|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci POTŘRBUJI POMOC......
Nesvíti my přední světlo u simala s51 je to nikde v eliktrice ale netuším kde jo a civkou to asi neni... plis porať te dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2012 22:56
Jméno: pilcik
IP: uživatel14082
 žárovky máš dobré?
Datum: 08. srpna 2012 22:56
 kukal jsem na civku a tou to není
Datum: 05. srpna 2012 23:17
 nerozuměti já jazyku kmene tvého...
Datum: 05. srpna 2012 12:12
Jméno: BuBlin
IP: uživatel14250
 Nejspíše se ti na cívce odchlípl drátek. Je to klasika, vyměň ji a máš klid.
Datum: 05. srpna 2012 11:49
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Čau,prosím při kolika km/h by měla Babetta 210 zařadit dvojku?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2012 12:22
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 mě ta babetta řadí taky při 20km/h to vubec neřeš
Datum: 09. srpna 2012 12:22
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Myslím tenhle:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kovovy_buben_svareny_al2.html
Ještě si s tím zkusím zítra pohrát,uvidim no,kdyby takto při 20 řadila už od koupi tak to neřešim ale protože řadila nádherně při 13km/h a ted takhle tak bych to rád opravil,ale neni možné že by bylo sjeté obložení protože ta babetta má najeto 2500km...
Datum: 05. srpna 2012 22:16
 nevim jak u 210 ale u 207 se pakny dají nasadit obráceně a pak to dělá bordel... nevím jaký buben myslíš, mám jen 207
Datum: 05. srpna 2012 21:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Povrch bubnu jsem vzal taky,prosím co myslíš tím obráceně?Myslíš že bych třeba otočil tohle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/unasec_regulace_tezky.html
Protože nic jineho se obraceně dat neda a ani jsem ty čelisti neměl odděleny od unašeče čelistí:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/unasec_celisti_tezky.html
čistil jsem to komplet.Ještě jinak,měl bych při točení pedálem udržet ten velký ozubený bubem v ruce?Myslím při zkompletovaných a dotažených řad.čelistích.
Datum: 05. srpna 2012 21:33
 nesložil jsi pakny obráceně? zdrsnil jsi taky povrch bubnu?
Datum: 05. srpna 2012 18:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Tak jsem dnes rozebral řadicí buben,čelisti vyndal celé to znova umyl,vnitřní část bubnu vzal brus.papírem,pakny taky dal jsem 2 okroužky smontoval a babetta stejně nechce řadit dřiv než při 20km/h.Řadící čelisti to už být nemohou,už když jsem je rozebíral tak byly čisté a žádná mastnota tam nebyla.Zajímavé je,že když jsem ráno k babettě přišel.tak chytla na čtvrt šlápnutí a dokonce zařadila dvojku na 13km/h!.Takto jsem byl okouzlen asi 1km,poté se motor zahřál a zase to řadilo na 20km/h o startování ani nemluvím.Mám silné podezření na hlavní buben s rozběhovími čelistmi.Nic jiného to být nemůže.Jakoby se po zahřátí začala 1čka prokluzovat a tím pádem se nemohl zařadit 2stupěn.Může to takto být?
Datum: 05. srpna 2012 17:02
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 musiš to ještě jednou odmastit zdrsnit ty pakny ale podle mě se ti tam furt dostava olej ono stači trošku a už to nefunguje jak má ja sem třeba jak maš ten o-kroužek tak přes to semi dostal olej tak sem ktomu dal ještě silikonovy tmel mezi kartery a byl pokoj
Datum: 05. srpna 2012 1:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Přesně tak,při startování prokluzuje a nechytá se.Občas to i má snahu protočit motor ale na nastartování to nestačí.Pakny jsem nedrsnil,jen jsem je otřel benzinem,mám je vzít nějakým středním smirkem?Díky za nápady
Datum: 04. srpna 2012 23:57
 drsnil jsi povrch paken?
Datum: 04. srpna 2012 22:33
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 koukni se jenom jestli tam neni olej v tom velkym bubnu a kdyžtak prstem na to šahni a jak je tam trochu oleje je to jasny
a tim že se blbě startuje to taky muže byt ono když startuješ tak to jde z lehka protože to prokluzuje mam pravdu ?
Datum: 04. srpna 2012 22:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 No hele zdáse mi že řadí prostě nějak dýl než by měla,zhruba při 20km/h tam hodí 2rychlost.Ještě minulý týden řadila při 14km/h ale pak jsem ty spojky rozebral kvuli výměně gufer pod tim ozubenym bubnem a v něm a taky jsem vyměnil okroužek,všechno jsem důkladně umyl v benzinu a po namontování to takhle řadí.A i huř startuje,před tydnem se motor chytal na čtvrt špápnutí a dneska ji musim roztočit na stojanu.Myslel jsem že to jsou startovačky,ty jsem vyměnil a pořád to samý.Já už si s tim nevim rady
Datum: 04. srpna 2012 21:58
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau napiš jakej maš problem přesně s babettou ?
taky sem měl problem se řazenim
Datum: 04. srpna 2012 21:12
Jméno: EarZ
IP: uživatel13743
 zdar draci, mám dotaz, když mám píst o rozměru třeba 38,25 tak jaký rozměr bude mít na něj pístní kroužek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 18:03
 meří se když má zámky u sebe.... trochu blbost měřit rozráhlej kroužek, ns?
Datum: 05. srpna 2012 18:03
Jméno: EarZ
IP: uživatel13743
 no  myslel sem že je větší jak je roztáhlej, tak se to měří podle toho,
Datum: 05. srpna 2012 15:23
 překvapivě 38.25 .. tos nečekal co?
Datum: 04. srpna 2012 21:12
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 18:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kohoutek namontovat jde, ale pukud máš origoš prsíčka pod nádrží, tak jimi páčka kohoutku neprojde a musel bys pro vypínání a zapínání benzínu prsíčka furt otvírat...
Datum: 04. srpna 2012 18:46
Jméno: Marek
IP: uživatel1008
 Čau draci, chci se zeptat co mám dělat, když mi VAPE bezkontaktní zapalování pálí žárovky. Dostal jsem spoustu doporučení, silnější žárovky, dát tam odpor, omezovač proudu atd. S čím máte nejlepší zkušenosti? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 18:55
Jméno: Marek
IP: uživatel1008
 Díky, tak tam hodím ten omezovač, jinak mám to originální zapalování které tam je od výroby
Datum: 06. srpna 2012 18:55
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 mě to dělalo i s 30W kabeláží
Datum: 05. srpna 2012 21:45
Datum: 05. srpna 2012 14:25
 to co píše Stig, taky jsem to tak musel udělat
Datum: 05. srpna 2012 12:14
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 jestli to máš na fichtlovi tak bych tam hodil omezovač proudu z babetty najdeš ho i zde na Fichtlkramku
Datum: 05. srpna 2012 11:07
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Zdar draci nevíte kde bych sehnal ''šneka'' tachometru na Babettu-Korádo s loukot'ovými koly Bernardy ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 15:25
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Čaute, potřebuju poradit se Stadecem. Problém spočívá v tem, že při rozjezdu přidám, pouštím spojku a motor skape - udusí se. Musím rozšlapat s rychlostí a po pár protočení motoru znova chytne. To samé aj za jízdy - uberu plyn, po chvilce zas přidám a motor se 1 - 2 vteřiny dusí a pak zas jede normálně. Karburátor čistý, těsnění na válec dobré, gufera také dobré, zapalování v pořádku. Jehla zkoušena na všech zářezech a beze změny. Dík za všecky rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 21:10
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Karburátor je čistý na 100%.
Datum: 05. srpna 2012 21:10
 a krabec mas čistý? hlavni hlavní trisku?
Datum: 05. srpna 2012 18:16
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Vymytý a navlhčený, takže v pořádku.
Datum: 05. srpna 2012 10:55
 co vzduchový filtr ?
Datum: 05. srpna 2012 10:06
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 ahoj čím to je že když fichtla nahnu doprava tak vyletěj otáčky a když doleva tak klesnou a můžu ho takhle i chcípnout  bude to něco s plyn. lankem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 19:33
Jméno: ee
IP: uživatel13045
 tím že ho nahneš doprava se sníží hladina, vyletí otáčky - tak jako když to saje falešnej vzduch a pak to zdechne když to uchlastáš nakloněním na pravou stranu..
Datum: 05. srpna 2012 19:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nakláněním ovlivňuješ výšku hladiny. do leva to zbohatne, třeba až do uchlastání - zdechnutí.... do prava zchudne - málo benzínu a také zdechnutí.. kapiš?
Datum: 04. srpna 2012 15:39
Jméno: Michal
IP: uživatel14247
 Zdravim, potřebuju pomoc. Mam jawa 50 upravenou do crosu ale s origo motorem. A teď jaký mám problém. Za studena jede krásně de v poho nakopnout, ale jakmile se zahřeje tak při menší otáčkách prostě chcípne ikdyž dam plný plyn, Jo a zapoměl sem, že když je zahřátej tak ho ani nenakopnu a musim ho pracně roztlačovat. Co stim? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 14:16
Jméno: Michal
IP: uživatel14257
 Tak svíčkou to neni, další rady nejsou ??
Datum: 06. srpna 2012 14:16
Jméno: Michal
IP: uživatel14247
 J díky za radu určítě to vyzkouším, ale nejsem si jíst jestli to bude tím. Protože když je zahřátej a točim to tak jede ale jakmile potřebuju se někdo otočil a hodně zpomalit tak se jakoby zadusí.
Datum: 04. srpna 2012 17:00
Jméno: Silencsi
IP: uživatel14249
 Čus hej skus vyměnit svíčku možná máš nízkoteplotní svíčku takže když se zahřeje tak ti neháže jiskru.
Datum: 04. srpna 2012 16:38
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau draci nevíte někdo kdo dělá repase ampérmetrů ??? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 13:27
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 15:22
 jéé další fichtlar zo SR,
Datum: 06. srpna 2012 15:22
 dobrý
Datum: 05. srpna 2012 12:01
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 čau chci se zeptat co by jste mi doporučili spíš jestli 1.9 TDI a nebo nějakej benziňák jezdily by se kratší trasy cca 10km,poraďte co aby ten motor netrpěl a spotřeba byla optimální,jde mi o to aby se ten nafťák aspon stihl ohřát
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 17:45
Jméno: standa
IP: uživatel14252
 Taky jich moc neni...
Datum: 05. srpna 2012 17:45
 no tdi 81kw ve 3golfu to je celkem masakr
Datum: 05. srpna 2012 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel10176
 V tom případě ber cokoliv ve "starý" rotačce....tam se krom pár čidel nesere nic.....je šumák jestli III.Golfa,IV.Golfa,B3-B4-B5-B6 Passat,Audi A4,Audi A3,Leon,Sharan,Alhambra,Oktávka.....motory 1.9TDi 66kW a 81kW....nezničitelný....supr motory.....s benzínem nesrovnatelný....když budeš i s menšim benzínem takle svižně jezdit,tak začínáš se spotřebou na 8 litrech,požitek z jízdy nicmoc a motor bude furt jezdit v červenym....když koupíš většího benzína,tak začínáš na 10 litrech.... ale je to věc názoru.... já třeba koukam na to,aby auto bylo trochu komfortní na cestování,něco odvezlo,moc nežralo,pěkně jelo a nesralo se....což mě na 100% splnila kombiková oktávka... nedam na to auto dopustit..... a navíc nafta že jo....benzín nikde zalevno neseženeš. Když jsem sháněl auto jak pro sebe tak pro mladou,tak sem jel ve všem možnym,ale nic jinýho mi tak neoslovilo... a hlavně to jelo....když sem jel dvojkovou oktávou v PD 77kW tak sem si myslel,že si dělaj prdel,že to auto má 77kW  o Francouzkejch HDi ani nemluvim....a pak mi ještě dorazil jeden prodejce,kterej mi ukázal k prodeji svýho trojkovýho Golfa v 81kW rotačce a najeto 680tkm a to auto nevypadalo vůbec nijak před smrtí.... no staral se o něj... každopádně porozhlídni se kolem sebe čim jezděj taxikáři a automechanici a dostaneš odpověd na to,co je dobrý auto....
Datum: 05. srpna 2012 12:09
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 copak o to já mám favorita ted jsem opravoval přední nápravu a silentbloky stáli 50kč a prachovky na poloosy 30kč  auto chtěj rodiče a já jsem radši pro naftu a oni zas pro benzín
Datum: 05. srpna 2012 11:09
 jo no  pravda. Dily na to sou, neživíš to skoro a jeste udelas neco pro sebe !
