slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  178  179  180  181  182  183  184  185  186  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, takovej hloupej dotaz, jak poznam že má motor dobrou kompresi? Díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pokud ti to někde nedře tak jsem jakoby ztuha našlápnout..čím víc jde ztuha tím větší komprese
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čaz,je lepší komprese kdyš je motor takovej teplejší nebo kdyš je studenej?Myslím že kdyě dám nohu na nakopávačku jesi propadne dřív kdyš je motor teplej nebo studenej.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: rosta125      E-mail:      IP: uživatel7919    
Zdar větší komprese bude když to zahřeješ
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrej fichtl by ji měl mít všude ale podle mě bude o chloupek lepší až když je zahřátel protože všechny materiály se roztáhnou ......ale je to jen můj úsudek
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mate nekdo skusenosti se skracovanim pistu? O kolik se to muze skratit a skracuje se horna i dolna cast? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavu mam sníženou. Tak ja to pres vikend skusim zbrousit o 1mm obidve ty packy a dam vedet co to delá.
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Dachlmen: jenze Lovik pouziva klapku... S tou si to muzes dovolit.
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Jawaman-223      E-mail:      IP: uživatel404    
jo hochu, když chceš skrátit píst tak maximálně o 2 cm a musí ten píst být tříkroužkovej a nový kroužky, já jsem to jenou dělal na mustangu a ten mustang mi jel 100 km/h ale to jsem tam měl ještě sníženou hlavu
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc sem ti neporozuměl rosi48 ,ale ják tady standa včera říkal klapka je nejtěžší level aby ti stála zato
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
a co kdyš tam dáš klapku?to bys potom mohl ustřelit cely ne tu packu.samozdřejme s dalšima upravama,vyfuk karbec atp.
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak říká vacin nejlepší máš se skarácením pístu změnit česvání výfuku...a jestli se ti to nechce drabat do válce tak se to dá udělat s mírou i na pístu ...jakkdyby ho skráti od vrchu ale jen u výf. kanálu ....vlastně tam uděláš takový ,,obdelník,, tohoto tvaru ) ale ve směru k výfuk kanálu a ještě ten,, obdelník,, bude mít výšku 5-7mm a hloubku podle toho jaký budeš chtít česování (ale ať to neprepískneš)
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Zkracuje se to nahoře (u sacího kanálu)-zvětší se tím úhel sání. Teoreticky by to pak mělo dosahovat větších otáček. Ale nebude-bo ti to stejně nepobere výfuk. Časování se řeší komplexně. Zkrátit to dole nemá efekt (pokud nepočítáš ty dva gramy o které odlehčíš píst)
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz zkratis dolni hranu tak ti to neprida ani neubere protoze nema na nic vliv (krome uzavreni vyfuku v HÚ ale tam je jestre rezerva kdyztak se zkracuje horni strana tim zmenis casovani saciho kanalu!
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No dělá se to ale nemá to takový účinek jako úprava sacího kanálu
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co já vim tak se to zkracuje akorat dole a to tak ten 1,5-2,0mmale nevyvracim ze se to zkracuje i na hore jen jsem to jeste nesysel:-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: dachlmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řiká se 1,5 mm nahoře, 1,5 mm dole ale zkušenosti a tim nemam....ale třeba lovík se s tim nesere dole ufikne 3 mm a jebe na to...
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to bych se vykašlal,možná ti to něco přidá,ae bude to víc žrát a bude se to dusit.Vím o čem mluvím,můj fichtl nedržel vůbec volňák ,,,
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
cau chlapi,potrebuju vedet,kdo ma cz 471,jestli naho nema tusaka,jestli tam pasuje 634,nebo jina hranata jawa,akorat vim,ze tam ma kamos bizona,a to je asi stejny jak 634,jen se chci ujistit ze mi tam ta 634 pujde,pac motor 250/471 nesezenu,dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: ondřej      IP: uživatel368    
staci mi ten 634,chtel sem 640,ale ja se to snazim dat co nejvic do origo stavu,dik
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: asdfghjjkl      IP: uživatel5767    
dá se udělat i to že tam upravis uchyt v zádu a narveš tam z 640 a to je potom dělo!
