Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, potřebuju poradit dneska sem si dovez hondu cg 125 r.v.1985 jela a kdys sem ji dovez domu projel jsem ji potom mi chcipla a ani za nic nechce chitnout nevíte čím to je? benzín tam de ale zdá se mi že je slabá jiskra poradte prosím. jo a je to 4T dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 11:11
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Tak jsem to nabil a jelo to ale dusí se to a nejde do otáček strácí uplně brutálně výkon a nekdy se dusí tak že i chcípne (na neutrál s přidaným plinem napadlo mě jestli to nemůžou bejt třeba o zub hnutý rozvody ventylů ale nevím
Datum: 26. prosince 2012 11:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 ježkovi voči když je vše ok tak proč to nejede? najdi si nějakej systém indikace závat svíčku solejem bych vyměnil ihnet po koupi .. je to zasada snad u všeho baterku nabij anebo to skus roztáhnout ...u takto stareho motoru se ti muže ale udát vše nedávno sem tu měl hondu ktere praskla za jízdy ventilová pružina z ničeho nic a stroj měl najeto 6000 byla jeta minimalně jen pro radost ..pokut to bude něco takeho schánej někoho zdyatného kdo ti to přeskládá..... jinak ti nezbyden neš do toho vniknout a par hodin ladit nabít řádně baterii a mezitm vyměnit svíci je to starší mašina i když honda a ta tě bude zlobit ....když chceš sednout a jet nejlepší je nove byt je to drahe a za ti peníze co byla tato honda by sotva byl scooter....
Datum: 24. prosince 2012 19:35
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 je to kladívový ale je to 6V kladívka by měli být v pořátku
Datum: 24. prosince 2012 15:08
 Tohle je ještě kladívkový zapalování, ale už to je 12V, že? Tak mrkni na ty kladívka...
Datum: 24. prosince 2012 12:51
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Svíckou to na 90% není ta je poměrně nová uz do fajfky de strasně slabý proud mozná byterka ale ta je tam novátaki nevím
Datum: 24. prosince 2012 12:33
 kdys, chitnout? Já bych zkusil jinou svíčku...
Datum: 24. prosince 2012 11:34
 Zdarec draci skládál jsem motor na fichtla - nová převodovka, ložiska... bohužel to nebyly párové kartery no nic méně jsem to riskl, klikovka se točí poměrně dobře ale vývodové kolečko s nábojem jde otočit vážně z dosti z tuha rukou na to musím vynaložit všechny síly, předpokládám že se to trochu usadí protože jsem měnil i futra a dával nové hřídele. Co myslíte? no každopádně uvidím až to pojede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 11:38
Datum: 27. prosince 2012 11:38
 zrovna minule sem prohrabal dílnu a tak smutně se tam na mě díval motor z fichtla, že sem si řek že ho dám dohromady, bylato 05 ta těsně před 20, rozebral ,vyčistil, dal nový gufera, ložiska sem vyčistil tech benzínem, teď se točí jak blázen, trochu sem je máznul motorovym olejem, poskládal převodovku, dal lehkou vrstvu Paulínu papírový těsnění a znova slabou vrstvu tmelu, vyndal středící trobičku karteru, jak píše standa, složil poťukal a doladil gumovou paličkou, všechno si pěkně sedlo a nebyl roblem,klika sedla pěkně, ALE zkoušim kvalty a jak se točí převodovka a taky točila se z tuha, tak sem si řek přeci to nebudu rozebírat šel jsem po problému, a ejhle - on řadící automat - nebyly řádně dotažený šrouby co ho drží, tak sem je dotáh a bylo po problému, TAŽE ASI TAK NO
Datum: 25. prosince 2012 11:10
 Já vím, byl to jen takovej blbej pokus složit něco se zbytků. Přiznávám že to byl jen zkrat rychle něco udělat... co stejně stojí za nic.
Datum: 24. prosince 2012 15:33
 Použít nepárové kartery je první kravina a udělat motor tak že se netočí rukou je taky nesmysl. Padesátka se musí točit zlehka....na každý kvalt musím motorem bez válce otáčet je za čep zapalování...bez zapalování...je za čep se musí krásně točit...na jedna na dvě na tři a případně i na čtyři  Pak je to dobře udělaný motor. Klikovku axiálně vymezit převodovku taky tak...jinak je to mrhání prací. A nejhořší práce je ta zbytečná
Datum: 24. prosince 2012 13:31
 Už jsem sehnal párové tak to přehodím, jooo stando to stejný se mi už taky stalo - ten motor na kterej jsem jezdil předtím úplně vymlácený ložiska i futra a jezdilo to líp než zgenerálkovanej
Datum: 24. prosince 2012 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Se špatnym spodkem motoru jsem se sakra natrápil,tak neudělej stejnou chybu. Otevřel mi oči až prapůvodní vylágrovanej motor ze seriovky,kterej najednou točil 9000 a zgenerálkovanej nepárovej furt jen 7200 a víc ani z kopce i když sem z toho vyházel středící futra úchytů a postavil kartery proti sobě podle kliky....a furt nic.....prdel byla,že když sem na ten nepárovej motor dal seriovej válec s 3kr pístem tak to jelo 70 a dal sem tam cestovní úpravu a víc jak na dvojku to po rovině nejelo
Datum: 24. prosince 2012 12:05
Jméno: trubka
IP: uživatel14881
 Jak píše Standa pravda pravdoucí.V profilu máš -automechanik,ale takovou prasárnu neudělaj ani číňaňi jež je tak zavrhuješ a za týden napíšeš dotaz ono to nejede asi se to zadřelo.Ale jinak všem hezké Vánoce.
Datum: 24. prosince 2012 11:20
 Jo dle mého názoru to dělá uzavřené futro na předloze v usazení byla dost velká vůle tak jsem to musel nalepit - potom když jsem tam hřídel dal tak šla otáčet těžko - myslím že by si to mělo sednout . A navíc jak je nové ozubení tak to nedovoluje žádné vůle, já bych řekl že to sedne. No uvidím.
Datum: 24. prosince 2012 10:14
 Zkusil si složit převodovku nanečisto, bez klikovky?
Datum: 24. prosince 2012 9:19
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Nechci ti kazit radost,ale nesedne si to,chce to otevřít a zjistit co s tim je.... Muže to bejt i skřížený právě kvůli dvěma různejm karterum...
Datum: 24. prosince 2012 8:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 sedne si to, to jo, ale dávat nepárový kartery je rozhodně hovadina! ... tim větší, když jde o fichtla, na kterýho se válej ND v každym druhym baráku....
Datum: 23. prosince 2012 23:12
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Já jsem měnil futra na převodovce, sehnal sem si kus bronzu, strejc mi z toho dle předlohy vytočil futra, a po složení motoru jsem sekundárním převodem otočil ,,jen přes zadní kolo,, prostě otáčením zadního kola. Ono si to sedne, ale první rozjezd sem si myslel, že budu půlit znova...
Datum: 23. prosince 2012 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ujedeš pár km a hlavně se to promaže a půjde to
Datum: 23. prosince 2012 21:43
Jméno: FAKIN
IP: uživatel14799
 Cau draci,potreboval bych poradit,kamos si koupil jawku 250,delal se tam cely motor,elektrika .. motorka pak sla krasne nakopnout,nechali jsme ji cca 10 minut bublat na volnobeh,pak jsme ji zdechli nechali nejakych 5 minut lezet a pak uz nakopnout nesla az pak po nejake pul hodine a pak zase nesla a porad dokola,nevite cim by to mohlo být ? vymenili jsme kondík,nekolik svicek,inducku,karbec vycisteny uz si stim fakt nevime rady,dík za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 21:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ještě mě napadá že jak bublala jen na volnoběh tak pořádně nedobíjela a vybila se baterie,pak je slabá jiskra a nechce chytnot,zkus dobít baterii
Datum: 23. prosince 2012 21:45
 co tepelná hodnota?
Datum: 23. prosince 2012 17:33
Jméno: FAKIN
IP: uživatel14799
 smes by mela byt v poradku,svicka cihlova,jehla je na druhym zarezu..
Datum: 23. prosince 2012 17:18
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 není moc dobrej nápad jí 10 minut nechat bublat na volnoběh,uleje se svíčka protože motor nemá provozní otáčky na které běžně jezdí a taky máte možná moc bohatou směs,když jezdím se svou 450 na nízký otáčky (na 4 třeba 50km/h) tak se mi po nějaké době (uleje) svíčka proto už vím že se motor nesmí podtáčet
Datum: 23. prosince 2012 17:09
 Zdar, budu si o Vánocích dělat válec (obyč. dvoukanál). Chtěl bych se zeptat pomazanějších hlav  : Od jakého rozměru pude potřeba rychlého 3Q ??? Kupeckými počty tuším, že cca 28 mm od HU ...(válec bude na silnici), chci udělat cca těch 28-28,5 - podle křivosti oka a zbrklého pilníku  + větší vrtání a hlava samozřejmost ...
Jinak všem veselé svátky a pěkný začátek roku !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 22:50
 já jedu sání 70 a dal nejaké drobnosti  .. válec je neuvěřitelně dobrý
Datum: 23. prosince 2012 22:50
 ten můj motor krom zápalka taky půjde do série na cesty
Datum: 23. prosince 2012 22:09
Datum: 23. prosince 2012 22:06
 Opravdu závodit ?  já to budu mít na nedělní výlety po okolí a abych ujížděl sériákům.....
Datum: 23. prosince 2012 21:24
 a při doladění dobrýma komponentama se stím dá aji krutě závodit
Datum: 23. prosince 2012 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Optimální rozměry. To pěkně jede i s origo výfukem.
Datum: 23. prosince 2012 19:33
 Díky za ujištění, už jsem 2 válce dělal, ale nikdy jsem nešel pod 28,5 od Hu a sání 69, tak se raději ptám ...
Datum: 23. prosince 2012 17:11
 28,5 v klidu s origo převodovkou
Datum: 23. prosince 2012 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Nezáleží jen na výfuku,ale obecně 28,5-28 je v pohodě.
Datum: 23. prosince 2012 16:45
 Zdar draci.Nenašel jsem zatím rubriku kde by se to už řešilo-Zkoušel si někdo dát na pionýra funkční kontrolku neutrálu?Tak jako to má simson nebo naše Jawy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:42
 dííky kolečko.Já to neberu jako velkej přínos ale jen mě napadlo jestli by to nějak šlo popř.jestli už to třeba někdo nemá
Datum: 30. prosince 2012 18:42
 Nezkoušel, ale nemělo by to být až tak složité. Když už bych se do něčeho takového pouštěl, tak bych to udělal stejným způsobem jako je to na větších mašinách. Na řadící automat bych navařil a upravil nějaký výstupek, do karteru vyvrtal díru, do toho dal čidlo. Ve chvíli, kdy by byl zařazenej neutrál by výstupek zatlačil na čidlo, tim by ho ukostřil, a rozsvítila by se nějaká žárovka/dioda...princip je to jednoduchej a docela osvědčenej, dál už záleží jenom na provedení. Nevidim v tom ale nijak velkej přínos, v podstatě zbytečnost...
Datum: 23. prosince 2012 14:12
 Zdar draci.Nenašel jsem zatím nikde rubriku kde se to už řešilo-Zkoušel někdo zapojit palivoměr na Mustangu?Kde a jak zapojit čidlo na nádrži?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:44
 jo to vám neberu ale jen mě napadlo že by to byla dobrá machrovina na pionýru
Datum: 30. prosince 2012 18:44
 Zrovna u mustanga otevřeš víčko a podíváš se kolik je tam benzínu...to je nejspolehlivější palivoměr...
Datum: 23. prosince 2012 14:36
 nikdo nezkoušel protože je to kravina.. co tvuj dotaz to nesmysl
Datum: 23. prosince 2012 14:31
 ahoj draci chci se zeptat jak je to se zadními stupačkami byly přivařené nebo přidělané šroubem mám oboje
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 20:55
Jméno: Provaz
IP: uživatel12429
 A podle tveho profilu n rajceti bys tam měl mít privareny a ne ty, co máš našroubovaný... A ten fichtl potřebuje teda pořádnou generálku
Datum: 23. prosince 2012 20:55
 U lisovaný kyvky jsou šroubovaný a u trubkový jsou navařený...u obojího pak samotná výklopná část stupačky zajištěna čepem...
Datum: 23. prosince 2012 14:23
 chci dělat generálku pincka tak mě zajima jestli mají být přivařené nebo přišroubované
Datum: 23. prosince 2012 14:13
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 a o co jde ??
Datum: 23. prosince 2012 13:55
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 14:15
 děkuji kolecko táta mi to taky říkal
Datum: 23. prosince 2012 14:15
 Já auta a motorky vyvařuju COčkem...i když tim v poslední době vyřim všechno. JS 90 neni vhodná k vyvařování plechů, ale to v podstatě žádná svářečka s odtavující se elektrodou. Bude se ti to propalovat, a když už se ti to nějakym způsobem povede nabodovat, tak svár nebude kvalitní, bude to spíš takové lepení. Takže za mě COčko...
Datum: 23. prosince 2012 14:08
 pionir je v hroznem stavu ale já si věřím
Datum: 23. prosince 2012 12:53
 Podle fotek je ten stroj celý nějaký špatný. Sežeň si za pár peněz něco v lepším stavu a tohohle si nech na náhradní díly. Škoda se trápit s nějakým svařováním, stejně to nebude ono.
Datum: 23. prosince 2012 12:22
 jaký je rozdíl mezi řadícím automatem jawa 555 a tech novejsich typu. moje 555 mi vyhazovala kvalty 2 a 3 já myslel že to je pružina ale při rozdelani tam byl jinej atomat nez u motoru 555 co nevyhazoval kvalty
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 19:55
Jméno: Daniel
IP: uživatel10415
 Rozdil tam je jen nepatrnej. A to myslim v rozteci zubu na kterym jezdi ten palec. To zapricinuje to ze rychlosti potom vylitnou. Automat pohybuje s vydlickou na osce ktera pak muze popojed pouze o trochu mene a kolecka se posunou jen okousek coz se projevi vypadnutim rychlosti nebo rachtani v motoru pri volnobehu.
Datum: 27. prosince 2012 19:55
 čau draci mám takovej problém,skládam motor 125/453, všechno cajk dokud sem neulozil kliku do obou bloku, klika se nechce tocit jde dost ztuha,mam tam novy loziska C3,budu rad za vase rady a tipy kde by mohl byt problem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 14:17
 Jak píše LK, možná je jsou to jen předepnutá ložiska. Nebo se podívej jestli ti nedrhne setrvák o karter...
Datum: 23. prosince 2012 14:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš tam už i gufera? zkus přez trubičku o něco větší než čep kliky lehce pohlepat vnitřní kroužky ložisek...
Datum: 23. prosince 2012 13:35
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Ahoj všichni. Prosím o radu. Chtěl bych vyměnit ložiska v kolech a v rozetě na Jawě 21 a kývačce 250. Je lepší dát klasická, nebo zapouzdřená? Díky za odpovědi a krásné Vánoce všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 23:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jsou to ložiska s označením 2RS a nejde o simerink, ale pouze o plastovou "prachovku" ... opatrně jí vydloubeš třeba malym šroubovákem a pak jí zase nacvakneš... jinak je to určitě lepší tam dát tyhle, než klasický otevřený...
Datum: 23. prosince 2012 23:16
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Díky. A ten kryt tam pak zas nějak vrátit? A čím mazat. Klasickou vazelínou, nebo grafitovou, molybdenovou....?
Datum: 23. prosince 2012 12:19
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zapouzdřené simerinkem a ještě u nich ten simerink odloupni a namaž je,z výroby jsou málo namazané
Datum: 23. prosince 2012 11:23
Jméno: Jawa21
IP: uživatel14421
 Koupil jsem nepoužité bloky motoru i bez vyražených čísel na pionýra, které jsou potažené starobní tzv. měděnkou. Nevíte čím by se toto dalo vyčistit, aby to bylo jako nové? Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 11:05
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 lestici pasta na hlinik a jedem
Datum: 23. prosince 2012 11:05
 Pro ŠROUBKA. Jestli můžeš, tak mi pošli foto toho nosiče na emaila. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 23:58
Jméno: Šroubek
IP: uživatel10924
 Neplatný e-mail. :-/
Datum: 23. prosince 2012 23:58
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Čau SESO prosím tě neprodáváš tady pružinu řadiče vidliček do Čz175/487 myslím tu malou s čertíkem jsou tam dvě.Vím máš tady ty 2 větší to jsou oni ne - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_razeni.html ??A pak teda ty druhý menší na Čz 175/487 nepasovali by tam tihle ?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzin_rad_vidlicky_novejs.html.Díky za odpověd.Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 19:44
 Ty menší tam pudou...
Datum: 22. prosince 2012 19:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Čau,dávám ted dohromady motor z pionýrka,potřebuji vyměnit start.segment a tak jsem obědnal ten replikovej ale nedošlo mi že mám doma ještě jeden pěknej originál.Myslíte že je lepší dát novou repliku nebo orig?Ona je i ta replika trochu jiného tvaru než origo tak nevim.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 18:48
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Ok,díky.Udělám to podle té pevnosti
Datum: 23. prosince 2012 18:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 já jsem jezdil i s tím replikovým a nebyl problém ale osobně bych dal ten origo
Datum: 22. prosince 2012 22:50
Jméno: pepa
IP: uživatel14877
 klpni dulčik na mín činnou plochu a kterej bude tvrší dej
Datum: 22. prosince 2012 21:16
Jméno: žofré
IP: uživatel13551
 čus, mam problem s babetou 207. pořád mi tam praskají žárovky, myslíte kdybych odpojil jednu z těch tří cívek že by to problém vyřešilo? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2012 17:49
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
Datum: 24. prosince 2012 17:49
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdar taky sme měl tento problém pálilo mi to 12v/21w a aj 24v/21w tak sem tam připojil ještě jednu žárovku aj to mi to spálilo tak sem odpojil jednu cívku a pohoda
Datum: 23. prosince 2012 10:09
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Esli negdo víte na jaký napětí omezuje ten babeťáckej omezovač?Tak prosím napište!
Datum: 22. prosince 2012 22:00
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14879
 Mne robilo to isté. Dal som tam 12V/21W žiarovku. nepáli ale svieti dobre
Datum: 22. prosince 2012 21:41
Jméno: šustiprd
IP: uživatel11667
 Dé tam o trošku silnější žárovku.
Datum: 22. prosince 2012 21:20
Jméno: pepa
IP: uživatel14877
 je na to omezovaš napětí co připojíš na kabel před žarovku mají ho všude s dílama na jawy a stojí tak 100....
Datum: 22. prosince 2012 16:51
 Zdravím pišu znovu ... Pionýr stale nechce chytnout.. Vše vyčištěno ,, Jiskru hazí,benzín teče.. svíčka je mokrá ... ale nenastartuje ani nechytne .. čím by to mohlo být prosím o radu .. docela spěchá !!!  díky moc předem pište klidně i na Email ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 19:49
Jméno: Přemysl
IP: uživatel13452
 pokud to není v benzínu tak je to v elektrice na těchdle motorech není žádný jiný důvod proč by nejel pokud splnuje oba parametry
Datum: 22. prosince 2012 19:49
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 to bude svíčkou pokud je stará tak sice hází jiskru,ale nejde to nakopnout taky se mi to stalo
Datum: 22. prosince 2012 16:20
 Předstih cca 1,6mm, odtrh 0,4mm.
Datum: 22. prosince 2012 15:39
 Kolik ma mit předstih a odtrh ... svíčky jsou staré ale hazí jiskru ..
Datum: 22. prosince 2012 15:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 kolik mas předstih + odtrh?, svicka nova? , příp. jk stara , ...
Datum: 22. prosince 2012 15:30
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 čau draci,chci sundat stupačky u simsona a nevím jestli mám sundat motor nebo to de bez sundání motoru ?.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 13:45
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 myslim ze kamos vzdy sundal jn stupacky a s motorem nic nedelal
Datum: 22. prosince 2012 13:45
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ahoj ! Mam taky dotaz dal by sa nejako docasne odstavit oilmaster na 175/477 ? Totiz 15r stala v sope a chcel by som ju spojazdnit ale neviem ci cerpadlo funguje .... Alebo jak zistit ci je cerpadlo funkcne ? Za rady dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2012 17:14
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ok dik .. Inac 477 a 180 mas paradne !
Datum: 24. prosince 2012 17:14
 Nějaký stroje mam tady: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Moje_motorky/ . Baterka ti tam stačí klidně maličká 6V, 6Ah. Doporučuju tu elektriku vytrhat a natahat jí kompletně znova, odpadne ti spousta starostí, neni to finančně ani časově nijak náročné, odhadl bych to na pár hodin práce.
Datum: 22. prosince 2012 15:06
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Jaky mas ty stroj ?? A jaku baterka by sa mi tam hodila ?? Je to `69 origo bez smeroviek ale dedko ich tam dorobil lebo sa mu nechcelo rozhadzovat rukami  ale teraz je zapojene iba predne svetlo a motor , ponevadz v `71 si tak dedko isiel a zacala mu horet motorka od vadnej elektroinstalacie potom motorku celu zgeneralkoval natahol novu elektriku ale furt mu to niekde prebijalo alebo nedobijalo  tak to setko podopajal a zapal iba svetlo , papiere dal do depozitu a jazdil na nej dalej ale potom som sa mal narodit ja a bol velky humbug okolo toho a dedko motorku "zazimoval" a od vtedy tam smutne stoji
Datum: 22. prosince 2012 13:18
 Ahoj, já používam Castrol 2T nebo jak se to jmenuje, ale v podstatě jakýkoli lepší minerální olej. Co udělat před prvnim startem...já bych vyčistil a sešteloval zapalování, dal novou svíčku, jak říkáš vyčistit karburátor, někdy je potřeba vyčistit i nádrž. Dále zkontrolovat elektroinstalaci, hladinu převodového oleje. Pak už jenom dát baterku a natočit to...
Datum: 22. prosince 2012 13:11
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 JJ dík a jaky olej by si mi odporucil ? Nemam vobec skusenost s touto mrchou tak kazdu dobru radu uvitam ... A co by som mal spravit pred tim nez ju budem chcet prvi krat nakopnut ?? Ked ju dedo pred 15 rokmi daval do sopi tak bola plne pojazdna . iba pichnut kluc kopnut a ideme ... To ze rozebrat karbec , vycistit je mi jasne ale nejake take zaludnosti co ma tam cakaju .... zatial mam skusenost iba z pioniermi 555,05,20,21,23
Datum: 22. prosince 2012 12:55
 Vyčisti nádržku, dej nové hadičky, nalej olej určený pro oddělené mazání. Čerpadlo je potřeba před nastartovánim odvzdušnit a nastavit lanka tak, aby byla ryska na čerpadle proti rysce na kladce, návod je někde na internetu. Potom bych odpojil výstupní hadičku z čerpadla, motorku nastartoval na směs benzínu s olejem, a pozoroval jestli z té hadičky vykapává v pravidelných intervalech olej. Dej si pozor na to, jaký olej použiješ do Oilmasteru, pokud by byl moc hustý tak by v nízkých teplotách mohl nastat problém s nasáváním oleje do čerpadla.
Datum: 22. prosince 2012 12:49
Jméno: Hoonza
IP: uživatel14875
 Čau draci, chtěl jsem se optat, jestli někdo nemáte zkušenosti s předěláváním náhonu tachometru ze Stadiona S22 na S11, už jsem to takhle jednou viděl, ale nedíval jsem se nějak detailně, tak by mě jenom zajímalo, jestli to tam normálně nasadím jak na S22 a není co řešit, nebo je jěště potřeba něco upravit
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 23:08
Jméno: tomas
IP: uživatel10514
 do kola to asi nasadit půjde, pokud na to bude místo mezi vahadlem a štítem, ale kam chceš připevnit tacháč?
Datum: 25. prosince 2012 23:08
|



|