Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Babetták
IP: uživatel4183
 Zdar, nevíte co může být s mojí Babettou 210? Dal jsem tam obě žárovky, přední 6V/15W a zadní 6V/5W a po asi půl hodině jízdy mi praskla zadní žarovka a tak sem jezdil jen s předním světlem ve kterém mi taky po pár dnech praskla žárovka. A nevím si s tím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2009 8:57
 Zdarec, mám ten same problém teda vlastně větší. Na mý 210ce nemají šanci moc dlouho přežít ani žárovky 24V 20W  Dá se to nějak podoma upravit nebo tam musim nabastlit nějakej bazmek?
Datum: 01. srpna 2009 8:57
Jméno: KArel
IP: uživatel1200
 Dej si silnější žárovky. Usmernovac je zbytečne draha vec.
Datum: 26. června 2009 23:59
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Já mám 207,dal jsem tam 12V/21W a 12/5 sufit a svítí to jak čert.
Datum: 26. června 2009 22:47
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 si kupú usmernovac na ty zarovny.. sesa ho tu taky ma.. pak to prepeti ktery vznike pude do toho a ne do zarovky takze ti neprasknou
Datum: 25. června 2009 20:06
 Mě se to taky stalo na 21. Tam kde vede proud z předstihu ( nevím kam vám to vede. Nám to vede do spínací skříňky. Vám tuším jen do tlačítka) tak tam máš někde přepětí anebo máš špatnou kvalitu žárovek.
Datum: 25. června 2009 17:01
 Zdarec,nevíte jestli mi pojede 516 na natural 95?Já tam zatim lil jenom 100oktanů!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 23:43
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Obecně platí, že benzín 95-96 okt. se používá pro kompresní poměry max. 10,5:1. Nad tuto hranici už je vhodné použít benzín s okt. číslem 98 a více.
Datum: 25. června 2009 23:43
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Obecně platí, že benzín 95-96 okt. se používá pro kompresní poměry max. 10,5:1. Nad tuto hranici už je vhodné použít benzín s okt. číslem 98 a více.
Datum: 25. června 2009 23:41
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 ale ted sem koukal do příručky a kompresni pomer to ma 14:1 coz je dost,takze bych zustal radeji u stooktanu
Datum: 25. června 2009 22:57
 No to je jasný že nebude mít menší,ale já nevěděl že i ta 250na to jezdí!Jinak díky za odpovědi!
Datum: 25. června 2009 21:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslíš, že vostrej motokros 250 má snad kompresy menší?  .... jinak at to lítá!
Datum: 25. června 2009 20:38
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 urcite si nemyslim ze to ma az tak velkej kompresni pomer aby to na natural 95 klepalo  ale na stooktan to urcite jede líp......jezdily sme na 513 ktera ma snad este vetsi kompresni pomer a taky sme do toho lily 95 natural.....
Datum: 25. června 2009 17:32
 lk už sem to tu psla  rotože to má velkou kompres a ta potřebuje větší okatnový číslo! Ale když to Martinovi jezdilo normálně,tak je to dobrý!
Datum: 25. června 2009 17:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 proč by to nemělo jet?  ....nevidim problem
Datum: 25. června 2009 17:17
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Muj otec jezdil s 516 normalně na 95 a jelo to dobře.
Datum: 25. června 2009 15:21
 Protože to má velkou kompres a ta potřebuje větší okatnový číslo!
Datum: 25. června 2009 15:18
 Protože to má velkou kompres a ta potřebuje větší okatnový číslo!