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano,motory 471,472 a 634 sou zamenne(472 a 634 je dokonce uplne stejnej motor:-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel7210    
cus draci mam cz 175/477 jestli má byt tesnení mezi hlavou valcem? a ja v ní mam aji novej píst tak kolik mam mit najezdeno hodin aby byl zajet? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tesneni pod hlavou ma byt tenke hlinikove,stejne z jawy 350
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdááár lidi tak uz asi zazimujete co :-D ... ja tepr dodelavam ... :-D jeden doubek mi dal 3kostry motor kola atd ... tak uz delam druhyho foto pozdeji :-D :-P jinak vadi necepu visoka kompres ? nebo tim líp :-D ... diky a cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMG :_D * muzes na soustruhu a pripravek na chyceni
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muz na soustruhu, ale potreujes pripravek na hyceni ty hlavy, nebo pokud mas trpelivost tak by to slo brusnou pastou
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok ... dik hoši a jak bycj ji mel snizit ... ?
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde ani tak o vykon, ale spis o to, ze klikovka by uz nemusela prezit tu velikou zatez a mohla by se ohnout, nebo jinak zdeformovat, nebo sem slysel, ale to nemam overeny, ze motor by uz nemusel takovou kompresi prekonat.
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak říká karlos....akorát bych jen doplnil že sem viděl borce co měli kompresák 13:1....ale to už nemá cenu protože od 12:1 už výkon moc nenajdeš
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysoka kmprese muze vadit loziskam motoru a ojnice, takze kdyz snizujes hlavu treba na stupen komprese 11 tak se vyplati loziska vymenit, jinak nemel by si prekrocit kompresni pomer myslim 12:1
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chci na fichtla dávat tenhle válec http://picasaweb.google.com/caue24/ValecKarbec#5399948331157442466 (sou tam 2 fotky) je tam taková vypálenina co myslíte bude to normálně fungovat to by nemělo vadit ne když to párkrát přejedu jemným šmirglem, a píst přez to stejně moc nechodí jen trochu koncem ne? a nevíte někdo z čeho je tenhle karbec http://picasaweb.google.com/caue24/ValecKarbec#5399948316140514226 ( sou tam 3 fotky) neni to třeba z jawety nebo ze stadiona ? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
válec je na 100 % z mustafa
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: cezetnik      IP: uživatel4675    
i ten valec je z 05 ,protoze to ma maly po pokach prefukovy kanaly ,ale newim to na 100 procent ,protoze je špatna kvalita fotky
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ae ho*no,ten karb je ze Staďáka !
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
valec potrebuje vybrus a ten karburator je z jawy 05
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-05-pionyr-informace-vyvoj-prototypy-export.html
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik tak má cenu ten karbec
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze starší 05 ? to sem jěště neviděl to je kravina ne dit na 555 se taky dávali jiny karbeci než mám na fotce
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj karb je ze stadaka jak pise kolega, nebo muze byt jeste ze starsi 05. jinak ten valec zkus a uvidis, ja jsem kolikrat dvaal vetsi prasarny a chodilo to :-D (slo to na prodej)
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já bych řekl že ten karbec je z 05..kolik by jsi za něj chtěl?? nebo ti ho můžu za něco vyměnit kdyžtak napiš na icq 463-310-564 ten karbec by se mi hodil
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten karb je ze Stadiona S22 bo S23,záleží jak má velkej difuzor :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČAU,ted čtu knížku že je lepší nechat ojnici tak jak je a ne ji leštit skelným plátnem ,že je pak odolnější proti únavě.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau to je jasny ma na sobe ochranej povrch kterej ma urcitej duvod
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Koli      E-mail:      IP: uživatel7494    
zdarec draci chci se zeptat jak zistim rozmery pistu napriklad 38,75 atd.A za kolik tisic km by sa mel udelat vybrus a jak casto sa maji menit pistni krouzky.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozmery pistu myslim mikrometrem a nebo napis kolikatej mas vybrus a tady ti nekdo poradi kterej pist to je...vybrus podle toho jak a cim mazes..no a krouzky-kdyz je das samotny do valce tak by meli mit jenom malinkou mezirku,kdyz maj mezeru jak vrata (na mý čz meli asi pul centimetru) tak uz vymen...
