Jméno: Domos
IP: uživatel17297
 Zdar draci, u mojeho mustanga jsem měnil píst, pístní čep a kroužky. Je to z toho důvodu že staré kroužky už byly hodně opotřebovaný. Výbrus jsem nědělal protože válec je zatím ok. Teď by mně zajímalo jestli to musím nějak zajíždět nebo ho můžu rovnou točit do plna a jezdit na druhej zářez? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2014 14:21
 může a nemusí, žáleží na míře opotřebení válce, na ovalitě a na soudkovitosti, když se jezdí slušně a člověk maže tak jak se má tak válec vydrží hodně, dva písty uplně v klidu. A nové písty které se dnes prodávají mají ještě jednu výhodu. Díky nepřesné výrobě u některých válců originální píst nepřekreje celou šířku sacího kanálu. Nové písty jsou dole trochu širší a kanál v pohodě překrejou.
Datum: 06. srpna 2014 14:21
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 novej píst ve starým válci, to bude krásně zvonit
Datum: 06. srpna 2014 13:07
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 jo cca 150 km to zajížděj
Datum: 06. srpna 2014 12:43
 jo, i píst a kroužky si musí chvilku sednout, rozhodně není dobře na to sedńou a letět co to dá, a jestli to ty děláš, ještě neznamená, že je to dobře, spíš to svědčí o tvém hloupém přístupu k motorům
Datum: 06. srpna 2014 11:27
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 No jasně, co chceš na starým válci zajíždět? Píst? To asi ne viď.
Datum: 06. srpna 2014 11:14
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Na půl plynu maximálně a v tychto mvedrách nechat vychladit po 2 kilometrech!!!!! nechat chladit aspon pul hodiny
Datum: 06. srpna 2014 10:34
 s novým pístem okamžitě na plnej céres??? no tak to gratulujeme.........
Datum: 06. srpna 2014 6:24
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Zdarec, můžeš hned do plna na 2. zářez.
Datum: 06. srpna 2014 6:16
|



|