 čau chlapi, mám dotaz... když by byla na fichtlu moc velká zátěž, tak jaktože to nevadí ojnici tolik, jako vyšší komprese? Je to z teho důvodu, že při vyšším zatížení by prokluzovala spojka (takže do tý doby, než začne spojka prokluzovat je ta ojnice stavěná, a proto jsou typ ružiny nadimenzovaný na to, aby zabranili připadnymu zničení ojnice a ložisek), kdežto u vyšší komprese už na to není stavěná a tak se to cely časem zniči? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 14:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 vadí to mín než větší komprese
Datum: 25. června 2009 14:15
 no.. skoda že mě nevidíte do hlavy.. me de prostě o to, že když na tu ojnici bude působit ze zadniho kola 500 kilo, tak je prece blbost, aby to snad vadilo míň, než větší komprese...
Datum: 23. června 2009 20:35
 podle mě je to cos tu napsal blbost
Datum: 23. června 2009 19:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nechapu co chtes tim rict neboj se ze by nevydrzela ojnice nebo spojka to ten motor driv chcipne protoze to neutahne a kompre se je porad stejna at to zatizis jak chces to je ten prostor pod hlavou
Datum: 23. června 2009 18:28
|



|