Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Zdarec,potřeboval bych poradit při výběru karbece, zda 19,nebo 21mm. Válec 3K,sání pro karbec vyrobené.Nechci aby se to hltilo.
Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2011 18:17
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Ok,vezmu 19mm.
Dík.
Datum: 25. září 2011 18:17
 Určitě stačí 19mm.....jen příklad z praxe....jestli ti něco řiká Venkovskej šampionát....tak Petr Adamec jezdil loni na hodně rychlym 3K a měl "jen" karbec 19mm.....
Datum: 23. září 2011 11:51
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 39.50,Prd to je,ale chci aby to jelo i v nižších otáčkách.Pokud myslíte že by to pomohlo rozpilovat víc,tak to doladim...
Datum: 22. září 2011 19:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 A co máš za vrtání?
Datum: 22. září 2011 19:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 68mm je prd sání na to ti bude bohatě stačit 19mm.
Datum: 22. září 2011 19:03
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Spodní hrana 68+rozšířen.
Se standou jsem si psal,ale furt si nejsem jist kterej,samo že to přetryskuji.
Datum: 22. září 2011 18:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jaký máš sací kanál?
Datum: 22. září 2011 18:21
 jezdím 2K,origo přefuky a 21mm karbec a všechno v pohodě
Datum: 22. září 2011 16:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jestli je třetí kanál jen přes píst a nejsou tam nějak moc brutálně zvětšený přefuky tak bych šel do 19 mm, ale počkej co k tomu řekne standa, bakoun nebo jiní ladiči
Datum: 22. září 2011 16:16
Jméno: Ondra
IP: uživatel12477
 Zdar draci mám problém. Jak mám seštelovat volnoběh u Jawy 20. Nechci hýbat s tím šroubem mezi tryskami protože jsem četl v manuálu že to ovlivnuje i spravne startovani a me chyta dobre. Me to dela ze kdyz zastavím tak se pomali snizují otacky az to chcipne.
Mám tam rychlopal jde na něm nějak štelovat doraz. Případně máte nějakou jinou radu. Předem díky za Odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 16:32
Jméno: Ondra
IP: uživatel12477
 Diky moc
Datum: 22. září 2011 16:32
 no tak na manuál se vys*r a prostě ten prostřední šroubek na kerbecu přitáhni. první to pořádně zahřej (třeba 5 minut jízdy) a pak zastav a s běžícím motorem to přitáhni (mělo by to jít i rukou). musí to byt tak at to neni v moc vysokych otackach.
Datum: 22. září 2011 14:42
 čau mam čz 175/450 překopanou na cross. Zapalko je z pařeza takže samozřejmě chytá jen na roztlač. Chci s ní jezdit taky v zimě a tam by bylo roztlačování problém. Chtěl bych tam dát baterku, ale jen pro start na nakopavačku po nastartování bych to chtěl přes přepínač přezvaknou na zapalko z pařeza. ( prostě zapojit dva zapalovací okruhy) Baterku chci fakt jen pro starty takze samozřejmě dobíjení neřešim  Podle mě by o mělo fungovat, ale cci se zeptat jestli s tim mate nekdo zkušenosti a zda v tom někde neni zakopanej pes....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 16:35
Jméno: kubiq
IP: uživatel12465
 Určitě ti na mail dám vědět.. napíšu ti jak je karbec osazen atd.. + výfuk a nějaký drobnosti ohledně sání na kterým jezdím.. ale až budu mít více času, jsem ve skluzu přivezli mi novou obývací stěnu a ještě přestavuji, starou musím zlikvidovat tak momentálně nestíhám  pak se ti ozvu  ............. Ale fakt pěkná práce veřejně chválím, všem doporučuji =)
Datum: 24. září 2011 16:35
Jméno: standa
IP: uživatel12483
 To jsem moc rád....drbal jsem se s nim dost dlouho,tak aby nejel  Písni mi na mail,rád bych se dozvěděl jak to máš osazené a nastavené a kupříkladu jaký rychlosti to při dannym převodu dosahuje....bylo to dost experimentální,protože sem věděl jak se to bude chovat v 50ccm....ale ta šedesátka nikdy před tebou nebyla zkoušená.....a už hlavně kvůli tomu jsem rád,že to plní očekávání
Datum: 24. září 2011 12:25
Jméno: kubiq
IP: uživatel12465
 Standa: jasný.. tak já to neřeším když to chci projet tak stím drknu a je.. brzy se stejnak dočká jiného zapalování.. na nakopávačku by to bylo fajn ale bohužel..
Jinak odbočím od tématu.. válec od tebe stále ožívá..už jsem změnil i trysku.. a jede pořád jak víc a víc nakopnutá střela.. To seriový koleno to opravdu brzdilo.. najeto na válci zhruba 5,5 hodiny a pohodička =)
Datum: 23. září 2011 21:41
Jméno: standa
IP: uživatel8213
 Ok,ok.....běží slušně....k tý nakopávačce.....skracenim se změní jen "razance" při nakopávání,ne převodový poměr.....nevím jak ti poradit....to horší chytání je ale fakt způsobený tim,že tyhle bezkontakty dávaj až nad 1000ot/min....jestli na strčení blafne,tak to neřeš....
Datum: 23. září 2011 16:43
Jméno: kubiq
IP: uživatel12465
 Standa: Nejsem si jistý od jakých otáček tyhle bezkontakty fungují..ale pokud budu brát v úvahu, že až od 1200ot/min tak tedy by mě zajímala jiná věc.. Jakých otáček lze na motoru 477 bez zkrácené nakopávačky dosáhnout ? popřípadě okolik by musela být zkrácena, aby při kopu zapalování hodilo jiskru, jelikož Občas jsem schopen tento motor nakopnout, pokud ne tak ale nemusím vynaložit větší námahu pro start motoru.. Jsem schopen tam kopnout za 2 a na 5 metrech motor už běží..
