slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  379  380  381  382  383  384  385  386  387  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar draci, potřebuju poradit dneska sem si dovez hondu cg 125 r.v.1985 jela a kdys sem ji dovez domu projel jsem ji potom mi chcipla a ani za nic nechce chitnout nevíte čím to je? benzín tam de ale zdá se mi že je slabá jiskra poradte prosím. jo a je to 4T dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 11:11
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
Tak jsem to nabil a jelo to ale dusí se to a nejde do otáček strácí uplně brutálně výkon a nekdy se dusí tak že i chcípne (na neutrál s přidaným plinem napadlo mě jestli to nemůžou bejt třeba o zub hnutý rozvody ventylů ale nevím
 
 
Datum: 26. prosince 2012 11:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14885    
ježkovi voči když je vše ok tak proč to nejede? najdi si nějakej systém indikace závat svíčku solejem bych vyměnil ihnet po koupi .. je to zasada snad u všeho baterku nabij anebo to skus roztáhnout ...u takto stareho motoru se ti muže ale udát vše nedávno sem tu měl hondu ktere praskla za jízdy ventilová pružina z ničeho nic a stroj měl najeto 6000 byla jeta minimalně jen pro radost ..pokut to bude něco takeho schánej někoho zdyatného kdo ti to přeskládá..... jinak ti nezbyden neš do toho vniknout a par hodin ladit nabít řádně baterii a mezitm vyměnit svíci je to starší mašina i když honda a ta tě bude zlobit ....když chceš sednout a jet nejlepší je nove byt je to drahe a za ti peníze co byla tato honda by sotva byl scooter....
 
 
Datum: 24. prosince 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
je to kladívový ale je to 6V kladívka by měli být v pořátku
 
 
Datum: 24. prosince 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle je ještě kladívkový zapalování, ale už to je 12V, že? Tak mrkni na ty kladívka...
 
 
Datum: 24. prosince 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
Svíckou to na 90% není ta je poměrně nová uz do fajfky de strasně slabý proud mozná byterka ale ta je tam novátaki nevím
 
 
Datum: 24. prosince 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdys, chitnout? Já bych zkusil jinou svíčku...
 
 
Datum: 24. prosince 2012 11:34
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci skládál jsem motor na fichtla - nová převodovka, ložiska... bohužel to nebyly párové kartery no nic méně jsem to riskl, klikovka se točí poměrně dobře ale vývodové kolečko s nábojem jde otočit vážně z dosti z tuha rukou na to musím vynaložit všechny síly, předpokládám že se to trochu usadí protože jsem měnil i futra a dával nové hřídele. Co myslíte? no každopádně uvidím až to pojede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsem našel, velice povedený _ http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
 
 
Datum: 27. prosince 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zrovna minule sem prohrabal dílnu a tak smutně se tam na mě díval motor z fichtla, že sem si řek že ho dám dohromady, bylato 05 ta těsně před 20, rozebral ,vyčistil, dal nový gufera, ložiska sem vyčistil tech benzínem, teď se točí jak blázen, trochu sem je máznul motorovym olejem, poskládal převodovku, dal lehkou vrstvu Paulínu papírový těsnění a znova slabou vrstvu tmelu, vyndal středící trobičku karteru, jak píše standa, složil poťukal a doladil gumovou paličkou, všechno si pěkně sedlo a nebyl roblem,klika sedla pěkně, ALE zkoušim kvalty a jak se točí převodovka a taky točila se z tuha, tak sem si řek přeci to nebudu rozebírat šel jsem po problému, a ejhle - on řadící automat - nebyly řádně dotažený šrouby co ho drží, tak sem je dotáh a bylo po problému, TAŽE ASI TAK NO :-D
 
 
Datum: 25. prosince 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já vím, byl to jen takovej blbej pokus složit něco se zbytků. Přiznávám že to byl jen zkrat rychle něco udělat... co stejně stojí za nic.
 
 
Datum: 24. prosince 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Použít nepárové kartery je první kravina a udělat motor tak že se netočí rukou je taky nesmysl. Padesátka se musí točit zlehka....na každý kvalt musím motorem bez válce otáčet je za čep zapalování...bez zapalování...je za čep se musí krásně točit...na jedna na dvě na tři a případně i na čtyři :-) Pak je to dobře udělaný motor. Klikovku axiálně vymezit převodovku taky tak...jinak je to mrhání prací. A nejhořší práce je ta zbytečná :-)
 
 
Datum: 24. prosince 2012 13:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už jsem sehnal párové tak to přehodím, jooo stando to stejný se mi už taky stalo - ten motor na kterej jsem jezdil předtím úplně vymlácený ložiska i futra a jezdilo to líp než zgenerálkovanej :-D
 
 
Datum: 24. prosince 2012 12:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14878    
Se špatnym spodkem motoru jsem se sakra natrápil,tak neudělej stejnou chybu. Otevřel mi oči až prapůvodní vylágrovanej motor ze seriovky,kterej najednou točil 9000 a zgenerálkovanej nepárovej furt jen 7200 a víc ani z kopce i když sem z toho vyházel středící futra úchytů a postavil kartery proti sobě podle kliky....a furt nic.....prdel byla,že když sem na ten nepárovej motor dal seriovej válec s 3kr pístem tak to jelo 70 a dal sem tam cestovní úpravu a víc jak na dvojku to po rovině nejelo :-D
 
 
Datum: 24. prosince 2012 12:05
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel14881    
Jak píše Standa pravda pravdoucí.V profilu máš -automechanik,ale takovou prasárnu neudělaj ani číňaňi jež je tak zavrhuješ a za týden napíšeš dotaz ono to nejede asi se to zadřelo.Ale jinak všem hezké Vánoce.
 
 
Datum: 24. prosince 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo dle mého názoru to dělá uzavřené futro na předloze v usazení byla dost velká vůle tak jsem to musel nalepit - potom když jsem tam hřídel dal tak šla otáčet těžko - myslím že by si to mělo sednout . A navíc jak je nové ozubení tak to nedovoluje žádné vůle, já bych řekl že to sedne. No uvidím.
 
 
Datum: 24. prosince 2012 10:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusil si složit převodovku nanečisto, bez klikovky?
 
 
Datum: 24. prosince 2012 9:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14878    
Nechci ti kazit radost,ale nesedne si to,chce to otevřít a zjistit co s tim je.... Muže to bejt i skřížený právě kvůli dvěma různejm karterum...
 
 
Datum: 24. prosince 2012 8:54
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
sedne si to, to jo, ale dávat nepárový kartery je rozhodně hovadina! ... tim větší, když jde o fichtla, na kterýho se válej ND v každym druhym baráku....
 
 
Datum: 23. prosince 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Já jsem měnil futra na převodovce, sehnal sem si kus bronzu, strejc mi z toho dle předlohy vytočil futra, a po složení motoru jsem sekundárním převodem otočil ,,jen přes zadní kolo,, prostě otáčením zadního kola. Ono si to sedne, ale první rozjezd sem si myslel, že budu půlit znova...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ujedeš pár km a hlavně se to promaže a půjde to
 
 
Datum: 23. prosince 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: FAKIN      IP: uživatel14799    
Cau draci,potreboval bych poradit,kamos si koupil jawku 250,delal se tam cely motor,elektrika .. motorka pak sla krasne nakopnout,nechali jsme ji cca 10 minut bublat na volnobeh,pak jsme ji zdechli nechali nejakych 5 minut lezet a pak uz nakopnout nesla az pak po nejake pul hodine a pak zase nesla a porad dokola,nevite cim by to mohlo být ? vymenili jsme kondík,nekolik svicek,inducku,karbec vycisteny uz si stim fakt nevime rady,dík za kazdou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ještě mě napadá že jak bublala jen na volnoběh tak pořádně nedobíjela a vybila se baterie,pak je slabá jiskra a nechce chytnot,zkus dobít baterii
 
 
Datum: 23. prosince 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co tepelná hodnota?
 
 
Datum: 23. prosince 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: FAKIN      IP: uživatel14799    
smes by mela byt v poradku,svicka cihlova,jehla je na druhym zarezu..
 
 
Datum: 23. prosince 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
není moc dobrej nápad jí 10 minut nechat bublat na volnoběh,uleje se svíčka protože motor nemá provozní otáčky na které běžně jezdí a taky máte možná moc bohatou směs,když jezdím se svou 450 na nízký otáčky (na 4 třeba 50km/h) tak se mi po nějaké době (uleje) svíčka proto už vím že se motor nesmí podtáčet
 
 
Datum: 23. prosince 2012 17:09
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, budu si o Vánocích dělat válec (obyč. dvoukanál). Chtěl bych se zeptat pomazanějších hlav :-D : Od jakého rozměru pude potřeba rychlého 3Q ??? Kupeckými počty tuším, že cca 28 mm od HU ...(válec bude na silnici), chci udělat cca těch 28-28,5 - podle křivosti oka a zbrklého pilníku :-D + větší vrtání a hlava samozřejmost ... Jinak všem veselé svátky a pěkný začátek roku ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jedu sání 70 a dal nejaké drobnosti ;-) .. válec je neuvěřitelně dobrý
 
 
Datum: 23. prosince 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten můj motor krom zápalka taky půjde do série na cesty :-D
 
 
Datum: 23. prosince 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. prosince 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opravdu závodit ? :-D já to budu mít na nedělní výlety po okolí a abych ujížděl sériákům.....
 
 
Datum: 23. prosince 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a při doladění dobrýma komponentama se stím dá aji krutě závodit :-)
 
 
Datum: 23. prosince 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14878    
Optimální rozměry. To pěkně jede i s origo výfukem.
 
 
Datum: 23. prosince 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za ujištění, už jsem 2 válce dělal, ale nikdy jsem nešel pod 28,5 od Hu a sání 69, tak se raději ptám ...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
28,5 v klidu s origo převodovkou :-)
 
 
Datum: 23. prosince 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14878    
Nezáleží jen na výfuku,ale obecně 28,5-28 je v pohodě.
 
 
Datum: 23. prosince 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: chalupsky.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci.Nenašel jsem zatím rubriku kde by se to už řešilo-Zkoušel si někdo dát na pionýra funkční kontrolku neutrálu?Tak jako to má simson nebo naše Jawy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: chalupsky.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dííky kolečko.Já to neberu jako velkej přínos ale jen mě napadlo jestli by to nějak šlo popř.jestli už to třeba někdo nemá ;-)
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nezkoušel, ale nemělo by to být až tak složité. Když už bych se do něčeho takového pouštěl, tak bych to udělal stejným způsobem jako je to na větších mašinách. Na řadící automat bych navařil a upravil nějaký výstupek, do karteru vyvrtal díru, do toho dal čidlo. Ve chvíli, kdy by byl zařazenej neutrál by výstupek zatlačil na čidlo, tim by ho ukostřil, a rozsvítila by se nějaká žárovka/dioda...princip je to jednoduchej a docela osvědčenej, dál už záleží jenom na provedení. Nevidim v tom ale nijak velkej přínos, v podstatě zbytečnost...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: chalupsky.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci.Nenašel jsem zatím nikde rubriku kde se to už řešilo-Zkoušel někdo zapojit palivoměr na Mustangu?Kde a jak zapojit čidlo na nádrži? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: chalupsky.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to vám neberu ale jen mě napadlo že by to byla dobrá machrovina na pionýru ;-)
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zrovna u mustanga otevřeš víčko a podíváš se kolik je tam benzínu...to je nejspolehlivější palivoměr...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdo nezkoušel protože je to kravina.. co tvuj dotaz to nesmysl
 
 
Datum: 23. prosince 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci chci se zeptat jak je to se zadními stupačkami byly přivařené nebo přidělané šroubem mám oboje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Provaz      IP: uživatel12429    
A podle tveho profilu n rajceti bys tam měl mít privareny a ne ty, co máš našroubovaný... A ten fichtl potřebuje teda pořádnou generálku :-D
 
 
Datum: 23. prosince 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U lisovaný kyvky jsou šroubovaný a u trubkový jsou navařený...u obojího pak samotná výklopná část stupačky zajištěna čepem...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 14:23
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci dělat generálku pincka tak mě zajima jestli mají být přivařené nebo přišroubované
 
 
Datum: 23. prosince 2012 14:13
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
a o co jde ??
 
 
Datum: 23. prosince 2012 13:55
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otazka ohledne opravovani fichtla čím vyvařujete plechy a přivařujete kousky plechu třeba držáky všiměte si zde můj problem http://bedy97.rajce.idnes.cz/JAWA_50/#P1030721.jpg http://bedy97.rajce.idnes.cz/JAWA_50/#P1030705.jpg http://bedy97.rajce.idnes.cz/JAWA_50/#P1030716.jpg já mám elektrickou svářečku českoslovenksou 1988 JS 90 FN combi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 14:15
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuji kolecko táta mi to taky říkal
 
 
Datum: 23. prosince 2012 14:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já auta a motorky vyvařuju COčkem...i když tim v poslední době vyřim všechno. JS 90 neni vhodná k vyvařování plechů, ale to v podstatě žádná svářečka s odtavující se elektrodou. Bude se ti to propalovat, a když už se ti to nějakym způsobem povede nabodovat, tak svár nebude kvalitní, bude to spíš takové lepení. Takže za mě COčko...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionir je v hroznem stavu ale já si věřím
 
 
Datum: 23. prosince 2012 12:53
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle fotek je ten stroj celý nějaký špatný. Sežeň si za pár peněz něco v lepším stavu a tohohle si nech na náhradní díly. Škoda se trápit s nějakým svařováním, stejně to nebude ono.
 
 
Datum: 23. prosince 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký je rozdíl mezi řadícím automatem jawa 555 a tech novejsich typu. moje 555 mi vyhazovala kvalty 2 a 3 já myslel že to je pružina ale při rozdelani tam byl jinej atomat nez u motoru 555 co nevyhazoval kvalty odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10415    
Rozdil tam je jen nepatrnej. A to myslim v rozteci zubu na kterym jezdi ten palec. To zapricinuje to ze rychlosti potom vylitnou. Automat pohybuje s vydlickou na osce ktera pak muze popojed pouze o trochu mene a kolecka se posunou jen okousek coz se projevi vypadnutim rychlosti nebo rachtani v motoru pri volnobehu.
 
 
Datum: 27. prosince 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci mám takovej problém,skládam motor 125/453, všechno cajk dokud sem neulozil kliku do obou bloku, klika se nechce tocit jde dost ztuha,mam tam novy loziska C3,budu rad za vase rady a tipy kde by mohl byt problem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 14:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak píše LK, možná je jsou to jen předepnutá ložiska. Nebo se podívej jestli ti nedrhne setrvák o karter...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 14:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš tam už i gufera? zkus přez trubičku o něco větší než čep kliky lehce pohlepat vnitřní kroužky ložisek...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 13:35
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Ahoj všichni. Prosím o radu. Chtěl bych vyměnit ložiska v kolech a v rozetě na Jawě 21 a kývačce 250. Je lepší dát klasická, nebo zapouzdřená? Díky za odpovědi a krásné Vánoce všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jsou to ložiska s označením 2RS a nejde o simerink, ale pouze o plastovou "prachovku" ... opatrně jí vydloubeš třeba malym šroubovákem a pak jí zase nacvakneš... jinak je to určitě lepší tam dát tyhle, než klasický otevřený...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Díky. A ten kryt tam pak zas nějak vrátit? A čím mazat. Klasickou vazelínou, nebo grafitovou, molybdenovou....?
 
 
Datum: 23. prosince 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
zapouzdřené simerinkem a ještě u nich ten simerink odloupni a namaž je,z výroby jsou málo namazané
 
 
Datum: 23. prosince 2012 11:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa21      IP: uživatel14421    
Koupil jsem nepoužité bloky motoru i bez vyražených čísel na pionýra, které jsou potažené starobní tzv. měděnkou. Nevíte čím by se toto dalo vyčistit, aby to bylo jako nové? Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
lestici pasta na hlinik a jedem
 
 
Datum: 23. prosince 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      E-mail:      IP: uživatel14421    
Pro ŠROUBKA. Jestli můžeš, tak mi pošli foto toho nosiče na emaila. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 23:58
 
 
 
 
Jméno: Šroubek      IP: uživatel10924    
Neplatný e-mail. :-/
 
 
Datum: 23. prosince 2012 23:58
 
 
 
 
Jméno: Tom559      IP: uživatel1723    
Čau SESO prosím tě neprodáváš tady pružinu řadiče vidliček do Čz175/487 myslím tu malou s čertíkem jsou tam dvě.Vím máš tady ty 2 větší to jsou oni ne - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_razeni.html ??A pak teda ty druhý menší na Čz 175/487 nepasovali by tam tihle ?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzin_rad_vidlicky_novejs.html.Díky za odpověd.Díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty menší tam pudou...
 
 
Datum: 22. prosince 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Čau,dávám ted dohromady motor z pionýrka,potřebuji vyměnit start.segment a tak jsem obědnal ten replikovej ale nedošlo mi že mám doma ještě jeden pěknej originál.Myslíte že je lepší dát novou repliku nebo orig?Ona je i ta replika trochu jiného tvaru než origo tak nevim.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Ok,díky.Udělám to podle té pevnosti
 
 
Datum: 23. prosince 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
já jsem jezdil i s tím replikovým a nebyl problém ale osobně bych dal ten origo
 
 
Datum: 22. prosince 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14877    
klpni dulčik na mín činnou plochu a kterej bude tvrší dej
 
 
Datum: 22. prosince 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: žofré      IP: uživatel13551    
čus, mam problem s babetou 207. pořád mi tam praskají žárovky, myslíte kdybych odpojil jednu z těch tří cívek že by to problém vyřešilo? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
 
 
Datum: 24. prosince 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Zdar taky sme měl tento problém pálilo mi to 12v/21w a aj 24v/21w tak sem tam připojil ještě jednu žárovku aj to mi to spálilo tak sem odpojil jednu cívku a pohoda
 
 
Datum: 23. prosince 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!Esli negdo víte na jaký napětí omezuje ten babeťáckej omezovač?Tak prosím napište!
 
 
Datum: 22. prosince 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14879    
Mne robilo to isté. Dal som tam 12V/21W žiarovku. nepáli ale svieti dobre
 
 
Datum: 22. prosince 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: šustiprd      IP: uživatel11667    
Dé tam o trošku silnější žárovku.
 
 
Datum: 22. prosince 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14877    
je na to omezovaš napětí co připojíš na kabel před žarovku mají ho všude s dílama na jawy a stojí tak 100....
 
 
Datum: 22. prosince 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: HaNo      E-mail:      IP: uživatel9375    
Zdravím pišu znovu ... Pionýr stale nechce chytnout.. Vše vyčištěno ,, Jiskru hazí,benzín teče.. svíčka je mokrá ... ale nenastartuje ani nechytne .. čím by to mohlo být prosím o radu .. docela spěchá !!! :-) díky moc předem pište klidně i na Email .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
pokud to není v benzínu tak je to v elektrice na těchdle motorech není žádný jiný důvod proč by nejel pokud splnuje oba parametry
 
 
Datum: 22. prosince 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
to bude svíčkou pokud je stará tak sice hází jiskru,ale nejde to nakopnout taky se mi to stalo :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2012 16:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih cca 1,6mm, odtrh 0,4mm.
 
 
Datum: 22. prosince 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: HANo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik ma mit předstih a odtrh ... svíčky jsou staré ale hazí jiskru ..
 
 
Datum: 22. prosince 2012 15:38
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
kolik mas předstih + odtrh?, svicka nova? , příp. jk stara , ...
 
 
Datum: 22. prosince 2012 15:30
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
čau draci,chci sundat stupačky u simsona a nevím jestli mám sundat motor nebo to de bez sundání motoru ?. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
myslim ze kamos vzdy sundal jn stupacky a s motorem nic nedelal :-D
 
 
Datum: 22. prosince 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Ahoj ! Mam taky dotaz dal by sa nejako docasne odstavit oilmaster na 175/477 ? Totiz 15r stala v sope a chcel by som ju spojazdnit ale neviem ci cerpadlo funguje .... Alebo jak zistit ci je cerpadlo funkcne ? Za rady dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Ok dik .. Inac 477 a 180 mas paradne !
 
 
Datum: 24. prosince 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějaký stroje mam tady: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Moje_motorky/ . Baterka ti tam stačí klidně maličká 6V, 6Ah. Doporučuju tu elektriku vytrhat a natahat jí kompletně znova, odpadne ti spousta starostí, neni to finančně ani časově nijak náročné, odhadl bych to na pár hodin práce.
 
 
Datum: 22. prosince 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Jaky mas ty stroj ?? A jaku baterka by sa mi tam hodila ?? Je to `69 origo bez smeroviek ale dedko ich tam dorobil lebo sa mu nechcelo rozhadzovat rukami :-D ale teraz je zapojene iba predne svetlo a motor , ponevadz v `71 si tak dedko isiel a zacala mu horet motorka od vadnej elektroinstalacie potom motorku celu zgeneralkoval natahol novu elektriku ale furt mu to niekde prebijalo alebo nedobijalo :-D tak to setko podopajal a zapal iba svetlo , papiere dal do depozitu a jazdil na nej dalej ale potom som sa mal narodit ja a bol velky humbug okolo toho a dedko motorku "zazimoval" a od vtedy tam smutne stoji :-(
 
 
Datum: 22. prosince 2012 13:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, já používam Castrol 2T nebo jak se to jmenuje, ale v podstatě jakýkoli lepší minerální olej. Co udělat před prvnim startem...já bych vyčistil a sešteloval zapalování, dal novou svíčku, jak říkáš vyčistit karburátor, někdy je potřeba vyčistit i nádrž. Dále zkontrolovat elektroinstalaci, hladinu převodového oleje. Pak už jenom dát baterku a natočit to...
 
 
Datum: 22. prosince 2012 13:11
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
JJ dík a jaky olej by si mi odporucil ? Nemam vobec skusenost s touto mrchou tak kazdu dobru radu uvitam ... A co by som mal spravit pred tim nez ju budem chcet prvi krat nakopnut ?? Ked ju dedo pred 15 rokmi daval do sopi tak bola plne pojazdna . iba pichnut kluc kopnut a ideme ... To ze rozebrat karbec , vycistit je mi jasne ale nejake take zaludnosti co ma tam cakaju .... zatial mam skusenost iba z pioniermi 555,05,20,21,23
 
 
Datum: 22. prosince 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčisti nádržku, dej nové hadičky, nalej olej určený pro oddělené mazání. Čerpadlo je potřeba před nastartovánim odvzdušnit a nastavit lanka tak, aby byla ryska na čerpadle proti rysce na kladce, návod je někde na internetu. Potom bych odpojil výstupní hadičku z čerpadla, motorku nastartoval na směs benzínu s olejem, a pozoroval jestli z té hadičky vykapává v pravidelných intervalech olej. Dej si pozor na to, jaký olej použiješ do Oilmasteru, pokud by byl moc hustý tak by v nízkých teplotách mohl nastat problém s nasáváním oleje do čerpadla.
 
 
Datum: 22. prosince 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel14875    
Čau draci, chtěl jsem se optat, jestli někdo nemáte zkušenosti s předěláváním náhonu tachometru ze Stadiona S22 na S11, už jsem to takhle jednou viděl, ale nedíval jsem se nějak detailně, tak by mě jenom zajímalo, jestli to tam normálně nasadím jak na S22 a není co řešit, nebo je jěště potřeba něco upravit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel10514    
do kola to asi nasadit půjde, pokud na to bude místo mezi vahadlem a štítem, ale kam chceš připevnit tacháč? :-D
 
 
Datum: 25. prosince 2012 23:08
 
<  379  380  381  382  383  384  385  386  387  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.11.2025 12:51:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu