|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 mužete mi poradit jak se šteluje předstih u pionýra?,
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 21:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě nevadí psát tak ti to napáíšu  nejdřív si sešteluj odtrh(mezeru mezi kladívkama když jsou otevřený) cca na 0,4 mm a pak vyšroubuj svíčku a strč tam něco úzkýho(třeba štoubovák) a otáčej s rotorem po směru hodinových ručiček a když se ti začnou otvírat kladívka tak ti píst musí vyjet jen o cca 1,5mm a když vyjede mín nebu už pojede dolů tak povol 2 šrouby co drží stator a pootoč ho po směru hodinových ručiček a když zase ten píst bude vylejzat ještě 4mm tak ten stator pootoč proti směru hodinových ručiček...a takhle to opakuj dokud nebude odtrh 0,4 a předstih 1,6-1,9mm
Datum: 17. listopadu 2009 21:11
Jméno: Vládíkk
IP: uživatel4578
 Přesně tak....si to neumíte takový věci najít sakra?!
Datum: 17. listopadu 2009 20:52
 ne! ne, protože si poleno a zdechlý najít si to na netu....te to skopírované snad všude, tak si to najdi!
Datum: 17. listopadu 2009 20:36
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 čus potřebuju vědět jaký máte názor na pionýra když jede slabě má slabý zátah mám udělat výbrus?poradte mi díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 19:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to je pak tezky kdyz nevis ani tohle vim ze treba zacinas , vem si k sobe nekoho kdo se v tom uz neakej ten tejden hrabe a zhruba vi co a kam a nech si od nej poradit
Datum: 17. listopadu 2009 19:31
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 jak se šteluje předstih
Datum: 17. listopadu 2009 19:26
 zkus seštelovat předstih a koukni se na válec jestli nemá zoubek nebo je ten zoubek jenom zanedbatelný tak vyměn kroužky a jestli je tam velký zub tak udělej výbrus
Datum: 17. listopadu 2009 19:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no nejdřív zkus seštelovat předstih a koukni se na válec jestli nemá zoubek nebo je ten zoubek jenom zanedbatelný tak vyměn kroužky a jestli je tam velký zub tak udělej výbrus
Datum: 17. listopadu 2009 19:16
 Čau, prosim vás neposlal byste mi někdo na email fotku jak tam máte danou pružinu na stojanu u Jawa 20. Díky moc.
Email: kubac.ka@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 20:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi jakej typ ten beznej pa danej plisek v karteru na sroubu vnem je zahakla pruzina a druhej konec je zahaklej doprostred stojanku de to tam docela stuha, druhy zapojeni je zboku nevim co to je zac ja to tam mel uz kdyz jsem koupil pionyra
Datum: 17. listopadu 2009 20:06
 Taky řešim tenhle problem,pošletemi pls fotku jak to tam máte předělaný dík
Datum: 17. listopadu 2009 19:36
Jméno: zk
IP: uživatel3541
 Taky řešim tenhle problem,pošletemi pls fotku jak to tam máte předělaný dík
Datum: 17. listopadu 2009 19:35
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 mužete mi poradit ja sundat válec z pionýra když chcu dávat výbrus?a jak postupovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 17:39
Jméno: 000
IP: uživatel6546
 1.odsroubuj čtyři šroubky na hlavě2.sundej hlavu(opatrně)3.POMALU a opatrně sundávej válec.gdyž to vše budeš mít udělane zabal cely motor do (flanelky)A ULOŽ HO D OSUCHEHO PROSTORU"-motor
Datum: 22. listopadu 2009 17:39
Jméno: 000
IP: uživatel6546
 1.odsroubuj čtyři šroubky na hlavě2.sundej hlavu(opatrně)3.POMALU a opatrně sundávej válec.gdyž to vše budeš mít udělane zabal cely motor do (flanelky)A ULOŽ HO D OSUCHEHO PROSTORU"-motor
Datum: 22. listopadu 2009 17:39
 ty vole to je dotaz jako bych se ptal jak si mám sundat kalhoty když chci za ženskou..... hochu vspamatuj se....stačí se na to podívat je to jasné, nebo máš v palici tak vymetné?
