|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Hojte draci kdo z vás má válec upravenej od stejskyho?Kolik vám to jede ,jak to táhne a kolipak to žere jede to dobře i do kopce... díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:28
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Pokud budete jezdit stejným stylem jako jezdí seriový fichtl tak by měla být spotřeba totožná
Datum: 26. listopadu 2009 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já myslím že když to nebudete držet pod krkem a budete jezdit třeba těch 60 že se do 3,5 litru vejdete ne?taky by mě to docela zajímalo kolik to žere klidnou jízdou
Datum: 23. listopadu 2009 22:15
Jméno: milda123
IP: uživatel6334
 Zdar draku mám taky válec od stejskyho a je to supr z pincka se stala střela,na klice mám devítizub,karbec delorto 19,bezkontak a trhá to asfalt,víc jsem si nemohl přát,na fichtl cupy uplná jednička.na spotřebu jsem nekoukal,takže navím,ale určitě to bude o dost víc,ale zase máš výkon.
Datum: 23. listopadu 2009 21:47
 Já mám cestovní úpravu žere asi jak normální fichtl 4 litry v terénu.Ale tu upravu musim pochválit.Mám sekundárko 12z a zvodil sem s fichtlem co má 10z a aji na akceleraci sem ho polalu doháněl a jak sem se dostal na 50kmh tak neměl šanci fakt super.
Datum: 23. listopadu 2009 20:19
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čus mam dotaz jaka je lepší motorka jestli pionýr 21 nebo mustang a co má větší výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:39
 to ked je taki vilagrovani tak dobre toci ale valec musi bit dobry aj pist.
Datum: 24. listopadu 2009 14:39
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 Je to zvláštní,ale nekterý motory prostě jeli a nektery se srali......bezporuchový,bezúdržbový a jeli furt a dobre...... hlavně ty starý 3 krouzkový motory se dochovali nekdy az v luxusních stavech....... pak jsou motory,ktery se od výroby srali......muj první motor v papírový 21 byl špica,origo 3 kruh,letel jak blázen,jedničku sem řadil jen při rozjezdu.....pak se vylágroval válec z kašovýho m2t,udelal se výbrus a uz to nikdy nebylo ono.......pak sem udelal novej zgeneralkovanej motor na 8.vybrusu,jelo to dost slusne,na 3 kruhy se z toho dalo vytahnout i 80,ale furt do tech kopců uz nesel tak dobre jak ten starej motor....... vůči tomu paradox......bracha mel mustanga,kde byl motor vylagrovanej skoro nadoraz,komprese minimální-spíše žádná a jelo to jak prase.......momentalne bojuju na mejch začarovanejch motorech se stejskalovou sadou a furt ne a ne to doladit  uz rikam,ze je to asi tim rámem
Datum: 24. listopadu 2009 9:59
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Čau, myslím, že hodně záleží i od daného kusu. Některé jely líp některé hůř. Měl jsem Jawu 20 a pak Mustanga, starší typ. Jezdil jsem jeden kopec stoupání 12% ale to jsem jeste važil 50 kg. Tak s 21 do čtvrtky za dva a pak už jsem musel řadit jedničku. Za to Mustang v poho za dva celý kopec. Je to težko. Otázka je, že tří-kroužkové písty budou asik líp držet kompresy, ale bude větší tření a tím pádem se míň vytočí což je problém, bez otáček toho moc nevyjedu. Škoda, že už si nepamatuji kolik kroužků na pístu měly. Jawa 21 měla 8 výbrus a Jawa 23 výbrus neměla. Ale když člověk sedl na tu 21 tak pocitově si myslel že je silnější i když to tak nebylo. Kámoš měl zase Jawu50/05 a ta jela jak ďas, pak se v tom vrtal a už nikdy tak nejela. Proto si myslím, že je nejdůležitější na sériové motorce mít motor ve správných provozních vůlích a skvěle seřízen. Teprve pak jít do odpovídajících ůprav. Nedávno jsem po x letech zase pořídil Jawu 20 ze 72 roku a Jawu 23 z 80 roku jsem zvědavý na srovnání. Mějte se draci
Datum: 23. listopadu 2009 20:38
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 zdar, já mám 2x mustanga aj 21, jezdil sem na vice 21 a a zda se mi ze lip tahne...mustangy se mi zdaji slabsi ale nevim jak na rychlost protoze sem jezdil hlavne v terenu...