Jinak nevím na jaké otáčky mám volnoběh nastavený..jelikož nemám na motoru otáčkoměr, mám pouze starší video ze zkoušky zápalka kde je chod motoru vidět a slyšet.. a příliš vysoký mi nepříjde možná se mílím, posud sám http://www.youtube.com/watch?v=oFtbDuKXyuw&feature=channel_video_title ovšem to byl začítek dneska motr vypadá malinko jinak, má jiný vůfuk atd a otáčky mám ještě o něco níž a nechcípá..Takže účel zatím plní, motor šlape, a pozitivní je že zápalku nevadí voda..
Datum: 23. září 2011 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel8213
 kubiq: bezkontaktní zapalování který jsi vyjmenoval sice fungují bez jakéhokoliv zdroje,jsou supr,ale myslím že všechny jmenované dávají jiskru až od 1200 ot/min....čehož u velký jawy docílíš až v rychlosti,který se musí dosahnout aby jawa chytla na roztlačení s vybitou baterkou(relé sepne taky v 1200ot/min)....to je to hodně rozběhnout na dvojku a pak tam vrazit jedničku....jenže 1200 ot/min jsou dost vysoké volnoběžné otáčky pro velkou Jawu.....já bych řekl že je to na prd
Datum: 23. září 2011 12:51
 hele připomen se mi na mail.. schema sem nasel (mam to na papiru)... tak kdyz se pripomenes tak ti to zitra poslu..
Datum: 22. září 2011 22:06
 Díky za rady. standa: přesně tak jsem si to myslel bud jeden tripolohovej vypinyc nebo dva dvoupolohace kolibkovy.
kubiq: jako asi jo- kdyz by byl novej rotor( jako nabitej) tak by to asi slo- ale rotor ani nvm kde dat nabit- to je jedno. Ja to nakopnul na kick asi trikrat z mnoha pokusu( za studena) za tu dobu co ji mam- ale ted uz roztlacuju- je to jisty. Kamos ma na kejve 25 z pionyra a musi taky roztlacovat - a vic jak já. Mě to na kick hodi jednu jiskru kdyz se povede tak i dve 
JAWA_ceZetak: kdyby jsi to mel uz vymysleny to schema a byl bys ochoten mi ho poskytnout ( mam to vymysleny- ale pro mou kontorlu abych neco nezblb) tak my to pls posli na mail provaz.honza@seznam.cz děkuju
Datum: 22. září 2011 13:46
 jde to udělat... měl jsem to tak udělané... snad schema někde najdu.
Datum: 22. září 2011 13:03
 Standa : Jo tak o štěstí to samozdřejmě bude také.. ale zápalko z pařeza mi opravdu jelo jak na 477, kam jsem nakonec dal bezkontakt, tak na motoru 250 kývačka..i jiných kde jde také nakop.. jak studený tak teplý motor.. Když jsem zkoušel zápalko z novějších typů jako jsou 21 atd.. tam jsem na tento problém který si měl narazil také.. To nefungovalo.. Jinak k nakopávání, nakopávačku jsem nezkracoval ani najednom a šlapali všechny motory.. a to jsem zkoušel asi 6 zápalek za pařeza.. a po nandání dobitého rotoru opravdu šlapali všechny  Nevím jak si to vyložit ale asi jsem měl kliku.
Můj momentální poblém spočívá spíš v bezkontaktu použitého na motoru 477.. nevím zdali je to bezkontak z motorovky, skačky, minibike nebo něčeho podobného, kdyžtak ti dodám foto, jetli to poznáš.. tam ano tam mám podobný problém, nakopávačka rotor neroztočí natolik aby chytla na kop.. tam mám bohužel zatím smůlu.
Datum: 22. září 2011 12:46
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 kubiq: Máš holt štěstí....před cca 10 lety jsme na 477 zkoušeli jak zápalko z 555 tak zápalko z 21(20 i 30W),kopnu jsme zkrátili,aby měla rychlejší krok,ale stejnak se stalo málo kdy,že to blaflo na první,na druhý.....studený málo kdy......teplý jo.....seřízená byla.....zapalování tam byly dávanaý na zkoušku a byly vyndaný z funkčních strojů,který chytali na první.....obecně je to normální,že se musej velký jawácký motory se zápalkem z pařeza roztlačovat....je tam 2x pomalejší převodovej poměr pro nakopávání než u pionýra.....
Datum: 22. září 2011 12:32
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 chvíli jsem nad tim komplexně přemýšlel...tak jo.....šlo by to....na kabel od zapalovácího vinutí ke kladívku přivedeš plus z baterky a do toho místa dáš/zapojíš/vyvedeš někam bokem 3 polohovej vypínač/přepínač aby na jednu polohu šlo do kladívka zapalovací vinutí/baterka odpojena,na druhou polohu motor chcípnul(vše odpojeno od kladívka) a na třetí polohu šel do kladívka plus z baterky/vinutí odpojeno .....ta druhá poloha je jak pro jistotu,aby se nepotkalo na kladívku vinutí s baterkou a za druhé aby to šlo chcípat....
Datum: 22. září 2011 12:27
 No tak jeden důvod bych viděl v špatně seštelovaným zápalku , nebo už má slabí rotor.. mám totiž taky zápalko z pařeza na tomto motoru s tím, že jsem nechal dobít magneto za 200.. a chytá mi to na první až 2 kop.. uplně v pohodě, stačilo to jen poladit...v životě jsem to neroztrkával !
Datum: 22. září 2011 12:27
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jak se pozná špatna indukční cívka? a jak poznam jestli je dobra civka na statoru? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 13:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zapalovací pól na statoru nesmí bejt přerušenej, takže jde snadno propípat. Špatná indukční cívka se pozná blbě, většinou až když nepomůže nic jinýho, nejlepší je ji zkusit vyměnit za jinou (z jiného funkčního stroje) a pozorovat rozdíl..
Datum: 22. září 2011 13:29
 Zdar hoši nešla mi na moji kyvačce seštelovat spojka i i když nešla spojka pri zastaveni nevypla uplne tak mi to pri jizde prokluzovalo tak jsem si ji rozebral podle cerne barvy usoudil ze jsou lamely po smrti koupil jsem nove naskladal je tam slozil zaroven jsem vymenil i olej v prevodovce a zaclo to delat to same prokluz nevypina je mozne ze uz jsou slabsi pruziny a nema to pritlak?? Diky za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 špatně seřízené....zkontroluj si krok vypínání.....je to dost citlivé......takle mi blbnul i pérák....stačilo to seřídit.....a to sou na tom stoleté lamely....a funguje dobře......
Datum: 22. září 2011 12:34
Jméno: Vopat
IP: uživatel11191
 čau draci měl bych takovej dotaz máte někdo skušenosti s olejem mogul tsf jestli to mužu dát do kawi kx 125 píšou tam že je to vysokootáčkový olej tak nevim jestli tam mam dá tuten nebo castrol tts.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2011 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel8213
Datum: 23. září 2011 16:49
Jméno: tomáš
IP: uživatel11191
 já ti dam hobíka normálně celou trať na plnej plyn a neni problem na každej kval jí postavit jako svíčku ty hobíku
Datum: 23. září 2011 14:30
 A ten Cross Power lily jak do RM125 tak do seriový čz 513 a do klapkový čz980
Datum: 23. září 2011 11:57
 Plně syntetickej je Motul 810-taky tomu odpovídá cena.....ano mužu jen souhlasit  co je pro Hobíka kudla,je pro motorku furt ještě šudlačka.....ale stojim si za tim,že do takovýhle krosky nesmí přijít žádnej levnej nekvalitní olej.....chce to vysoce výkonej plně esterifikovanej 2T olej.....a ten poměr 1:40 se mi zrovna moc nezdá....brácha jezdil jen Hobby,ale nikdy nešel pod 1:33...podle počasí.....když bylo 35° ve stínu tak jezdili i 1:25 oleje za 800,-/litr .....nicasil je nicasil.....
Datum: 23. září 2011 11:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To, co si hobík myslí, že je kudla, je pto tu motorku většinou šudlačka .)
Datum: 22. září 2011 22:34
Jméno: tomáš
IP: uživatel11191
 závody nejezdim ale už jsem zkušený a dávam jí docela kudlu ptal jsem se na to protože jezdim už 4 roky na castrol chtěl bych něco levnějšího.za kastrol jsem dával kole 500kč a ten litr oleje sem vyjezdil tak za víkend.
Datum: 22. září 2011 21:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 800Kč litr?? to jsem teda ještě nežral,,, znám doost kluků co jezdí 2t at už dváci nebo dvěpade a jezděj oleje do těch 400Kč. To jezděj nějaký borci co jezděj aspon evropu ne?  a maj dost sponzorů
Datum: 22. září 2011 19:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 standa: koukám na obal od Motulu 710: 100% syntetic lubricant... Pokud nejezdí závody (jakože pochybuju, když se ptá na olej), tak bych tam klidně tu 710 dával. Nestojí žádný majlant. Poměr by měl být (jestli si to ještě pamatuju) 1:40.
Datum: 22. září 2011 18:31
Jméno: tomáš
IP: uživatel11191
 je to čistý kross
Datum: 22. září 2011 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 a navíc jestli to má přívěru,tak musíš jedině plnou syntetiku......
Datum: 22. září 2011 12:47
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 Záleží na tom,jestlí má kawasaki KX otevřenou krosku,KX zavřený homologovaný "enduro" a nebo úplně cestovní verzi KMX.......do endura a do cestovní stačí polosyntéza.......do krosky jedině full....a pokud je ježděná závodně,tak rovnou nějakej plně syntetickej/esterovej závodní olej...třeba motorex croospower 2t....ten váš motul 710 je něco mezi polo a full syntetikou-má vysoký podíl syntetiky,ale čistá syntetika to neni(píšou to i na obalu,ale anglicky) takže je dobrej tak do tý zavřený verze(já to leju do upravený J21).....nevím jestli nejsem z jinýho světa ale u nás dávali do závodních 2T(jetejch na závodech) samý oleje od 800,-/l a výš....a sakra si dávali pozor,aby ho tam dali dost.....to jen takový odbočení..... zkus si jet pár závodů na ten Motul 710....po každym závodě budeš dělat Nicasil....což je částka sakra vyšší než investice do 2T oleje,který do daného stroje pro dané použití patří......
Datum: 22. září 2011 12:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to dobrej olej... rozdíl třeba od motulu nebo repsolu atd. je v tom, že neplatíš značku, jinak je to to samý
Datum: 21. září 2011 22:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jj je to celkem dobry motorka kdyz se to trochu toci
Datum: 21. září 2011 21:39
Jméno: Vopat
IP: uživatel11191
 máte někdo skušeno s tím to olejem midland potřebuji to do soutěžáku
Datum: 21. září 2011 20:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 určitě fůl syntetik,,, motul 710 jsem ve dváce taky jezdil,,, byl ok, ale dost drahej,,, plná ssynttetika od midlandu mě pak přišla na cca 250Kč a spokojenost,,, jezděj jí tu většina dvoutaktáků
Datum: 21. září 2011 20:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jestli se nepletu, tak KX je čistý motokross. Tam bych volil "plnou syntetiku". Osobně jezdím Motul 710. Castroll TTS je kor u benzínek zbytečně drahý...
Datum: 21. září 2011 20:10
Jméno: Vopat
IP: uživatel11191
 jako??díky
Datum: 21. září 2011 19:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 cau kamarad mel kmxo a spis bych volil nejakou plnou syntetiku
Datum: 21. září 2011 19:40
 Chcem sa spitat rozoberal som motor na jawe 555 lebo nesli rychlosti a pozeram vidlicka je dobra aj automat len na tej vidlicke co je ten koicek na automat tak ten kolicek sa kiva da sa snim tocit je to normalne alebo mam ju vymenit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2011 20:47
 nič z 20ky tam nepasuje
Datum: 21. září 2011 20:47
 neviem presne ci to pasuje ako celok ale len startovaci segment nepasuje. porovnaj si dlzku ci je to rovnake a skus zlozit prevodovku bez kluky a uvidis
Datum: 21. září 2011 20:26
 Chcem sa este spitat pasuje polmesiac z jawy 20 aj s oskou stary je vydraty.
Datum: 21. září 2011 20:09
 netreba...pokial tam drzi a nejde vybrat. radsej skontroluj ozubenie na automate, ci neni "tupe" a ohoblovane. To iste s celym ozubenim v prevodovke. vsetky hrany musia byt OK, ak je tam nieco "zbrusene" radsej vymenit.
Datum: 21. září 2011 19:56
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 zdravim s kamosem chcem trosku upravit pariska dat tam jinej karbec a vifuk nevedel bi nekdo co pouzit za karburator? uz sme skouseli karburator s babety del-orto 14 ale zda se mi ze je to horsi nez lepsi  skusil bich karburator se simsona nevite jak bi se to chovalo jestli to neni krok zpet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2011 12:05
 péro: Kanály má a nemá stejný.....ty přefuky má jiný a sací kanál je menší....ale to rozhodně nehraje vliv na použití karburátoru z 21 či z Maneta90/Jawa 125A,B,T ....vliv hraje vhodné sací koleno a jeho napojení.....ale VŽDY se to MUSÍ PŘETRYSKOVAT !
Datum: 23. září 2011 12:05
 Dej si na 555 motor z 05,na něj dej hlavu a karburátor z 21,válec nech 05 a ve výfuku uřízni tu děrovanou trubičku/tlumič za šroubem na konci výfuku+bude potřeba ve stojánku převařit zacvakávací vzpěru o cca 1cm dozadu... bude z toho letadlo
Datum: 23. září 2011 12:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nechápu co se ti na tom může dusit 05 má taky kanály jako 555 a většina 05 co jezdí po světě má karbec z 21 já ho tam mám taky a výkon i otáčky to zvedlo a nemám s tím žádnej problém
Datum: 22. září 2011 20:45
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 ja se tadi snazim zjistovat informace a ne psat nejakej diktat  jinak dik za radi budu se snazit sehnat ten karbec z maneta
Datum: 22. září 2011 14:35
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Já bych nejdřív upravil pravopis a pak pokračoval dál...
Datum: 21. září 2011 21:46
 pokud to má stejný karbec jak 555, tak tam bez uprav nacpeš skoro totožný karbec z Maneta 90 (má jen vetší ďoury), při nízkých otáčkách se to docela dusí, ale jak to chytne šponu, tak na 300m stěrkové cesty to líta 60km/h jak nic...  nechcu vědět jak by to lítalo tak na kilometrové rovině  jinak spotřeba už šla poněkud jinde...
Datum: 21. září 2011 16:04
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 ten mi na to nesel odladit strasne se to dusilo na jakoukoliv trisku a polohu jehli tak chci skusit neco jiniho
Datum: 21. září 2011 14:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co řešíš?? dej tam normálně karbec z 21
Datum: 21. září 2011 13:11
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Dobrý den , jakou by mohlá mít cenu vidlice s kolem a parabolou na světlo v originálním stavu na Jawa pérák ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 10:01
 cau, teško řict- se mrkni na aukro co tam kdo je ochotnej prihazovat, i kdyz podle mýho je tam cena na vcem vysponovana moc nahoru- rikam- podle toho v jakym to mas stavu a z jakyho to je typu perak- ale urcite od 800 kč vejš to cenu mit bude....zaleži ten stav
Datum: 22. září 2011 10:01
 mě by zajímalo kolik má parabola, doma se mi válí
Datum: 21. září 2011 18:16
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Prosimvás, mohu při instalaci gufer použít pro lepší vklouznutí vazelinu nebo nějaký olej? Nevadí to? Nebo tam musejíí být úplně na sucho...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 gufera v blokách nepodmazávam,ba naopak jsem je podlepoval lepidlem na ložiska.....před montáží kliky je potřeba gufero zevnitř pořádně promazat třeba vazelínou nebo potřít olejem.....