Datum: 17. listopadu 2009 22:22
Jméno: GORI
IP: uživatel7964
 vi ostatni to vitiahnete pomocou kladiva ,pacidla hasakom preto! lebo mate vybehane piesty pozadierane puzdra atd. v takomto stave sa to da vytiahnut aj palcom! ... ked budes dafat new piest taq ! ako inac iba so stahovakom to tam das !
 DDD cest vynikkam kladivo tad.  DD
Datum: 17. listopadu 2009 19:36
 já ho vymáčknu hasákem a je to
Datum: 17. listopadu 2009 19:06
 blbost žádnej stahovák na vytlačení pístního čepu u fichtla nepotřebuješ to sem používal jen u traktoru normálně ho vydlač šroubovákem a kdyžtak tomu pomož z lekka těma věcma co si máš odnest co nejdál
Datum: 17. listopadu 2009 18:47
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 jaký stahovák?
Datum: 17. listopadu 2009 18:30
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 Pravidlo č.1 kladivo a nářadí ktere se dá použít jako kladivo odnes co nejdál... jo motor nechej prídělanej, kroužky bezproblemu stahneš a na sundáni pistu potrebujes stahovak
Datum: 17. listopadu 2009 18:27
 mužeš ho tam nechat ale já si ho vždy radši vyndám ten píst s kroužky sundej a nech si ho na památku k tomu vybroušenýmu válci dostaneš novej s novejma kroužkama
Datum: 17. listopadu 2009 18:23
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 no a potom?jak s tym pistem a kroužky?a mužu motor necchat na fichtlu??
Datum: 17. listopadu 2009 18:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Odsroubuj karburator,vejfuk.Sundej hlavu a tahej za valec a bacha at se ti tam nedostane pisek.
Datum: 17. listopadu 2009 18:02
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 čau nevíte jestli mám koupit od sesa výbrus 8 na pionýra myslíte že je to dobrý nápad protože pionýr mi moc už nejezdí netaha a tak tak nevim jestli to bude pasovat poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 1:54
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 tak proč zbytečně dělat 8 výbrus??to ti stejně pojede jako třeba 3 výbrus,kdybys tam dal 8 výbrus a zadřelo by se to tak mužeš ten válec vyhodit,pač í výbrus nedělaj protože by praskla vloška
Datum: 21. listopadu 2009 1:54
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 ještě zádný
Datum: 18. listopadu 2009 15:20
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 hale 8 výbrus nemá ubec vliv na sílu nebo na rychlost.kalýkátý tam máš výbrus???
Datum: 18. listopadu 2009 9:57
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 presne tak nech si udelat 8 nebo 7 vybrus a mas to lepsi nemusis se starat o zbitecne zarovnavani a licovani vlozky
Datum: 17. listopadu 2009 18:39
 Čau nech si udělat výbrus všechno si to přetěsni a pojede ti to jako nový.
Datum: 17. listopadu 2009 18:29
 Jestli nazarovnas hrany mel by jet skoro stejne jak serie ale jestli to zarovnas tak urcite lip pojede
Datum: 17. listopadu 2009 18:05
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 a pojede mi potom pionýr líp bude více tahat???,
Datum: 17. listopadu 2009 17:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pasovat urcite bude ale je lepsi jak sou kanalky tak zarovnat vlozku k hlinyku pac soudrzi v polsku maj kryvy oko
Datum: 17. listopadu 2009 17:43
Jméno: babetista
IP: uživatel7678
 zdarec lidi, koupil sem si an babetu píst a je na něm šipečka, kam to má tou šipkou přijít?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 18:21
Jméno: babetista
IP: uživatel7678
 Moc díky chlapy
Datum: 17. listopadu 2009 18:21
 jj, ma být směrem dolů, k výfuku
Datum: 17. listopadu 2009 15:01
 Šipka by měla směřovat k vejfuku. Jestli to tak neni tak mě opravte.