Datum: 23. listopadu 2009 20:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 23. listopadu 2009 19:44
 Nemám nic proti Mustangům (sám jednoho vlastním) ae stím pohodlným ježděním si nejsem zas tak jist. Já když sem jezdil tak mě bolela prdel hned po 500m,a to mám dobtý sedlo
Datum: 23. listopadu 2009 19:34
 Jo no přesně s tím kroužkem máš pravdu vlastní zkušenost
Datum: 23. listopadu 2009 19:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mustang je pohodlnejsi ja jsem schanel cokoli stechhle stroju co ma papiry, sehnal jsem bohuzel pionyra je to muj oblibenej stroj, ale blbe se nanem sedi kdyyz jedu delsi trasu pres 30 km, treba 250 ta je mrte pohodlna kdyz ma dobry sedlo. Kup to co seti liby vic. Ja bych bral tetka spis mustanga je pohodlnejsi a hezci vykon to ma uplne stejnej navic mustang je pristupnejsi na motor
Datum: 23. listopadu 2009 18:30
 Oni někdy v roce 1975 v rámci modernizace sebrali jeden kroužek a proto blbě jezděj.
Datum: 23. listopadu 2009 18:25
 Nejlepší jsou starý 21!Kámoš má 21 rok výroby 1970 a válec měl průměr 38,08 a dal nový kruhy a jede mu to každej kopec za tří a na 3 táhne jak prase tět si verm kdyby udělal výbrus tak to lítá 70 znám lidi co jezdí se simsonem a má za 6 roků 3 výbrus a jede to stěží 70 tak není co řešit já mám doma sám starou 21 a jak to lítá
Datum: 23. listopadu 2009 18:22
 tvl nechápu tkový de*ilní dotazy ....
Datum: 23. listopadu 2009 18:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Jawa 21 a Jawa 23 Mustang mají naprosto stejné motory a tudíž i výkony. Liší se jen vzhledem.
Datum: 23. listopadu 2009 17:58
Jméno: monster energy
IP: uživatel7885
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 8:21
Jméno: pepa158m
IP: uživatel8015
 tak to ti fakt naporadim
Datum: 23. listopadu 2009 8:21
 namontuj motor WRIGHT 3350 duplex cyclone a uvidíš
Datum: 22. listopadu 2009 22:20
 jaj co upravovat me takhle jezdi serie PIO
Datum: 22. listopadu 2009 20:44
Datum: 22. listopadu 2009 20:38
Jméno: dr.kek
IP: uživatel5567
 ta hayabusa je k nicemu...staci kdyz dofukas gumy na pincku a máš to stene jak hayabusa...
Datum: 22. listopadu 2009 20:17
 motor z toho
Datum: 22. listopadu 2009 20:15
 Motor z Hayabusy
Datum: 22. listopadu 2009 20:14
 No draci mám ještě jeden dotaz  Píst se může hýbat kam? Chodí mi do boku, dopředu dozadu ne, ale když si představíte ,že chytnu píst z boku a snažil by jsem se sním pohnout jako po směru hodinuvych rucicek tak se taky hne o nějaký milimetřík(i protismeru)... Vadí to nečemu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 19:42
 píst muze mit vuci podelne ose pistniho cepu pouze axialni vule,nikoli radialni...
Datum: 22. listopadu 2009 19:42
 Čau draci, potřebuju koupit nové pístní kroužky na 21ku, na pístu jsou znaky: šipka dolů,B,3 tzn.? Které písní kroužky koupit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 18:13
 teda spatne sem to zpocital
Datum: 22. listopadu 2009 18:13
 dik za opravu myslel sem, ze orig je 38 rovnejch
Datum: 22. listopadu 2009 18:12
 jak pise karlos akorat treti vybrus je 38.75mm
Datum: 22. listopadu 2009 18:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 musíš koukat na válec ne píst!
