slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  692  693  694  695  696  697  698  699  700  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel12525    
cus jaky olej mam lid do převodovky když to hodne vytačim ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se stane ? spojka vyleze a nafackuje tiu :-D ne nali tam co tam má být a jeto a neřeš pi.oviny proste pp 80 nebo pp 90 třeba takovej paramo gyrol 80W :-)
 
 
Datum: 04. října 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel12525    
a co se stane když tam naleju motorový olej co mi to udela se spojkou
 
 
Datum: 04. října 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jakýkoliv co teče :-D (PP90)
 
 
Datum: 04. října 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
običajný
 
 
Datum: 03. října 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to uplně jedno
 
 
Datum: 03. října 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel12525    
to vim ale jaký myslim značku nebo tak ???
 
 
Datum: 03. října 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lid? Jestli jsi myslel lít, tak převodový olej.
 
 
Datum: 03. října 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Cau, jak je možné že chormování dílu stojí tisíce a tady má sesa výfuky na pio. za cenu za kterou bych udělal pouze chrom? Není lepší tedy koupit rovnou novej výfuk? Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že se na maneta nedá sehnat výfuky a kolena? to je akorát někdo línej hledat.. koleno http://shop.jawacz-dily.cz/manet-a-tatran-c731/vyfukove-koleno-manet-90-ceske-i137/ ...... výfuk http://www.motocentrum-vitkovice.cz/l.php?id=535
 
 
Datum: 04. října 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
neříkám že se nedají sehnat, ale že nejsou tady v krámku....
 
 
Datum: 04. října 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12526    
zrovna v sobotu jsem byl na burze a neřekl bych že se nedá sehnat výfuk na Maneta 90....měli tam jak výfuky,tak koleno
 
 
Datum: 04. října 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel11570    
kdybys výfuk a koleno nechal otryskat zevnitř tak nevidim problém na znečištění lázně,jen to domluvit...,
 
 
Datum: 04. října 2011 10:10
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
v Polsku někde chromujou i výfuky!! a mnohem levnějc než u nás
 
 
Datum: 04. října 2011 9:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
co jsem se teď díval, tak výfuky sice má, ale kolena ne... a 3000 za výfuky... :-) nevím no... bylo by to snad to nejdražší na tom manetovi teďka..... ;-) spíše tam asi nechám původní chrom, nebo to zkusím hodit do nějaké barvy, jak to dávají na zetky... ;-)
 
 
Datum: 04. října 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
a nerobí aj buyak na maneta výfuk?
 
 
Datum: 04. října 2011 8:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
To vím taky, ale řidítka, výfuky a kolena byly na 100% v chromu.... ;-) a práve ty kolena a výfuky budou největší oříšek... kdyby byly kola v chromu, nebo tak, tak se dají ráfky koupit nové... :-)
 
 
Datum: 04. října 2011 8:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Manet měl zrovna těch chromů dost málo.
 
 
Datum: 03. října 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
no jo... jenže jedna věc je fichtl na kterého se to dá sehnat nové, ale druhá věc je třeba Manet M-90(sám mám jednoho v započaté renovaci) na kterého člověk nesežene nic... :-) a teď jak to vyřešit :-)
 
 
Datum: 03. října 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vůbec nad tím nepřemejšlej nemá to cenu pod ten chrom se dává ještě měd atd.. a ted nevím jaký další kovy a prostě za 300 koupíš nový koleno a není co řešit
 
 
Datum: 03. října 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Tak to sem nevěděl, myslel sem že to jde, ale koleno půjde ne když se pořádně vyčistí zevnitř?
 
 
Datum: 03. října 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuk ti honzo nikdo nepochromuje.. zničily by si lázeň
 
 
Datum: 03. října 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
musíš pátrat abys našel firmu která chromuje......je totiž sposty firem co chromovaní "zprostředkovávají".....neboli to někam dají chromovat.....a nedejbože že se domluvíš s někym na burze,kterej to dá někomu nachromovat a ten to dá někomu nachromovat a mezitim je pět firem který si jen přičtou marži.....pak jsi na ceně xxxkrát vyšší než je cena novýho chromovanýho dílu.....nejlepší je hledat nějakou "galvanovnu"....
 
 
Datum: 03. října 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
A dá se to nějak připravit aby jim to tam dovezl a oni opravdu jen pochromovali ? Když si vemež že za výfuk za chrom budu platit to co tady za novej tak se to nevyplatí.
 
 
Datum: 03. října 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*drahá
 
 
Datum: 03. října 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chrom nestojí tisíce.. srahá je příprava materiálu pod chrom a práce s tím.
 
 
Datum: 03. října 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seso tady má fajnové výfuky, aj tá cínská náhrada je pecka a buyak urcite je taky špička, jdi do toho
 
 
Datum: 03. října 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím fichtlaři, chci si dělat na krosku LED světla přední a zadní. Vepředu bych chtěl 5x vysokosvítící bílé led diody a dozadu 3x rozptylné led diody (čirá dioda, červené svícení ), usměrňovač. Držáky a paraboly i se sklíčkama mám vyřešené, problém je ale v zapojení (série, paralelně?) a v hodnotách diod. Nepomohl by mi někdo elektricky zdatnější něž já? Je to na pařízkové zapalování 20 W. Za každou radu jsu vděčný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Ozvi se.. kontakt mám na svém webu.
 