Datum: 04. srpna 2012 22:15
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 jezdi na kole
Datum: 04. srpna 2012 21:58
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 mam Golf 4 ,r.v.1998
Datum: 04. srpna 2012 12:40
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 kup si stary TDI,jsou to jedny z nejlepsich motoru co se kdy vyrobili-to ti potvrdi nejeden automechanik. Sam mam TDI 66 kw uz tri roky najezdil sem s tim 104 tisic km a menil sem jen olej a filtry.  je to opravdu vybornej motor
Datum: 04. srpna 2012 12:39
 kup si felicii 1.3 a budeš to mít OK  díly na to sou celkem levný, jede to furt a na všechno a v zimě ti to topí už po kilometru
Datum: 04. srpna 2012 11:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Takhle krátký trasy jedině benzín... Ségřin dehťák se sotva po 10km ohřeje.
Datum: 04. srpna 2012 11:15
 pokud chces jezdit jen tak krátké trasy tak TDI rozhodně ne.
Datum: 04. srpna 2012 11:11
 * 1,9
Datum: 04. srpna 2012 10:43
 TDI ten dým ignoruj já teda když auto jedině benzín ale zase benzín v 19tce to bude slušně žrát a ještě pokud to bude náká vyhoněná hujda....
Datum: 04. srpna 2012 10:43
 bratranec jezdí s okavkou 1,9 TDI do nakejch 4 litru
Datum: 04. srpna 2012 10:22
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a kde bych ten chip dohnal to mi udělají normálně někde v servisu?jinak i 6 litrů je pohoda
Datum: 04. srpna 2012 9:43
Jméno: standa
IP: uživatel14245
 Mam Oct. I 81kw (po chipu 103kw),do práce mjezdim 8km a sotva vyleze voda na 90°,auto vysloveně netrpí,ale po roce mi z toho zarostly vstřiky. Někomu i zarůstá i turbo,ale to mě se nestane,pravidelně jednou týdně ji projedu do plnejch na všechny kvalty. Takový auto mužu jen doporučit,svezení supr,s razantní jízdou spotřeba do 6litrů,dálky pod 5,průměr okolo 5,5.... A jedině s chipem,bez chipu to neni ono a hlavně bez chipu žere 6 normálně....
Datum: 04. srpna 2012 8:21
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 ahoj draci.. ten filtřík v kohoutku je pěkně na pytel.. vubec co nepřefiltruje  doporučuju koupit na hadičku ještě jeden palivovej  když se kouknu na ten filtřík na hodičce je tam brutální špína..  (ten v kohoutku to nepřefiltruje) od tý doby trisky nečistím
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 23:19
 o te moji se neda řict že neni ani čista ani spinava ale teče hekej čistej benzin  .. a je to na nic ten filtr ale lepši neš nic neco ti tam vleti a čistiš celej kohoutek
Datum: 05. srpna 2012 23:19
 asi tak, Kolečko má pravdu ,základ je dobře vyčištěná nádrž.
Datum: 04. srpna 2012 10:47
 Věřil bys, že když si vyčistíš nádrž tak nebudeš potřebovat vůbec žádnej filtr?
Datum: 04. srpna 2012 2:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nepovídej
Datum: 04. srpna 2012 2:02
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 cau draci chci se zeptat jestli nemáte někdo nákej nápad jak natočít jizdu fotákem nebo mobilem am xperii x10 mini.. na gopro kameru fakt nemam ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 8:09
 Já měl na mustangu na řidítkách držák na GPS za pár korun od větví a když sem ten mobil dal obráceně, tak krásně zabíral cestu. Ale bylo to strašně rozvlněný jak se to třáslo a zvuk byl na pytel. Mam samsung galaxy Y.
Datum: 04. srpna 2012 8:09
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 pokud se o ten mobil nebojíš skus to dát na řidítka.. nějak pevně
Datum: 03. srpna 2012 22:25
 čau draci kolik muže stat přihlasit fika but na veternasky nebo se štitkem a papirama kolik zaplatim na technicke či uřadě ..??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 18:27
 děkuji
Datum: 04. srpna 2012 18:27
 jistě že... a nebo koupit jen papíry se štítkem a změnit barvu v tp... takto koupis papiry do litru a mas to v cajku
Datum: 03. srpna 2012 23:28
 tak je lepší si koupit s papirama a jen pčedelat štitek ne ...? a a přepsat barvu ?
Datum: 03. srpna 2012 23:12
 na to aby jsi ho dal na Včka musí být v 100% originálním stavu do detajlu a dalsích x podmínek musí splnovat.. na webech veteran klubů si to najdes... a na pionýra se ti jednak nevyplatí (stojí to kolem 5tis) a druhak ti to prostě ani nedají.
Datum: 03. srpna 2012 22:27
 čau draci kolik stojí vybrus v brusírně nebo kdo mi to udělá ( myslim 8) a k tomu předelat na 4 kanalek na kolik to tak muže vyjít .??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 22:43
 Udělam ti upravenej dvoukanál v jakymkoliv vrtání do 60ccm,ale 4K zatím nedělam a ani ti ho do začátků nedoporučuju. Pokud na tom 4K stavíš,tak doporučuju Stejskyho,má ho v nabídce za cca 5000,- a má fakt ukrutnej graf. Ale počítej že s motorem začínáš na 10 tisících. Kdyby něco,tak mi písni na mail.
Datum: 03. srpna 2012 22:43
 výbrus cca 500.. upravu na 4 kanal ti neudela nikdo jen tak  ... koukni ke stejskymu na web.. vzhledem k cene se vlastně ani dívat nemusíš
Datum: 03. srpna 2012 22:29
 Cauwes draci mam problem s klaksonem na sve jawe 250/559. Kdyz ho pripojim na baterku tak mi zacne kontakt jiskrit jakokdyby skrat. Tak sem pripojil draty od baterky na civku ktera se naleza uvnitr klaksonu a zacalo to jisrkit jak prase. Tak se ptam je to normalni?  diky za odpovedi at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 13:25
 Tak sem to vyresil stacilo sestelovat kotvu kterou pritahuje civka uz to zvoni jak divi
Datum: 04. srpna 2012 13:25
 Kde je ten prerusovac umisten? popripade jak vypada abych to mohl dat do kupy
Datum: 03. srpna 2012 20:50
Jméno: Myh
IP: uživatel14243
 Do té cívky to musí jít přes přerušovač aby to drnčelo-troubilo..
Datum: 03. srpna 2012 20:35
 Zdravím Sesu, mám dotaz, našel jsem na internetu přímo na stránkách motorkari.cz odkaz na jednoho majitele jawa dandy 125. Ten tam píše o tryskách, že mu je sehnal Sesa do 14 dnů. Tak bych ses chtěl zeptat jestli by se dala sehnat  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 14:27
 Můžu se ještě jendou zeptat? E-mail mi edošel, nebo jsem ho omylem smazal, můžeš mi ho poslat prosímtě znova?Díky
Datum: 24. listopadu 2012 14:27
 sykyd@seznam.cz , díky
Datum: 06. srpna 2012 9:01
 napis mi meil,,pokusim se,, ,ale mzlim ye budou jen dve velikosti
Datum: 04. srpna 2012 15:16
 Čau Seso možná bych si tady od tebe koupil lamely na svoji Čž 175/487 ale potřeboval bych nutně vědět jakou mají tlouštku přesně kolik mm má a pak na jedný straně jak kolik tam toho obležení je od toho plechu výšku jakoby hloubku kdybys měřil víš ne jak to myslím to obložení jestli má 2mm nebo víc či mín.Díky moc zd odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 15:17
 draku ja ted nemam moznost merit,,ale reknu lepsi nekoupis pac ja mam super kvalitu made in cr
Datum: 04. srpna 2012 15:17
Jméno: Tom75
IP: uživatel1723
 Čus draci nemůžu už dlouho sehnat páčku spojky na čž 175/487.Fakt mě to štve tak jí nakonec budu muset objednat tady tak by mě zajímalo jestli to je ona podle mě jo poněvač tyhle se dávali na čž 487 atd a jawa 350 .http://www.fichtlkramek.cz/nahled/packa_leva_638_6402222.htmlTak by mě teda zajímalo je to teda ona?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 22:02
 Ahoj Tome však já ti vše řeknu ale musíš si mě přidat na skype do přátel- pumka.nikolka
Datum: 03. srpna 2012 22:02
|



|