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: Hans      IP: uživatel7817    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak dlouho mám zajíždět novej výbrus čž 175/477 a jakej mám dávat mísící poměr? Jo a nastavuje se na to nějak karbec? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel6311    
cus hosi ... udelal jsem renovaci fichtla a kdys naslapavam motor tak to de ztezka ... neni to ze je velka koprese ?? vadi to necemu ... napiste mi na e-mail jinak Diky ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to si zvykne
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nemuze
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel6311    
no jasny to sem nemenil to slape vse pekne ale nemuze to bejt tim ze nemam pod kolenem tesneni ?
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Podle mě je to normální jev jestli si dal nový ložiska tak to ted jde celý ztuha..ale radši se koukni sestli ti nedřou cívky o rotor v zapalování
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čaute draci,četl jsem tu na FK že pokial dám pod hlavo těsnění takový kolečko že mi to prej sníží mjinko výkon? :-D...věříte tomu? a eště kdyš mám na hlavě utrhlé jedno žebro taky to snižuje výkon? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo aha tak uz vim,diky ze si me opravil :-) ale porad nevim proc mi tuka pist do hlavy i kdyz je to original
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak samozřejmě jsem měl namysli folie o tloušťkách v řádu desetin a ne pulcentimetrový šppalky... jinak když bys tam dal fakt nějakou extremni tlouštku, tak se kompresní poměr nezvětší, ale prrávě že zmenší, ale při těsnění např 0,2mm je to naprosto zanedbatelný!
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja mam takovej problem u čz 175 i u fichtla,ze kdyz tam to hlinikovy tesnici kolecko nedam tak mi tuka pist o hlavu....hlava nesnizena,vsechno origo...tak mi deda udelal plechovej krouzek co sem tam dal,presne do toho,udelanej na soustruju a je to ok...ale nevim proc to tuka o hlavu kdyz to tam origo vubec bejt nema...jo a kdyz tam ten tesnici krouzek das moc tlustej tak to ttrochu snizi vykon protoze se o malicko zvetsi kompresni pomer...
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ANO snizuje vykon pokud chces aby to jelo krloudne tak driv si nechaly snizit hlavu a daly si tam to tesneni a jelo to normalne.... jinak staci kdys vemes brusnou pastu polozis si valec na ponk das na dosedaci plochu hlavy brusnou pastu hlavu polozis na valec a budes otacat hlavou sem tam nez se zabrousi do roviny a zadny tesneni tam prat nemusis...
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jedno žebro je zanedbatelný....jinak nevim co si představit pod takovym tim kolečkem ale jestli myslíš těsnění z kovové folie, tak pokud ti to těsní, tak to výhon fakt nesnižuje, případně uplně zanedbatelně...no prostě ne...... jinak origo se nedávalo a je lepší hlavu zabrousit...
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau to kolecko pry o malinko snizi vykon ze se to tam nema davat dnes jsem byl v mototechne a rikal mi to ten chlap co to porodaval a to zebro ti myslim nesnizi vykon
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Marast      IP: uživatel716    
Zdarec draci \r\nmůžete mi někdo vysvětlit proč mám na fichtlu serijce po výbrusu a 600 km najeto vůli u zámků kroužků 1.2 mm :-) Nevíte čím to může bejt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: Marast      IP: uživatel716    
Mažu polosyntetikou pro skůtry staram se vo to jak o vlastni dítě tak nevim. A myslíte že nový krožky od sesy to přežijou ?
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatnej materiál kroužků, nebo M2T .... :-D:-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: monster energy      IP: uživatel7751    
cus co byste rekli na to kdybych si dal na fika ten vejfuk jak maji stadaky ty kratky tak zacatku zadniho kola nebo jak se vypousti olej z motoru slo by to tam, dat a co vykon mohl by narust diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nedávej to tam je to blbost...když už ze stadiona tak z s22 ale s origo výfukem to má větší výkon než s tím se stadiona...
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
Zdar draci, má tady někdo představu, jakou kompresi má dávat Jawa 21? Nezajímá mě kompresní poměr, chci vědět kolik natlačí nebo respektive má natlačit atmosfér na kompresi. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: wawakk      IP: uživatel748    
a co vzít nějakej odpovídající budík vzít starou svíčku vymlátit z ní vnitřek a nák šikovně spojit dohromady
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7799    
tak fajn.....ja mam doma jen tlakový budiky co se davaj na kompresory a vodní rozvod atd.....zadnej nastroj zvanej "kompresiometr" doma nemam,takze nic merit nebudu.......bohuzel....
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: Dave\'s      IP: uživatel7401    
STANDA nastroj zvany kompresiometr...
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Nezajety motor ti nebude "tesnit" jako zajety. Tlak ti muze unikat nesedlymi krouzky...
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no a je to tady. Já chtěl vědět kolik reálně dává pincek atmosfér a už je tady "inženýring", kdy mi tu někdo pořád počítá nějaký posraný kompresní poměry, ty sou v každý příručce. Na motoru Š 120 LS, kterej se extra povedl jsme jednou naměřili 1.5 MPa a norma tuším 1.2 , prostě vzorečky mě nezajímají, protože do děje vstupují i další parametry. A jedním je jak třeba motor těsní na kroužkách, ventilech a pod, jednoduše třeba to, jak kvalitně byla provedena GO. Jinak s tím prošlápnutím rovněž nesouhlasím - motor musí dát plnou kompresi ihned, čili na jedno prošlápnutí, pokud ne, tak opět něco s motorem není v pořádku.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7785    
kompresni pomer umim spocitat na 3 spusoby od teoretickyho po realnej,to mi nezajima,ale jak skompletovat tlakomer s motorm z 21......
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 23:12
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kompresní pomer je daný.je to poměr zdvihového objemu ke kompresnímu objemu.tzn.objem válce ku oobjemu spalovacího prostoru v hlavě.když budeš mít propálený píst kompresní poměr bude pořád stejný ale tlak bude 0!
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7785    
rekni mi jak pro blbce,jak to zmerim a zmerim vam zejtra stejskalovou cestovni upravu a fest zajetej 8.vybrus.........
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že to není žádný zázrak.ale u pincka je to obtížně měřitelné protože záleží jak na to šlápneš.ale řešil bych to až si to sedne.ty 3 4t co jsi vyjmenoval mají max. kom.poměr 8.7 .motory 130,136 a LS mají přes 9,5 jako pincek a tam je tlak kolem 11 atm.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no bať, proto jsem to zcela jasně formuloval v dotazu, následně jsem napsal naměřené hodnoty . takže je to dost, nebo málo? Každopádně z kompresního poměru lze vypočítat teoreticky ale skutečně teoreticky tlak na kompresi, ale to já nechci - chci vědět, kolik má tlačit real pionýr 21. Takže?
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kompresní poměr a kompresní tlak ale neni to samé.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
No, já udělal GO a dává mi na měřáku 0.97 MPa, čili cca 9.9 atmosfér, což dává leckdy 4T škodováckej motor (Š100, 120, 135) a to mě dost mile překvapilo, 2T motor jsem na nrozdíl od 4T dělal poprvý. Jsou tam 3 kroužky, vyměněná ložiska a zvuk - to je šepot květin pánové!
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7785    
kdyz to vemu logicky,tak pri teoretickm kompresnim pomeru 9.2:1 by mel fichtl natlačit 9.2 atmosféry.........v reálu je to treba kompresni pomer 7:1(to tipuju,nehodlam to pocitat!) takze je to treba jen 7 atmosfér v reálu......ale od Frikulina vim,ze jeho zavodak tlacil 14 atmosfér.......
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čest draci,hele nevíte čím to mohlo být?:normálně sem sundával válec z motoru.Zkontroloval sem tam šecko pač se mi nezdálo cinkání v motoru bylo to ok.Pak sem to zas dal dokupi,pístní kroužky do zámečku zapadli.No chtěl jsem nastartovat a vono to prostě nechytlo a nechytlo.Tak sem roztlačoval a až tak na 4 z kopce mi to chytlo.Už je to OK!.Čím to mohlo bejt?Dík a (nehádejte se) :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
film
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to matrix dik
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212      IP: uživatel368    
jj to samí nový kroužky chyba v matrixu
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to znám to je chyba v metrixu já když jsem dal nový kroužky tak jsem měl ten samej problém...
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: mustafooo      IP: uživatel4675    
Zdar ,je nakej rozdil ve vykonu ,kdyz dam do mustanga valec z 05 ,ale hlavu necham z mustanga??? A jeste co se stane ,kdyz z airboxu vyndam ty 3 zaslepky?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7785    
taky jsem to delal........karbec z 21,hlava z 21,vejfuk z 21 a jelo to jako krava....
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bude menší výkon a hlavně bude menší spotřeba :-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak jak říka Js ® udelal sem to na 21 a znát to opravdu je
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 má menší přepouštěcí kanály, takže bude menší výkon.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: mustafooo      IP: uživatel4675    
Slivo :-D i bez tech ruk te predjedu:-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
:-D.... s tim valcem nevim. (ale určitě ti to výkon nepřidá) A když sloupneš ty nalepky na airboxu,tak tim tam pujde více vzduchu takže bude chudší směs.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
utrhne ti to ruce a už si nezajezdíš
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel7790    
ZDAR. uz ste niekdo z vas robil (skusal) tuto upravu??plS PISTE DIKEs!>>>>>>>>>.http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
aho potřeboval bych poradit :-) mam doma válec ale má uraženou vložku zespoda jak sou 4 vystupky. (na fotce přikládám jaký) tak ty dva zakrouzkovany jsou u moji vložky uraženy. potřeboval bych vědět k čemu tam jsou? a jestli by to jezdilo i bez tech dvou? nebude se tam pist jakoby příčit? díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou to vodítka pro píst, bez nich se ti bude v Dů zasekávat a zničí se
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
[code] http://uloz.to/2954820/3k-1.jpg [/code]
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čaves dneska jsem na burze koupil píst na pařízka a když jsem ho očistil tak jsem si všiml že je na něm zezhora taková dírka ale není zkrz ..nejdřív jsem si myslel že je to propálené od svíčky ale je to zase pravidelný..prostě to vypadá jak kdyby někdo vzal 2mm vrták a vyvrtal tam dírku ale není nazkrz nevíte jestli je to tak správně nebo jestli se do toho pustil nějakej kutil??ještě je na tom pístu vyražená 3 a když jsem ho měřil tak měl 38,50 takže 2 výbrus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 13:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak,je to od hrotu konika na soustruhu,to kdyz tam delaly presnej prumer a drazky na krouzky:-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 13:17
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to díra na opěrný hrot v soustruhu
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tkovou malou dírku sem na pístu měl tky,ae co to má za význam to nwm
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 10:52
 
<  178  179  180  181  182  183  184  185  186  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 12:04:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu