 Zdravim ... mám takový menší problem ... dělal jsem Go motoru u Jawa 21 a když jsem zkládal motor tak jeden karter byl ulomenej tak jsem dal jinej .... namazal jsem je silikonem dal tesneni a zas silikon .... předtim mi olej netekl a dneska začal týct o sto šest .... jesli jak se to zahřeje tak to teče nebo nevim ... má někdo nápad jak to utesnit abych to nemusel pulit a sundvata z kostry motor ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 20:45
 Však to jsem tam dal silikon pak tesnění a zas silikon  ale teče to jen když se ohřeje motor
Datum: 11. listopadu 2012 20:45
 na křivé bloky dát papír je blbost.. jedině tmel
Datum: 11. listopadu 2012 18:06
Jméno: Fíla
IP: uživatel13782
 Jo když jsi zabrousil sem tam nějakou nerovnosti na dosedacích plochách, tím pádem to nejspíš bude dost zvlněný tak se nediv že ti to teče jako dunaj.
Datum: 11. listopadu 2012 16:06
 Už jsem asi přišel čím to bude .... když je to studený tak nekápne ani kapička ... navíc jsem tam dělal tesnění z tlučího tesnícího papíru ... který násákl olejem a tet to přes něj prosakuje .... když se to zahřeje tak to začne kapat .... bloky jsem nešmirgloval na skle ale jen jsem je tim opucoval a nekde kde byla nerovnost ( rýha, zásek) tak jsem to lechce zabrousil
Datum: 11. listopadu 2012 15:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nevěřim ti že si bloky osmirkoval na skle jak už dole psal standa, řekl bych že si je vlastně zkřivil. ale už je to asi jedno, nemyslíš? prostě ti to chčije a chceš li tomu zamezit, budeš to muset předělat.
Datum: 11. listopadu 2012 10:47
 Navíc bloky jsem ošmirgloval aby byly rovný odmastil a dal silikon tesnění silikon .... a pořád nevím od kut to teče ... kapeto ze stupaček
Datum: 11. listopadu 2012 10:41
 Tat tet jsi mě dostal s tou sekerou  .... motor jsem pulil jen s gumovou paličkou  a to pár ostrých ran do hřídele od kliky  Děkuji za rady nějak jsi stim poradim .  zas tudena nekape .. a za tepla to kape jako svin  skusim dotáhnout šrouby
Datum: 11. listopadu 2012 10:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tipnu si: při půlení sekerou a jinými podobnými nástroji si ty kartry na dosadacích plochách tak ožvejkal až ti tam zůstali záseky, které ale po vyplnění silikonem a složení chvíly drželi. bohužel pro tebe, ten silikon to nedokáže dlouhodobě udržet a tak ti to začalo unikat... nechce li se ti vyndavat motor a znova půlit, tak viz. postul.
Datum: 11. listopadu 2012 10:22
 Ale je zajmavé že to začolo až tet ..... když jsem to dělal tak jsem ten potor nechal aby uschnul silikon a asi po 3 dnech jsem tam nalil olej ... a měl jsem ho na stole asi týden a ani kapaka .... a tet to najednou začalo kapat ...
Datum: 11. listopadu 2012 8:46
 uřež podélně petku,du přidělej pod motor a jednou týdně to přelij zpátky do motoru
Datum: 10. listopadu 2012 21:45
 hrbik: Tomu u nás řikáme fušeřina...
Datum: 10. listopadu 2012 18:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 těsním silikonem + papírem a motor po roce a půl suchej s silikonu chyba nebude
Datum: 10. listopadu 2012 18:41
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Nebo máš ještě možnost po přetřít barvou, která vydrží vysoké teploty
Datum: 10. listopadu 2012 18:34
 kuba: Silikon je dobrej, stačí si přečíst návod na tubě a je to. Já s tim dělam x motorů ročně a nestalo se mi že by někdy nějakej tekl...
Datum: 10. listopadu 2012 16:52
 Chápu to dobře, že jsi dal nepárové kartery k sobě? Nebo jsi vyměnil oba 2? V každém případě pokud nechceš, aby to kapalo, budeš muset zapojit do práce ruce a ušpinit si je.
Datum: 10. listopadu 2012 16:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel14698
 zkus aditivum na utesneni prevodovek,, prodava se v kazdym autoservisu. Nevylij to tam vsechno! max tak ctvrtinu...rnNejlepsi je to rozebrat, prebrousit a dat klasicke papirove tesneni namazane vazelinou bez silikonu... Silikon je zlo, papir je proste nenahraditelny.rn
Datum: 10. listopadu 2012 16:04
 Ne, zvenku to nepude. Motor vyndej, přetěsni to a za dvě hodinky nemáš co dělat...
Datum: 10. listopadu 2012 16:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... lenost nad lenost. Lenost vládne světem.
Datum: 10. listopadu 2012 15:43
 venčí to asi neutešnim co ?
Datum: 10. listopadu 2012 15:18
Jméno: standa
IP: uživatel14696
 No ještě mužeš udělat jedno. Je to zadarmo,bez násilí a olej už nekápne,motor mužeš nechat v rámu a bude po problému. A tím řešením je olej vypustit z motoru,,,suchý motor nekápne
Datum: 10. listopadu 2012 15:09
 A jiná varianta není ? tohle se mi právě dělat nechce
Datum: 10. listopadu 2012 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel14696
 Rozebrat a zabrousit bloky na skle na 600 šmirglu...pak dáš těsnění potřený olejem a nekápne
Datum: 10. listopadu 2012 15:01
|



|