Jméno: Lukejawa20
IP: uživatel11264
 Zdar daci potřebuju prosim poradit,měnim valec na pinckovi a potrebuju vedet jak ten píst má být jestli sipkou nahoru nebo dolů kazdej mi říká něěco jinýho kamos mi zas rekl ze prvnim zamkem nahoru,ale zase kdyz jsem to mnel prvnim dolů tak to mnělo vetsi kompres.Prosím o rozumnou a spravnou radu díky moc  A ještě sem se chtel zeptat kdyz mám béčkovej valec musí nato nutně být bečkovej píst nebo toje fuk? Prosím o spravnou radu díky moc !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 20:27
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 A tam to co sem psal pro "Lukejawa20" s tou bohatou směsí, tak se to psal pro "jenda"
Datum: 26. října 2011 20:27
Jméno: mates
IP: uživatel12518
Datum: 26. října 2011 20:22
 ked ti***
Datum: 26. října 2011 20:13
 ked si strílá do karbecu tak ty más inde problem... olejom to nieje... máš nahovno nastavený motor alebo zrovna vybehaný...
Datum: 26. října 2011 20:12
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 jenco: když tam mam tolik oleje tak mi to střílí do karburátoru... já bych to tim olejem tolik nepřeháněl, pak se ti akorát tvoří hodně karbonu v hlavě  Lukejawa20: asi bohatá směs tak vyndej takový to víčko jak tam vede plynovej bovden, vyndáš jehlu, a tu "jakoby" podložku přendáš o drášku nahoru a zas to vrátíš na spátek a nakonec až tam budeš mít volnoběch tak pošteluješ karburátor tim šroubkem s pružinkou, buď utáhneš nebo povolíš šroubek, snad sto pochopil
Datum: 26. října 2011 19:48
Jméno: jenda
IP: uživatel12135
 Tak co mám teda udělat
Datum: 26. října 2011 18:39
 Mates! nerad blbosti... olej 1:33, pocas zábehu 1:25,
Datum: 26. října 2011 17:50
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 jenda: nejspíš bohatá směs, tak posuň o drážku vejš (na jehle) a nebo dáváš moc oleje do benzínu. Nejlepší je ředit 1:50 coš je do 5l cca 100 ml oleje
Datum: 26. října 2011 12:40
Jméno: jenda
IP: uživatel12135
 zdarec šipkou dolu a ty kroužky a píst to musíš mýt stejnej výbrus když ti aji ten píst ve válci klajdá tak to strácí vzduch a jede ti to pomaleji toto mě to taky dělalo ale já mám teťka problém se svíčkou nevýš proč tu svíčku mám pořád mokrou nebo čím to je dík
Datum: 26. října 2011 11:50
 sipka dolu k vyfuku a to A,B ,C já mám třeba taky vyraženy na pístu B to je třídění jak se to dřív dělalo aleted už jse to nepouživá normál tam dej kroužky na 0tý výbrus a jeto
Datum: 26. října 2011 11:10
Jméno: Lukejawa20
IP: uživatel11264
 Jo jenomze ja mma beckovej valec je to oriogs 38 mm tak jsem nato sel koupit origos pist a krouzky ale nerekl jsem oznaceni ja nato zapomel proste jsem řek origos pist a krouzky a borecmi to prodal a je nanem vyrazený jen 38.00 a šipka
ale kdyz jsem ho mnel nasazen obracene ten pist tak to mnelo slusnou kompresu a ted kdyz jsem ho dal sipkou dolu tak je takova mala nwm kde je chyba
Datum: 26. října 2011 11:03
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 Zdar,Bčkovej valec-Bčkovej pist.A,B,C jsou jiny rozměrově.Šipka prostě dycky k vejfuku,nad větší kompresí nepřemejšlej,jinak rozlámeš při nejlepším kroužky.
Datum: 26. října 2011 10:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 šipka nešipka, prostě žádnej zámek nesmí jezdit přes kanál! někdy bejvá i šipka vyražená blbě, takže je lepší se nad tim zamyslet logicky a hned je to jasný
Datum: 26. října 2011 9:40
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jak píšou all.. šipka dolů.. jinak já jak sem udělal GO babetty tak mě nějakej blb poradil že má bejt šipka nahoru, tak sem to tak udělal.. jezdil sem s tím asi 300km.. se divím, jak je možný, že to jelo.. že třeba nepraskly píst. kroužky.
Datum: 26. října 2011 8:40
 šípka dolu, a prvý zámek nahoru
Datum: 26. října 2011 5:54
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Šipka of a DOWN  ! jedině
Datum: 26. října 2011 0:23
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,muzu jenom souhlasit s nic...
Datum: 26. října 2011 0:04
Jméno: nic
IP: uživatel12547
 sipka ma vzdycky smmerovat k vyfuk tzv dolu!
Datum: 25. října 2011 23:02
|



|