|
 Zdravím, mám válec z čezety po výbrusu a má ostrý hrany kanálů a přemýšlím čím to nejlépe odstranit, pokud vůbec. Jak to řešíte vy? Mám obdobně poopravit i kroužky? A dostal jsem k tomu výbrusu píst Almet s dvěma hlubokýma zářezama vedle díry pro čep, nikdy jsem to neviděl, to se teď dělá standartně? starý to nemaj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 20:42
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 ty drážky jsou na vydloubnutí pojistky zcela jiste.některý verze drátovek nemají zobáčky.
Datum: 26. srpna 2011 20:42
 Chci to hlavně pro tišší chod a na druhou stranu, u jedný kejvačky mám hrany těch kanálů jakoby okousaný, nevím proč, ale skoro bych si vsadil, že kvůli tomuhle.
Datum: 26. srpna 2011 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel12337
 V těchle traktorovitejch válcích má nulovej význam nějak srážet kanály,ale když chceš tak prosim.... jen že v těchhle válcích by to mělo nějakej význam po stránce bezpečnýho zajetí až v případě,že by kanály měli dvojnásobnou šířku....na origo válci s "hubenejma" kanálama když nic nezačistíš,nic se nestane.....
Datum: 26. srpna 2011 13:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Zabruš to jehlovými pilníky. Ale jde to i pilníčky na manikůru  Válec a hlavu můžeš zabrousit brusnou pastou určité hrubosti anebo tam dát těsnění.
Datum: 26. srpna 2011 11:12
 Jo, hrany a kroužky tak udělám. Nevím jestli mi dobře rozumíš s těma zářezama, vypadá to takhle http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/sesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa/index.html?s=2 , druhej řádek úplně vpravo. On mi tvrdil že je to na vydloubnutí pojistky, to mi přijde jako blbost, ty starý to nemaj a taky se dá vyndat. Ložisko se snad maže jen dírkou v ojnici ne, nebo je to u těch jehel jinak? A máš těsnění pod hlavou, nebo je možná i lepší to zabrousit pastou na ventily?
Datum: 25. srpna 2011 21:27
 Hrany kanálů opatrně srazit jemnym pilníčkem, hrany kroužků srazit třeba brouskem na kosu...a ty díry jsou ok, je to na mazání ložiska pístního čepu...
Datum: 25. srpna 2011 19:14
|



|