Datum: 17. listopadu 2009 14:55
Jméno: statek
IP: uživatel7941
 čau myslíte si že když vymním idukční cívku že mi pionýr pojede líp??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 13:44
Jméno: Radek
IP: uživatel7960
 no pokud ja ta stará špatná, tak určitě
Datum: 17. listopadu 2009 13:44
 Inducka bud funguje nebo nefunguje a nic mezi tim neni ne ze by sla nak polo.
Datum: 17. listopadu 2009 13:32
 proto jsem napsal tu avii, protože je to stejná blbost jako že ti indučka přidá výkon. jestli se nepletu tak na fichtlu je 8V cívka standart
Datum: 17. listopadu 2009 11:14
 ale on myslel asi vymenit 6V za 8V
Datum: 17. listopadu 2009 10:04
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1093
 ale avie je naftová takže nemá indukční cívku,aby je pionýr líp a táhnul jako prase musíš vyměnit řidítka museji mit hrazdu jinak to nepujede
Datum: 17. listopadu 2009 9:57
 nejlepší je dát tam z avie 21 furgon  )))) neblázni, když původní funguje, tak je blbost jí měnit
Datum: 17. listopadu 2009 9:09
Jméno: ...
IP: uživatel6830
 a to ti řekl kdo?to je blbost když je dobrá tak nevim co řešiš to ti nijak nepomuže
Datum: 17. listopadu 2009 9:09
Jméno: statek
IP: uživatel7941
 hele kolečko mě ale někdo říkal že mi to pomuže když ju vyměním že ten pionýr budem mít větší sílu
Datum: 17. listopadu 2009 9:03
 pokud je stara civka v poradku tak si vymenou za novou moc nepomuzes
Datum: 17. listopadu 2009 9:00
 Čau draci kdo z vás ví kde sídli STEJSKY????Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 18:19
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Arabské Emiráty čp.254, 125 01 Abu Dhabi
Datum: 17. listopadu 2009 18:19
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1093
 Letohrad
Datum: 17. listopadu 2009 9:57
 Já.
Datum: 17. listopadu 2009 9:49
Jméno: adas
IP: uživatel7954
 vím
Datum: 17. listopadu 2009 1:18
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 Ahoj, je normální, že u klik na pionýra, co tu prodává Sesa, má ojnice do boku znatelně větší vůli než u původní origo kliky, která už má dost najeto?
Měl jsem v ruce dvě nové kliky tady z fichtlkrámku a u obou když jsem chytl ojnici za horní oko, tak se viklala do boku...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 16:11
 rek bych ze je to kus od kusu...gdybych se mel k tomu tez vyjadrit tak ty novy kliky jsou tak trochu nedodelany, staci se podivat na obrazek ty kliky za litr a kouknout se pozorne na ty setrvaky jak se u jednoho zuzuje driv nez na druhem setrvaku, uz jen to je divny...proto beru starou kliku, necham si ji negde nekym rozlozit, vymenit ojnici a znova slozit a vycentrovat...tim ale vubec nechci ublizit Sesovi, on ma zbozi dobry narozdil od jinejch...
Datum: 17. listopadu 2009 16:11
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 A kdes na ni koukal, v jakém obchodě?
Datum: 17. listopadu 2009 16:03
 měl jsem včera v obchdě v ruce zřejmě origo novou kliku a neměla vůli do stran žádnou! chci si tuhle od SESY koupit, ale nerad bych aby to byl šmejd. Nechápu proč by měla mít nová klika vůli do stran na ojnici, pokud není ojnice(nebo celá klika) přímo na středu, tak se píst ve válci srovná posunutím po pístním čepu ne? nebo se plrtu? poraďte
Datum: 17. listopadu 2009 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel7959
 rikam že je to shit.......mel sem v ruce jednu a jako klvalita hrozná.....pak mi nekdo presvedcil,ze sou ty kliky dobrý,ze tu kecáme kraviny a houby víme.......pak zase psal chlápek ze tu novou kliku musel doma přecentrovat a že je mekka jak máslo,prostě kaše.......jiny lidi zase pisou ze je dobra........ted zase ojnice volná jak u klik ktery vyhazuju pod ponk do krabice do sběrny kovu........kdo se v tom má vyznat.......ja treba na burze mel ted v ruce novou kliku na 05,po repasi,ale melo to setrvaky z 21  co ty lidi dnes neumi vytvořit....
Datum: 17. listopadu 2009 13:02
 1 mm to nevadí...jám mám kliku od sesu zatu 1000covku a je úplně v poho
Datum: 17. listopadu 2009 9:57
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 Kýve se do boku cca 1mm na každou stranu. (Není to posouvání po spodním ložisku ale kýve se prostě radiálně po pomyslné kružnici se středem v ložisku. (samozřejmě do boku směrem k setrvačníkům))
Měl jsem dvě tyto nové klikovky a obě to tak dělaly. Ty původní však rozhodně ne v takové míře....
Datum: 17. listopadu 2009 9:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 kým sa kýve do boku axialne je to dobré ale pokiaľ radialne že má veľku vôľu na čepu tak už je v riti
Datum: 17. listopadu 2009 8:39
 ano,pist muze mit axialni vuli...hele vojtaa,napis mi na icq 204-156-619,si snad z Rakovnika,ne?
Datum: 16. listopadu 2009 22:15
 A když chytnu kliku, tak píst do boku může jezdit???
Datum: 16. listopadu 2009 21:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 do boku se kejvat musí....
Datum: 16. listopadu 2009 21:41
 Čau draci jaký byste doporučili ložiska na kliku na JAWA 21 na kliku?6303? nebo nějaký jiný s menší vůli díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:57
 tak určitě 6303 C3
Datum: 16. listopadu 2009 20:57
Jméno: Bubák
IP: uživatel5932
 zdarec, nevite jak jsou na tom loziska ZVL 6304 C3 ? je to do CZ477... vim ze na 6303 do fika se tu casto nadava , ze maji velkou vuli, tak by me zajmalo jak je to s temito, nerad bych za chvili pulil znovu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:54
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 nadává?já myslel že sou dobrý..a jaký používáte ložiska na kliku do závodních motorů který točí kolem 10000ot/min ?díky za odp
Datum: 16. listopadu 2009 20:54
Jméno: statek
IP: uživatel7941
 dobrý den muže mít idukční cívka vliv na rychlost konkrétně třetí rychlost?u fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 9:15
 prober se, indukční cívka( podle vzoru dívka, nejdřív napětí, potom proud přičemž odpor je pouze zdánlivý) bud vysoký napětí indukuje nebo ne, a nezáleží jakej tam máš kvalt
Datum: 17. listopadu 2009 9:15
 kdybys přemýšlel tak bys došel k tomu co říká frikulin
Datum: 16. listopadu 2009 20:11
 to je zase jednou otázka
Datum: 16. listopadu 2009 20:04
Datum: 16. listopadu 2009 20:01
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Čau myslíte že bych něco skazil tímkdybych mezi hlavu a válec a mezi válec a kartery napatlal takový ten červený tmel do 300°aby to líp těsnilo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 10:17
 pokud máš křivou hlavu tak ti těsnění nepomůže.pod hliníkovou hlavu na litinovou vložku je zbytečné dávat hliníkové těsnění.pak všichni pláčete že nemáte kompresi když tam cpete těsnění.5x s tím zatoč na pastě žádné těsnění tam necpi.
Datum: 17. listopadu 2009 10:17
 hliník není kov???? to jsem netušil  )))))))
Datum: 17. listopadu 2009 9:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a jen to těsnění pod hlavu neni kovový ale hliníkový
Datum: 17. listopadu 2009 9:13
 nevim proc bys to tam nemohl dat...ja tam davam jenom tmel a nemam zadnej problem...
