slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  454  455  456  457  458  459  460  461  462  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13467    
Čau draci POTŘRBUJI POMOC...... Nesvíti my přední světlo u simala s51 je to nikde v eliktrice ale netuším kde jo a civkou to asi neni... plis porať te dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: pilcik      IP: uživatel14082    
žárovky máš dobré?
 
 
Datum: 08. srpna 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13640    
kukal jsem na civku a tou to není
 
 
Datum: 05. srpna 2012 23:17
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nerozuměti já jazyku kmene tvého...
 
 
Datum: 05. srpna 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: BuBlin      IP: uživatel14250    
Nejspíše se ti na cívce odchlípl drátek. Je to klasika, vyměň ji a máš klid.
 
 
Datum: 05. srpna 2012 11:49
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Čau,prosím při kolika km/h by měla Babetta 210 zařadit dvojku?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
mě ta babetta řadí taky při 20km/h to vubec neřeš
 
 
Datum: 09. srpna 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Myslím tenhle:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kovovy_buben_svareny_al2.html Ještě si s tím zkusím zítra pohrát,uvidim no,kdyby takto při 20 řadila už od koupi tak to neřešim ale protože řadila nádherně při 13km/h a ted takhle tak bych to rád opravil,ale neni možné že by bylo sjeté obložení protože ta babetta má najeto 2500km...
 
 
Datum: 05. srpna 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak u 210 ale u 207 se pakny dají nasadit obráceně a pak to dělá bordel... nevím jaký buben myslíš, mám jen 207
 
 
Datum: 05. srpna 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Povrch bubnu jsem vzal taky,prosím co myslíš tím obráceně?Myslíš že bych třeba otočil tohle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/unasec_regulace_tezky.html Protože nic jineho se obraceně dat neda a ani jsem ty čelisti neměl odděleny od unašeče čelistí:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/unasec_celisti_tezky.html čistil jsem to komplet.Ještě jinak,měl bych při točení pedálem udržet ten velký ozubený bubem v ruce?Myslím při zkompletovaných a dotažených řad.čelistích.
 
 
Datum: 05. srpna 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesložil jsi pakny obráceně? zdrsnil jsi taky povrch bubnu?
 
 
Datum: 05. srpna 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Tak jsem dnes rozebral řadicí buben,čelisti vyndal celé to znova umyl,vnitřní část bubnu vzal brus.papírem,pakny taky dal jsem 2 okroužky smontoval a babetta stejně nechce řadit dřiv než při 20km/h.Řadící čelisti to už být nemohou,už když jsem je rozebíral tak byly čisté a žádná mastnota tam nebyla.Zajímavé je,že když jsem ráno k babettě přišel.tak chytla na čtvrt šlápnutí a dokonce zařadila dvojku na 13km/h!.Takto jsem byl okouzlen asi 1km,poté se motor zahřál a zase to řadilo na 20km/h o startování ani nemluvím.Mám silné podezření na hlavní buben s rozběhovími čelistmi.Nic jiného to být nemůže.Jakoby se po zahřátí začala 1čka prokluzovat a tím pádem se nemohl zařadit 2stupěn.Může to takto být?
 
 
Datum: 05. srpna 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
musiš to ještě jednou odmastit zdrsnit ty pakny ale podle mě se ti tam furt dostava olej ono stači trošku a už to nefunguje jak má ja sem třeba jak maš ten o-kroužek tak přes to semi dostal olej tak sem ktomu dal ještě silikonovy tmel mezi kartery a byl pokoj
 
 
Datum: 05. srpna 2012 1:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Přesně tak,při startování prokluzuje a nechytá se.Občas to i má snahu protočit motor ale na nastartování to nestačí.Pakny jsem nedrsnil,jen jsem je otřel benzinem,mám je vzít nějakým středním smirkem?Díky za nápady
 
 
Datum: 04. srpna 2012 23:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drsnil jsi povrch paken?
 
 
Datum: 04. srpna 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
koukni se jenom jestli tam neni olej v tom velkym bubnu a kdyžtak prstem na to šahni a jak je tam trochu oleje je to jasny a tim že se blbě startuje to taky muže byt ono když startuješ tak to jde z lehka protože to prokluzuje mam pravdu ?
 
 
Datum: 04. srpna 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
No hele zdáse mi že řadí prostě nějak dýl než by měla,zhruba při 20km/h tam hodí 2rychlost.Ještě minulý týden řadila při 14km/h ale pak jsem ty spojky rozebral kvuli výměně gufer pod tim ozubenym bubnem a v něm a taky jsem vyměnil okroužek,všechno jsem důkladně umyl v benzinu a po namontování to takhle řadí.A i huř startuje,před tydnem se motor chytal na čtvrt špápnutí a dneska ji musim roztočit na stojanu.Myslel jsem že to jsou startovačky,ty jsem vyměnil a pořád to samý.Já už si s tim nevim rady:-(
 
 
Datum: 04. srpna 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau napiš jakej maš problem přesně s babettou ? taky sem měl problem se řazenim
 
 
Datum: 04. srpna 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: EarZ      IP: uživatel13743    
zdar draci, mám dotaz, když mám píst o rozměru třeba 38,25 tak jaký rozměr bude mít na něj pístní kroužek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
meří se když má zámky u sebe.... trochu blbost měřit rozráhlej kroužek, ns? :-D
 
 
Datum: 05. srpna 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: EarZ      IP: uživatel13743    
no:-) myslel sem že je větší jak je roztáhlej, tak se to měří podle toho,
 
 
Datum: 05. srpna 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
překvapivě 38.25 .. tos nečekal co? :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kohoutek namontovat jde, ale pukud máš origoš prsíčka pod nádrží, tak jimi páčka kohoutku neprojde a musel bys pro vypínání a zapínání benzínu prsíčka furt otvírat...
 
 
Datum: 04. srpna 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1008    
Čau draci, chci se zeptat co mám dělat, když mi VAPE bezkontaktní zapalování pálí žárovky. Dostal jsem spoustu doporučení, silnější žárovky, dát tam odpor, omezovač proudu atd. S čím máte nejlepší zkušenosti? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1008    
Díky, tak tam hodím ten omezovač, jinak mám to originální zapalování které tam je od výroby :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
mě to dělalo i s 30W kabeláží
 
 
Datum: 05. srpna 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau! Káblovanie más staré pre origo 20W zapalovanie? lebo s kablovaním pre origo 30W zapalovanie to nedelá http://jencomoto.wbs.cz/vape_schema-1_original.jpg
 
 
Datum: 05. srpna 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to co píše Stig, taky jsem to tak musel udělat
 
 
Datum: 05. srpna 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
jestli to máš na fichtlovi tak bych tam hodil omezovač proudu z babetty najdeš ho i zde na Fichtlkramku
 
 
Datum: 05. srpna 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Zdar draci nevíte kde bych sehnal ''šneka'' tachometru na Babettu-Korádo s loukot'ovými koly Bernardy ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 15:25
 
 
 
 
Jméno: Kozena      IP: uživatel1026    
Čaute, potřebuju poradit se Stadecem. Problém spočívá v tem, že při rozjezdu přidám, pouštím spojku a motor skape - udusí se. Musím rozšlapat s rychlostí a po pár protočení motoru znova chytne. To samé aj za jízdy - uberu plyn, po chvilce zas přidám a motor se 1 - 2 vteřiny dusí a pak zas jede normálně. Karburátor čistý, těsnění na válec dobré, gufera také dobré, zapalování v pořádku. Jehla zkoušena na všech zářezech a beze změny. Dík za všecky rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: Kozena      IP: uživatel1026    
Karburátor je čistý na 100%.
 
 
Datum: 05. srpna 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a krabec mas čistý? hlavni hlavní trisku?
 
 
Datum: 05. srpna 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: Kozena      IP: uživatel1026    
Vymytý a navlhčený, takže v pořádku.
 
 
Datum: 05. srpna 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
co vzduchový filtr ?
 
 
Datum: 05. srpna 2012 10:06
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
ahoj čím to je že když fichtla nahnu doprava tak vyletěj otáčky a když doleva tak klesnou a můžu ho takhle i chcípnout :-D bude to něco s plyn. lankem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: ee      IP: uživatel13045    
tím že ho nahneš doprava se sníží hladina, vyletí otáčky - tak jako když to saje falešnej vzduch a pak to zdechne když to uchlastáš nakloněním na pravou stranu..
 
