 Potřeboval bych přesněji vědět, jakou vůli může mít ojnice (čepy a pouzdra). A jaký to má vliv na chod motoru.Mám totiž teď rozpůlený motor. Protože, jak jsem se zde dočetl, není jednoduchá výměna ani těch čepů s pouzdry, natožpak celé ojnice.... Můj Mustang mi totiž jel každou chvíli jinak.. Chvílu jel dobře, pak zas ne... Hlavně když se zahřál, nebo stál celý den na slunci, tak byl skoro naroztlačitelný (nakopnout šel jen někdy ráno za studena). A často motor tak nějak vynechával - kuckal... musel jsem pořád podřazovat a znovu se rozjíždět a pumpovat benzín....A když jsem ho jednou musel tlačit z práce dom, tak jsem se naštval a rozdělal jsem ho, abych ho pořádně spravil..Ale financí moc není...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2006 19:27
Kroužky můžeš vyměnit kdykoliv když jsou moc opotřebované tak je vyměníš.
Datum: 07. září 2006 19:27
Wiku, díky...Je to tak - taky se mi ozývá cinkání.... Když jsem rozdělal válec, tak jsem zjistil, že je takový lehce rýhatý.. Někde jsem četl, že je dobré to lehce přešmirglovat.No snad to bude lepší, co myslíš? Neměl bych vyměnit i kroužky? Mám dva, měřil jsem válec posuvkou a má 38,50 mm..Takže mám 2 výbrus...Prý nemá smysl měnit kroužky, jen po novém výbrusu, jaký máte názor ? Díky moc za odpovědi.Jsu vděčný.
Datum: 22. července 2006 15:11
Já mám ten čep taky vymlácený a zatím to neřeším.Projevuje se to tak že když jedeš tak se zmotoru ozývá takový cinkání jinak to na nic vliv nemá (myslím).To co popisuješ není následek vymlácenýho čepu.To máš závadu někde v karburátoru nebo v zapalovánjí.Tipoval bych svíčku nebo hladinu v plovákovce
Datum: 22. července 2006 12:46
|



|