Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jirka
IP: uživatel12927
 Chtěl bych se zeptat jak moc je lepsi ferodo lamela a jak se ma spravne pouzivat (nejaky specialni olej?). Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel12929
 A co ty? Jezdíš? Neklouže ti spojka?
Datum: 19. prosince 2011 16:44
 ale někdo řiká, že je lepší když je potom v převodovce polosyntetika, tak nevim, mě se stalo jen to, že si mi to ferodo rozpadlo a odlepilo právě když sem použil minerál, ferodová spojka mi sloužila asi rok a půl, prej to v tom minerálu právě nějak bobtná
Datum: 19. prosince 2011 15:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 je lepší v tom že narozdíl od korku nebobtná s roustoucí teplotou oleje a je nespalitelná, používá se úplně stejně jako spojka s korkovym obloženim, olej takovej aby neklouzala (klasicky PP80, PP90)
Datum: 19. prosince 2011 11:24
 zdarec chci se zeptat mam na fechtovi průměr válce 38,06 je to na vybrus nebo to jeste neco zmakne diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 21:41
 kup kroužek a vsun ho do valce cca 3cm pod okraj a změř mezeru v zámcích... když bude víc jak tušim 0.8mm tak je válec na výbrus
Datum: 18. prosince 2011 21:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já měl 38,08 a jezdilo to ještě slušně,dej nový kroužky a zajed to a pojede to dobře
Datum: 18. prosince 2011 19:53
Jméno: marek
IP: uživatel12062
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 14:47
 Tak zase prrr......když dáš stejskyho válec na rozhašenou seriovku tak nerozjedeš ani dvojku!! Jinak se vším plně souhlasim....je to tak....mít motor a podvozek v cajku....malinko připilovat vejfuk,malinko připilovat sání,snížit o 1mm hlavu,nastavit,seřídit a jedeš 80!! To nedá ani suprově slícovanej polák!! Už jsem dost podobných válců dělal,nebyl by problém udělat další,ozvi se kdyby si měl zájem.....
Datum: 19. prosince 2011 14:47
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Když už konečně všichni pochopíte, že tyhle polský litý válce s výbrusem 40,50 mm a objemem 98,6 ccm jsou úplně na prd a že výkon nepřidají. Ty uděláš nejraději, když si na origo válci 38:00 uděláš výbrus 38,25, slícuješ kanály, necháš si snížit hlavu, vypucuješ vejfuk uděláš GO, motoru !!!! sešteluješ karburátor a elektriku a budeš lítat přes 70. Fichtl je o drobnostech. A ne že si objednáš válec, nasadíš a valíš kilo. To možná tak od Stejskyho, ale to nebude za 800,- .
Datum: 18. prosince 2011 19:14
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 Ahoj mám problém. Mám motor jawa 05 dneska jsem tam dával zapalování. Přidělal jsem k rámu indukční cívku ta funguje je v pořádku novou svíčku zapojil sem drát na kostru, druhej konec drátu na číslo 1 a druhej drát sem ved od čísla 15 co je na indukče do zapalování a přidělal ke kladívku s kondenzátorem. odtrh sem seřídil a furt ne a ne nechce házet jiskru. Nebo je to tam jinak zapojený? porádíte mi prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 22:04
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 danekod ® - díky moc určitě to vyzkouším tak snad to bude fakat...  dík
Datum: 18. prosince 2011 22:04
Datum: 18. prosince 2011 20:44
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 honzule - a jak tedy mají být v pořadí ???
Datum: 18. prosince 2011 20:34
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 JAWA_ceZetak - jo je tem šroubek pak to perko z kladívka pak izolační podložka pak ten držáček a na tom kondík a drát na cívku a na tom ta izolační podložka a podložka s matkou je to jak má být ale je to mrtvý
Datum: 18. prosince 2011 19:41
 a máš správně dané izolační podložky u kladívka?
Datum: 18. prosince 2011 19:30
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Danny.ty izolační podložky máš špatne poskladané.
Datum: 18. prosince 2011 19:14
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 honzik - já tam mám z indukčky jeden drát kostra a druhej kladívko s kondíkem a zkoušel sem dát drát z levýho i pravýho vývodu přidržel sem to u šroubku kde se mi to propojuje a nic furt mrtvý neháže to
Datum: 18. prosince 2011 19:04
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 napoj to nějak, zkus to a když to nepujde tak ty dráty prohoď a pujde to
Datum: 18. prosince 2011 19:02
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 honzik - a víš kterej vývod je zapalovací cívka u tý 05 je to ten pravej a nebo levej???