 
Datum: 05. srpna 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
nakláněním ovlivňuješ výšku hladiny. do leva to zbohatne, třeba až do uchlastání - zdechnutí.... do prava zchudne - málo benzínu a také zdechnutí.. kapiš?
 
 
Datum: 04. srpna 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14247    
Zdravim, potřebuju pomoc. Mam jawa 50 upravenou do crosu ale s origo motorem. A teď jaký mám problém. Za studena jede krásně de v poho nakopnout, ale jakmile se zahřeje tak při menší otáčkách prostě chcípne ikdyž dam plný plyn, Jo a zapoměl sem, že když je zahřátej tak ho ani nenakopnu a musim ho pracně roztlačovat. Co stim? Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14257    
Tak svíčkou to neni, další rady nejsou ??
 
 
Datum: 06. srpna 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14247    
J díky za radu určítě to vyzkouším, ale nejsem si jíst jestli to bude tím. Protože když je zahřátej a točim to tak jede ale jakmile potřebuju se někdo otočil a hodně zpomalit tak se jakoby zadusí.
 
 
Datum: 04. srpna 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: Silencsi      IP: uživatel14249    
Čus hej skus vyměnit svíčku možná máš nízkoteplotní svíčku takže když se zahřeje tak ti neháže jiskru.
 
 
Datum: 04. srpna 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čau draci nevíte někdo kdo dělá repase ampérmetrů ??? předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: 11oxoJAWA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, tak konečne som spravil 1. diel videa z renovácie môjho fichtla, nebojte sa, nový lak a GO motora sú už na ceste tiež... :-) http://www.youtube.com/watch?v=3wPtj3zJG4g odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 15:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jéé další fichtlar zo SR,
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý
 
 
Datum: 05. srpna 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
čau chci se zeptat co by jste mi doporučili spíš jestli 1.9 TDI a nebo nějakej benziňák jezdily by se kratší trasy cca 10km,poraďte co aby ten motor netrpěl a spotřeba byla optimální,jde mi o to aby se ten nafťák aspon stihl ohřát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14252    
Taky jich moc neni...
 
 
Datum: 05. srpna 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tdi 81kw ve 3golfu to je celkem masakr
 
 
Datum: 05. srpna 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10176    
V tom případě ber cokoliv ve "starý" rotačce....tam se krom pár čidel nesere nic.....je šumák jestli III.Golfa,IV.Golfa,B3-B4-B5-B6 Passat,Audi A4,Audi A3,Leon,Sharan,Alhambra,Oktávka.....motory 1.9TDi 66kW a 81kW....nezničitelný....supr motory.....s benzínem nesrovnatelný....když budeš i s menšim benzínem takle svižně jezdit,tak začínáš se spotřebou na 8 litrech,požitek z jízdy nicmoc a motor bude furt jezdit v červenym....když koupíš většího benzína,tak začínáš na 10 litrech.... ale je to věc názoru.... já třeba koukam na to,aby auto bylo trochu komfortní na cestování,něco odvezlo,moc nežralo,pěkně jelo a nesralo se....což mě na 100% splnila kombiková oktávka... nedam na to auto dopustit..... a navíc nafta že jo....benzín nikde zalevno neseženeš. Když jsem sháněl auto jak pro sebe tak pro mladou,tak sem jel ve všem možnym,ale nic jinýho mi tak neoslovilo... a hlavně to jelo....když sem jel dvojkovou oktávou v PD 77kW tak sem si myslel,že si dělaj prdel,že to auto má 77kW :-D o Francouzkejch HDi ani nemluvim....a pak mi ještě dorazil jeden prodejce,kterej mi ukázal k prodeji svýho trojkovýho Golfa v 81kW rotačce a najeto 680tkm a to auto nevypadalo vůbec nijak před smrtí.... no staral se o něj... každopádně porozhlídni se kolem sebe čim jezděj taxikáři a automechanici a dostaneš odpověd na to,co je dobrý auto....
 
 
Datum: 05. srpna 2012 12:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
copak o to já mám favorita ted jsem opravoval přední nápravu a silentbloky stáli 50kč a prachovky na poloosy 30kč :-D auto chtěj rodiče a já jsem radši pro naftu a oni zas pro benzín
 
 
Datum: 05. srpna 2012 11:09
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo no :-D pravda. Dily na to sou, neživíš to skoro a jeste udelas neco pro sebe ! :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: Franky chlupata prdel      IP: uživatel14057    
jezdi na kole
 
 
Datum: 04. srpna 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
mam Golf 4 ,r.v.1998
 
 
Datum: 04. srpna 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
kup si stary TDI,jsou to jedny z nejlepsich motoru co se kdy vyrobili-to ti potvrdi nejeden automechanik. Sam mam TDI 66 kw uz tri roky najezdil sem s tim 104 tisic km a menil sem jen olej a filtry. :-) je to opravdu vybornej motor
 
 
Datum: 04. srpna 2012 12:39
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kup si felicii 1.3 a budeš to mít OK :-) díly na to sou celkem levný, jede to furt a na všechno a v zimě ti to topí už po kilometru :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Takhle krátký trasy jedině benzín... Ségřin dehťák se sotva po 10km ohřeje.
 
 
Datum: 04. srpna 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud chces jezdit jen tak krátké trasy tak TDI rozhodně ne.
 
 
Datum: 04. srpna 2012 11:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
* 1,9
 
 
Datum: 04. srpna 2012 10:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TDI ten dým ignoruj já teda když auto jedině benzín ale zase benzín v 19tce to bude slušně žrát a ještě pokud to bude náká vyhoněná hujda....
 
 
Datum: 04. srpna 2012 10:43
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bratranec jezdí s okavkou 1,9 TDI do nakejch 4 litru
 
 
Datum: 04. srpna 2012 10:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
a kde bych ten chip dohnal to mi udělají normálně někde v servisu?jinak i 6 litrů je pohoda
 
 
Datum: 04. srpna 2012 9:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14245    
Mam Oct. I 81kw (po chipu 103kw),do práce mjezdim 8km a sotva vyleze voda na 90°,auto vysloveně netrpí,ale po roce mi z toho zarostly vstřiky. Někomu i zarůstá i turbo,ale to mě se nestane,pravidelně jednou týdně ji projedu do plnejch na všechny kvalty. Takový auto mužu jen doporučit,svezení supr,s razantní jízdou spotřeba do 6litrů,dálky pod 5,průměr okolo 5,5.... A jedině s chipem,bez chipu to neni ono a hlavně bez chipu žere 6 normálně....
 
 
Datum: 04. srpna 2012 8:21
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
ahoj draci.. ten filtřík v kohoutku je pěkně na pytel.. vubec co nepřefiltruje :-D doporučuju koupit na hadičku ještě jeden palivovej :-) když se kouknu na ten filtřík na hodičce je tam brutální špína.. :-) (ten v kohoutku to nepřefiltruje) od tý doby trisky nečistím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o te moji se neda řict že neni ani čista ani spinava ale teče hekej čistej benzin :-).. a je to na nic ten filtr ale lepši neš nic neco ti tam vleti a čistiš celej kohoutek :-D
 
 
Datum: 05. srpna 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak, Kolečko má pravdu ,základ je dobře vyčištěná nádrž.
 
 
Datum: 04. srpna 2012 10:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Věřil bys, že když si vyčistíš nádrž tak nebudeš potřebovat vůbec žádnej filtr?
 
 
Datum: 04. srpna 2012 2:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nepovídej
 
 
Datum: 04. srpna 2012 2:02
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel14206    
cau draci chci se zeptat jestli nemáte někdo nákej nápad jak natočít jizdu fotákem nebo mobilem am xperii x10 mini.. na gopro kameru fakt nemam ... :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 8:09
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já měl na mustangu na řidítkách držák na GPS za pár korun od větví a když sem ten mobil dal obráceně, tak krásně zabíral cestu. Ale bylo to strašně rozvlněný jak se to třáslo a zvuk byl na pytel. Mam samsung galaxy Y.
 
 
Datum: 04. srpna 2012 8:09
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
pokud se o ten mobil nebojíš skus to dát na řidítka.. nějak pevně :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci kolik muže stat přihlasit fika but na veternasky nebo se štitkem a papirama kolik zaplatim na technicke či uřadě ..?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuji :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jistě že... a nebo koupit jen papíry se štítkem a změnit barvu v tp... takto koupis papiry do litru a mas to v cajku
 
 
Datum: 03. srpna 2012 23:28
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak je lepší si koupit s papirama a jen pčedelat štitek ne ...? a a přepsat barvu ?
 
 
Datum: 03. srpna 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to aby jsi ho dal na Včka musí být v 100% originálním stavu do detajlu a dalsích x podmínek musí splnovat.. na webech veteran klubů si to najdes... a na pionýra se ti jednak nevyplatí (stojí to kolem 5tis) a druhak ti to prostě ani nedají.
 
 
Datum: 03. srpna 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci kolik stojí vybrus v brusírně nebo kdo mi to udělá ( myslim 8) a k tomu předelat na 4 kanalek na kolik to tak muže vyjít .?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14244    
Udělam ti upravenej dvoukanál v jakymkoliv vrtání do 60ccm,ale 4K zatím nedělam a ani ti ho do začátků nedoporučuju. Pokud na tom 4K stavíš,tak doporučuju Stejskyho,má ho v nabídce za cca 5000,- a má fakt ukrutnej graf. Ale počítej že s motorem začínáš na 10 tisících. Kdyby něco,tak mi písni na mail.
 
 
Datum: 03. srpna 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrus cca 500.. upravu na 4 kanal ti neudela nikdo jen tak :-D ... koukni ke stejskymu na web.. vzhledem k cene se vlastně ani dívat nemusíš
 
 
Datum: 03. srpna 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauwes draci mam problem s klaksonem na sve jawe 250/559. Kdyz ho pripojim na baterku tak mi zacne kontakt jiskrit jakokdyby skrat. Tak sem pripojil draty od baterky na civku ktera se naleza uvnitr klaksonu a zacalo to jisrkit jak prase. Tak se ptam je to normalni? :-D diky za odpovedi at to jezdi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 13:25
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sem to vyresil stacilo sestelovat kotvu kterou pritahuje civka uz to zvoni jak divi :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2012 13:25
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde je ten prerusovac umisten? popripade jak vypada abych to mohl dat do kupy :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: Myh      IP: uživatel14243    
Do té cívky to musí jít přes přerušovač aby to drnčelo-troubilo..
 
 
Datum: 03. srpna 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: sykec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Sesu, mám dotaz, našel jsem na internetu přímo na stránkách motorkari.cz odkaz na jednoho majitele jawa dandy 125. Ten tam píše o tryskách, že mu je sehnal Sesa do 14 dnů. Tak bych ses chtěl zeptat jestli by se dala sehnat:-) Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 14:27
 
 
 
 
Jméno: sykec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se ještě jendou zeptat? E-mail mi edošel, nebo jsem ho omylem smazal, můžeš mi ho poslat prosímtě znova?Díky:-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 14:27
 
 
 
 
Jméno: sykec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sykyd@seznam.cz , díky
 
 
Datum: 06. srpna 2012 9:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis mi meil,,pokusim se,, ,ale mzlim ye budou jen dve velikosti
 
 
Datum: 04. srpna 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: Tom75      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čau Seso možná bych si tady od tebe koupil lamely na svoji Čž 175/487 ale potřeboval bych nutně vědět jakou mají tlouštku přesně kolik mm má a pak na jedný straně jak kolik tam toho obležení je od toho plechu výšku jakoby hloubku kdybys měřil víš ne jak to myslím to obložení jestli má 2mm nebo víc či mín.Díky moc zd odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 15:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku ja ted nemam moznost merit,,ale reknu lepsi nekoupis pac ja mam super kvalitu made in cr
 
 
Datum: 04. srpna 2012 15:17
 
 
 
 
Jméno: Tom75      IP: uživatel1723    
Čus draci nemůžu už dlouho sehnat páčku spojky na čž 175/487.Fakt mě to štve tak jí nakonec budu muset objednat tady tak by mě zajímalo jestli to je ona podle mě jo poněvač tyhle se dávali na čž 487 atd a jawa 350 .http://www.fichtlkramek.cz/nahled/packa_leva_638_6402222.htmlTak by mě teda zajímalo je to teda ona?Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: niky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Tome však já ti vše řeknu ale musíš si mě přidat na skype do přátel- pumka.nikolka
 
 
Datum: 03. srpna 2012 22:02
 
<  454  455  456  457  458  459  460  461  462  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 18:49:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu