Jméno: 223
IP: uživatel2997
 cus draci, jak sem tu jiz psal pred 2 dnama ze se mi zadira mustang, tak se to nezlepsilo, respektive vy jste mi napsali ze sem krouzky spatne zajel, coz je mozne, tak jsem je vymenil za nove a dela to porad, nove krouzky tam mam od verejska, dnes sem najel 110 km a zadira se to uplne stejne jako ty predtim, abych upresnil situaci pred temito krouzky, asi pred mesicem a pul sem do stareho valce koupil novy pist, krouzky, cep, futro do ojnice a segerovky, mesic mi motor jezdil vynikajicne, i ve 2 tahnul do kopce jako drak, kdyz sem jel sam tak po rovince 80 nebyl problem a kopce sem temer vsechny vyjizdel na 3 proste uplne super, pak se mi to sacalo kazit, nemel vykon, najednou z niceho nic zacal slabnout a slabnout az nesel skoro ani vytocit... vy jste mi poradili vymenit krouzky, to jsem udelal, bez vysledku, nakonec sem zjistil ze to bylo ucpanynym vyfukem takze krouzky sem vymenil bezvyznamne, ale dobre tak sem jezdil i tak cca 100 km sem je zajel a pak uz sem mu trochu daval, najednou z niceho nic motor se zacal pridirat postelaval jsem krbec, zapalovani, dal novou svicku, kondenzator, fajku, ocistil kontakty, (mimochodem mam sportovni filtr a ucpany neni) a opet bezvyzname, tak sem se obratil o radu na vas, opet ste mi poradili krouzky, tak jsem tak vcera ucinil a dnes sem jel dost daleko nato abych to vyzkousel a zajel ovsem dela to to same, to znamena ze jakmile jedu proti vetru tak za chvilku motor zacne zpomalovat jako kdyby prisel brutalni kopec nebo jako dybych slapnul na brzdu, to dela nejen pri jizde proti vetru ale i do mirneho kopce ovem jen od pul plynu nahoru kdyz jedu na ctvrt plynu tak tahne i jede skvele to je ovsem otravne a pomale hlavne poku pospicham kdyz zaspim.... dnes jak sem jel jsem zpozoroval jeste jednu vadu v motoru neco chvilkama dost hvizda, jako kdyz u auta prokluzuje remen, tak sem si rikal jestli neni suchy filc u kladivka, a nebyl tak me napadlo jestli to nemuze delat gufero u magneta a to taky zpusobovat tu zratu vykonu a jako kdyby zadirani, ale to mi v tom pripade nejde do hlavy taky to, ze kdyz podradim na 2 z 3 kdyz to ztraci vykon, tak to bere aj plny plyn. prosim o co jepresnejsi a nejrychlejsi rady protoze to zpecha a ja nemam cas patrat po tom cim to je, takze pokud ma nekdo zkusenosti prosim poradte, predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 22:59
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jj to je pravda, ale na fichtla jsou od 16 bo ma v papirech konstukcni r.65 km/h a od 15 je to do 45, ale to je jedno
Datum: 21. června 2009 22:59
Jméno: lukas
IP: uživatel2129
 no ale to bys zase nemohl na nem jezdit do skoly protoze na to sou papiry az od patnacti
Datum: 21. června 2009 8:19
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no zapomel sem na jednu vec, sice npsal sem ze si s fichtlama hraju od 11 ale nenapsal jsem kolik mam ted, takze 18 bo bych mohl mit klidne 12 ze?
Datum: 20. června 2009 16:13
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 OK diky a retez, ten je v poradku, zase takovy amater nejsem s fichtlama si hraju od 11 a ted kdyz jezdim kazdy den do skoly musi byt 100% bez chyby, jen me tak napadlo nepomohla by tryska 72?? ja tam mam origo 68 a na sportovni filrt.. no nevim hned v pondeli ju na zkousku kupuju
Datum: 20. června 2009 15:48
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Pokud nejde odečíst hladinu jak jsem popsal,zkus tohle.Nejdříve zkontroluj jestli plíšek ,ktterý uzavírá jehl.ventil v plov.komoře je rovný s obloučkem na konci-ten oblouček tlačí na plovák.Pokud ne -srovnej ho a projeď -tak 3km.Zkontroluj barvu svíčky.Jestli je šedobílá-přihni konec plíšku s obloučkem směrem nahoru-tedy k víčku plov.komory.Poked je černá,přihni směrem k plováku-tedy opačně.Znovu projeď a postup opakuj až dosáhneš cihlové barvy.Jen připomínám,že rozhodující je zbarvení izolátoru střední elektrody svíčky,tam se to projeví nejrychleji.Doporučoval bych svíčku NGK B8HS.Při použití sport.filtru,který je zřejmě průchodnější,bude potřeba mírně vyšší hladina.P.S.Nemáš náhocou suchý a moc napnutý sekundérní řetěz???????????
Datum: 19. června 2009 7:57
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 ok urcite zkusim diky, ale jste bych se chtel zeptat jak zjistim ze je to 2 mm prtoze ono je to dost nepristupne a zadne meridlo se tam nevejde, mi tady zriv nekdo psal at hladinu posteluju tak ze kdyz je v plovakove komore benzin v normalnim stavu tzn.: pokud jedem a zastavime a nepreplavujem, tak by hladina mela sahat po horni okraj plisku ktery uzavira ventil, lze to i takto?? predem diky
Datum: 18. června 2009 17:17
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Dej jehlu na třetí zářez od hora.Pokud to nepomůže,nastav hladinu 2mm pod vytokový otvor z hlavní trzsky-to je tam ,kde vchází jehla.Pokud nebude barva svíčky cihlová,saje to faleš.Pod hlavu bych nikdy nedal žádný tmel-ani lukopren-pouze tenké hlin. nebo měděné těsnění.
Datum: 18. června 2009 15:06
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jestli máš bílé elektrody,tak máš chudou směs. Se nediv,že se motor přidírá. Nastav karburátor podle příručky pro záběh (už si nevzpomínám,jak je to u fichtla) a zkontroluj,jestli ti někde nepřisává vzduch. V tvém případě to bude nejspíš ten problém. Pokud se pletu,někdo mě určitě opraví
Datum: 17. června 2009 22:44
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 zato ze jsem neodpovedel se omlouvam,- a volnobeh mi drzi krasne,- chudsi smes tam asi je protoze elektrody svicky nejsou do cihlova ale spis do zluto bíla,- benalu tam jde taky dost plovakova hladina je postelovana a trysky ciste taktez v plovakove hladine je cisto,- tesneni pod hlavu a valec sem dal lukopren proroze jsem s nim mel vzdy jen dobre zkusenosti a mnoho lidi mi taky rikalo ze tesni lip jako papir protze se dostale narozdil od papiru vsude, -stary pist vyzkouset nemuzu protoze byl spatny,- a loziska sice jdou lehce ale chcou generalku protoze sramoti jak prase coz neni moje vina ale majitele predemnou od ktereho sem motor koupil v htoznem stavu ale ja potreboval jezdit tak sem udelal new spojku, novy pist... ale nepulil jsem ho coz asi v brzke dobe udelat budu muset, taky s tema otackama a tahnutim tahne svele jen do urciteho okamziku pod plnym plynem, v zatizeni i pod pul plynem, jinak po rovine tahne svele nez se zacne pridirat
Datum: 17. června 2009 22:35
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jestli si koupil nový píst, tak to zkus projet s tim starym...Nejakym nedopatrdenim ti mohli dat pist volnejsi tridy nebo do mensiho vybrusu a je tam volne a krouzky mas dobry tak sis toho nevsiml. To pak jde motor do otacek a nema silu pac ztrci kompresi...Opravdu ho zkus a uvidis
Datum: 17. června 2009 21:20
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam totiz podezdreni navic veci 1. jestli ti to tesni pod valcem a hlavou. za 2. jestli ti tam jde dost benalu a nemas tam nekde bordel ale to asi nebude tim. za 3. jak jsi to poprvy nezajizdel tak jse ti zacoudili loziska a tetka jdou stuha kdyz jsi mel sundanej valec tak jsi mel skusit klikovku jestli jde lechce a neodpovedel jsi mi na to jestli ti drzi volnobech
Datum: 17. června 2009 20:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli te chapu tak ti to jde bez zateze hodne dootacek a nema to vykon. Jakou ma barvu svicka?? je to docela dulezity tak odepis lepsi kdyz mi napises na icq jestli mas moje je 255365576
Datum: 17. června 2009 20:02
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 Zkušenosti s fychtlama moc nemám,ale nemáš chudou směs? nepřisává ti to někde falešný vzduch? Třeba pod tím guferem pod dynamem? Jaká je barva svíčky?
Datum: 17. června 2009 19:42
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 Zkušenosti s fychtlama moc nemám,ale nemáš chudou směs? nepřisává ti to někde falešný vzduch? Třeba pod tím guferem pod dynamem? Jaká je barva svíčky?
Datum: 17. června 2009 19:40
|



|