Datum: 18. prosince 2011 19:01
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 prostě tam natáhni pouze dva dráty od kondíku na indukčku ale nevim na kterej vývod a ze zapalovací cívky na tu indukčku a je to ok
Datum: 18. prosince 2011 19:00
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 Takže jako mám zkusit jeden vývod spojit s kondíkem to se mi vlastně propojí s kladívkem i cívkou a druhej vývod od zapalování na druhej pól indukčky což je kostra takle to myslíš???
Datum: 18. prosince 2011 18:52
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 u tý 05 je stejný zapalování jako u pareza tak právě nevím jestli tam má bejt taky propojenej jeden vývod od cívky ke kondíku
Datum: 18. prosince 2011 18:42
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 což to mám ukostřený dobře prostříkaný kontaktolem a druhej drát mi vede so zapalování a je propojenej s kladívkem a kondíkem a je to mrtvý a vůbec nevím co stím
Datum: 18. prosince 2011 18:40
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 hele jestli tam máš jen dva kabely z kladívek na indukčku a ze zapalovací cívky na indukčku tak to nekoštři a pujde to ..
Datum: 18. prosince 2011 17:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tam máž na zapalování 2 vývody ted nevím kterej je na světlo a kterej na zapalování to vyzkoušej,nicméně ze statoru to dej na jednu stranu indukčky a druhou stranu indukčky dej na kladívka
Datum: 18. prosince 2011 17:46
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Na indukčce jeden pól ukostřit a na druhej napojit zápalko... Chvíli si s tím hraj, ataky mě to trápilo. Na to přijdeš...Hlavně kvalitně ukostřit.
Datum: 18. prosince 2011 17:38
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cauwes.... Chtěl jsem se zeptat ohledně úpravy hlavy na fíka ( snížení ), mam to na seriového fíka, ve válci mam lehce upraveny kanály. Řeším ale jednu otázku, jaký kompresní poměr bych měl zvolit, jaký byste zvolili vy ??? díky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel12929
 Shrek: Jo a ne.....jak se to veme.....záleží taky na vrtání.....a vejšce výfukovýho kanálu....když vemu válec z 21 s vejfukovym kanálem 29,5,(někdy i 29,9!) vrtání 38,25 tak 5,6ml je cca cajk....ale třeba Jawa 05,vejfuk 31 a si jinde i bez výbrusu.....o 555 nemluvě.....pro Procházka: Ideální je origo hlava z Jawa 21 s ledvinkou,ta má kompresní objem 6,1-6,2ccm....vychází to bez mála 10:1....
Datum: 19. prosince 2011 14:54
 oprava: 5,6 ml
Datum: 18. prosince 2011 20:10
 5,6 ccm objem spalovák je adekvátní na sériovku ne?
Datum: 18. prosince 2011 20:10
Jméno: Procházka
IP: uživatel12485
 Ahoj Stando, potřeboval bych poradit ohledně té samé věci. Mám vrtání 39,00 a vejšku 31 mm. Děkuju za radu.
Datum: 18. prosince 2011 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel12923
 řekni mi vejšku výfukovýho kanálů+vrtání válce a já ti to napíšu.....nejde to říct obecně....na seriovku nepřekračuj teoretickej kompresní poměr 10,5:1
Datum: 18. prosince 2011 19:22
Jméno: marek
IP: uživatel12062
 Zdar draci,mám brat čizu 175 bez karbecu,rozety,pln.spoj.bez. lanka,řetězu za darmo a nějaka divna startovačka má to cenu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 11:48
Jméno: marek
IP: uživatel12062
 Zdar JIHOMORAVSKÝ KRAJ Břeclavsko 15 km od Břeclavi.Podrobnější info dám potom.
Datum: 22. prosince 2011 11:48
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 marku a odkud že si?
Datum: 21. prosince 2011 17:54
Jméno: marek
IP: uživatel12062
 Zdar no je to 487 no a ještě kondík tam neni jinak kdo by ji chtěl komplet kdyžtak dám foto a kol. 1000 kč jinak vzadu skoro nový drapák krasny ráfek a 5 roku stala tak kdyžtak dejte tady vedět
Datum: 19. prosince 2011 18:54
Datum: 19. prosince 2011 15:49
Jméno: DOLI
IP: uživatel11941
 Zdarec Marku, ja sem za mojí 175/450 dal 1000 KČ a chybělo na ní toho mnohem víc, než píšeš ty. Takže neváhej a ber to!
Datum: 19. prosince 2011 15:43
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
Datum: 18. prosince 2011 21:05
 Pokud na to máš místo, tak si to vem a můžeš to prodat hned dál po dílech. Jestli by to byla 477 nebo 476 a rozprodával bys po dílech, hlásím se jako první zájemce  ?
Datum: 18. prosince 2011 17:32
 Jestli je zadarmo tak neni co řešit...
Datum: 18. prosince 2011 16:28
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 Čus Draci  Můžete mi poradit nějaký tuning na Jawa 21 ?  Výfuk - Hikone, Filtr - Sportovní... Tlumiče z mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel12923
 Maverick: Mail.....icq moc často nepouštim.....
Datum: 18. prosince 2011 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 výfuk mínus půl koně, tjůnink filtr mínus půl koně a tlumiče jsou stejné..... poradim ti tuning.....dej fichtla do kupy,sešteluj,udělej vše pořádně aby nic nedrhlo a vše bylo správně seřízené a namazané a pojede ti to víc.......
Datum: 18. prosince 2011 17:41
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 kup 100 oktanovej benál a plnou syntetikua budeš hotovej tuner
Datum: 18. prosince 2011 17:01
 Tlmiče na mustangu su rovnaké takže neviem čo by si tým získal  Inak standa prídeš na icq alebo mail ? dik
Datum: 18. prosince 2011 16:51
 právě jsi vyjmenoval všechny brzdy  ))
Datum: 18. prosince 2011 16:19
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 No to jo
Datum: 18. prosince 2011 16:02
 Čus draci můžu jezdit s kejvačkou 175 bez baterie? nespálí se třeba relé nebo tak? ( jinak spínací skříňku mám už normál bez ampérmetru v masce) Jo a ještě sem viděl foto s pérákem rv. 1950 ale výfuky měl vyvedený jaksi navrch a válec mohutnější.. nevíte co to je zač? díky předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:43
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hh: jojo, + je ukostřený takže zaizoluju - ( co vede do baterie) říkám to správně? jinak díky za rady.. joo a kolečko a hh jak se menujete na fb?
Datum: 18. prosince 2011 19:43
Datum: 18. prosince 2011 19:31
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 zdar,k tomu péráku.Myslim,že je to libeňák.Byli to upraveny motorky na závody.
Datum: 18. prosince 2011 18:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 byl sem jedním rejpalem upozorněn že máš možná ukostřený "+", takže prostě zaizoluj ten pól co neni na kostře!
Datum: 18. prosince 2011 18:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli s baterkou normálně dobijí, pak bez baterky pojede taky, rozhodně nic nezničíš (stačí zaizolovat kabel k +pólu baterky, ať se ti někde nemlátí o kostru).. s touhle úpravou ale většinou nejde našlápnout, budeš muset roztlačovat..
Datum: 18. prosince 2011 17:55
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/585082-fichtl-100-ccm.html vydel to nekdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 14:45
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
 Ano. Tři příspěvky pod tebou
Datum: 18. prosince 2011 14:45
 čau bobani  jedná se o babettu 207... strašně rychle uchází vzduch při kompresy ( to myslím, když je píst v horní uvrati a stlačuje vzduch )  vymenil jsme tednící kroužek u toho ventilu a zdá se mi to stejný. nedej bože horší.  co myslíte ? šlo by to udělat brusnou patou ? tu dosedací plochu, kam dosedá hlavička toho ventilu .. co myslíte ?? máte nekdo ještě nejakej nápad ?? PS: tesnení mezi hlavou a válcem mám... Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 20:06
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 a neni to třeba pístníma kroužkama ? jednou jsem to taky dělal na babetě ten ventil jsem zavařil a udělal jsem elektrickej chcipak
Datum: 18. prosince 2011 20:06
Jméno: Smoulik
IP: uživatel12691
 Čau chlapi, dneska po kratším ježdění mi jawa 175 se sama chytla do otaček a nešla zhasnout ani chcipakem ani když sem oddelal fajfku a rdaty z inducky proste to jelo na plnej ceres a musel sem to zastavit přez rychlost a to byl taky problem melo to silu jak prase nevite co se stalo? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 18:51
Jméno: Smoula
IP: uživatel12691
 naftu do toho neliju a rozpálený to taky nebylo nevím čím ale to gufero je možný a předstih by to mohl byt taky jinak dneska jela jako hodinky díky za rady určitě to zkontrolovat
Datum: 19. prosince 2011 18:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 Jj samozapal taky se mi to jednou stalo u rozhycovanyho fichtla  nejlepší vypnout benzín
Datum: 19. prosince 2011 12:51
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 Máš špatný přžedstih a stal se ti samozápal v letě se mi stalo přesně to stejného a musel jsem znova nastavit předstih a fakčí to
Datum: 18. prosince 2011 17:13
 Nenalil si do ní naftu? Ta samozápaly dělá
Datum: 18. prosince 2011 16:48
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 nebo mas moc maly predstih , nebo moc teplů svíču , u obojího se to přehřeje a jede aj bez jiskry
Datum: 18. prosince 2011 16:42
Jméno: Zerdilop
IP: uživatel12189
 cau...hele to se mi nak nezda ze jela kdyz si sundal fajfku...neprobíjí ti to nekde???