Datum: 25. června 2009 15:18
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Proč by to nejelo? To pojede uplně stejně
Datum: 25. června 2009 15:15
 cau fichtlari mohu se zeptat na jawu mustang kde se da udelat go motoru na vysocine nebo pardubibcky kraj predem dekuji a chci si tady nakoupit veci na jawa mustang a chci to prestriknout nevite kolik je poteba spreju kdyz chci mit vse stejnou barvou jen ram ne odpoved bych prosil na emayl dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel6496
Datum: 25. června 2009 16:45
 sprejem to nedělej. kapne ti na to benzín a barva je pryč. a setřeš to i haadrou když na to trochu naprší. to rači natři štětkou. al enejlepší bude koupit barvu v plechovce a pistolí s kompresorem to nastříkat
Datum: 25. června 2009 15:26
 Zdar, mam čz 175/477 a chci se zeptat jak funguje kontrolka na dobíjení.Když zastrčím klíček tak se rozsvítí a když nastartuju tak zhasne....Je to správně??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 23:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to správně, ale musí ti to dávat napětí 6,8-7,2V od zvýšených otáček až po maximální. Tedy pokud je relé správně seřízené a dynamo má dostatečný výkon.
Datum: 25. června 2009 23:54
 Jo, je utčitě dobře mám podobnou čz a funguje to úplně stejně, takže dobře.
Datum: 25. června 2009 14:44
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Když svítí,tak se baterie nedobijí. Když zhasne,tak se začne dobijet.
Datum: 25. června 2009 14:27
 Jo,je to správně.
Datum: 25. června 2009 13:39
Posl.aktualizace: 26. června 2009 13:52
 Aby je rakovina chytla za kule, hlavy bile.
Datum: 26. června 2009 13:52
 OndraJ21 más pravdu...
Datum: 26. června 2009 5:54
 mit ty kreteny po ruce tak jim flaknu nejenom jednu tim kladivem...zmrdi (sorry) proste hovada co nemaj co delat...
Datum: 25. června 2009 22:38
 nojo debylove to my raci mohly dat. chudak mustafek
Datum: 25. června 2009 22:05
 nebudu na nikoho nadávat...lidi prostě sem takové videa nedávejte, pak my poctiví fichtlaři jsme z toho jen rozhořčení a stresovaní. Radši kdybych to neviděl, stejně se můžem všichni jen dívat a nic nenaděláme. Prostě takový lidi budou vždycky a bohužel jak říka sesa nejen v tuzemsku..
Datum: 25. června 2009 20:50
 Fakt kreténi no takovej luxusní mustaf a ještě to dělaj dospělí chlapy
Datum: 25. června 2009 19:00
 je to vidět nějaký cigáni
Datum: 25. června 2009 18:51
 Fakt kreténi no takovej luxusní mustaf a ještě to dělaj dospělí chlapy
Datum: 25. června 2009 18:45
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5107
 Zabít je šmejdy
Datum: 25. června 2009 17:25
 A ještě když si to vezmete fichlaři tak tam měl na tom mustangovi jak ho rozbyli krásný věci například vejfuk a ta krabyčka na nářadí a vlastně všechno kdyby to ty svině nerozbyli mohly to prodat dit se koukněte jakej je třeba ten výfuk a porovnejte s novym skoro žádnej rozdíl a ty věci kolik to tady stojí a oni to zvohýbaj promačkaj prostě zníčí prostě nemám slov
Datum: 25. června 2009 16:24
Datum: 25. června 2009 16:01
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 http://www.youtube.com/watch?v=FIU6L8u545k&feature=related to je to video kde hází pincka z mostu fakt mrdky Madarské ....
Datum: 25. června 2009 15:37
Datum: 25. června 2009 14:48
 Škoda ho byla, mohl klidně jezdit, asi neuměli spravit tak radši takovýmto způsobem rozdělali.....
Datum: 25. června 2009 14:47
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Kladivo a mrd je do hlavy
Datum: 25. června 2009 14:33
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 No ty pi...o,lešeňovku a do hlavy,raději tady takové videa nedávejte,protože se u toho akorát vždycky rozčílím.
Datum: 25. června 2009 14:07
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 hrůza zabít je nemůžu se na to dívat chudinka mustaf
LUKY kde je video jak házej fíka z mostu jak píšeš
Datum: 25. června 2009 14:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nemám slov
Datum: 25. června 2009 14:00
Jméno: ander
IP: uživatel5519
 to sú ale mrdky maďarské......taký pekný mustang a oni ho rozjebú......bych jich zmlatil tim kladivom......kurvy maďarské
Datum: 25. června 2009 13:17
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 Nejsou to ti kokoti co házeli toho pincka z mostu ??? čuráci
Datum: 25. června 2009 13:15
 UF,, UZ JSEM SE LEKL ZE JENOM V ČR JSOU STOUPOVE,,, JDE TO I ZAHRANICE,,TAKZE JDE O MEZINARODNI PROBLEM
Datum: 25. června 2009 12:57
 Tady vidíte pravý Debilyzmus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 25. června 2009 12:51
Datum: 25. června 2009 12:50
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 bych vzal to kladivo a třískal bych je do hlavy tak jako voni třískáj do toho mustafa,zajímalo by mě jak dlouho by to vydrželi
Datum: 25. června 2009 12:47
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 nemohl jsem se na to ani dodívat.rve mi to rukama..zabít málo.
Datum: 25. června 2009 12:40
 to jsou zmrdi takovej pěknej mustaf já bych je zabil
Datum: 25. června 2009 12:38
 Nemám tady co rozkazovat, i když dělám tady pípoviny :B , ale někdo tady někdy píše, že potřebuje pomoct s něčím a nenapíše jakej je to stroj. Tak bych měl návrch. Ten kdo nenapíše co je ten stroj zač, tak by mohlo být ustanovený, že to bude fichtl. Co vy ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 20:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 25. června 2009 20:39
 to by mě nenapadlo  ty asi fakt nemas co delat..
Datum: 25. června 2009 19:34
 Čágo draci tak co si o těhlech debilech myslíte???http://www.youtube.com/watch?v=feXXzJnktMI&NR=1
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 20:47
Jméno: fikus
IP: uživatel4650
 uplny dementi ...si ani fika necenej...nejradsi bych je za ten provaz vsechny povesil a aspon z 10metru je pustil na beton hlavou..magori
Datum: 23. července 2009 20:47
 že bi potřebovali pořádně přes držku
Datum: 27. června 2009 21:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 debilita jak vyšitá
Datum: 25. června 2009 14:07
 kdybych mohl projet svůj slovník, a vězte že mám suveréně nejširší u nás na škole, tak bych ho projel a kladivem bych jim rozjebal celé tělo od noh po hlavu a nechal je v bolestech zhebnout......
Datum: 25. června 2009 13:56
 Kdyby sem tady mohl psal sprostě tak napíšu asi všechna slova co znám no to je debilizmus!!!!!!!!
Datum: 25. června 2009 12:47
 bych toho fíka kidně koupil před tim než ho pustili
Datum: 25. června 2009 12:24
 Moje řeč kreténi
Datum: 25. června 2009 12:23
 to jsou opravdoví kreténi, kdyby toho fika radši dali dohromady nebo prodali na díly, ale oni ho zničej!!! magoři jak blázen
Datum: 25. června 2009 12:19
 přesně, je nezměníš, machrujou a hovno umí, tak jsou předem KO
Datum: 25. června 2009 12:10
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 No já osobně bych jim usekal ruce debilům.
Datum: 25. června 2009 12:08
 čau kluci musite mi poradit už sem stoho špatnej nakopil sem tolik novejch věci indučku,kondik,kladivka,faju,svičku a pořad to nechce hodit jiskru fakt nevim co stim muže byt moc prosim poradtě mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2009 7:58
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Já jsem si nechal schválně nabudit 05 rotor a stejně to házelo slabou nepravidelnou jiskru, když jsem dal zapal. cívku zpět do původní polohy jak je u 20W zapalování, tak ta jiskra byla tak silná, že jsem nikdy takovou neviděl a když jsem dal zapal. cívku do polohy jak je u 30W zapalování tak jak jsem napsal, byla slabá a nepravidelná jiskra. Když jsem dal 20 rotor, tak bylo po problému. Možná jsem měl prostě smůlu, že mi to na 05 rotor nešlo...
Datum: 26. června 2009 7:58
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 do moji 21 sem si sehnal "novy" silny magneto ktery pali jako krava a ma oznaceni 05 a stator je 30W....jiskra pali hodne velka a je uplne jedno kam dam zapalovaci pol....takze chyba je nekde u tebe kamo
Datum: 25. června 2009 22:02
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to standa: musím s tebou nesouhlasit. Sám mám vyzkoušené, že 30W zapalování nefunguje s rotorem který má číslo 05, musel jsem použít rotor s číslem 20 aby mi to fungovalo…
Datum: 25. června 2009 20:51
 tak to tu je ještě moc hodně věcí co to může dělat. Třeba můžeš mí špatnou svíčku nebo můžeš mít špatný předstih tak tam ty cívky 4 co tam jsou. Nebo to můžeš celé úplně špatně zapojené. Pokud tam máš spínací skříńku tak bacha. Mohlo se tam něco podělat a potom to můžeš hledat tu závadu celý měsíc. Fak t je toho spousta.
Datum: 25. června 2009 17:11
Jméno: standa
IP: uživatel6496
Datum: 25. června 2009 16:55
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Taky pozor na polohu a typ vačky.Ta delší je na zapalko typ 555 a první 05(má stator s destičkou.) Ta kratší je na třicívkové.Musí být přesně v zářezu rotoru.Taky prověř cívku v magnetu,ktrá je spojena s kladívkem-odpoj od kladívka,připoj žárovku 6v 5W jední polem na cívku a druhým na kostru,prošlápni startpakou a žárovka se musí rozsvítit.pokud ne je ta cívka vadná.
Datum: 25. června 2009 12:16
 nebo tam máš špatně poskládaný drátky na sobě na díře od kladívka, buťto ty zmiňovaný fir od Chonga nebo to máš prostě blbě poskládaný
Datum: 25. června 2009 12:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jo a taky může být drát ke chípáku někde šluslej proti kostře...
Datum: 25. června 2009 10:30
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Taky existuje varinata že máš ve špatný pozici zapalovací pól. Záleží na tom jaký označení má tvůj rotor. Jestli začíná číslicí ,,05-,, tak ho musíš zapojit na pozici jako u 20W verze zapalka a pokud má počínající číslice ,,20-,, tak musíš dát zapalovací pól do pozice jako u 30W verze... ale také si zkontroluj jestli tam nemáš zkrat na kostru. Nejčastější místo bývá špatně poskládaný kontakt z fíbrových podložek na kladívku... Změříš to nejlépe tak že odpojíš indučku a pod kontakty kladívka dáš třeba kus papírku a písklem multimetru , nebo zapojením s baterkou a žárovkou proměříš proti kostře. Pokud píská, nebo žárovka svítí je tam zkrat proti kostře.
Datum: 25. června 2009 10:28
 cus nevite nekdo kde bych sehnal nakej přívesek čezeta?nebo nedokazal by jste ho nekdo vyrobit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 22:09
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar,mate nekdo zkusenosti se serizenim spojky u babety207
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2009 14:43
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Co ti to konkrétně dělá ? Jde-li kolo do záběru při nastartování , povol levý šroubek na karburátoru.Když spojka nepřenáší pohyb
na kolo,musíš dát nové spojky.
Datum: 26. června 2009 14:43
 Podle mě se spojka šteluje podle potřeby. Alespoň já to tak šteluji ať spojak zabírá v 1/2 a aby šla lehce zmáčknout na sama vrátit. Šteluje se to takovým šroubkem.
Datum: 26. června 2009 13:51
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Zdar draci da se s fichtlem jezdit na plnou sintetiku castrol power 1 tts a jestly jo v jakym pomeru to mam namichat dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 14:55
 To do toho radši nelej, dej mu to co chce, tažko si bude zvykat na jiný olej, hlavně by na něj nemusel jet, ale nevím takové věci jsem zatím nezkošel ani snad nebudu.
Datum: 25. června 2009 14:55
 a ked sa pouzivám M2T alebo niaky minerál a dám do toho polosyntetiku???
Datum: 24. června 2009 19:46
 Já teda jezdil s čz 516 na tsf a ted do toho lju sintetiku a nic sem nezdřel!
Datum: 24. června 2009 19:18
 no výhody to má, mnohem lépe maže, nezanáší motor=>nevytváří karbon, ale spíše obsahují prvky, který karbon rozpouštějí, takže to znamená, že když jezdíš např. na M2T, který tě zakarbonuje motor, a pak přejdeš na syntetiku, ketrá tě ho rozpustí, tak hrozí, že tě ten rozpuštěněj karbon zadře i motor, ale ze syntetiky na mineral to nevadí
Datum: 24. června 2009 19:08
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 aha a ma to vubec nejaky vyhody jezdit na sintetiku a jeste kdyz budu zezacatku jezdit na sintetiku muzu pak prejit na mineral
Datum: 24. června 2009 19:04
 Jo, já jím mažu upravený motor a bez problému,ale je dost drahý a docela i do fíka zbytečný, cena je tak cca. 390kč za 1L. Hodně používaný taky kvalitní olej je ten Motul 510 je to polosyntetika a stojí asi tak cca. 220kč/1L.
Datum: 24. června 2009 19:03
 Jasně že dá,ale je to zbytečný,protože sintetický oleje jsou drahý a stejně budeš muset mazat maximálně 1:50.Takže bohatě stačí nějakej minerál.Třeba Mogul TSF,Shell Advance SX 2T nebo když se chceš hodně plácnout přez kapsu tak Motul 510
Datum: 24. června 2009 18:56
 Jo!
Datum: 24. června 2009 18:53
 cus draci, mam takvy problem, koupil jsem si novou, kliku, prevodovku, loziska, futra, spojkovy kos a lamely..., kdyz jsem motor slozil bez spojky, tak snim nejde temer hnout ani ze strany spojky?? a kdyz snim velice tezko tocim tak tam jde slyset jak o sebe neco dre kov na kov, je to tim ze je prevodovka nova a nezajta?? nebo necim jinym protoze jde aj brutalne tezko radit
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 23:55
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Důležité je, aby se volně točila předloha a měla axiální vůli 0,2-0,3mm. Dále se musí lehce otáčet konec hlavního hřídele v hřídeli řetězového kolečka. Řadící vidlička nesmí být v trvalém tlaku na kolečko při žádném převodovém stupni ani neutrálu. Někdy může být problém i v řadícím automatu případně v uložení tyčky, po které se pohybuje vidlička. Nakonec ale při dnešní kvalitě některých náhradních dílů nelze vyloučit ani problém v ozubených kolech samotných. Je zkrátka nutné si s tím pohrát a vše postupně vyzkoušet.
Datum: 24. června 2009 23:55
Jméno: standa
IP: uživatel6492
 to je tou novou prevodovkou.....je to des
Datum: 24. června 2009 23:21
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Přesně tak. Dnešní futra jsou zmetky a proto při sezazení motoru s ním nejde ani otočit.
Datum: 24. června 2009 19:35
 doporučuji rozebrat a vše projít jestli si dal vše správně, jinak to, že se ti to těžko otáčí můžou způsobovat široké osazení na futrech(prostě nová futra jsou o něco silnější), aspoň tahle příčina se stala mě, jinak ztuha řadit, buď to souvisí s tim otáčením nebo špatný automat řadící
Datum: 24. června 2009 19:17
 Zdarec hoši,jak je to vlastně s tim šumavským pohárem?Kolik je to závodů a jak se to hodnotí to se jako hodnotí po každým závodě nebo až se vodjedou všechny závody?A v jakej kategorii bych jel z čz125/516?Jestli v čz nebo 125ccm.Je to docela nespravedlivý,když by jela v čz kategorii 380 a 125 a to samý ve 125ccm,kde by jela třeba čz 125 co má 27 koní a honda 125 co má 40koní.a Neznáte někdo nákou stránku kde se tam dá přihlásit nebo se přihlašuje na místě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 12:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no tak to pak jo....nevim jak je to u tohodle konkretního závodu......ale jinakk u nás samostatná kategorie čz neni a spadá to pod veterany
Datum: 25. června 2009 12:10
Jméno: xborecx
IP: uživatel6491
 No veterány asi ne protože kategorie veteráni znamená že jezdec je starší asi ne 40 let nebo nějak tak. bej tebou jedu kategorii ČZ tam se třeba nějaká 125 číza ještě pojede a dobře si zazávodíš v kategorii 125 2t a 250 4t by si si asi něškrtnul maximálně na někoho komu už dojdou síly.
Datum: 24. června 2009 22:34
Jméno: xborecx
IP: uživatel6491
 No veterány asi ne protože kategorie veteráni znamená že jezdec je starší asi ne 40 let nebo nějak tak. bej tebou jedu kategorii ČZ tam se třeba nějaká 125 číza ještě pojede a dobře si zazávodíš v kategorii 125 2t a 250 4t by si si asi něškrtnul maximálně na někoho komu už dojdou síly.
Datum: 24. června 2009 22:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a co bys teda chtěl? aby sis jel s tou tvojí 516 samostatnou kategorii?  ..... bejt tebou tak pohud mmmmmužeš, tak jedu veterany, protože v těch novejch 2t pilách by sis moc neškrt, i když neřikam, že bys musel dojet poslední...... občas se tam objevěj fakt polena, který o tom nemaj moc šajn a jenom tatíček jim koupí motorku a chce aby z nich byli mistři...... ale jak řikam- veterani to jistěj
Datum: 24. června 2009 19:53
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Zdar draci. Dal jsem na výbrus babettu a mám pocit že mi prodali zmetkový píst. V dolní úvrati neotvírá naplno asi o 1mm výfukový kanál, v horní úvrati naráží do hlavy. Asi má posunutou díru pro čep. Starý píst jsem bohužel vyhodil, takže to nemohu porovnat. Nezná někdo rozměr od dna pístu k otvoru pro čep? (uveďte odkud kam měříte). Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 21:33
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau me pro zmenu nesel nasadit cep do pistu a po pouziti znacne sily pist prasknul tak sem koupil novej pist "ambika" a je to ok
Datum: 24. června 2009 21:33
 cau,uplne to stejny sem mel na stadakovy,dira pro cep byla vyvrtana moc nizko,takze presahoval pist z valce,vyreklamoval sem to a je to ok
Datum: 24. června 2009 21:28
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Měl bych dotaz když dám na 05ku válec i hlavu z 20ky jestli mi nepraskne ojnice. Co podle vás pojede lepší válec 05 d=40 hlava 05 nebo válec 20 d=38 hlava 20. Podle mě pojede lepší ta druhá možnost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 17:59
 Tome již delsi dobu pozoruju,ze jsi dost znalý.....nechtel bys nam o sobe taky neco rict? A nebo na sebe zanechat nejaky kontakt? Docela rad bych se s tebou seznamil a taky z tebe vytáhl nejaké rozumy
Datum: 25. června 2009 17:59
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Já mám válec 21 1.výbrus,hlava snížená na 5 ccm ,tlak ve válci při protočení startpakou 11 atm. a kliku z 555 s 10mm čepem a drží.
Datum: 25. června 2009 12:20
 jo a ojnice mě nepraskla, když se dělaj na 05 menší ůpravy, tak jsem ještě neslyšel o prasknutí ojnice, i když je pravda, že proti tady i jinde zkušenějším o ,, tuningu " skoro nic nevim  ten válec a ta hlava můžeš počítat jako ,, menší ůprava "
Datum: 25. června 2009 12:18
 já jsem jezdil na 05 s hlavou, válcem a krabecem a jezdilo to skoro jak 20 a dál. Jenom to bylo malinko liný, ale jelo to docela dobře. a tech 40mm může jezdit hůř jak ten píst 38mm, takže ty nejlíp víš co má větší sílu. Ale taky by šlo 40mm válec + pulkomorová hlava
Datum: 25. června 2009 12:16
 dit je to stejne blby i kdybys tam dal mustagovou hlavu bo valec jen bacha pist jestli je zajetej na jeden valec tak neprohazovat
Datum: 24. června 2009 19:44
 ahojte kluci schasnim nejakou velkou rozetu. predelavam cz 175 na krosku
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 19:00
 bude za 10 dni 62zuba vetsi uz ne
Datum: 24. června 2009 19:00
Jméno: Jarda
IP: uživatel5084
 čau draci chci se zeptat jak se pozná že funguje indikční cívka ?díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 18:41
Jméno: Sharky
IP: uživatel6455
 nebo pomocí 4,5V (popř. 6V) baterky.. +baterky na +cívky, -baterky na -cívky, VN kabel k -pólu baterky a při spojování a odpojování obvodu baterky s cívkou musí lítat aspoň 1mm jiskra...
Datum: 24. června 2009 18:41
Jméno: radek
IP: uživatel6288
 na osciloskopu
Datum: 24. června 2009 17:50
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 zdar draci nevíte kolik tak přibližně žere Jawa 350/634 nebo 350/438
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 19:12
 jeden chlápek co ji má a jezdí pouze po silnicích, tak mu žere cca. 4litry, je to starší pán, ketrý si ji váží a dost ji i šetří, takže žádný vytáčení ani vysoké rychlosti u něj nehrozí
Datum: 24. června 2009 19:12
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě to žralo 4-5,podle toho kdea jak jezdíš
Datum: 24. června 2009 18:23
 tjn kolem 4
Datum: 24. června 2009 18:20
 Podlo toho jak se k ní chováš. Pohodová jízda na delší štreku, kolem 4litrů. No a pokud to chytneš za koule tak klidně i 7. Já měl spotřebu 4,5 l.
Datum: 24. června 2009 16:59
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 D: nemuzu vystelovat prectich tenkrat kdyz jsem ho nasteloval tak to melo mrte silu a odpich jel nadherne do nedavna tetka jsem jezdil dost a jede to cin dal hur filtr je cistej a kdyz pridam plyn na trojku nebo i na dvojku tak to nema odpich akorat se to dusi musim prodavat strasne pomalu plyn svicka ma cihlovou barvu myslim si jestli to neni tim ze mam moc utesnenej vejfuk a nema malej prostor vevnitr protoze vse mam utesneny na 100 % kour de pouze stech dvouch direk na konci vejfuku jezdiloto nadherne i vedvouch jsem tam mel hnedka 50 az jsem malem stratil spolujezdce a tetka ani vednom poradne nejede je po GO vse jde zlechka prectich jsem skousel malej i velkej mezi a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 14:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak jsem jak debil skousel prectich vsel jakej a nic porad to jelo stejne tak jsem rozebral a vycistil proudem vody karburator a este profoukal a uz to jde jak drak zase si davam kpce za
Datum: 25. června 2009 14:35
 zkus hladinu zvysit bo jehlu dat o stupinek niz ci vys me se jednou taky uvolnil kondik sem kvuli tomu rozhodil pul motoru a pak sem ho dal na nejt a litalo to jak sviň
Datum: 24. června 2009 19:51
 Cus draci,chci se zeptat jestli je olej Mogul 2T(ten co je klasicky na benzinkách)minerál nebo syntetika nebo polosyntetika?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 14:55
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2849
 2T
Datum: 25. června 2009 14:55
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2849
 mogul T je m2t od Mogulu  takže minerál
Datum: 25. června 2009 14:55
 Nebuď najivní,je to jen možná malinko lepší M2Téčko.
Datum: 24. června 2009 18:57
 mineral
Datum: 24. června 2009 16:33
|



|