 
Datum: 05. října 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chongu a Yuri, děkuji mockrát za odpovědi, možná Ti teda Chongu napíšu (pokud by si teda byl ochoten s tím mi pomoct). Mám ještě jeden návrh a to je na moje " autíčko " , plánuju tam dát motor Honda Monkey, který má i akumulátor, takže tato věc by odpadala - jedná se o zapojení 2x př. sv. , 2x zadní, 4x blinkry , kontrolky. Ale to asi až pozdějc :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
To Yuri... no podle toho jak to popisuješ je to dost plýtvání proudem, účinností a penězi :-). Zjistili jsme že stačí 1W LED pustit na 1/3 a dozadu jako obrysovka to svítí naprosto dostatečně. Brzdovka se dá pak 1W a je to akorát. Stabilizaci do 1W doporučuji s MC34063 a 10W dopředu bych udělal s měničem UC2545 a miniaturním transformátorkem. Závity by vycházeli úplně triviálně cca 6z primár a 13závitů sekundár (pro 6V) zapojené s proudovou zpětnou vazbou naladěnou na cca 1A. Takže zadní lampa s 1W LED (nebo dvěma) za cca 70kč a předek s 10W LED za cca 300kč, zbytek běžné součástky za pár korun. Jen je třeba dát dozadu bílé běžné LED na osvícení SPZ. KOneckonců tuhle úpravu zadního světla mám na webu...
 
 
Datum: 04. října 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
jéééé gramatika o ničom sa ospravedlňujem :-D
 
 
Datum: 04. října 2011 8:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
já mám vzadu napojené 4x1W led diody serio paralelne a napájane z 6V/4Ah akumulátora cez 6V stabilizátor zatiaľ žiaden problém ale je pravda že som ešte nemeral akú to ma spotrebu paradox vpredu mám 25/25W žiarovku a ešte ao brzdovú mám použitú 10W žiarovku všetko napájane z 30W zapaka ja viem všetko proti logike ale 15/15W žiarovku som nemal ale zatiaľ nebol problém a bateria nieje ochudobňovania ale ešte ako vravím nemeral som to ale na prednej žiarvke vydno že po pridaní ide trošku jas hore
 
 
Datum: 04. října 2011 8:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
je, koukám že jsem se uklepnul.. ne 20% ztráta ale 50% ztráta :-)
 
 
Datum: 04. října 2011 7:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To Yuri... seriovo paralelní zapojení pro LED není úplně vhodné. Jde o to, že ne každá LED má totožné parametry a pokud se použije paralelní zapojení (nedejbože seriovo paralelní) tak jednotlivé paralelní větve mohou mít tolik rozdílné parametry, že každou větví poteče významně rozdílný proud. Což neuvidíš toliko na svítivosti, ale na opotřebení (schválně se někdy po čase podívej na skládané LED žárovky na 230V jak každá svítí po čase jinak, je to únavou z přetížení). Takže pokud apralelně, tak každou větev se solo stabilizací proudu. Tu zenerku jsem v zapojení nepochopil.. LED jsou sami sobě zenerkou.. je to jako by jsi dal paralelně dvě zenerky a každou o jiném napětí :-). Je tam tak jak je zapojená úplně k ničemu. Také jednocestné usměrnění je 20% ztráta... tohle zapojení je tak na ukázku že to funguje, ale nedokážeš z toho vytáhnoutmaximum. Šel bych cestou proudové stabilizace pomocí spínaného zdroje, nebo měniče. Máš jistotu že drahou superLED neodděláš. Nevýhodou je že při nízkém napětí takové řešení vypíná světlo, kdežto přes odpor pohasíná... ale proto bych u toho preferoval akmulátor, aby překlenoval nedostetek energie při volnoběhu
 
 
Datum: 04. října 2011 7:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
No řešení které jsi nastínil je špatné. Jednak nevím proč chceš používat sadu skládaných LED a nepoužiješ jednu supervýkonnou. Osobně bych dopředu použil 10W superLED a dozadu 1W LED staženou tak na 1/3W (vyzkoušeno praxí že to je gut). No a vzhledem k ceně výkonových LED bych určitě nedával nějaké odpory či jiné jednoduché řešení, páč z mého pohledu je to dost riskantní s ohledem na životnost LED. Na LED je Ti optika k ničemu, obvykle se jedná o směrové světlo, takže žádnou optiku nepotřebuješ. Sice se už pohybujeme mimo pásmo jdnoduchého a laciného řešení (10W LED je o výrazně dražší než co tu popisuješ), ale pokud to myslíš vážně, tak mi napiš na mail a pomůžu Ti to zrealizovat. Jinak pro Tvou info.. bílé LED jsou obvykle na napětí okolo 3V (3,2 až 3,6V) a proud pochopitelně podle výkonu. pokud se jedná o supervýkonnou LED bílou např. 10W ta má napětí někde kolem 11V a spotřeba kolem 1A. 1W bílá LED mívá parametry 3,6V/0.7A. Červené LED mívají napětí kolem 1.45V, ale popravdě u výkonných teď z hlavy nevím, každopádně má smysl v tomhle případě vědět co kupuješ a najít si parametry v katalogu. Pokud však skutečně chceš pořádně vidět, podle mě není řešení s LED úplně dobré řešení. Podle mě je nejlepší řešení světlo s xenony... jenže to bys musel vzít do zapojení i akumulátor (aby xenonka nestartovala při nízkých otáčkách motoru), použít zapalko z novějšího pionýra a do výroby elelktřiny zapojit všechny tři póly. A Abys uživil zapalko, musel bys dát DC-CDI. Ovšem co popisuju je sice to nejlepší, ale už není levné a jednoduché řešení :-)
 
 
Datum: 04. října 2011 6:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no podľa mňa minimálne 2 LED do serie alebo tri na vetvu cca 1LED napájanie 3V ale to je fakt invidualne lebo tie červené sú na 3,6V a tie biele no od 2,5 až do 3,6 to sa najlepšie spýtaj od koho kupuješ ale v tých činských baterkach sú biele robené na 3,6V tak ked do predu by som dal aspoň min 2 do serie to si musíš odskúšať lebo alternátor na pio je dosť nevyspitatelný elbo má lineárnu charakteristiku a bez nejakého stabilizátora alebo prinajmenšom odpora je to hokus pokus aspoň takto http://img260.imageshack.us/img260/2314/diodylz4.gif
 
 
Datum: 03. října 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus nacpal jsem sportovní kliku ze Simsona S70 do S51 klika je odlehčená a má vyplněné díry (větší přepouštěcí tlak) každý 2 měsíce musím měnit gufera protože to přisává vzduch dnes to je po 4 a už mě to fakt dostává.. nvm co s tím máte někdo takový problém zažitý? Poraďte dík =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup kvalitní gufera na simála jsou nák 4 druhy a nejlepší jsou pokud dobře vím takovy ty zeleny
 
 
Datum: 04. října 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli máš vydřenou drážku na čepu kliky tak investuj do nový kliky, tohle ti roztrhá časem každý gufero..
 
 
Datum: 03. října 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost brát menší... kup lepší ne menší to by ti stejně odešlo...
 
 
Datum: 03. října 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má tam být 20x47x7 našle jsem z hmoty MPQ GP silikon kaučuk =) a jak o mm menší? místo 20x47x7 vzít 19x47x7? jinak moc dík =)
 
 
Datum: 03. října 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Silný simeringy a o milimetr menší vnější průměr! Mám zkušenost z 90ky..
 
 
Datum: 03. října 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
silnejšie guferá do závodných motorov a máš po starostiach !
 
 
Datum: 03. října 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
zkus použít gufera z lepšího materiálu.....pokud máš nějaký upravený motor,tak gufera z materiálu NBR se razdva ojedou a profouknou.....poohlídni se po guferech z fluorkačuku/vinilu......označení myslim FPM respektive FKM .....podle výrobce....
 
 
Datum: 03. října 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel11889    
čau draci chtěl bych si dát na mustanga tlumiče ze sifona. musí se něco upravovat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j.o.
 
 
Datum: 03. října 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
dají se eště sehnat ty gumy na podlážky na pionyra 20 nebo 05? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. října 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
sesa ich tu náhodou nemá ???
 
 
Datum: 03. října 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12523    
Tak jsem si udělal celé GO motoru na mojí 210tku nová klika,ojnice,píst,ložiska,gufera,novej olej do převodovky,jehly atp. po sestavení motoru mi nehází jiskru. dráty jsem zapojil podel návodu do tyristoru a nic před rozebráním jiskru házela. nevíte někdo čim by to mohlo být? jinak měl jsem na věnci urvanej červenej drátek,tak jsem ho připájel zpátky na pozici,na který má být a co na cívku oblepil izolačkou. koupil novej tyrystor a občas ho kopne a občas ne. nevíte,kde může být chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 8:42
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
máš dobrú kostru ? motor > rám
 
 
Datum: 04. října 2011 8:42
 
 
 
 
Jméno: hron226      IP: uživatel11726    
Zdar mám problem jezdim na čz 125 476 a stává se mi že občas nemůžu nastartovat.Za tepla to jde vždy úplně bez problémů, ale za studena musím občas roztlačovat.Svíčka je nová mám taky vape a co se týká karburátoru tak ten je seřízenej podle příručky. dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: carlosbomber      IP: uživatel9266    
dvakrat to prokopni naprazdno a potom se zapalkem tak to funguje u mě
 
 
Datum: 03. října 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bude spíš to těsnění, kvůli kterýmu to má vyšší hladinu (asi), i v záběhu musí startovat na poprvé, i po výbrusu mi mašiny chytaji na první...
 
 
Datum: 03. října 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak konkrétně u tý čezety mám motor po generálce, ale přisuzuju to tomu, že kvůli záběhu mám bohatší směs na volnoběh, a možná i kvůli těsnění pod víčkem, které má taky nějakou svou tloušťku.
 
 
Datum: 03. října 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jen otázkou seštelování, případně stavu motoru a příslušenství...všechny velký mašiny mi startujou za tepla i za studena na první našlápnutí...teda dvakrát prošlapávam bez zapnutého zapalování, jak je u těhle mašin zvykem...
 
 
Datum: 03. října 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel10027    
Co se týče jakéhokoliv motocyklu čz 125/175 nebo jawa 175/250 sem nikdy neroztlačoval, mašiny mě prostě jeli a to byly i v havariních stavech. To jen u fichtlů sem skákal po sedadle aby se roztočilo kolo :-D
 
 
Datum: 03. října 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stává se mi úplně to samý. Nesmíš nikdy šlapat na páku bez zaplýho zapalování jako u kejvy, ale přeplavit a hned startovat se zapalováním a když neběží motor, hned vypínat benzín. Ale stejně občas běžím protože to třeba uleju nebo šlápnu omylem bez zapalka.
 
 
Datum: 03. října 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: herane      IP: uživatel12387    
v čem jsou horší dnešní kroužky než ty dřívějši? znam obchod kde maj kroužky za 30 korun, za 35, za 40 ale tky za 55kč, jakej v tom bude rozdíl? který mam koupit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějaký problém horste?
 
 
Datum: 03. října 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: horst      IP: uživatel12484    
já se divím, že čezeták kupuje tak draho, čekal sem, že napíše a hodí cifru 5 kč, on je vždy neco extra
 
 
Datum: 03. října 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cena záleží na tom, kolika rukama prodejců/dodavatelů to projde a každý si na tom něco přihodí.. já kupuju kroužky ta dvacku
 
 
Datum: 03. října 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: herane      IP: uživatel12387    
nebudu kupovat z fichtlkramku :-D
 
 
Datum: 03. října 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dnesni keouzky jsou ok,, jen se nesmeji kupovat poleske, ,to je nic moc,,kramek ma klasiku ČR KVALITU a u jednokrou,, jsou levnejsi taiwanske a chromove jsou z nemecka
 
 
Datum: 03. října 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
jak se dá zjistit zda je kondenzátor 100% funkční? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: term      IP: uživatel11946    
C a ESR metr....
 
 
Datum: 03. října 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
musiš ho zapojiť do obvodu zo striedavým napájaním a do serie z žiarovkou tak cca 15W a max cez kond by malo pretekať okolo 20mA ak viac j tak je prerazený
 
 
Datum: 03. října 2011 14:34
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
zdar draci, mam problém na 21, nejde mi kloudně do otáček, respektive v určitejch otáčkách začne škubat a výš nejde a přitom vím že to zdaleka nejsou nevetsi otacky ktery zvladne (dřív to točilo víc) a naopak když zařadim dalši stupen tak se skoro nechce chytnout jak to najde do tech toček... :-( a ještě mam černou svíčku jako uhel.... s předstihem sem hejbal nekolikrat a porad nic moc, proste to neni ono... čím by to mohlo být? díky za rady, jo a ještě jestli vadí když sou malinko ale vážne malinko černý kladivka (v jinejch pionyrech mi to s takovejhlema jezdi krasne, a v tomdle dřív tky....) tak diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
no vidíš to.....ja četl jenomm ty vaše horní řádky o "jízdě" bez kondenzátoru a bavil se....máš pravdu,nečet sem to celý....tak se neskonale omlouvám ;-)
 
 
Datum: 03. října 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Blady: jenom jsem říkal co mi bylo řečeno, nějak mi to ani hlavou neprošlo pořádně... ;-) standa: to už jsem mu říkal taky, kdyby sis to přečet, tak si toho všimneš ;-)
 
 
Datum: 03. října 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
blik cvak příjem .....máš moc bohatou směs....černá svíčka.....proto se nedotáčí a blbě se sbírá odspoda...seřid si karburátor a bude to OK ;-)
 
 
Datum: 03. října 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
no vidiš to nemá proud na dobu kdy sou rozpojeny kladivka
 
 
Datum: 03. října 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
máš pravdu... bez kondíku to nejede :-)
 
 
Datum: 03. října 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
ok no... :-D bych taky zkusil, jen bejt u pincka :-D pak dej vědět jo... :-D
 
 
Datum: 03. října 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
dám si oběd a půjdu to zkusit...
 
 
Datum: 03. října 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
ale dyt bez kondiku to nemuze jet...
 
 
Datum: 03. října 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
osobně jsem to nezkoušel jen mi to říkal kámoš, že to tak hlavně dělali u sporťáku (plochá dráha, cross apod)
 
 
Datum: 03. října 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
bez kondíku? to nejede ne? dyt to je blbost? si myslim ze by to vubec nechytlo a kdyby jo tak by se museli spict kladivka ....
 