Datum: 18. prosince 2011 15:40
 Myslí se ti provalilo gufero na klice, chytlo to luft a proto to vyletělo do otáček.
Datum: 18. prosince 2011 15:39
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 7:02
 Je to teda supr krásně to k těm motorkám sedne prostě bomba pro cestovatele  a když za to připojí páv ... moc pěkná práce
Datum: 19. prosince 2011 7:02
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Krása! Když by to bylo alespoň o 50% levnější tak bych to bral.
Datum: 18. prosince 2011 21:09
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Mě se to líbí. Je to nádherná práce a k tý panelce to vkusně sedí!
Datum: 18. prosince 2011 17:41
 palec nahoru, mě se to teda líbí
Datum: 18. prosince 2011 16:58
 ted kukám ze je to z laminatu.. ale aj tak sa mi to páči
Datum: 18. prosince 2011 16:33
 Celkom fajn  a hlavne retro štýl nie plast.... mne sa moc páši
Datum: 18. prosince 2011 16:33
 potřebovál bych poradit,které kolečko na řetěz je kdyš bých potřeboval aby motorka vijela i malý kopec bydlím v obci, kde jsou velké kopce dotut sem tam mnel 13z a rozhoduju se mezi 11z a 10z za odpověd předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:50
Jméno: Standa
IP: uživatel12923
 Ideální je převod 11/55,doporučuju.....
Datum: 18. prosince 2011 19:50
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 **nejvetsich kopcu**
Datum: 18. prosince 2011 13:37
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 dobrej je 12 jede to max 65 ale jede v pohode jezdil sem stim v lese a v pohode do vejvetcich kocu za 2.. ale podletoho v jaky stavu maš motor
Datum: 18. prosince 2011 13:31
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel8191
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:03
 já neříkám že to asi nejde  ale docela zajímavé řešený spojení tech válců
Datum: 18. prosince 2011 15:03
 vy se smějete ale jede to brutálně
Datum: 18. prosince 2011 14:55
Datum: 18. prosince 2011 14:33
 Zdar, jaká má bejt šířka feroda na lemale aby byla dobrá? MYslím si něco kolem 0,3 ale už si to nepamatuju...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 20:46
 Díky, na to že jezděj rok zuby cou celkem dobrý..
Datum: 18. prosince 2011 20:46
Jméno: standa
IP: uživatel12923
 Neboj. U ferodo lamely vydrží obložení dýl jak zuby.....takže jestli máš ještě dobrý zuby,tak obložení je v cajku.....
Datum: 18. prosince 2011 19:33
Jméno: richard
IP: uživatel11191
 jakej mam dát olej do motoru ne do benzínu ,ale do motoru mužete někdo poradit díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 16:31
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 překvapivě převodovej olej
Datum: 28. prosince 2011 16:31
Jméno: richard
IP: uživatel11191
 myslím do kawi kx 125 ostrá díky.
Datum: 18. prosince 2011 19:35
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 PP80
Datum: 18. prosince 2011 14:01
 Převodovej do převodovky...
Datum: 18. prosince 2011 12:40
 Čauec, Draci. Ještě mám jeden dotaz. Když pořídím VAPko na Dvouválca, a budu to prozatim používat na jednoválce... Jde to? Nebo se tim něco Po....kazí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 23:09
 jde to bez problému, musíš jen druhej VN kabel (kabel na druhou svíčku) ukostřít, aby se uzavřel obvod
Datum: 11. ledna 2012 23:09
 Díky  Mám 175tku a v budoucnu bude 250/471. Tak abych to pak jen přendal.
