Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Nazdar hoši mám dotaz při pokusu o vylisování vložky válce mi upadl kousek vložky(jeden z tech výstupku co se strká do kártru) a mám dotaz jestli to má cenu vůbec upravovat a nehledět na to nebo sehnat vložku jinou respektive jestli to bude mít vliv na výkon motoru....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 19:10
Jméno: tomasteuer
IP: uživatel14709
Datum: 29. prosince 2012 19:10
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 http://veteran007.rajce.idnes.cz/stahovak_na_vlozky_valcu../ tak jo hoši tož tu to je...
Datum: 23. prosince 2012 13:48
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 sakra...tady se to rozjelo  ....vyfotím a pošlu...je to prakticky obrovskej stahovák na pístní čepy akorát na konci místo podložky je trn.....vložku tedy skusím sehnat jinou...
Datum: 23. prosince 2012 8:09
Jméno: FK
IP: uživatel13006
Datum: 22. prosince 2012 20:53
 sory za překlep,nějak jste se mi zmotali vy dva.Dacane jeden jsi ulomil a druhý možná nalomil a ani o tom nevíš.následné upadnutí znamená destrukci motoru.Vždycky platilo  o závodního motoru jen to nejlepší bez jakýchkoli kompromisů.Ak tomu druhému se už nebudu vyjadřovat
Datum: 22. prosince 2012 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Ty prostě nevíš a taháš to ze mě zuby nehty a furt nic a tobě to nedá a nedá a furt chceš jasný odpovědi a furt nic... A nebude to jiný... Nebudu jmenovat a nebudu konkrétní ... Kdo ví a zná tak ....
Datum: 22. prosince 2012 20:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Jé tady se upravujú válce!A na vysokej úrovni!Toš já bych potřeboval poradit jak upravit přefuky na JAWA 250/592!Teda esli to nejni tajný?
Datum: 22. prosince 2012 18:30
 Koukám že proti tunerovi jsem "úplnej začátečník, a v porovnání s ním umím velmi málo". Asi.
Datum: 22. prosince 2012 12:55
Jméno: tuner
IP: uživatel14817
 ale nee..., řikam nerozčiluj se. Neptal jsem se na nic vic, než to co jsi tady sam začal, vychloubal nebo obvinoval nekoho jineho a vzdycky jsi na to uz neodpovedel. To je normalni? Takze znovu, psal jsi, ze to delas snad zadarmo a ze jini za to inkasuji tezke prachy, potom jsi psal, ze umis delat okna bez rozlisovani, udelanejch tricet valcu atak. Kdyz se te na cokoliv zeptam, tak uz neodpovis, takze nepoucuju ja tebe, ale spis pisu abys ses zamyslel nad tim ze kdyz asi neco napises, tak to potom vypada, ze kecas. Nebo snad myslis ze ne? Tak si to po sobe precti jeste jednou..
Datum: 22. prosince 2012 10:14
 konečně stando.Tento online tuner ví jak dělat válec s pomocnými okénky ale rozláme vložku když ji lisuje.Takže tunere:je několik stupnů a úrovní uprav.záleží na použití stroje.cross,okruh či normální civil.to co dělá standa jsou seriové válce které jsou vyladěné.a slícovat hrany kanálů vložky s vložkou o tom snad nebudeme polemizovat ne?
Datum: 22. prosince 2012 9:54
Jméno: standa
IP: uživatel14874
 Ne,je to jinak a do podrobností nebudu zabíhat... A moc tě prosím,přestaň mi tu stále poučovat pane chytrej "tunere" beze jména... Už mi to leze krkem a opravdu ti tu nebudu psát co a jak dělam abych rozšířil tvuj omezenej obzor
Datum: 22. prosince 2012 8:47
Jméno: tuner
IP: uživatel14817
 to jako vrtačkou provrtáš hliník a vložku skrz, když děláš pomocný okna bez rozlisování? to teda trochu prasečina je. Jestli chceš na seriovce zlepšit průběh, tak tam stačí dát největší píst co se vejde, zbytek okolo jsou drobnosti. Objem motoru zlepší průběh, pokud propiluješ výfuk, tak ztatíš spodek,vždycky.
Datum: 22. prosince 2012 1:05
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 Neřeš,,,vím jak to myslíš,ale je to ještě trochu jinak a do podrobností zacházet nechci. Umím dokonce i udělat výfukovej kanál s "pomocnejma oknama" aniž bych rozlisoval válec aupozorňuju,že to neni nijak na prasáka... Přesto dobře udělanej vejfukovej kanál vynahradí tyhle stylistický "okýnka" . Řikam neřeš to... Prostě to dělam jinak... A myslim si že je to čistě moje věc... Ať si každej dělá co chce,já si taky dělam co chci....asi tak......tímto bych naší debatu uzavřel.. účelem této mé první reakce bylo poukázat na chyby,kvůli kterým rozlámal vložku a poukázat na fakt,že když si chceš udělat jen nějakej light válec na seriovku pro zlepšení průběhu tak není nutné hned válec rozlisovávat... Rozhodně sem tu nechtěl sáhodlouze polemizovat nad tématem typu proč nechávám 2 minuty vrčet naftovej motor,když to většina lidí nedělá... Asi tak... Pro další konverzaci jsem na mailu,viz níže. Zdarec,Standa
Datum: 21. prosince 2012 14:56
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 hned se nerozčiluj, jde o to, že slepě hledět na to jestli mezi vložkou a hliníkem je dokonalý přechod, když to piluješ dohromady, tak nikdy nebude, ale druhá věc je ta, že tyhle drobnosti koně neuberou ani neziskaji...., viš? Děláš to zadarmo, nebo kdo za co inkasuje těžký prachy? Tomu nerozumim
Datum: 21. prosince 2012 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 S tvým postupem a rozměry úplně nesouhlasím,,,ovšem detaily zde uvádět nebudu,,,, to co potřebuju udělat zvládám zvenku,co je na tom špatně? Zazněly ohlasy,že takle čistě to neudělá ani stroj... Pár válců jsem udělal v rozlisovaný podobě,pár sem jich udělal vcelku,rozdíl nebyl v ničem,takže dnes když nejsou nějak namrdaný přefuky,tak nemám důvod válce otvírat... Ohřeju válec,dam vložku tak aby přefuky byly na svym místě,vyčistim bordel z přefuků a pustím se do úpravy sacího a výfukovýho kanálu... Proč se s tim srát víc než je potřeba? Jen protože to všichni dělaj? Někdo třeba rozlisuje válec a ani neví proč...a nakonec se ptá co s tim... Ať si každej dělá co chce a jak chce... Mam to jako koníček a neinkasuju za to těžký prachy jako jiní... Tímto bych to asi utnul,,,každej máme na věc jinej názor,,, ty to vidíš ze svýho pohledu a já zase z mýho... Dostali se mi do ruky i "profesionálně" upravené válce a kroutil sem nad tim hlavou... Ono je fajn něco upnout do stroje a šup šup a hotovo...pak to spasuješ a protože už byla vložka zatlučená o 0,5mm tak je najednou všechno jinak..rantly na výfuku,rantly v sání,třetí kanál posazenej skoro až v sacim,rantly v přechodu přefuků z hliníku do vložky a tohle je teda ta správná cesta? V tom případě to dělam špatně,když mam všechno na svym místě a čistý... Ať se daří,Standa
Datum: 21. prosince 2012 10:47
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 takže ty jsi u třiceti válců vzal pilník, propiloval výfuk o milimetr k hlavě a sání o milimetr ke klice a hotovo? To je fofr..., přeci, kdyby jsi vylisoval vložku, tak máš ke všemu mnohem lepší přístup, jsem měl za to, že když se upravují válce, tak se to dělá takhle, i když je otázka kdo říká čemu úprava...
Datum: 21. prosince 2012 10:13
 Co bych nemoh? Mužu. Když vim co,proč a jak,tak se nemusím tupě držet nějakých cizích návodů...Že někdo něco dělá "tak" či "onak" neznamená že to někdo nemuže dělat "jinak" ... Při lehký úpravě válce na seriovku nevidím jediný důvod k vylisování vložky ... Zatím jsem udělal přes tři desítky upravených válců do seriovek a do klasiků a až na vyjímky jsem neměl důvod vylisovávat vložku ... Pokud bych dělal něco děravějšího,tak to bez vylisování samozřejmně neudělám ... Jenže se stále držím skutečnosti,že počet děr ve válci neurčuje "počet koní"... Nebudu dělat nějakej pětikanál,jen proto že je v něm víc dir a je na oko víc tunerskej... No nic... Tím sem jen chtěl říct ,že jsem se nikdy nedržel žádnýho stáda a šel svou cestou,věřil selskýmu rozumu a používal kupecký počty
Datum: 21. prosince 2012 9:24
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 nojo tajemství netajemství, vždyt s pilníkem skrz kanál moc udělat nemůžeš a co potom přefuky, další okna a tak... Tupý návrhy na netu se dají aspon považovat za úpravu
Datum: 21. prosince 2012 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 Tajemství  nedělam to tupě podle nějakejch návodů z netu...
Datum: 21. prosince 2012 6:20
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 stando, jak mužeš upravovat valec, když nevylisuješ vložku?????
Datum: 21. prosince 2012 6:14
 já to prohnal 4t lisem...na vložce ze vnitř jdou u těch capek vidět praskliny... to je ještě horší než kdyby upadli...
Datum: 20. prosince 2012 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 Tak to děláš blbě. Vložky nevylisovávam,pouze válce ohřívám v práci na 2,5kW topný spirále z jeřábu abych pootočil vložku na střed a kdybych chtěl,tak vemu dlouhej šrou,velkou podložku a kus trubky a bez násilí je to venku....stačí vzít rozpálenej válec a položit ho zadkem vložky na zem a ta vložka do válce zajede sama... Přidej teplo a půjde to samo...
Datum: 20. prosince 2012 10:41
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 nene, tata mi v práci udělal stahovák, jenže jak je na konci tej vložky takový to zkosení dovnitř tak se to po tem nejakým způsobem svezlo a jeden kousek se odlomil a vložka se na 1 pokus ani nepohla...to zkosení se muselo zbrousit aby tam byla aspon trochu nejaká plocha a pak to šlo, ale teda drželo to tam jako svina už jsem myslel že urvu i ty ostatní a to jsem to nahříval a vložku chladil kladivem bych to nikdy nedělal a navíc bych to tím ani nikdy nemymlátil
Datum: 19. prosince 2012 21:36
 a jak jsi to lisoval prosimte? s přípravkem to proste nejde ulomit.... že jsi to vložce mlátil kladivem
Datum: 17. prosince 2012 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel14858
 Já poškozený válce neupravuju. Nechci riskovat že se někde něco kousne při 9000ot/min jen protože tam je uraženej kus vložky. Na otázku jestli to má vliv na něco či ono ti odpovědět neumím.
Datum: 17. prosince 2012 16:59
|



|