Jméno: radek
IP: uživatel12689
 čau, mám válec na mustanga po vábrusu a v jedné knize o jawách jsem četl že se dá zkrátit zajížděcí doba tím, že se brouskem nebo škrabánken malinko zbrousí hrany pístních kroužků, jelikož se pistní kroužek když přejíždí přes kanál rozpíná a poté zase najede na plnou plochu válce, tak se tím sníží měchanická hlučnoust ( cinkání a zvonění ) a namáhání toho kroužku a kroužku se líp přes ty kanály chodí. A ještě by se měly malinko zkosit hrany ve válci ( v kanálech ), jelikož jsou po výbrusu velmi ostré, ale už se v knize nepíše čím to udělat. Chtěl jsem vědět jestli jste toto někdo dělal nebo jestli by jste to doporučili a jestli to pomáhá nebo naopak, díky za odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2012 14:42
 Já to leštím tak že vezmu silichrom kus hadry a šroubovákem tam tu hadru nacpu druhou stranou vytáhnu a tahám střídavě za konce popřípadě přidávám silichrom s tím zabroušením to dělám jehlovým pilníkem případně šmorglem ale tím se to dělá blbě
Datum: 16. listopadu 2012 14:42
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Ještě když jsem tady by jsem se chtěl zeptat jak se kanály leští, to se musí ta litinová vložka vylisovat?.. dikes
Datum: 15. listopadu 2012 22:33
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Díky za odpovědi, akorát mi není jasné jak mám zabrousit ty hrany kanálů...to se tam musím dostatvněják vnitřkem? nebo jak? možná je to blbbý dotaz ale ještě jsem to nikdy nedělal nechci si zas poškodit vybroušený vnitřek válce .. díky
Datum: 15. listopadu 2012 22:26
 hrany určitě srazit  já ostrej motor ani nezajíždím, dám větší trysku aby se to hltilo a po tréninku je zajetý...
Datum: 15. listopadu 2012 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Do fichtlcupovejch dvouknálů dávám jednokroužkové písty s chromovaným kroužkem,ktery je z obou stran "zkosený" a srážim všechny ostrý hrany kanálů a pak to stačí zajíždět do čista 200km,pro rozumný ježdění stačí 50km. Žádnej se nikdy neraf,po 250km většinou všechny jeli plnej kotel bez slitování ... u dvoukroužku je to i tak potřeba zajet alespoň 350km.....hrany srážim úplně obyčejnym c.120 šmirglem.... ovšem na seriovku to není nutné nějak složitě řešit.....prostě projeď šmirglem přes kanály,trochu je zabruš a jezdi....dnes se zajíždí stejnak max 600km....dřív se brousilo na 2-3 stovky....dneska se dělá standartně 5 stovek vůle....a to je rozdíl......
Datum: 15. listopadu 2012 17:00
|



|