 Ahoj veterányské a všichni. Kompletuju 250 péráka. Ted se mi do jen povedlo sehnat motor poslední rok 53 už s velkým čepen v pístu za slušnej peníz ale jak to bývá kde se ušetří tak se potom platí. Má pár nedostatků a já vás prosím o radu. Prví je válec s pístem. Nejakej manas ho nechal na pršce a je lehce vyrezlý válec ale opravdu nepatdrně a další je že byly totál zapečené kroužky. Mášel sem to ve všem možný skoro týdena nepovolily. až nakonec praskly. A ded mám dylema co s tim. výbrus si ted momentálně nemůžu dovolit tak se chci poradit co s tím. Napadlo mě ten válec vzít lehce tisícovkou smilgrem a koupit nové kruhy podle rozměru. Co vy na to?? a další problem je ustřihlej červík v klice jak ho vyndat?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 10:52
 jestli je v pístu větší čep než 15mm tak je tam 18mm a to není ojnice z péráka ale z panelky a tudíž tam musí být panelkový píst. to znamená že motor v žádnym připade není původní, a je pravděpodobný, že je tam z panelky celá klika. doporučuju ten motor rozebrat a zgenerálkovat, narezlý budou asi i ložiska.
Datum: 18. září 2011 10:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Pokud si nemůžeš dovolit výbrus, pak ti asi nic jiného než to zkusit vzít papírem nezbyde. Pokud je ten válec jinak ok, bez rých, bez schodu atd. neměl by to být problém. Jinak předpokládám, že máš motor v hromadě, takže se ten červ bude dostávat ven pěkně na ... Zkusil bych to nahřívat. Nebo potom rozhodit motor a odvrtat ho.
Datum: 18. září 2011 8:52
|



|