 
Datum: 03. října 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
ty nové právě že prý stojí za pendrek ;-) jinak co jsem slyšel, tak nejlíp to jede bez kondíku, ale má to nějaké vedlejší vlivy... jinak já řešil to samé a byly to buď kladívka, nebo kondík (měnil jsem obojí naráz)...
 
 
Datum: 03. října 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
no dyt jo, přesně tak to mam, tak proc mi to kloudne nejede? myslis ze to je vazne tim kondikem? ten sem na jaře dával novej..... jak se vyzkouší kondik? jako jestli je ok
 
 
Datum: 03. října 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
do záběhu se dává třetí zářez od shora... a podívej se radši i na hladinu (měla by končit stejně jak plovak resp. jak ten vrchní plíšek na plováku) ;-)
 
 
Datum: 03. října 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
proč na kroužky? ten motor má najeto cca 300km po GO motoru, takze mi pride zbytecny koukat na krožky, jinak svíčku mam brisk N15c a ještě že sem tam dal ráno novou sv´ˇcku, bylo to celkem ok a běhme dne se svíčka zničila (házela žlutou jiskru a nechytalo to) ale černá svíčka by mohla být i kvůli špatnému předstihu né? a jakou mam dát bohatost směsi když mám motor po výbrusu a najeto cca tech 300km ? diky za rady
 
 
Datum: 03. října 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
černá svíčka nasvědčuje bohaté směsi (nastavíš na jehle na šoupátku) a to cukání mi dělalo při špatném kondíku...
 
 
Datum: 03. října 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel12520    
4esta tk já myslím že by ses mněl podívat na kroužky a hlavně co máš za svíčku ?
 
 
Datum: 03. října 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čau draci kde je čislo motoru na babete ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: dtwerztuzet niekde pri kontrol      IP: uživatel12394    
pod kontrolným sroubom oleja
 
 
Datum: 03. října 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Zdravím. Zdá se mi to nebo každej tachometr na fichtlu je trochu optimistickej ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
kus pravdy na tom je....čim víc se celej fichtl klepe,tim víc kecá tacho :-D
 
 
Datum: 03. října 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
možná vibrace, nebo něco... fakt nevím... sám to nechápu a čuměl jsem jak puk na to... :-)
 
 
Datum: 03. října 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
jak je možný aby záleželo na pístních kroužkách a na tacháču dyť to spolu nemá nic společnýho?
 
 
Datum: 03. října 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
všechny tacháče a to bez vyjímky proměřujou ! Jen pro představu 90km/h na tacháči je cca 75km/h na radaru ......jsou přesné do oblasti 60-65km/h.....
 
 
Datum: 03. října 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
mě ukazuje podle stavu kroužků :-) se starýma kroužkama (jeden byl úplně KO, druhý se ještě dal), tak tacho se dal vytáhnout až na 25km/h výchylku, po výměně kroužků k mému údivu tacho ukazuje stejně jak radar :-)
 
 
Datum: 03. října 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moj ukazuje o 3-4 km/h viac ako namotnovany cyklo tachometer.
 
 
Datum: 03. října 2011 9:01
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
No ten muj ukazuje tak 5-10km/h víc. Nevím proč to tak je a stím tacho ze škodovky to zní ještě zajímavěji :-D
 
 
Datum: 02. října 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toto ma strasne zaujíma... viem ze fichtlarský tacho je teda "optimistickej" ale ked som namontoval tacho zo skodovky tak ten tacho ukazovalo presne tak ako z fichtla... tacho zo skodovky je stejný ako z 487 alebo z trindy, sú to zaujimavé veci :-D
 
 
Datum: 02. října 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mi to tak přijde, muj byl optimistickej asi o 15km/h :-D jsem si myslel kdoví jak mi to nejede, pak jsem několikrát projel kolem radaru rychlostí 75 na tachometru, radar ukazoval asi 58-60 a měl pravdu :-D Ale to už je nějakej ten rok zpátky
 
 
Datum: 02. října 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nedá mi to, abych se nepochlubil. Konečně jsem dal do kup zapalko z Chongovych stranek: http://btelectronic.sweb.cz/cdi.htm Fachá to perfektně. Jiskra krásně sytá, je slyšet jasné lupnutí a přeskakuje s odtrhem na svíčce přes 3mm. http://www.youtube.com/watch?v=8zGWTDcrcio http://www.youtube.com/watch?v=mib2vBqrYWg http://www.youtube.com/watch?v=4odmx2t_hAQ http://www.youtube.com/watch?v=JPnn9mzIOvs Motor drží krásně nízký volnoběh a chytá i na chudou směs bez přeplavení. další level bude zapojení bez baterky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12526    
Hele jak říkam,pro mě to není akutní záležitost. Co bydlim na Kladně,tak najedu 50km za půl roku :-D A když chci něco ladit,mam tam Vape. Chci to rozchodit do budoucna. Ale ještě jednou se kouknu,jestli tam neni nějakej bordel ve "svorkovnici" .....to mi vůbec nenapadlo kontrolovat.....ale spíš mam tušení,že tam zase něco upadlo....až nebudu mít co dělat,tak to se Zděndou kuchnem a případně se ti ozvu....
 
 
Datum: 04. října 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To Standa. No nevím, podle toho jak to popisuješ, tak bych to viděl na nějaké rušení po napájení a že si to CDI vyhodnotí jako impulz k výboji, když nemá. Kdyby jsi se ozval dřív, tak jsem se stavil v sobotu a kouknul na všechny Tvoje potíže bo jsem byl na burze ve Velké Dobré :-). Dej větší kapacitu na vhlazení. ZTeď tam budeš mít 1000uF tak to nahraď 2200uF a koukni jestli to pomohlo. Osobně pro CDI kladívka používám jen z nouze, páč kladívka trpí jednou nectností, stejně jako všechny mechanické spínače. Tomu se říká zákmity. Jakýkoli mechanický spínač po sepnutí poskakuje vlivem pružiny kontaktu... to může CDI vyhodnotit jako povel k výboji. Pokud motor dosáhne kritických otáček, stihne se i nabít CDI a pak může pálit znovu klidně i po čtvrtotáčce. Tedy osobně jsem to nikdy neviděl, ale tohle riziko tu je. Proto je bezkontakt lepší bo negeneruje falešné sepnutí jako kladívko.
 
 
Datum: 04. října 2011 6:37
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11975    
chongu ses moc sikovnej,koukal jsem na tve stranky a mas tam pekne vychytavky. Nerozumim moc elektrice ale asi se ji zacnu trochu venovat :-) jde videt ze se tim bavis a rozumis tomu ...
 
 
Datum: 04. října 2011 0:13
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
škoda že netušim o čem je řeč:-)))
 
 
Datum: 03. října 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Chong: Díky za rady, mám to na stroj pro závody, součástky zalít epoxidem samozřejmě plánuju a světla potřebovat nebudu, magnety v rotoru "unavené" nejsou, tak snad se to ukrmí. Další plán bude nahrazení kladívek Hall. čidlem a plošňák půjde do krabičky. Dneska jsem to byl projet, předstih ani nevím jaký, prostě jsem tam něco plácnul, trysku jsem tam šoupnul 68, šlo to krásně za plynem, do kopce 3-ka na 4000ot/min a motor si ty otáčky držel. Dal jsem 76 trysku pro srovnání, plnej a překvapilo mě, že žádný tarokování se nekonalo, že ta jiskra je tak silná, že i tuhle bohatou směs to zapálí, to člověku otevírá nové možnosti, schválně zkusím, jestli to dokáže jet i na ten sajrajt zvaný E85. Prostě mě to strašně mile překvapilo.
 
 
Datum: 03. října 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
zprvu se mi stávalo,že když jsem motor vytočil a zmáčknul klakson (kterej netroubí,jen se přilepí,je na 12V~) tak motor normálně běžel a nekašlal.....jak jsem v otáčkách pustil tlačítko klaksonu,následovala rána z karburátoru že odletěl filtrbox metr od motorky.....
 
 
Datum: 03. října 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
Chongu co se mohlo v CDI posrat,když mi to začlo střílet z karburátoru....vím že je to zápalkem...na Vape fichtl nekašle....nemuže to bejt třeba indučka? Tu totiž na Vape nemám....nijak mi to nepálí,takže sem to doted neřešil......by the way je to,jestli si pamatuješ,jedna z prvních vývojových verzí na 12V.....měl jsem to zapojené jen baterka 12V/3,4Ah bez dobíjení,místo kladívka Hall+clona....a hallem to taky neni,protože to dělá i na kladívko.....
 
 
Datum: 03. října 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
To Johny15. Se světlem a klaksonem to jde, ale nesmíš to mít zapnutý při startu. Jakmile to naskočí, tak světla už lze zapnout. Pochopitelně je nutné mít stabilizátor (aby neshořela elektronika při vytočeným motoru a zhasnutým světlu) úprava zadního světla na LED a náhrada klaksonu za stejnosměrnej, popř. vyrobit oscilátor (např. s NE555 a tranzistorem) jako budič původního klaksonu, ale popravdě lepší je koupit za pár korun klakson stejnosměrnej, přecijenom je líp slyšet :-)
 
 
Datum: 03. října 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
No abych doplnil... není od věci zalejt hmotné součástky epoxydem kvůlivá vibracím... a taky info, že osobně považuji za nejzdařilejší typ zapalka verze 3.0. Dneska nevyrábím obvykle jiná. Tam se ale musí použít UC2845 (www.temic.cz) také kvůli teplotě pod bodem mrazu. Taky doporučuju použít pojistku 2A na přívodní kabel.. sysch je sychr jak říkáme my češi :-D
 
 
Datum: 03. října 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
to sem zase něco plácnul......to víš že to jde se světlama a klaksonem....bavili jsme se o případu,kdy se to používá bez baterky......origo zapojení je s baterkou(což se dočteš v odkazu) a s baterkou vše maká paráda...dá se tam dokonce dát halogenka 12V/35W za použití zadního světla z LED diod....jen ten klakson je problematickej....protože origo bzučák je na střídavý napětí....tudíž na stejnosměrný "nebzučí"
 
 
Datum: 03. října 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurna tak to je dobry aji bych o tom uvažoval ale zas když mám origo ted dobře seřízeny a škoda že to nejde ze světlama a klaksonem
 
 
Datum: 03. října 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
neudělal by mi ho nekdo? zaplatim, sem z Prahy
 
 
Datum: 03. října 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
Ano,mužu jen souhlasit,je to pecka....jak píše Chong o chodu bez baterky.....mohu potvrdit.....chodí to normálně bez baterky,ale nesmí se rozsvítit světla a nebo zmáčknout klakson......jinak předem radím....ten velkej kndenzátor přitahni dvěma stahovacíma páskama....měl jsem CDI v masce u j21 a furt mi upadával....
 
 
Datum: 03. října 2011 14:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Ahoj Bakoune, gratuluji. Vždycky mě potěší když někdo dá dohromady moje zapalování bez mé pomoci.. pro mě je to důkaz že jsou ty konstrukce reprodukovatelné :-). Ale ke konstrukci dvě poznámky... Musím si nad stránky sednout a doplnit nějaké novinky a úpravy pro zlepšení životnosti. Takže první věc... pokud nehodláš jezdit za mrazu, tak OK, ale pokud bys rád jezdil i o teplotách nižších než 0°C tak musíš vyměnit SG3525 za SG2525. Jsou stejné, jen ten SG2525 umí pracovat i v mrazu.. jsou holt věci, na které jsem zapoměl při vývoji.. ale život naučí :-). Druhá věc je dimenzace tyristoru. máme zapalko co naběhalo okolo 6tisíc km a nakonec umřelo.. závěr je jednoznačný, pro dostatečnou životnost je potřeba předimenzovat spínací tyristor aby měl superpředimenzaci. Takže buď použij nějaký tyristor na větší sínaný proud, nebo použij jako já IGBT tranzistor. Používám IRG4BC30K (www.gme.cz). Zapájí se do stejného místra jako tyristor, pouze se otočí o 180° kolem osy (záda bude mít opačně). Tím uděláš životnosti zadost :-). Bezbateriový provoz je potíž... chce to sloučit energii všech pólů a startovat bez světel. Tohle funguje, jakmile se vyhoupnou otáčky na volnoběh, tak lze zapnout i světla. Jinak pro start budeš potřebovat akumulátor. Jde o to, že startpákový otáčky jsou tak nízké, že neutáhnou se zapalkem i světla... Jinak moje osobní CDI (mám taky verzi 1.1 jako ty, ale laděnou na 160V) má najeto 3000km a zatím jsem vždycky dojel bez jediné závady na CDI. Pouze jednou jsem měl defekt stínítka hall snímače, takže se musel nechat vyrobit ze silnější oceli, odolné vibracím.
 
 
Datum: 03. října 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krásná práce. Teď se stydím za svojí jiskru o kterým sem si myslel že je pěkná. :-D
 
 
Datum: 02. října 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
čau potreboval bych helpnout. mám jawu pio 555 po GO motoru. dnes jsem dodelal elektriku a nastartoval. a pionyr nejde do otacek. nevite cim by to mohlo být? dáky ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jen říkám to, co jsem si zažil já s pionýrem alá nešel do toček a problém byl v kondíku...
 
 
Datum: 03. října 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
co máte dneska všichni s tim kondenzátorem ??? :-D vyčisti si karbec...pokud ani to nepomuže,tak to možná fouká prdlym guferem a nebo někde jinde......máš dobře naraženej karbec na kolenu??
 
 
Datum: 03. října 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
zkus vyčistit karbec a vyměnit kondík :-)
 
 
Datum: 03. října 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, řeším dilema mám přelakovat tuhle masku nebo ji nechat tak a jen opravit lak.Je poškrábaná a pod lakem jsou takové "mapy"že to rezne pod lakem. Tady je foto http://jawista21.rajce.idnes.cz/Plocha/. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Já tam teda žádný mapy nevidim a taky jsem nikdy neviděl aby něco rezlo pod lakem. Jestli na pionýru nemáš novej lak tak bych to nechal bejt.
 
 
Datum: 02. října 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: carlosbomber      IP: uživatel9266    
zaleži jestli maš dělany lak i na zbytku motorky jestli jo tak bych to delal a jestli ne tak na to kašli neco malo tam de vidět ale zas tak hrozny to neni. na vystavy přece stim chodit nebudeš :-D
 
 
Datum: 02. října 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono to na fotce vidět nejde
 
 
Datum: 02. října 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
mám dotaz,k jawě 21,normálně nastartuju a přidám plyn,tak mi to asi 15 sekund hučí a potom to chcípne,v hadičče od benzínu mám pořád vzduchovou bublinu,myslíte si že to může být tím že do válce dochází málo paliva? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel12525    
a nebo je to tim že to mas studeny a pak se ti to ohřeje a chcipne to mi taky dela když to nastartuju poprví ječí to a až se to ohřeje tak to nedrží moc volnoběh
 
 
Datum: 03. října 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co jehla já sem měl hladinu seřízenou musí lícovat s plovákem když ho ponoříš no a dělala mi to jehla dal jsem ji z 2 na 1 zářez od zhora a pohoda :-)
 
 
Datum: 03. října 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
mě to dělalo když jsem měl starej benzín dal jsem nový a hned to jelo
 
 
Datum: 03. října 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
ok,skusím to ale,měl sem taky problémy s těsněním na ventilu,hodně krát se mi otočilo.
 
 
Datum: 02. října 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel9676    
Zdar muj bratr mel taky takovy problem a myslel si ze je to tim ze je tam bublina, ale neni máš to přechlastane a nebo ucpane vicisti karbec a přihni plíšek v karbecu na víčku plovakove komory melo by to jet
 
 
Datum: 02. října 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci budou mít fízli kecy když budu jezdit na pinckovi bez vložky výfuku? Můžou mě třeba dat pokutu nebo tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jj díky jen sem se ptal jak na to můžou reagovat
 
 
Datum: 02. října 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to pak jo :-) Jinak vykuchanej vejfuk se policajtum a sousedum určitě líbit nebude...
 
 
Datum: 02. října 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
díky.. kolečko: není to otázka na tuning, ptám se jen tak abych věděl víc.. jinak mám odzkoušené že čistý výfuk zatěsněný s vložkou a koncovkou jede s tím motorka 10x lépe než s kuchlým výfukem.. i když bez laufu sem pincka vytočil do neskutečných otáček.. ale krouťák šel do pryč..
 
 
Datum: 02. října 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik tenhle tuning přidá koní? :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
vzhledem k tomu, že je to homologované s tlumičem, bude to řvát jak ... a lidi si na tebe budou stěžovat jak na mě, tak jo je to možné... takže pokud ho nemáš a nemáš ho ani od koho koupit, tak tam narvi drátěnky a máš pokoj...
 
 
Datum: 02. října 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Jan Trubač      IP: uživatel10951    
Tak si tam vyvrtej díry...
 
 
Datum: 02. října 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: bohouš      IP: uživatel12518    
Zdar draci, když se s kámošema jedem projet na fichtlech a dáme sem tam ňákou tu přestávku, tak sem jen tak ze srandy sáhnul na hlavu u motorek, oni je měly normálně horký ale já ji měl strašňe rozpálenou, nevíte proč? Používám svíčku PAL SUPER N 7 Y... vyměnil sem jí za Brisk 15 ale pořád to samí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: bohouš      IP: uživatel1035    
ale jestli je to tim že mam v hlave moc karbonu, tak by mi ji to mohlo i zničit :/
 
 
Datum: 03. října 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Nevím co si předavuješ pod pojmem horky a rozpálený ale pokavaď po dlouhé jízdě sáhneš na hlavu tak tě asi logicky musí pálit... A proč si kvuli tomu měnil svíčku jede ti to ? Jede né ? :-D Většina je ráda že jim ten pionýr jede a ty řešíš to že máš horkou hlavu :-D
 
 
Datum: 02. října 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: bohouš      IP: uživatel12518    
Každému to jede přibližně stejně... ale taky dík :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
vyběhané válce poznáš hlavně v tahu jak to jede.... pokud musí podřazovat dřív jak ty a mají stejně doladěné zápalko jak ty, tak je to jasné :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: bohouš      IP: uživatel12518    
Ale nejvíc sazím na ten karbon, nebo moc silný předstich... díky za rady hoši :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: bohouš      IP: uživatel12518    
A jestli maj vypehaný válce tak to fakt nevim :-D
 
 
Datum: 02. října 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: bohouš      IP: uživatel12518    
Na hlavu sem se nedíval, jehlu mam na druhým zářezu, hladinu mam nastavenou přesne na tom plíšku na plovaku,filtr atd všechno OK, barva svíčky :jestli myslíš barvu elktrody tak taková hnedobéžová.
 
 
Datum: 02. října 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co karbon sundej hlavu a uvidíš pokud tam bude hodně karbonu tak se ti to přehřívá
 
 
Datum: 02. října 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jehla na druhym zářezu zhora? hladina nastavená? filtr sání klasika? barva svíčky?
 
 
Datum: 02. října 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
nemají jen vůdči tobě vyběhané válce??
 
 
Datum: 02. října 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Ahoj, bude mít píst s jedním kroužkem potřebnou kompresi? (do upraveného válce po výbrusu) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
jj právě proto se ptám.
 
 
Datum: 02. října 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12517    
Mluv konkrétněji....samozřejmně že to bude mít kompresi....nezapomínej taky na úpravu hlavy ;-) četl jsem že máš upravenej 2 kanál z 05....
 
 
Datum: 02. října 2011 16:12
 
<  692  693  694  695  696  697  698  699  700  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 1:02:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu