Jméno: luke
IP: uživatel15180
 ZDAREC draci mám problém na svojí 23A. Měnil jsem píst na 3 kroužky + čep vše je nové a hned při první jízdě jsem měl problém s volnoběhem spíše vůbec nedržel. Motocykl jakože má pěknou kompresi od spodních otáček, ale k čemu když li snížím otáčky tak chcípne a tryskou ani štelováním na karbeci to není a k tomu při vysokých otáčkách to začne jakoby ve válci třískat a vybrovat. Prosím vás poraďte mi už jsem v koncích tolik peněz už jsem do ní natřískal a pořád nějaký problém děkuji všem co napíšou nějaký nápad
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 8:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 no co když má vše ok at jezdí jestli je pečlivej at dpojí hadice a schodí válec dolu..a podívá se na kruhy zda nejsou v místech zamku ojete do pulkulata ..to zapříčiní to že chytaj o hranu kanalu....zaroven pohmatem skontroluje vuli na klice a zda se mu čep netočí v pístu atd....jinak nemlatí ti to do hlavy c si dal za těsn ění pod válec a hlavu?
Datum: 31. března 2013 8:22
Jméno: luke
IP: uživatel15289
 píst je danej správně šípkou k výfuku a je to ten novější 38,25 kroužky jsou nové a správně dané v drážkách válec už je teda skleněný valec je J 23 a čep je novej ale mezi vložku jsem tam nechal
Datum: 29. března 2013 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel15288
 Tak znova. Co ten píst? Odpověz na moje dotazy ať se pohneme dál. Potřebuju vědět co tam máš. Muže to zakopávat v sacim kanálu. Některý 3 kroužkový písty maj blbě zámky a některý válce jsou "blbě opravovaný"a pak zakopává i druhej a třetí kroužek ve vejfuku. Jestli je píst otočenej,tak to zakopává všude. Odpověz mi co máš za píst,kroužky a jestli není píst otočenej????
Datum: 29. března 2013 20:23
Jméno: luke
IP: uživatel15289
 nn vše je dobře zapojené válec je origo a má jeden výbrus
Datum: 29. března 2013 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel15288
 Muže to dělat blbej píst. Jakej píst tam máš? Na jaký kroužky je? Válec je origo?válec je J05 a nebo J20/21/23? S nějakym sedánim bych nepočítal. Ba naopak,mohl bys dělat výbrus znova. A mimojiné,nedal si píst obráceně? Je špka do vejfuku? První zámek nahoru k sacímu kanálu?
Datum: 29. března 2013 17:27
Jméno: Maykl
IP: uživatel15035
 problem bude nejspíš vtom že kroužky jsou ve válci moc natěsno ještě když tam sou 3 na jed par kiláku a vono sito sedne, pak by to mělo držet volnoběh v pohodě.
Datum: 29. března 2013 15:19
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 myslím že máš 2 problemy první je nastavení volnoběhu...za studena bych ho neřešil nastavil byc ho na teplem motoru tak jak má být to je na nejniší otáčky kdy eště běží........
pokut ti tříská ve válci po praci na pístní soutavě je nutno se optat zda se ti prace pvedla ...točí se ti čev ve futru ale v pístu je natvdo ? neuhli se ti kroužky ze zámku? nesežralo to něco? jakou to vubec měl vuli na futru v ojnici?
Datum: 29. března 2013 8:18
 Předstih moc velkej
Datum: 29. března 2013 7:34
|



|