 Zdar, co si myslíte o vyplnění pístního čepu korkem? Mám tam odlehčenej píst, chrom kroužek, a upravenej válec...je mi jasný když to vyplnim = větší komprese...ale zas ztěžkne píst...bude to hodně znát? Nebo to bude ještě horší dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 17:49
Jméno: Jan
IP: uživatel12999
 Zdarec, Tím že zaděláš pístní čep korkem, nijak nezvíšíš kompresi, čep na kompresi nemá vůbec žádný vliv, Pokud chceč zvýšit kompresi musíš ze spodní strany hlavy odfrézovat 0,3mm, tím se ti zvýší komprese, ale aby jsi takto zvýšenou kompresi dostatečně využil, doporučuji použít benzín s alespoň 100 oktany. Tuhle úpravu budu taky dělat.
Datum: 04. ledna 2012 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel12513
 Dachle tohle řešit do CU je zbytečný....ale když už je u nějakýho válce potřeba řešit,tak se používá hliníková víčka,který se tam zalepí lepidlem na ložiska.....nejlépe udělat nějakou stovku přesah.... jestli chceš hledat výkon,tak si pořádně propiluj válec at lícuje s pomocnejma přefukama....já to tam měl třeba úplně prasácky neslícovaný,mělo to přesah a usazoval se tam bordel a karbon.....
Datum: 30. září 2011 22:56
 mám tušení že korek se brzo spálí....navíc pokud se nemýlím dojde ke zvýšení spodní komprese a to jen nepatrně, spíš bych zkusil dát podkovu do kliky  ale taky to nemá značnej vliv.Pokud chceš udělat ten čep zkus udělat duralový záslepky ale jakmile vypadnou máš vymalováno
Datum: 30. září 2011 7:58
|



|