|
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Zdravím, chtěl bych se vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s normálním ložiskem, které stojí kolem 50 kč a ložiskem SKF které stojí 120 kč chtěl bych vědět jakej je mezi nima rozdíl, děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2012 15:18
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Díky moc za vaše názory, jelikož ty ložiska chci dát na pařez 550 sériovka tak vezmu ty normál.
Datum: 02. srpna 2012 15:18
 a aby bylo s čím porovnat tak KAROSA 934 ... ložiska v převodovce ZKL ... najeto 1 026 000 km a na převodovku se nemuselo šáhnout.
Datum: 01. srpna 2012 21:40
 s tou kvalitou nevim no... pred 1,5 rokem jsem na autobuse SOR C10.5 euro4 dávaly převodovku na repas (ložiska KO) a to měla najetých jen 70 tis.. byly v ní ložiska SKF ..... ted minuly tyden jsem tu prevodovku znovu tahaly ven bo byly ložiska zase vysypané... najeto na nich bylo 220tis... olej v převodovce se mění a je taky chlazený takže co nejlepší podmínky pro ložiska a převodovku celkově a stejně to jde furt do háje... takže tak s kvalitou.
Datum: 01. srpna 2012 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel14233
 Skoro celá evropa dělá ložiska z ložiskový oceli od nás z válcoven z Kladna,takže o kvalitě materiálu to nebude....spíš o kvalitě zpracování.... na seriovku to nemá význam řešit....stejně jako gufera...ale jak na motor prdneš ostřejší válec (tím nemyslím cestovní válec,ale závodní),tak jdou bleskurychle doprdele....načež SKF,FAG,NTN atd vydrží bezproblému....stejně je to s NBR guferama.....stejně je to s lamelama.....tak asi tak....takže jestli děláš seriovku,ber klasiku....
Datum: 01. srpna 2012 16:22
 Zřejmě to není překlep...
Datum: 01. srpna 2012 12:57
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 tady na fichtl krámku jsem koukal na ložiska a prodávají tu nějaké ZVL, ale nevím jstli to není překlik, že chtěli napsat ZKL
Datum: 01. srpna 2012 11:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 SKF jsou nejlepší ložiska at už podle materiálu tak podle přesnosti,říkal mi to i strojař s mnohaletou praxí,ZKL se dávaly do všech jaw a některé tam jsou ještě dodnes takže podle mě dostačující
Datum: 31. července 2012 22:54
 no rozdíl je určitě v životnosti a v ceně, říká se že SKF je nesmrtelné.. ale české ZKL je taky dost dobré a do normálního motoru stačí bohatě. já když jsem dělal GO tak sem dal SKF na kliku a zbytek ZKL.
Datum: 31. července 2012 22:48
|



|