Datum: 17. listopadu 2009 0:10
 Jo a bavim se tu o fichtlu Jawě 20
Datum: 16. listopadu 2009 21:48
 No kluci já vím co tam šecko patří za parádu dneska sem to vybrousil tou brusnou pastou a chci tam dát mezi kartery a válec papírový těsnění a mezi hlavu a válec to kovový těsnění ... o tom tmelu to sem přemýšlel jen jako taká pojistka... a samozřejmě že né napatlat hodně toho jen to tak lehce máznout ale mám strach až se to zahřeje aby mi to neskapalo dovnitř a nezadřel sem.Tak jestli už ste to někdo riskl ... a dopadlo to dobře a nebo ne
Datum: 16. listopadu 2009 21:46
 pod hlavu patři taky těsněni mezi hlavou a valcem normalbě kupiš těsněni za 5 kč a nemusiš se s tim srat
Datum: 16. listopadu 2009 21:37
 jak pisou kluci podemnou,mezi hlavu a valec nepatri zadny tesneni,mezi valec a kartery jedine papirovy tesneni...silikon tam nepatri
Datum: 16. listopadu 2009 21:09
 sundej válec na dosedací plochu dej brusnou pastu parkrát s tím zatoč až se to pěkně opíše do hlavy.a jestli kartery otvíráš krumpáčem v dosedacích plochách tak ti nepomůže ani celá tuba.dej čtverec jemnějšího šmirglu na sklo a potahni kartry a uvidíš jak je to rovné.
Datum: 16. listopadu 2009 20:02
 kdyz mu profukuje pod hlavou tak proc by tam nemohl dat kovove tesneni !?
Datum: 16. listopadu 2009 19:48
 hlavně ho tam musíš napatlat hodně, aby se ti pořádně vytlemil do kanálů a pak jsi se moh ptát proč to nejede!!! to je zase móda.... pod válec patří papír pomáznutej olejem a pod hlavu nic.
Datum: 16. listopadu 2009 19:30
Jméno: jarak
IP: uživatel7941
 čaute potřebuju vědět co mam za problem když mi u pionýra dolu jede pionýr na trojku dobře ale do mírného kopečka už ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 21:43
 ICQ moje je 396-981-796 tak esi budeš potřebovat s něčím poradit tak napiš
Datum: 17. listopadu 2009 21:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Výbrus ti udělaj v motoservisu.
Datum: 17. listopadu 2009 13:23
Jméno: jarak
IP: uživatel7941
 a nemáš icq??
Datum: 17. listopadu 2009 13:21
Jméno: jarak
IP: uživatel7941
 no ja mam vypaleny vyfuk a brzdy jsou dobré a nevíš kde udělat výbrus?????,
Datum: 17. listopadu 2009 13:16
 No tak to je bída to značí že něco není v pořádku.Správný pionýr má jezdit 60-65 Km/h.Tak ale než začneš řešit motor tak skontroluj jestli ti třeba nebrzdí brzda samovolně nebo jestli nemáš ucpaný výfuk.To pak naštve když to zjistíš pozdě
Datum: 17. listopadu 2009 13:03
 No tak to je bída to značí že něco není v pořádku.Správný pionýr má jezdit 60-65 Km/h.Tak ale než začneš řešit motor tak skontroluj jestli ti třeba nebrzdí brzda samovolně nebo jestli nemáš ucpaný výkon.To pak naštve když to zjistíš pozdě
Datum: 17. listopadu 2009 13:02
Jméno: jarak
IP: uživatel7941
 jede tak 45 až 50
Datum: 17. listopadu 2009 12:43
 Prej přeřaď na 2 . To jsou fakt rozumný odpovědi.Směješ se mu za otázku tomasi a sám dáš ještě stupidnější odpověď .Jinak Jaraku kolik ti jede maximálně po rovince když ti nezvládá mírný kopce na 3.Možná máš přidřený válec.tak ho zkontroluj a kdyžtak nech udělat výbrus zajeď to na nějákým kvalitním oleji a když to nepomůže tak udělej komplet go.
Datum: 17. listopadu 2009 9:16
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
  to je fakt otázka  udělej výbrus a GO a pojedeš na trojku kopec nekopec.
Datum: 16. listopadu 2009 17:32
Jméno: tomas
IP: uživatel7947
 tak prerad na 2 stupen ja taky jezdim na 2jku
..... omg
Datum: 16. listopadu 2009 17:31
 omg asi mas problem ve vykonu ty voe to jsou dotazy....!
Datum: 16. listopadu 2009 17:24
 dobrý den mám problém na fictlu mam slabou trojku nechce tahat mužete mi poradit díky!!!§
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 10:05
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 rostáhniji traktorem  ))
Datum: 18. listopadu 2009 10:05
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 zkus vypalit vyfuk
Datum: 16. listopadu 2009 22:44
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jestli sis nevšim, tak je to 50ccm asi 40 let stará motorka. Nevim co si představuješ pod slovem tahat, ale podle mě fík netahá  Udělej Go motoru, nebo snad i cele motorky a pokud to uděláš pořádně a pečlivě, po zajetí válce tě to překvapí
Datum: 16. listopadu 2009 9:34
 zdar draci,
máte nekdo zkušenosti s vybroušením fichtla na 70 ccm ???? kolik by to přibližne stálo. Prosím odepište na muj email .
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 13:30
Jméno: standa
IP: uživatel7921
Datum: 15. listopadu 2009 13:30
Jméno: standa
IP: uživatel7921
 uz jsem o tom taky premejslel.....tezky to prej neni.....zadna uprava,dokonce i na fichtla je sehnatelnej pist 45 s 14.1čepem(nebo aspon sem je jednou nekde videl),ale jinak se tam pere píst ze simsona........ale já bych se tam bál zmeny časování...... a hlavne vejfukovej kanal je na 70ccm hrozne malej....teda podle mě......
Datum: 15. listopadu 2009 13:28
 děláse jen u válců z 550 a 555 ....ale i tak je o vybroušení vložka tenká...hrozí zadření!!!!
Datum: 15. listopadu 2009 9:54
 ZDR,NEVÍTE KDE BYCH MOHL SEHNAT PÍST DO KTERÝHO BY SE VLEZL PÍSTNÍ ČEP O PRŮMĚRU 12mm? Thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 9:26
Jméno: fK Racing
IP: uživatel1115
 V levém sloupci klikni na modrý nápis MOSQUITO ... a dokonce si můžeš vybrat i velikost ...
Datum: 15. listopadu 2009 9:26
 jj,Simson Star rv 1965
Datum: 15. listopadu 2009 8:17
 simson?
Datum: 15. listopadu 2009 8:14
 hojte mam problem na fichtlovi jel sem a z ničeho nic mi to chciplo jo a nakopnout to nešlo ani roztlačt a po chvilce se mi sekla kopačka a nešlo to ani už vubec protočit nevite nšdo co s tym muže byt a nejde ani roztlačit nechytne to ja mam take podezřni že bude něco s pistem  tak se ozvěte jo kdo by moh vědět a nebo komu se to stalo diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 10:07
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 zdar hale skus tam nalejt benzín  ,možná to na něj pojede....