Datum: 22. září 2011 12:51
 kdyz davam gufera tak je cele namocim do oleje.... neni dobre kdyz gufero beha nasucho
Datum: 20. září 2011 22:17
Jméno: Jegermajstr
IP: uživatel12473
 Kamoš to dává mydlem, ale jestli tam dáš oil či vazelinu nic se nestane.. Já to naklepnu trubkou nasucho a je to ok.
Datum: 20. září 2011 21:57
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 cus ktera čezeta ma tu regulaci nabíleni pod sedačkou ? mam totiz mit čz 477 ale myslim si ze je to jiny typ
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2011 19:21
 otec mel 476 a regulator byl pod sedlem... ja mam 476 a regulator mam pod kastlikem.
Datum: 20. září 2011 19:21
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 lidi caute mam doma jawu cezetu 175/356 a jela mi normalne a na druhy den sem k ni prisel a nakopl sem ju a vubec nejde vytocit a strasne se dusi a strasne dymi, benzin ktery v ni je sem snim jedzil uz mesic takze bezrpoblemu, karbec komplet vycisteny,gufero u zapalka je meneny pred 4 mesicama, a ze strany spojky na klikove hrideli gufero neni ( nema tam byt) .. napada me snad jen znecisteny vyfuk, jehlu sem zkosuel dat na 1. zarez. Na kolikatem ma byt vlastne zarezu ?elektroinstalace bezzavad,baterie nabita, baterie nova 2 mesice. dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2011 23:33
 rumstajn: pokud ložiska nebou mit tak velkou vuli ze klika v nich bude mit vertikalne vuli, tak je labirint nesmrtelné těsnění...
Datum: 21. září 2011 23:33
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 No :/ tak je asi v prdeli ten labyirnt ne ?  se asi nějak protočil s tím ložiskem a už to netěsní nevím
Datum: 21. září 2011 23:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U tohoto motoru na levé straně gufero není, levý čep kliky je uložen na dvou ložiskách a mezi nima je těsnící labyrint. Vnitřní ložisko je mazáno olejem z benzínu a vnější převodovým olejem.
Datum: 20. září 2011 21:42
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 Cože ajktože nemá být gufero ze strany spojky to je volovina ne to ti musí sát olej proto ti to tak dymi a nejde vytočit ne ?  nevim to slyšim poprve aby na nějaké jawě nemnělo byt na klikovce gufero ještě ze strany převodovky
Datum: 20. září 2011 21:12
Jméno: letec
IP: uživatel12469
 cau draci chctěl bch se zeptat na jaký motorce se dá jezdit od 15-ti let je to třeba derbi 50? nebo třeba derbi senda 50 Sm ?? dík za odpovdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 20:46
Jméno: Pumpik
IP: uživatel12777
 Ahoj, hele mám derbi gpr 50R mám vní 70ccm motor a chodí mí 115km/h kdybych tam měl origoš turbokit (výfuk) tak na každou rychlost by měla jet 20km je to 6kvalt takže 120km/h ale těch 5km neřešim, jezdim sní tak 90 max 100km/h pak už to žere i k 6l na 100km ona má chladič takže když jí točíš tak jí neupečeš ale ta spotřčeba je brutální, občas jí na těch 115 rototčim ale jak řikám většinou do toho kilča jezdim a auta stim normálně předjedeš ale to musíš mít prachy na benzín no 
V zatáčkách ujíždíš autům jak svin například jestli znáš hndou rebela 125ccm kámoš to má převrtaný na 160ccm a ujel sem mu jak na rozjezd tak na maximálku, spolužák skterym jezdim do školy má varadeo 125tku 2 válec a taky ho spráskám 
Nejvíc na tom nechámu že na pincka papíry nemám ale na tohle žihadílko jo 
Jestli máš AMko tak di do derbiny, pohodlí nic moc, zvuk nic moc ale ta rychlost stojí za to!
Datum: 18. listopadu 2011 20:46
Jméno: laco
IP: uživatel12438
Datum: 20. září 2011 18:06
Jméno: stekla
IP: uživatel3298
 jo třeba derbiny ale hlavně nezaleži na obsahu ale na konstrukční rychlosti ktera ti na řp. AM nesmi přesahnout konstrukční rychlost do 45 km/h (ta co je napsana v papirech jinak ti ta motorka jede klidně i 90)
Datum: 19. září 2011 22:02
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Zdarec draci. Váš názor - dá se použít výfuky z 250 na Jawu 175/356? Napadaji mě 2 věci - shodnost matice výfuku a vliv na výkon. Nejde mi o tuning.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2011 21:58
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Díky moc za odpovědi  Nějakej ten motor sem našel, tak ještě kouknu po 250 na ND.
Datum: 20. září 2011 21:58
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 dají se použít ale musíš vzít i kolena z 250a matice z 250 protože origo sou užšší matice a kolena myslim na matici vnitřní průmněr kde je koleno jinak závit je stejný jak 250
Datum: 20. září 2011 21:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli se nemýlím tak 356 má stejný tlumiče výfuku jako kejvačka 150 a ta má uzší kolena než 250
Datum: 20. září 2011 20:04
 Zdravím potřeboval bych vědět jaké budu potřebovat ložiska a gufera do motora z 05 r.v.66 nechci to prvně rozebírat a pak čekat na ložiska, tak se ptám, popř. jaký volit předstih na 05 je psaný okolo 2.5 (ale toto je 66rok s již novým zápalkem) tak jestli tam cpát větší, nebo menší  a čím by mohlo, že před výměnou výfuku to jelo tak 65-70km/h z mírného kopce po výměně max. 60km/h a po vyměně zpátky taky? je tam dělaný výbrus na něm je nalitané tak do 1k km (1přidřeno, ale nenechalo to následky, alespoň né viditelné, teda krom zničeného pístu) Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 11:22
 už sem ti psal že zhoblovené kroužky byly kvuli otočenemu pistu!
Datum: 22. září 2011 11:22
 Myslím, že ne... ale jak jsem měnil ten píst, tak jsem pro jistotu to vzal šmirglem, ale hodně jemným, spíše leštícím  myslíš, že by to zapříčínilo zhoblování těch kroužků?
Datum: 22. září 2011 8:49
 jo a kdyz si přidřel.. kukni do valce jestli tam po stěnách nejsou lesklé fleky.. jestli jo tak je sundej "šmirglem"
Datum: 21. září 2011 21:34
 Bakoun: nemám slov fakt už....
Čezeťák: ano měl jsem ho opačně... měnil jsem ho narychlo a nějak jsem se nepodíval jak jsem ho tam dal... už jsem ho dal jak má být (šipkou do výfuku)
Datum: 21. září 2011 21:02
 k těm kroužkům: nemáš obráceně píst?
Datum: 21. září 2011 20:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Lukáš: tak jestli jsi to přidřel, tak se není čemu divit.
Datum: 21. září 2011 20:12
 Tak je to zjevně vyřešeno... něco dělal karbon na pístu a hlavě a při tom jak jsem ho odstraňoval jsem si všiml špatných kroužků (první má uvalené "zobáčky" přez zámky a druhý už má jeden ten zobáček tak divně zhoblovaný...), což se dost divím, byly kupovány tady a je na nich tak 300km...
Datum: 21. září 2011 18:43
 ježíš... prostě jsem to dostal (byl v tom půl nádrže benálu), tak jsem to neřešil kopnul a jel... pak mi bylo řečeno, že je to po výbruse, víceméně nejete a kdoví jak starý benál to už ovšem bylo pozdě a já přidřel (už na volnoběhu víceméně) sundal jsem tedy válec (na oko mu nebylo nic, rýhy a nerovnosti žádné), píst byl ovšem roztažený takže k ničemu, koupil jsem tedy nový píst a kroužky... dalších 300km jsem jezdil záběhově podle manuálu poté už jsem tomu občas přikuřil (podle internetového článku vytvořeného podle článku z 50.let, který popisoval rychlejší, ale horší záběh), nalítal jsem dalších 400km kdy se mi urval držák na výfuku, tak jsem ho vyměnil za druhý (měl v komorách tak 2x více děr) a náhle to jelo jen těch 60km/h zkusil jsem provizorně spravit ten původní, dal jsem ho zpátky, ale furt to dělá to samé... podíval jsem se na předstih a odrth (odtrh byl malinko větší a předstih byl cca 2mm) snížil jsem na odrth 0.45 a předstih 1.6 Začlo to hned lépe táhnout, ale rychlost furt nikde... takhle už jsem s tím dal dalších tak 200km...
Datum: 20. září 2011 22:01
 hele pokud jsi přidřel a jenom vyměnil píst a kroužek tak se není čemu divit....
Datum: 20. září 2011 20:59
 jo... ale ten výbrus už tam byl aj předtím.... bohatší směs? ou... olej je samozřejmost  a to jak jsem to zadřel bylo tím že tam byl starý benzín a olej už zjevně vyprchal, nebo co
Datum: 20. září 2011 10:43
 ložiska a gufera nevim.. podivej se do katalogu..... a k tomu že ti to nejede.... a to se divis ze po vybrusu to nejede jak předtim? musíš to prvně zajet! ... a nezapomen nastavit karbec na botaší směs a dávat víc oleje do benzínu... a hlavně to nervat hned do plnych otáček! pak se nediv že to nejede a je to přidřené
Datum: 19. září 2011 22:02
Jméno: pepík
IP: uživatel10446
 Ahoj, mám čz 125/476, mám problémy s elektrikou asi jako každý jiný, nedobíjí, nemám tam kladívka ale elektronický snímač otáček HALL, nabiju baterku, jedu se světly 15 km, pak je musím vypnout a dojet bez světel, protože jinak mi to nejede a taky mi to cuká hodně, nevíte co s tím? Přemejšlel jsem o VAPE 12V, ale je moc drahé, nedá se najít nějaké levnější a spolehlivé řešení? Díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 12:58
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 Nezbývá než souhlasit......když se seřídí dobíjení,tak to musí šlapat.....ale spoň do nuly jo.....protože 476 má předpokládam dynamo 55W.....předek 35W,zadní obrysovka 10W zbytek jsou spínané "spotřebiče" na krátký časový úsek(blikny,brzdovka,světelná "houkačka"  .........tudíž tam přebejvá nějakých 10W na dobíjení.....samotný dobíjení něco sežere,ale to buzení jiskry taky určitě nekrká víc jak 5-6W....takže neni možný aby byla mínusová bilance.....sečti si schválně wattáž spotřebičů a odečti od výkonu dynama......musíš bejt v plusu aspoň 5W aby to trochu dobíjelo....takže pokud ti bude vycházet blbý číslo,tak dej slabší přední žárovku a nebo zadní obrysový světlo udělej z LED....návody existujou......
Datum: 22. září 2011 12:58
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Dost se dá uspořit odběr použitím rozumne naladěného DC-CDI a použitím LED v zadní lampě. Po těchto úpravách se obvykle pokud je dynamo zdravé dostane energetická bilance soustavy do vyvážené ale spíš přebytkové a začne nabíjet
Datum: 21. září 2011 15:11
 hele tohle si uz jednou psal a bylo ti odpovezeno!!! ... bud si dej do pořádku dobíjení a nebo kup vape... žádná jina možnost neni! ... to ti to musi byt 2x odpovezeno?
Datum: 20. září 2011 18:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejlevnější a spolehlivé řešení je projít všechny kabely včetně spojů, zkontrolovat stav uhlíků a komutátoru a seřídit regulační relé
Datum: 20. září 2011 16:55
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 zdarec jen dotazek je lepsi jednokrouzek nebo trikrouzek na delsi zavod jako trihodinovka a tak dikes za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 0:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 *Zvýšení* myslel jsem zmenšení "hluchého" prostoru... fuj
Datum: 22. září 2011 0:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 frikulin: Když někdo dělá v IT, tak má času plno .) Jinak na tebe pak budu mít prosbičku s klikou, ta kliku už je vyvážená odvrtáním, ale kvůli snížení spodní komprese jsou kolem ojnice přišroubovány a přilepeny hliník. výplně. http://jawamania.info/Files/moto/225256/3.jpg Zváladl bys vyvážit takovou kliku. zdá se mi to jako výzva...
Datum: 21. září 2011 20:16
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel12190
 Ještě že má Bakoun tak pevný nervy...já bych tyhle frajírky banoval okamžitě. Ale většinou to tak probíhá...blbý dotaz a ještě blbější odpovědi plný urážek a nadávek...proto jsem sem přestal chodit a cokoliv psát. Nemá to smysl  jen tak mimochodem přepíšu první 3 pravidla pokecu : budu se chovat slušně nebudu sprostý nebudu nikoho urážet...jak řikám každýho kdo tu napíše sprostý slovo nebo někoho urazí bych vyhodil...asi bych musel vyhodit i sám sebe
Datum: 21. září 2011 8:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Prachovice, Licomelice, Svincany... zavody kolem Prelouce.
Datum: 20. září 2011 22:28
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 bakoun. valec 38.5 takze by jeste sel nejaky vybrus. tak uvidime. jeste dotaz kde jezdite 5tihodinovky jestli se muzu optat
Datum: 20. září 2011 20:55
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 jasne seriaka mam ale u nas se jezdi nejdelsi trojky tak zustanu asi u dvoukrouzku neni to nejhorsi ale jen jsem si myslel ze by jsme ulevily motoru.dik za rec.filtr mame zakryty takze cisto a vetsinou co jsme jeli bylo blato takze prach neprochazel
Datum: 20. září 2011 20:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jinak k tématu: Záleží co jezdíš za válec... Osobně s výdrží 1-kroužku problém nemám (pokud se přes filtr nedostává bordel), i 5h vydržel, takže tak... A 3h jsou prd, to jde jet i v jednom člověku se sér. strojem. A kolik kroužků použiješ je fuk, stejně to furt rveš naplno, pokud to se závoděním myslíš vážně.
Datum: 20. září 2011 20:34
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 jawa. uz jsem se omlouval a nezacal jsem slusne jsem se ptal na zacatku a kdyby te nekdo misto odkazu napadl tak se budes branit taky tak pardon
Datum: 20. září 2011 20:27
 karta: nendavej pres net nikomu koho nikdy nevidel a ani neznas... mohl by ses pak hodně divit kdyz by k tobě přišel.
Datum: 20. září 2011 20:21
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 ne to nemas pravdu jen jsem se ptal na zkusenosti s pistem a hned me napadl byl jsem slusnej tak me to vytocilo tak se omlouvam
Datum: 20. září 2011 20:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 krata: nadáváš do internetových siláků a seš to samé...
Datum: 20. září 2011 19:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Že by si tu pár lidí koledovalo o BAN?
Datum: 20. září 2011 19:51
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 aspon se podepis az budes nadavat dalsim pres pocitac jsi silak co ale normalne jsi v hajzlu ty sraci ses horsi nez zenska ani bych se nedivil kdyby si byl ctyrprocentni a mel mindraky ty hnupe takove mam nejradsi
Datum: 20. září 2011 19:50
Jméno: krata
IP: uživatel12468
 ty jak me jmenujes prijd se ukazat dostanes tak ze te nepozna ani ten zbytek co uplaval tvymu fotrovi ty kriple a chovej se slusne slusne jsem se ptal tak nejsem zvedavej na takovehle kreteny ty ubozaku zasranej debilni vypatlanej
Datum: 20. září 2011 19:43
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 co bláníš kur*a dyt tu vod toho jsme aby to nemusely hledat a napsal jim to tu někdo..a když ti to vadí tak sem jednoduše nechod...
Datum: 20. září 2011 19:04
Jméno: asdlfsadflůk
IP: uživatel9766
 Di do prdele,kokote.Staci trochu hledat,je to tu uz nekolikrat,ty debile jeden.HLADEJ !!!
Datum: 20. září 2011 9:19
 Zdar hoši mam dotaz mužu na valec tery je ještě uplně bez vybrusu origoš hodit hned 8 vybrus ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2011 20:59
Jméno: dano
IP: uživatel11925
 do origo vložky na pionyra mužeš vrazit píst o prumeru 42.00 a to max.Pak se jestě dává ze simona s 70,samozrejme aj z vlozkou
Datum: 20. září 2011 20:59
Jméno: stekla
IP: uživatel3298
 Protože mi praskl pistni kroužek a v hlavě to udělalo ryhu jak prase :/ a chci ten motor trožku zvyšit vykjon
Datum: 20. září 2011 19:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A proč to nezbrousíš jen o jeden stupeň (nebo co je rýha)?
Datum: 20. září 2011 17:27
Jméno: stekla
IP: uživatel3298
 Bakoun škoda to možna je ale když už sem ten motor zadřel tak to udělam při jednom
Datum: 20. září 2011 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel12471
 Aspoň 12. tej výbrus,ať to jede
Datum: 20. září 2011 11:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A není to škoda?
Datum: 19. září 2011 22:53
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 *jo
Datum: 19. září 2011 21:05
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 ne
Datum: 19. září 2011 21:04
 čau všichni,mám dotaz mám fechtla 21 hrozně mi cuká jak se tročku zahřeje motor všechno je po kompletní generálce zapalování mám skoro celé funkčí z 2 pincka,kteřý jezdil dokud ho nějaký inteligent neuvařil a mně nenechal na díly... 1 a 2 hrozně cuká jako kdyby mi to vynechával všechno jsem kontroloval gufera nový válec s pístem po výbrusu zajetej karbec celej komplet vyčištěněj vzducháč též, na zapalování mám novej kondenátor,kladávka všechno správě seřízené spojkové lamela nové... prosím poraďte už fakt nevím co s tím je... a je to můj první chrchl nechci ho dávat pryč...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2011 18:34
 máš čisté odmaštěné kladívka? Klasická závada je, že z váčky (nebo takové tej houbičky na olej) chlustne olej na kladívko začne to cukáním a končí to většinou tak, že to chytne až při vyšších otáčkách a hned to zase chcípne, nebo to nechytne vůbec... mě se to stává tak 1 do měsíce...
Datum: 20. září 2011 18:34
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Čau. Vím že jsi psal že to máš správně seřízené ale jak poznáš že je to správně? To je ten problém 
Ono se nedá fichtl udělat (předstih apod.) podle odměrek pač to stejnak nejede. Vím to z vlastní zkušenosti a všichni s kým jsem co ohledně těhle vehiklů řešil, měli stejný problém. Musíš to vyladit podle oka a hlavně pokus omyl. Já to tak taky dělám a věř mi že to zabere míň času jak přesné odměřování.
Než ale začneš něco štelovat (abys to nedělal zbůhdarma) zkus tu svíčku jak říkaj kluci. Je to taky dost možnej důvod.
Já bych ti doporučil tuhle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svicka_brisk_n14c.html
Je to jedna z nejkvalitnějších svíček, levná a na to sklepávání se vyser.
Je to hlavně dobrá volba protože jak máš po GO motor, tak se ze začátku plácnu 200KM hrozně zahřejvá protože se zajížděj ložiska, válec atd.. Proto ti to potok netáhne a možná aj už cuká.
Já jí používám pořád ikdyž GO motoru už mám asi 4 roky za sebou a nemůžu si vůbec stěžovat.
Můj fichtl dostává na prdel každej den (cca 2-3H denně) a ta svíčka vydrží skoro rok.
Poté jí teprve měním když cejtím že už to není ono a rychle se přehřejvá.
Takže zkus svíčku, když nepomůže tak znova seštelovat (By vočko) a když ani to tak ještě muže byt chyba v přívodu paliva nebo karburátoru. Muže to bejt zasraný, ucpaná hadička, ucpanej kohout, špinavej karbec, ohnutej plíšek jehly a tím pádem špatně chodící nebo nedejbůh sklouzlá jehla (se stalo mě  )
Pokud nic z toho nepomůže, vyhledej někoho kdo se v tom opravdu vyzná a on už ti pomůže, ale vsázel bych na jedno z toho.
Čus, Zetor.
Datum: 20. září 2011 18:09
 Mě tohle dělala na bebettě taky svíčka.
Datum: 19. září 2011 21:13
Jméno: Jiří
IP: uživatel12302
 dělal mi to fichtl taky,a když sem vyměnil svíčku a fajfku tak to bylo v pohodě
Datum: 19. září 2011 21:00
Jméno: Erik
IP: uživatel10034
 Mě dělá uplně to stejny a nevim co stim mam udělat
Datum: 19. září 2011 20:41
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, skládám motor čz 177/448 a zarazila mě jedna věc, lisuji ložiska do bloku a v pravém bloku si sedlo asi 7 mm pod okraj klikové hřídele, tedy když tam nalisuji klikovku tak klikovka již obsahuje "mezikusy" a vše sedne ale ložisko na levém bloku sedlo asi 11 mm pod okraj, což tento "mezikus" stačit nebude a vznikne mezera mezi klikovkou a ložiskem asi 4 mm. Když sem koumal hřídel klikovky tak bylo vidět že to tak před tím jezdilo. Je to normální? Aby se to potom nerosypalo nechybí tam něco.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2011 21:59
 motor 487 měl ložisko u setrváku a měl jiný domek gufera než 477...starej motor měl ložisko odsazené od kliky a přitlačené na domek gufera, nový motor to má obráceně
Datum: 19. září 2011 21:59
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 motor 487
Datum: 19. září 2011 21:42
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 No ale jak může být ložisko u setrváku, když bych ho tam posunul tak vznikne vůle na druhé straně, A zdůrazňuji že na pravé straně to sedí dobře, nepatří nahodou kromě domečku na gufero a ložiska na levou stranu ještě něco?
Datum: 19. září 2011 21:36
 Co je to teda za motor? 487? tak tam patří klika bez mezikusů...ložisko je těsně u setrváků
Datum: 19. září 2011 20:40
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 omlouvám se jedná se o 175/488
Datum: 19. září 2011 19:05
|



|