Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: šulis
IP: uživatel1
 jeste dotaz nevite nekdo kde bych si moh dat vycentrovat kola??? nekde pobliz liberce???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2006 22:08
Jméno: šulis
IP: uživatel1
 zdarec fichtlari ty crossovy blatniky v sesa-shopu sli by na fichtla??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2006 21:56
draku sel by ale bude to naprd,pac ma velkou roztec,,musel bys vzit pilku a trohu na te rozteci ubrat a to bude na prd. Ten blatnik je delan pro Simson vidlici
Datum: 25. září 2006 21:56
 Jak koukam tak o závodech ve Stradonicích u Loun kde Jsou závody do vrchu nikde nic . Ale tady ve vesnici už vysí plakat u zastávky o těch závodech .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2006 21:58
Zase se mi nic nedoneslo,,,kdy, kde, co? napis, dam to na web,,dik
Datum: 25. září 2006 21:58
 Zdarec draci,tak co stroje jezděj ještě . Ja teď začnu hezky setřit sice budu šetřit dost dlouho počítam tak do jara . Ale pak by to mělo vyjít . Sice mi to přide jako bláznovství ale pustim se do toho . Co sem dneska koukal tady na sesa-shopu tak bych potřeboval docela dost věcí a když sem pak udělal součet tak mi vyšla CENA : 5 079 Kč . Takže našetřim a pak koupim Zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2006 15:45
JJ urcite no chtel bych to uskutecnit tento nakuúp ale rikam budu setrit a to bude trvat ale jestli jo tak ti napišu
Datum: 26. září 2006 15:45
draku jen z rozumem,,na fichtla jsou to velke penize,,,,,a pokud jo,,tak mi dej dopredu echo at me nevydrancujes, at mam cas se pripravit
Datum: 25. září 2006 22:01
 K druhýmu dotazu: u nás se dá v pohodě na většine benzínek sehnat 91oktanový benzín, a kolik u vás stojí, u nás (v Jihlavě) 26,20Kč a to se = 0,94
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2006 22:03
Jo na jiznaku je vse mozne,,,je to pravda tam je v praze nejlevnejsi
Datum: 25. září 2006 22:03
V Praze na Hájích u Benziny za 28 a to je nejlevnější co jsem viděl.
Datum: 25. září 2006 21:41
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
U nás u Hypernovy už taky stojí 27kč.Ale zase ten benzín stojí za prt
Datum: 25. září 2006 19:51
To teda je pravda, na Rantířovský ulici na čerpací stanici ONO je za 26,20Kč a pořád to klesá!!! si pro to semka přijeďte. A tak je to cca stejné na většině benzínek u nás!!! ale tahle je nejnišší. na požádání pošlu meilem i tabulku jak se tam ceny pohybovaly už asi bezmála rok.
Datum: 25. září 2006 18:13
U nás na Slovansku stál 91-okt. benzín okolo38,30Sk
Datum: 25. září 2006 11:53
valda > to je nejaka provokace ci co ,,,u nas pod 30,50 nesezenes
Datum: 25. září 2006 10:18
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Tak to je sila, protoze u nas v Uherskem Hradisti (Morava) se benal pod 30kc neda koupit
Datum: 24. září 2006 21:13
 Je v pohode,keď riedim benzin s olejom v pomere 1:50?Olej používam m2t.Akurát teraz som tam dal olej pre vysokootáčkové motory.Ale to len kvôli tomu,že som iný nezohnal.Riedim to takto už od kedy som posadnutý fichtlami a nikdy fichtl nijak neprotestoval.Ja len kvôli tomu,že v staršom príspevku každý mazal s m2t aspoň 1:40 a viac.A ešte jedna otázka.Robia ešte u vás v Česku 91-oktánový benzín,lebo unás na Slovensku sa dá natankova? už iba 95.okt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2006 20:59
91 oktanů mají u nás úplně všude.U mě v Děčíně (sever čech) stojí asi 27kč. Olej: já mažu taky 1:40 M2t.Páč jezdím hodně do kopce tak se bojím abych ho nezadřel.Ale těch 1:50 to taky vydrží v pohodě.
Datum: 24. září 2006 20:59
 Nevíte zde by šel koupit výfuk Hikone? Nebo jiný? (Nejde mi o výkon ale o to že standart je moc dole a furt o něco zadrhává) Prostě výfuk podobnej třeba tomu co je na Simsonovi.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2006 16:51
jde koupit na burze v chotusicich za 400kč
Datum: 14. listopadu 2006 16:51
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Tak si ten vyfuk normalne zvedni, bud to zkus enom vyhnout nebo to proste urizni a pak to tam znovu navar.. tak to ma kamos a je to ok
Datum: 24. září 2006 21:10
 zdravím,dal sem nový ložiska na kliku na j 555,a dotaz zní,čím je mam namazat?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2006 23:13
Jméno: trky
IP: uživatel21
maž somozřejmě kolomazí, každé ráno před jízdou!!!
Datum: 24. září 2006 23:13
Jméno: trky
IP: uživatel21
maž somozřejmě kolomazí, každé ráno před jízdou!!!
Datum: 24. září 2006 23:12
Jestli jsi tam dal zapouuzdřené ložiska tak z nich to zapouzdření vyndej aby se mohli mazat.
Datum: 24. září 2006 21:02
tak,tak wiku má naprostou pravdu.Hlavně když si dělal motor,zapomeň na olej M2T. Nestojí za nic.Já používám olej Stihl,do mot.pil a paráda.
Datum: 24. září 2006 20:09
Jak to myslíš namazat? Ty ložiska se přece mažou směsí oleje a benzínu kterou si motor nasává.
Datum: 24. září 2006 13:39
 Seso, jak to vypadá s tou spojkou na staďáka? Bude?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2006 14:59
fíííha to je dost,si myslím že už by byla levnější repase..........
Datum: 26. září 2006 14:59
draku, prave ze za jedn kus takze 430 dve lamel
Datum: 25. září 2006 19:40
a to jen za tu lamelu, nebo za celej koš?!
Datum: 25. září 2006 18:18
dValdo tak jiz jsou na sklade ale je to brutus?,,cena za kus 215kc
Datum: 25. září 2006 10:22
draku, ja sem zapomel,,priznavam,,jeste dnes to napisu na papir a vecer dam vedet,,sorac
Datum: 24. září 2006 14:33
Jméno: speedy
IP: uživatel1
 Zdar draci potřebuju poradit ,jestli někdo nevíte ,kde na internetu můžu najit databázi čisel motorů na jawy,jelikož mám doma nějaký motor a nevím jaká je to kubatura dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2006 11:26
Jméno: Kulik
IP: uživatel71
Datum: 27. září 2006 11:26
Jméno: speedy
IP: uživatel58
Číslo motoru je 689817 ,ale myslím si ,že to bude 125 nebo 175 .
Datum: 24. září 2006 19:34
Napiš sem to číslo,případně i popis toho motoru
Datum: 24. září 2006 13:47
první tři čísla většinou onačujou typ motoru respektive motorky do který se ty motory dávaly a podle toho najdeš kubaturu
Datum: 23. září 2006 22:22
Posl.aktualizace: 24. září 2006 13:59
Jaby: tak tam ale není pouzdro ale jehlový ložisko.Pouzdro je nahoře u pístu proto ti ostatní nerozuměli.A s tím záběhem to neí tak strašný.Ten záběh 500km se počítá u motoru kterej byl zgenerálkovanej a byl na výbrusu.Jestli jste to jen přetěsnili a vyměnili klikovku tak to žádnej záběh nepotřebuje,maximálně ho prvních 20km trošku šetři.
Datum: 24. září 2006 13:59
Jméno: nášivky
IP: uživatel1
 můžu se zeptat, je nějaká šance, že by se ve fichtl krámku nebo někde, byly někdy k sehnání nějaké nášivky? např. JAWA, nebo nášivka BRISK, BARUM, apod. Nebo Mogul apod.. ?? Díky za odpověď - prostě nášivky nějakých značek ND na JAWA 50/2x .
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2006 19:20
jo draku to by byla parada pordavat nasivky jawa, mogul,,barum ale jeste jsem nenasel dobreho dodavatele....www.jawamaniak.cz
Datum: 23. září 2006 19:20
 Zdar darci jak mam udelat technickou na fichtla?Když od nej nemam značku ani techničák???Ale mam techničák z druhyho fichtla??šlo by to jesli jo tak mne prosim poradte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2007 12:50
aspon prehod stitek .... mam novy kdybys chtel
Datum: 15. března 2007 12:50
klidně si to tam najdi, ale já pro jistotu uvedu, jaxem to udělal já: Nechal sem si na tom svym udělat evidenčku s tim, že jsem vyměnil motor (ale dal sem tam štítek od toho, co od něj mam papíry).Pak se šel na MÚ, kde sem si to nechával přepsat a vyškrtnout číslo motoru. Jo a na MU musíš jít s už uzavřenym povinnym ručenim. To je celý. Takže přehodit štítek, evidenčka, povinný ručení, MU.
Datum: 25. září 2006 13:48
možná jsem to řekl blbě.Spíš jdi na http://jawamania.info do Poradny a tam pomocí vyhledávání si to najdi.Na 100% to tam je
Datum: 24. září 2006 14:15
Já to nikdy nedělal ale takhle nějak by to mělo být: Nejdřív musíš ty papíry co máš přepsat na tvoje jméno.Pak nějak přepsat číslo motoru a rámu (myslím že na magistrátě by to mělo jít jako výměna karoserie a motoru.No a pak ještě tachnická.
Datum: 24. září 2006 14:12
 Nevím jaké ložisko na ojnici máš na mysli.Na pístním čepu je u 555 pouzdro. jinak když chceš generálkovat kliku,dej to firmě. doma to neuděláš kliku pak musíš vyvážit.Na záběh motoru stačí 500km až až.Neviň tátu,že svou vahou zničil fichtla. já mám 110kg a 2 metry a moji 3 kamarádi pod metrák taky nejdou a jezdíme na 555 kách, každoročně na dovolenou,kde je taky nešetříme a jsou v pohodě.Jsou to prostě báječný stroje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2006 11:10
No, já tatu nevinil, ale už je to zpraveny, dali jsme tam jinou ojnici a jede to suprově, na to, že se to musí ještě protáhnout atd. nikde není ani kapka oleje nebo benzínu, kromě karbecu. Se mnou to valilo do kopca proti větru dost rychle, až sem se divil a na kopci na opač to semnou jelo furt na 3, jenže nás chytnou policajti a co, nemáte tp, technickou a to by stálo tatu papíry, takže jediný co nám chybí sou papíry. Někde na burze budou ža ano_
Datum: 23. září 2006 11:10
No, já tatu nevinil, ale už je to zpraveny, dali jsme tam jinou ojnici a jede to suprově, na to, že se to musí ještě protáhnout atd. nikde není ani kapka oleje nebo benzínu, kromě karbecu. Se mnou to valilo do kopca proti větru dost rychle, až sem se divil a na kopci na opač to semnou jelo furt na 3, jenže nás chytnou policajti a co, nemáte tp, technickou a to by stálo tatu papíry, takže jediný co nám chybí sou papíry. Někde na burze budou ža ano_
Datum: 23. září 2006 11:09
s cenou počítám mno,až bude burza někde tak tam zajedu a omrknu to,díky
Datum: 23. září 2006 8:43
Toňasy,ty plechy jsem sháněl taky a nakonec jsem je koupil na veteranburze.Objíždím jich dost a všude jsou nějaké ke koupi. počítej ale zhruba 400- 700kč.
Datum: 22. září 2006 20:02
Sou to báječný stroje.Hele nemáš ty nebo tvoji kamarádi náhodou dvířka pod nádrž a ten plíšek pod nádrž co kryje eletriku?To jediné my chybí abych jí měl komplet......
Datum: 22. září 2006 18:58
omluvám se že jsem to blbě zadal,měla to být reakce na příspěvek č.467
Datum: 22. září 2006 17:33
 zdravim.nema tu niekdo na predaj tuning diely na fichla?zapalovanie,karburator,adt...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2006 20:11
noo to sa uvidide ked budu diely...ale chcel by som prekrocit 100vku...
Datum: 23. září 2006 20:11
Jméno: Trky
IP: uživatel21
Kolik to má přesně jet??? 90 nebo 100??
Datum: 22. září 2006 1:02
 ahoj ses, tak jsme s tatou rozebrali převodovku, a čekali jsme hrůzu, jenže jsme byly překvapeni, jak nejsou kolečka ošoupaná, vše bylo v pořádku, jen v ojnici se zadřelo ložisko když jel můj táta (86 KG) do kopca za dva na plný otáčky držel se jednou rukou, před zatáčkou se chytl oběma a hned poté se motor zastavil. No a teď jsme přišli na to, že je zadřený ložisko, naštěstí jsme měli dvě převodovky, takže jsme tam dali ojnici z té druhé, protože to nešlo vyklepnout, ale ta zase byla trochu skříplá, takže ju tata musel tata trochu narovnat, tak sme to tam neska naskládali, zatěsnily, vyleštily kryt spojky (trhá to teĎ oči) smontovali, a zítra to dáme na rám a budeme to vyskoušet, jen že nemáme ten novej primární řetěz, ten nám škrtá dole ažaž. A ještě jsem slyšel, že než se motor zaběhne, tak to trvá asi 1000 KM, a po 500 KM prej můžem dát plyn trochu víc nad půlku, není to trochu blbost? Tak dlouho se čekat nechce. A asi se až budu moct, přihlásím na Ecce homo historic závody do vrchu ve Šternberku. Kámoš má 23 mustafa a nějak mu nechce jezdit, tak sem přemýšlel, jestli není ta 555 kvalitnější, když se mnou, což je 42 kg + pincek54 kg je dohromady 96 kg do kopca na 3/4 otáček za tři, je trochu podivuhodný výkon škode že nám nefachčí tachometr, už se těším na zimu, budem našu 555 renonovat, ale jedna věc nám chybí, a bude ještě dlouho chybět, prokletý papíry!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2006 20:36
 Draci kdyz sundam vyfuk na fikovy s nizi se nejak vykon????Kamosovy to prestalo tahnout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2006 20:08
Niekto mi vravel,že keď dáš dole výfuk,zmení sa odpor vo valci pri nasávaní paliva a trocha z neho zmizne len tak cez výfuk.No a čím menej paliva pri expanzii,tým slabšie sa potlačí piest dole a tým má motor slabší výkon a ?ah.A mne sa to tiež stalo keď som vypaľoval výfuk.Jazdil som aj bez neho.Za prvé to tak ne?ahalo a za druhé na mňa všetci susedia akosi nevraživo zazerali
Datum: 20. září 2006 20:08
 Zdar všetkým!Neviete,prečo mi karburátor nedrží vo?nobeh?Šrubku mám dotiahnutú najviac ako sa dá.Skúšal som da? aj druhé šupatko a nič!Karburátor je čerstvo vyčistený
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2006 20:10
zdarec draku to bude nejspíš že ti to někde tahá falesný vzduch nejspíš mezi hrdlem karbecea válcem a možná taky mezi hrdlem a mezi karburátorem mě to dělalo vyměnil sem těsnění, pořádně utahnul a jede to
Datum: 07. listopadu 2006 20:10
Tú šteľovaciu šrubku mám vyšrubovanú na maximum kvôli dlhšiemu plynovému lanku.
Datum: 20. září 2006 20:51
Zdar mne to taky tak delalo? Jak mas ten stelovací sroubek na soupatkové komoře tak ho jakoby vysroubuj navrch a tim si to našteluj a dotahni matkou....
Datum: 20. září 2006 20:43
Práveže to má malé otáčky.Keď pustím plyn beží ešte tak 2-3sekundy a skape.
Datum: 20. září 2006 19:05
Pokud jsou stále velké otáčky může ti to někde táhnout falešný vzduch.Mě to také dělalo vyměnil jsem těsnění kar. a bylo to ok.
Datum: 20. září 2006 17:24
 CAuko lidi je mozne aby sa zapalovanie samo rozladilo?Bolo to tak NAšteloval som najazdil som tak okolo 80km potom to stálo asi tyzden a cez vikend ze sa ideme povozit a nie a nie to nakopnut benzin som mal otvoreny zapalovanie zapnute.Mam pioniera 50 typ 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2006 19:55
no lidi tak toto uz nechapem znovu sme nastavili s fotrikom zapalovanie predstih aj odtrh dokonca odchilkomerom,vimenil som aj kondenzator co som mal požičany od kolegu z prace (ale bol naprd pretože s tym jeho mito davalo este slabšiu iskru ako s mojim)tak som tam dal naspet ten môj kondik viskušali sme rôzne schematicke zapojenia ktore na JAWU 50 existuju(teda ktore som našiel) dokonca som dal aj palivový filter aa uz sme boli zufali a ja som len tak zosrany povedal ze skusim to nakopnut a predstavte si ono to naskočilo na prvu šupu tak som to skusil ešte raz či to nebola nahoda a zase to chitilo a este som sa skusil aj previest a onoto fičalo kua ale doteraz nevieme co stym bolo hehe ale hlavne ze to facháááá
Datum: 04. října 2006 19:55
JJ může to být povolený stator,nebo jsi nemazal vačku,nebo je ucpaný karburátor.A nebo jsi ho jednoduše při startování uchlastal.Zkus ho roztlačit.
Datum: 19. září 2006 21:01
No,mohli sa ti prichytky statora vplyvom otrasov povoli? a rozšte?ova? predstih.Alebo upchaty karburátor.
Datum: 19. září 2006 19:51
 Prosim poradte jak mam vytahnout zpruzinu ze zadniho odpruzeni z mustanga.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2006 13:56
Pozri sa do katalogu náhradných dielov na tejto stránke.
Datum: 21. září 2006 13:56
|



|