|
|
|
| |
 čau fichtlaři ! chci se zeptat jestli si někdo nevíte rady s timto : nastartuju fichtla, na volnoběh běží hezky ale jakmile přidám plyn přidusí se, tak ho nechám chvilku běžet na volnoběh (asi 1 min) a je to v pohodě -to mi ani nevadí. ale co je větší problém - rozjedu se na jedničku a je vše v poho a jakmile dám 2ku fichtl netáhne, je strašně línej, když jedu z kopce rozjede se a dokopce hned stratí sílu.podle mně ty 2 věci maj něco spolu společného.Myslím si že to bude něco ohledně válce nebo tak něco . poradíte mi někdo ?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 Brutálně rozhašený úplně všechno......doporučuju seřídit vše od předstihu,odtrhu kladívka,svíčky po seřízení karburátoru,jehla správný zářez,seřídit hladinu,zkontrolovat zda jsou správné trysky a zkontrolovat průchodnost filtru a zregulovat zaslepení filtrboxu,případně přišpuntovat/odšpuntovat.....jestli to vše uděláš pořádně tak i s vylágrovanym motorem pojede dobře....
Datum: 15. prosince 2011 13:09
 Ako si zgeneralkoval guferá? to by som chcel vedieť ...
Datum: 15. prosince 2011 11:38
 kohoutek je novej takže tím to nebude, karbec je v pořádku pravidelně ho čistím, výfuk je nový a vypalovaný, fichtl chytá na 3 šlápnutí takže bych řekl že odtrh a předstih je v pohodě, gufera jsou po GO, takže se zaměřím na těsnění pod hlavu, ale díky za rady
Datum: 15. prosince 2011 11:35
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12912
 No jestli máš rez v nádrži, tak se ti ten kohoutek mohl znovu přicpat  . Zkus vyndat hadičku a zkusit jak to z ní teče, teďka sem si uvědomil že jestli máš novější typ (20,21,23) tak ten těsnění pod hlavou nemá. Když to špatně těsní tak se hlava a válec zabrušuje (http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html). Mrknul bych se taky na svíčku jakou má barvu, jestli nemáš moc bohatou/chudou směs (http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co-znamena-barva-svicky-kdyz-promluvi-svicka-poruchy.html ). Taky bych možná zkusil svíčku vyměnit, můžeš mít taky moc teplou svíčku a motor se ti může přehřejvat.
Datum: 15. prosince 2011 11:09
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12912
 1. může špatně dotejkat benzín (palivovej kohoutek), 2. přicpaná tryska v karbecu, 3. zakarbovaný výfuk, hlava, 4. špatně nastavený předstih a odtrh, 5. gufero na klice. 6. špatné těsnění pod hlavou ( to bych bral jako poslední možnost ).
Datum: 15. prosince 2011 10:17
|



|