Datum: 18. listopadu 2009 10:07
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 cus hele zkus oddelat valec a mozna to budes mit zadreny a to uz potom koupit vsechno novy no
Datum: 16. listopadu 2009 22:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mohl prasknout retez na spojce uz se mi to stalo jenze nakopavacka mi nefakala takze jsem akorat zjistil to ze jsem davar rychlosti vseljaky a byloto jako kdyby tam byl neutral
Datum: 15. listopadu 2009 11:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To samé se stalo kamarádovi. Zasekl se mu řadící automat. Jak je tam ta pacička co jezdí po těch zubech, tak mu to skočilo vedle. 5adička nešla, nakopávačka taky ne, nešlo to roztlačit. Musel půlit motor
Datum: 15. listopadu 2009 10:21
 NE NEMUSÍ BYT ZADŽENÝ ME SE TO TAKY STALO ZASEKLO SE MI I KOLO TO BYDE NECO S NAKOPAVACKOU ASI SE TAM NECO SEKO JA SEM VZAL KLADIVO A DO TE KOPAČKY SEM MLATIL AŽ TAM NECO SVAKLO A JETO OK ALE JA TO POŘAD ROZTLAČUJU PROTOŽE MAM BLBOU NAKOPAVAČKU ALE JEZDIM JENOM PO POLNAČKACH
Datum: 15. listopadu 2009 8:20
 treba to mas zadřený
Datum: 15. listopadu 2009 0:17
 ty vole eletrika je dobra jo ale to je něco v motoru nebo s pistem něco asik bude a ne eletrikou jinyk by to šlnaout
Datum: 14. listopadu 2009 23:33
Jméno: ďas
IP: uživatel7929
 v prvé řadě musí procházet benzín,pak to musí dávat jiskru (cívka,kábl,fajfka a svíčka sou v pohodě) - dál už mé zkušenosti nesahají
Datum: 14. listopadu 2009 23:19
 Čau draci děla vam taky fichtl že mate dycky asi po 50 km dycky zasrany šecko kolem valce tou černotou tam spalenym benzinem? Mam podezřeni že profukuje valec tak bych to chtěl přetěsnit tak napište jestli to pomuže nebo je to prostě normální. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 12:40
 tak tak pretesniť koleno medzi valcom daj si odkvapovú misku a popripade zabrúsiť hlavu voči válcu pokiaľ ti prefukuje
Datum: 15. listopadu 2009 12:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja mam cistej valec i hlavu mam to vse ok
Datum: 15. listopadu 2009 10:44
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kamos to ma taky oblity a jen kuli tomu ze mu netesni koleno k valci a taky nema odkapavaci mysku. ,jestli chces radu jak to utesnit mezi kolenem a valcem tak sundej koleno vem nakou rovnou desku hladkou dej nato smirek a tim kolenem potom jezdi hlavne rovne a kup novy tesneni ja si ho vyrabym to kupovany je naprd 2 krat ho sundas a uz je na kasi ocisti tu plochu na valci a utahnito nestrhni stevty!!!!! scitem!! jestli mas barvu na vejfuky treba stribrenku tak to natri kolem dokola lip uvidis jestli to tesni. Dej tam odkapavaci misku jestli ji nemas
Datum: 15. listopadu 2009 10:43
Jméno: rajný
IP: uživatel7933
 kup si nový pístní kroužky ale jinak je to skoro normální
Datum: 15. listopadu 2009 10:24
 ale i kdyby mazal lakem na nehty tak by to tam nemel mit ocouzeny..jestli myslis tam jak se spojuje valec s karterem tak tam ma bejt tesneni..dej tam pro jistotu silikon,tesneni,silikon aby si to nemusel tak casto kontrolovat...jinak ja to mam takhle a nedela mi to...a to mazu m2t-ckem
Datum: 15. listopadu 2009 0:47
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 M2T že?
Datum: 14. listopadu 2009 23:00
Jméno: Karloss7
IP: uživatel7668
 čau chlapi, mam takovy problem, vlastně 3, 1. Na fichtlu mam na hlave ze spoda olej, musim brusnou pastu vybrousit hlavu a valec ze? 2. Na volnobeh mi na fichtlu ve valci neco jakoby neco klepocinka vubec nevim co to je???? 3. Na babete jsem sundal valec sundal krouzky, ale nove krouzky tam nejdou dat, protoze dole na pistu nejdou dat do drazky.... costim????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 12:43
 1, tak to by bolo fajn keby si to zabrúsil 2, no to bude asi vybitý oká čapu v pieste alebo bronzové púzdro to iste mám aj ja sa to chystám dať do poriadku púzdroje už vydrete na sračku 3, prečo majú mensí priemer ako piest alebo sú širšie??
Datum: 15. listopadu 2009 12:43
|



|