Datum: 18. prosince 2011 12:11
 Jo mělo by to jít bez problémů
Datum: 18. prosince 2011 10:55
 ahoj,je tu někdo kdo se zabývá více kanálovými válci na Stadiona?\r\npotřeboval bych udělat 3k.nebo spíše 4k.\r\nděkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:35
 fakt nikdo nic?
Datum: 20. prosince 2011 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel12923
 Jo,jenže to je návod na 3Q fichtla s "velkou" klikou.....on potřebuje na 2Q Stadiona s relativně "malou klikou"....jinak co se týče teorie,tak ten návod je dobrej,jen zvolit jiný časování výfukovýho a sacího kanálu....to by se dalo rozumně dopočítat ze zdvihu (44 že ?) a délky ojnice....
Datum: 18. prosince 2011 19:53
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html
Datum: 18. prosince 2011 18:03
Jméno: Radek
IP: uživatel12924
 tak kdyby se s tím někdo zabýval za rozumný peníz,ozvěte se.
Datum: 18. prosince 2011 16:02
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Na 3K jen tak střelenej od boku si netroufam....vizi bych měl,ale praxe v 3K zatim nulová.....a se stadionem celkově nulová zkušenost co se týče úprav
Datum: 18. prosince 2011 16:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A proč chceš 3K nebo 4K? Víc kanálů - víc adidas? Borec na staďáky je FK, ale nedělá válce pro každýho a nemá moc času. Třeba zdenekk jezdí 2k válec a jak mu peláší...
Datum: 18. prosince 2011 13:04
 na moravě v moed cup haná se smí jezdit jen 2K a např. takovej Karel mlčoch jak mu to letí...
Datum: 18. prosince 2011 12:57
 ten mi řekl,že 8tis,to je docela dost,nemyslíš.
Datum: 18. prosince 2011 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel12923
Datum: 18. prosince 2011 12:38
 to věřím,ale hledal jsem spíš někoho z fóra kdo s tím má zkušenosti a bude mít rozumnou cenu a ne takovou pálku
Datum: 18. prosince 2011 11:57
 je to dost ale pokud si sám na to netroufáš tak ti nic asi jiného nezbyde... a stejsky to dělá kvalitně..nemusíš se bát že ti přijde válec kterej vubec nepojede
Datum: 18. prosince 2011 11:51
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar hele co myslíte co se změní když na pionýrovy udělám tokovou úpravu že dám sání hned do klikovky prostě že nebude na válci ale na klikovce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:54
 já to tak mám  a navíc 70ccm  a co myslíš jak to jede?? je to traktor, kterej v záteži točí necelejch 8 800. víc než 90 jsem z toho nedostal se 13 kolečkem. ale zato to jede kopec nekopec pořád na trojku.podotýkám že kdyby to dostal do ruky někdo kdo to umí, tak by to asi bylo o dost lepší, protože já nejsem ladič ale jen hračička  )))
Datum: 18. prosince 2011 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel12923
 Zničíš motor bez výsledku/užitku.....tohle je cesta nikam.....jsou jiný a docela jednoduchý způsoby jak "přidat koně".....
Datum: 18. prosince 2011 12:41
 moc koukáš na stejskyho web  .. a evidentně nevíš k čemu to je tak se do toho ani nepouštěj
Datum: 18. prosince 2011 12:00
Jméno: Murgeo
IP: uživatel5767
 zdravim, mam problem s pinckem (23) mam valec po vybrusua normalně jezdil jenže z ničeho nic prostě když ho roztrkavam chyta ale nedostanu ho do otaček.Zapalovani cele vyčištěné naštelované.karburaátor taky vyčištěný.jiná svíčka cívka fajfka.Já už nevim.Nevíte čím t muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:36
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 A co předstih ? Zkus ho naštelovat
Datum: 18. prosince 2011 15:36
Jméno: murgeo
IP: uživatel5767
 a co stim kdyby to bylo?KOukal jsem na pist je na něm něco vidět nedokazu popsat.Co stim???Kdyby to bylo přidřeny?
Datum: 18. prosince 2011 12:22
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 mužeš to mit přidřený
Datum: 18. prosince 2011 10:53
Jméno: Murgeo
IP: uživatel5767
 praveže ho zajiždim a přestal najednou jet
Datum: 18. prosince 2011 10:44
Jméno: venca
IP: uživatel289
 a zabíhal si ten výbrus..?
Datum: 18. prosince 2011 9:17
|



|