seznam.cz)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 11:22
 no, vzhledem k tomu, že jsem na střední se zaměřením na elektroniku (sice jen v prváku), tak ten oscilosko by neměl být problém a jednoho známého co s elektrikou dělá mám také (to je profík). ten tišťák tak to jej jasný. dík za osvětlení problematiky a nejspíš se ozvu
Datum: 01. srpna 2011 11:22
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Souhlas s Yuri. Pokud se do toho vbecku pustíš, tak se zkus spojit s nějakým kámošem co nějaké znalosti z oboru elektroniky má. Ono ještě rego, zadní LED světlo a stator oživit nemusí být až tak nemožné i pro elektronického analfabeta, když se bude držet pečlivé výroby a postupu oživaení, ale CDI bych osobně bez osciloskopu oživoval i já dost nerad. Výrobu tišťáku svěř nějaké firmě co vyrábí tištěné spoje, jako podklady jí stačí soubory pro Eagle. Pokud do toho vážně chceš jít, tak to se mnou ale konzultuj po mailu. Zdar a sílu. Chong PS cenu si netroufám odhadnou, protože netuším co stojí výroba tištěných spojů, ale použité součástky patří mezi běžné levné komponenty, taky můj soukromý odhad je tak do 500kč za všechny součástky.
Datum: 31. července 2011 9:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nie som chong ale nebyť v elektronike znalý ale púštáť sa do takých to vecí hmm tak tebe odvaha asi nechýba
Datum: 31. července 2011 0:27
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 prosím taky jednu kopiji pro mně  na email děkuju moc
Datum: 30. července 2011 21:34
Posl.aktualizace: 31. července 2011 19:34
 jeste aby ten hliník zreznul
Datum: 31. července 2011 19:34
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Když já ho neprodávám...
Datum: 31. července 2011 9:32
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 čus..mněl byych o něj zájem , máš ho ještě...díky
Datum: 30. července 2011 23:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Je to 15 mm.
Datum: 30. července 2011 17:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele záleží jestli máš teda ten z s22 ten má difuzor 12 nebo 14 mm ted přesně nevím ten má cenu tak 200-300 , ale 05 má 15mm to vím 100% no a cena je trošku vyšší bo jich je míň
Datum: 30. července 2011 16:37
Jméno: Petrys
IP: uživatel10166
 hoj, nevíte někdo, jakej kondenzátor se dá použít na vape místo baterky??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 9:44
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 S tím kondenzátorem tomu nějak nerozumím... cena bude pomalu stejná jako za novou baterku, takže jediný co že se nemusíš starat o udržení nabitého stavu když se nejezdí. Jenže co jsem zaregistroval, tak zase kondenzátory můžou mít potíže s přežitím kvůli vibracím co na motorkách jsou. Prostě se uvnitř vyklepe... Takže já osobně bych dal přednost standardní baterce a pokud bych jí chtěl dát možnost aby nějakou tu sezonu vydržela, taky bych si k ní vrobil udržovačku napětí na dobu zimního spánku...
Datum: 31. července 2011 9:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čo vám všetko kontrolovali na Babete okrem svetiel prilby a vodičského pýtajú si aj kartičku (tp) ? čumia na štítok a tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 12:15
 tak pokuta.. bohuzial
Datum: 31. července 2011 12:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a ked to nemám ani poistené?
Datum: 31. července 2011 0:21
 ked más karticku s císlom tak na stítok necumia ale ked im reknes ze más len poistenie na rám tak urcite na stítok budú kukat,
Datum: 30. července 2011 21:25
Jméno: martin
IP: uživatel12157
 Zdar draci měl bych takovej dotaz nevite náhodou jestli se da použít tp z jawy 20 na jawu 23 mustang dik za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 10:59
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Dá, já měl mustanga s TP a v TP i na štítku bylo jawa 20(asi nějaká přestavba)a nikde nikdy žádnej problém nebyl  .
Datum: 31. července 2011 10:59
Jméno: martin
IP: uživatel12157
 přesně tenhle technyčák myslim a vněm barva neni a takže mužu mít barvu jakou chci
Datum: 30. července 2011 19:58
 Furioso- on misli na pôvodný TP bola to taková malá hnizka do coho majitel zapisal svoje údaje a boli univerzalne bol tam napisaný typ 20/21/23
Datum: 30. července 2011 18:38
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel9806
 Já sem si nedávno přehlašoval fichtla a nechali my starý techničák (knížkový) a dozadu mi barvu napsala....
Datum: 30. července 2011 18:09
 martin: neviem aky knizkovy TP mate v CR, ale u nasich slovenskych farba zapisana je. Osobne neviem co je to za TP ked v nom nie je zapisana farba
Datum: 30. července 2011 17:21
Jméno: martin
IP: uživatel12157
 ta barva nemusi bejt stejna jsem koukal do toho knížečkovýho tp a tam neni napsana barva
Datum: 30. července 2011 15:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a hlavne farba
Datum: 30. července 2011 13:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dá sa len musia sedieť čísla na štítku s TP
Datum: 30. července 2011 13:56
Jméno: David
IP: uživatel12156
 Čau. Renovuji motor na skůtra čezetu 501 a nemůžu sehnat těsnění mezi kartery a kolečko do převodovky s 21 zuby. Nevíte, kdo to nabízí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 10:04
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 nova sada tesneni - aukro, nebo tmel .. mam taky tak
Datum: 08. srpna 2011 10:04
Jméno: zobis
IP: uživatel9637
 zdar hej ser na tesněni to zatmel a bude to držet
Datum: 07. srpna 2011 22:50
 Zdar draci. Chtěl bych se zeptat, máte někdo zkušenosti s vypadáváním kvaltů např u jawy 350,250. Já mám kyvačku 250 tu novější a potřeboval bych vyřešit problém s třetím kvaltem kterej ve vysokejch otáčkách vyskakuje. Prej že oprava by mě stála asi 800 jelikož je tam prej nějaky to futro už sjety tak ta hřidel na tym už neleži tak jak má a ve vysokejch se vyhne a vyzkoči. Tak nevím jestli to má smysl to půlit a udělat GO.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2011 14:44
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Záleží kde koupíš díly, třeba zde je předloha za 560, trojkové kolo 270, vidlička 180, obě pouzdra kolem dvou stovek. Většinou ale když rozhodíš motor, tak tam většinou najdeš další věci zralé na výměnu, takže cena nemusí být konečná.
Datum: 30. července 2011 14:44
 Takže to by mě vyšlo celkově asi tak na kolik?
Datum: 30. července 2011 14:06
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U těchto převodovek je to poměrně častá závada. Časem se opotřebí drážky na předlohovém hřídeli a trojkovém kole a trojka začne při vyšších otáčkách vyskakovat a obvykle se i částečně obrousí vidlička. Bude nutno vyměnit předlohový hřídel a trojkové kolo na něm. Dále je nutno zkontrolovat bronzová pouzdra zda nemají nadměrnou vůli, případně je vyměnit a vidličku, zda není obroušená nebo ohnutá. Předlohový hřídel musí mít vůli 0,2-0,3 mm a vymezovací podložka se dává na levou stranu.
Datum: 30. července 2011 13:19
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Zdarec . je lepší koupit Nový filtr nebo novou trysku 72 ? na nijak neupravený píst jen nový
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2011 13:01
 Novej origo filtr, větší tryska na seriovem prislusenstvi dela bordel.
Datum: 30. července 2011 13:01
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 prosímvás ovlivnuje chlazení když na hlavě válce nejsou 2 žebra ? hned nahoře levý šroub tak na levé straně a ovlivnuje chlazení i to když je hlava špinavá nebo čistá? a která hlava válce je lepší jestli ledvinka nebo obyč děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 0:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a do 20/21 lepšia s tou ledvinkou
Datum: 31. července 2011 0:31
 tak ji umej a hoď tam tu se žebrama
Datum: 30. července 2011 12:02
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 dík  ja jen abych věděl protoža mám doma dvě hlavy jedna střašne špinavá i zevnitř a druhá čistá jako nova akorát ty uražený žebra
Datum: 30. července 2011 11:24
 Nějak nechápu, "když na hlavě nejsou 2 žebra" , špína určitě ovlivňuje odvod tepla, protože brání v samotném odchodu a přenosu tepla.
Ale každý žebro navíc je lepší, když zachováš určitou vzdálenost mezi nimi.
Datum: 30. července 2011 11:15
 čau draci, nevíte jestly existuje nějaké počítačová hra s fichtlama? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2011 16:01
 taky sjem jednou něco hledal a nikde nic .Jedině si stáhnout do GTA modeli na GTA.cz
Datum: 30. července 2011 16:01
 op.flashpoint tam je jawa 350 asi škodovka trabant a takhle
Datum: 30. července 2011 11:34
 Zdravím koľko platíte poistku za Babetu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2011 12:43
 jojo minimalne 2x tolko ako v čechách
Datum: 30. července 2011 12:43
 27eur?
Datum: 30. července 2011 12:11
 no najlacnejsie to vyjde u generali 27eur
Datum: 30. července 2011 11:48
Datum: 30. července 2011 11:42
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 280 kč
Datum: 29. července 2011 21:47
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 ja neplatim nic pripojili me to ke skutru
Datum: 29. července 2011 21:38
 zdravím.Dnes jsem se stal štastným majitelem jawy 125 typ 355 super zachovalém stavu,ale je přidřená.Proto se ptám kde bych koupil píst a kroužky.díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 12:04
Datum: 08. srpna 2011 12:04
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a nebo ti dam tel. a muzes si tam zavolat sam............
Datum: 29. července 2011 22:09
 a výbrus bych upřesnil
Datum: 29. července 2011 21:54
 nijak to nehoří,ale díky
Datum: 29. července 2011 21:54
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 mozna ti je dodam .......musis ale cekat do pristiho tydne ..............
Datum: 29. července 2011 21:24
 jmenovitý průměr 52mm
Datum: 29. července 2011 21:14
Datum: 29. července 2011 21:03
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci kolik má mít zubů to kolečko za spojkovým košem u ČŽ 175/487 ????A segment kolik má mít ??Já mám koš a za ním to kolečko má 26 zubů a ten segment o ně jenom škrtá jakoby a když sem tam dal stejnej koš ale ten měl 30 zubů tak to zas nešlo prošlápnout seklo se to jakoby.To mě řeknetě co tam mám dát za segment a koš s tím kolečkem s kolika zubama když e to takhle na hovno.Poradte pls ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2011 20:47
 Zdravím, budu si kupovat Hondu CBR 125R, a chci se zeptat co mi prodávající musí všechno k motorce dát?? A když si jí přivezu domu, tak kam musím všude zajít, abych mohl motorku užívat na silnici.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 19:46
Datum: 31. července 2011 19:46
Datum: 31. července 2011 19:36
 musí ji odhlásit na voje jméno, musí ti dát TP, SPZ a někde nechávaj ORV s ustřiženym rohem, někde ho seberou. Ty zajdeš buďto na TK, nebo evidenčku, to si necháš udělat na svoje jméno, pak jí zřídíš PR a nakonec zajdeš na registr vozidel, kde jí přihlásíš na svoje jméno. Pokud jsi ji koupil z jinýho kraje, tak odevzdáš RZ, pokud jsi dostal, tak jim dáš i ORV a oni ti vystavěj nový, dáš jim i TP a oni do něj udělaj příslušnej záznam  Jinak bacha na ČKP a pojisti cebro radši hned co se udělá polopřevod na tebe, já včera po víc než roce od nich dostal pozdrav na doplacení 510 korun za 17 dní nepojištění třindy
Datum: 30. července 2011 11:57
 aby si ji mohl provozovat na silnici tak původní majtel ji odhlási,da ti papíry a motorku,ty sní musiš zajit na technickou a potom ji zajdeš přihlásit na magistrát města a tam by ti měli říc co jak dál,ale pak na policajty pro registrační značku a nakonec pojištění to by mělo byt vše  tak to vim aspoň já
Datum: 30. července 2011 9:17
Jméno: Fareeeke
IP: uživatel6155
 cau draci mám mustanga a vubec mi nechyta na naslapnuti a driv normalne chytal a najednou nic az tak na po 20 a furt vynechává nedrží volnoběh proste nic pak se pokouším rozjed kdyz se rozjedu ujedu tak půl kilometru a jede normalne.Nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 12:05
 Jawa23mustaf jj verim ti me kazdy pionyr chytal jinak na sestelovanou svicku u kazdeho pionyra se musela bud svicka roztahnout nebo sklepnout aby chytal dobre ! skus si udelat odtrh na svicce kladivko predstih karbec jehla sestelovany karbecu a pretesneni !
Datum: 08. srpna 2011 12:05
 Nevim jak vy asi semnou nebudete souhlasit ale mě mustang nejvíc chytá na 0,3mm odtrh na svýčce skus odtrh.
Datum: 30. července 2011 10:26
Jméno: Fareeeke
IP: uživatel6155
 zapalování je OK
Datum: 30. července 2011 8:22
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 sešteluj zapalování
Datum: 30. července 2011 0:05
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 30. července 2011 19:21
 každej druhej staví "krosku" nebo se zabejvá "tuningem". obojí se rovná likvidaci stroje. nechápu kde berete tu drzost se pohoršovat nad tím že někdo háže po louce kus šrotu, zvláště když valná většina se tu na výrobě šrotu víc než aktivně podílí...
Datum: 30. července 2011 19:21
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 5eknu to asi takhle na každém moto srazu kde sem, byl byla tahle disciplína ale klikovkama podle váhy bud z pincka nebo z 250 nebo z 350
Datum: 29. července 2011 20:23
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 ...smutné...velice smuté....ať si házej motorem z těch čínskéjch křápů....těhle je opravdu škoda
Datum: 29. července 2011 19:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ještě pár let zpátky se různých panelek, pionýrů, péráků... válely všude hromady a nikdo to nechtěl a teď se z toho každý může pos*at. Ceny vyšroubovaný do horentních výšin. Pamatuju si, jak jsem prodával v 16 udělanýho mustanga (výbrus, nový spojk. lamely, nový lak, zapalování) a za 3500kč se prodával půl roku. Dneska hnusnej mustang a oni za něj chtějí 5000 a víc... Bych blil.
Datum: 29. července 2011 18:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bohužel je tahle "zábava" dost častym spestřenim většiny motorkářskejch srazů,,, u nás házeli torzem motoru 354,,, ještě bych pochopil, kdyby házeli nějakym olámanym motorem z pincka, ale z tý třiapule vypadali ty kartery na začátku dost zdravě
Datum: 29. července 2011 17:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Debilci
Datum: 29. července 2011 17:22
|



|