Datum: 22. listopadu 2009 18:09
 sipka ma smerovat k vyfukovymu potrubi, nebo nekde je to po smeru jizdy nebo po smeru toceni motoru, ale tady je to k vyfuku, B je tolerance ve ktery je pist vyrobenej a 3 je vybrus tzn krouzky na 3. vybrus tusim 38,50
Datum: 22. listopadu 2009 18:08
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čau potřubuju poradit jak poznám jestli je dobrá klika na pionýra díky???,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 17:22
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Dobře příště budu konkretní
Datum: 22. listopadu 2009 17:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nesmi mit vuli dopredu dozadu a do boku musi mit vuli
Datum: 22. listopadu 2009 17:16
 ta vůle se myslí když se ojnice hýbe nahoru a dolu  ...matrine aspon bud konktérní
Datum: 22. listopadu 2009 17:12
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nebo když ucejtíš,že je tam vule
Datum: 22. listopadu 2009 17:07
 vezmeš ji za ojnici do ruky a druhou rukou budeš bouchat po horním jničním ložisku....když se bude ozývat zvonivý zvuk, tak je KO
Datum: 22. listopadu 2009 16:41
 Zdarec keflaři, mam jawu 90 roadster a nevíte někdo čím by mohlo bejt, že se nevrací nakopávačka? Když to nakopnu tak spadne a visí dolu. Dík za odpovědi a mějte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 13:39
Datum: 22. listopadu 2009 13:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 J urcite to je pruzinka kamosovy to taky delavalo
Datum: 22. listopadu 2009 12:47
 Tak tady bude nekdo půli motor....davam tomu 95 % že je zlomena pruzina
Datum: 22. listopadu 2009 11:10
 pružinkou
Datum: 22. listopadu 2009 11:08
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čau draci mam problém z pionýrem když se rozjedu na trojku atk potom v tym motoře jsou takové zvuky jakko kdyby tam něco o sebo dřelo a tahne slabě nevíte čím to je?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 12:04
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 nemam
Datum: 21. listopadu 2009 12:04
 A nemáš motor náhodou po GO
Datum: 21. listopadu 2009 9:58
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 když jedu na trojku
Datum: 21. listopadu 2009 9:09
 kdyz se rozjizdis na trojku ?  D nebo kdyz jedes na trojku.. ?
Datum: 21. listopadu 2009 8:57
 Zdravim vsechny mam takovej problemek nasel jsem na pude po dedovi motor i s ramem a bohuzel bez jakehokoliv cisla a chci se zeptat jak poznam co to je za typ.Na bloku je napsano akorat CZ a prumer pistu je 575 mm a nikde nic neni napsano.Tak prosim vsechny profiky co tomu hovi co jsem to vlastne nasel. 125?175?Dekuji vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 14:14
 jo a jeste jedna vec da se nejak zdelat hlava bez ztahovaku?motor byl asi pridrenej a za to ctvrt stoleti co to stalo se nechce nic hejbat.diky
Datum: 21. listopadu 2009 14:14
 meril jsem to suplerou a nemeril jsem tedy pist ale prumer valce.foto bych mel zitra
Datum: 20. listopadu 2009 22:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nemáš fotku toho motoru? mohla by to být 150 po druhém výbrusu...
Datum: 20. listopadu 2009 19:49
 čím a jak si to měřil???
Datum: 20. listopadu 2009 19:17
 57.5mm,neni to spis 58mm?to by byla 175...
Datum: 20. listopadu 2009 18:42
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 18:44
 ty matky by mely bejt stejny,myslim ze tam pude...
Datum: 20. listopadu 2009 18:44
 zdar draci chtel sem se zeptat jestli je lepsi 3 kanal nebo ta cestovni uprava od stejskyho co je lepsi poradte prosim nevim co si mam koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 0:57
 tak výtečně...znáš stejskyho stránky...to je první dobrý počin, pokud si pročteš diskuzi, jistě se mnohé dozvíš, pokud si přečteš i knihy, které se tam teď třeba zrovna zmínily... nebudeš stejskyho potřebovat a odpadne tím pádem tvé dilema...jak prosté... -a pokud chceš závodit, tak to chce hlavně to "srdíčko a štěstíčko", bez toho to nepojede vůbec
Datum: 02. prosince 2009 0:57
 proc?a co mam jeste upravyt?
Datum: 21. listopadu 2009 7:47
 TAk to ti jen válec nepomůže....
Datum: 20. listopadu 2009 19:04
 motor je v origo stavu a chci to pouzit na tereni zavody
Datum: 20. listopadu 2009 18:19
 Lepší je to co využiješ......
Datum: 20. listopadu 2009 17:40
 3 kánál bude určitě lepší pokud máš motor v dobrým stavu aby to vydržel.Ale ještě není známa cena ještě si počkej
Datum: 20. listopadu 2009 17:35
Jméno: janek
IP: uživatel7980
 ahoj draci, mám na vás dotaz, mám mustanga s motorem po GO koupil sem si vše nové(válec, hlavu..., spojku, zapalování, karbec, filtr....) mám najete od GO asi 5 tisíc to znamená že už by motor měl být dávno zaběhly ale to jak jezdí je jedním slovem humus, mám ještě dalších 6 fichtlu a žádný nejezdí tak příšerně jako tento, chová se tak jako kdyby jej něco brzdilo jako kdybych měl pořád trochu zmáčklou brzdu (přitom brzdy jsou nové a kolama jde točit úplně lehce), dále motor nejde pořádně vytočit což vadí obzvlášť při jízdě ve 2 ale i normálně protože na 3 nejde jet víc jak 55 na ostatních na stejně kolečko jezdím přes 65, přitom výfuk to být, nemůže protože sem jej vypaloval první po 1500 km a pak po 4000 takže by měl být čistý ale napadlo mě jestli to třeba nemůže dělat hodně naply primární řetěz protože když jsem ho tam dával tak se mi zdál že je dost naply oproti jiným které jsem měnil (taky to ve spojce jako kdyby rachoti), pak jestli to nemůže dělat ta polska svině válec, a úplně na konec mě napadl filtr vzduchu, ale že by se zanesl po 5 tisících? to se mi nezdá když si vezmu jaké filtry byly na fichtlech které jsem kupoval tak to je blbost, ale je mi divné že motor nepřiměřeně reaguje na oddelani gumových spuntu z boxu filtru když sem jeden vyndal tak to bylo ještě horší než když tam byl a když 2 tak to ani nemluvím a přitom když zakryju tu kovovou trubicku na boxu co směřuje do předu tak je to taky humus, přitom všem motor nereaguje na změnu předstihu ani odtrhu tak co draci dovede mi někdo poradit? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 21:22
Jméno: janek
IP: uživatel2997
 no vidim to na ty prepousteci kanaly protoze maji jakesi divne tvaty oproto originalu, a ten retez sem myslel primarni ne sekundarni, sekundar je naprosto OK, no vidim ze polaci jsou ku**y neumi nic poradne vyrobit neni to jedine a neni to poprve kdy sem se s tim to setkal ovsem ne u valce
Datum: 22. listopadu 2009 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel7990
 Důvodů muze být spousta......od základních nedostatků jako je predstih,odtrh,hladina plovakovky,tak slícování kanalů ve valce a mezi valcem a karterama a treba to dela jen čouhající tesnení do sacího kanálu........
Datum: 20. listopadu 2009 10:12
 Tak si zkontroluj, jestli ti neprosakuje těsnění mezi bloky motoru a motor nesnasává převodový olej... Zkontroluj ještě jednou předstih, odtr, vzdálenost cívek od magnetu, seřízení karburátoru. Hlavně pak ty brzdy a sekundární řetěz - moc napnutý vydí, protože ničí ozubení a namáhá ložiska v blocích motoru a může je i poškodit. Řetěz vždy nastavuj tak, jak je předepsáno - vůlie řetězu se počítá pro pohyb nahoru i dolu, tj. např. vůle má být + - 1,5cm (1,5cm nahoru, 1,5cm dolů = 3cm celkem. POZOR ne pouze 1,5cm!!!) Jinak by to mohl být problém i těch polských dílů, válce prý za moc nestojí. Chtělo byto také zkontrolovat, jestli sedí přepouštěcí kanálky s kanálky v blocích (jestli tam není hrana).
Datum: 20. listopadu 2009 0:08
 zdarec, Kde brousý válce v Olomouckým kráju , piště firmy ,soukromníky,potřebuju jich hodně ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 22:11
 v Olomouci na Rolsberské
Datum: 19. listopadu 2009 22:11
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 Kousek od olomouce ve Smržicích je brusírna Vyroubal, dělají tam suprovou práci ale nevim jestli tam ješte dělají vybrusy na moto, chtělo by tam zavolat
Datum: 19. listopadu 2009 20:33
Jméno: Rapt.
IP: uživatel7709
 zdar chci se zeptat jak dlouho zajizdite po vybrusu? v navodu je asi 2000 kilaku ale me v mototechne rekli ze staci 500 tak sem to zajel asi 400 tak chci vedet jesli sem to nak nedojebal  a este nekdo rika ze je to prej lepsi zajet na rychlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 18:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kua este ze vas nemam poruce  . Zajizdet to musis poctive zhruba 1000 km SPIS 1500 a pak teprve muzes zacit tomu davat cmouda a mazat min kazdej motor jinak sedne nekterej sedne rychle treba po 1000 km mozna driv, ale nekterej i po 1500 km ja jsem zajizdel pouze krouzky a sedli az po 1500 km poznal jsem to tak ze se prestala hrat prevodovka. Vykon to melo porad a mazal jsem skoro porad 1:50  castrol 2T lepsi to je zajizdet na M2T rychlejc to sedne
Datum: 19. listopadu 2009 18:40
 Já sem zas slyšel že prej stačí vyjed 2 nádrže a je to zajetý,to je pěkná blbost nn ?
Datum: 19. listopadu 2009 18:19
 Čau já mám taky válec po výbrusu a řekli mi že tak kolem 500 kilometrů
Datum: 19. listopadu 2009 18:04
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 A u toho zajíždění jde o to, aby se to nepřehřálo? Jinak by se mohlo třeba v zimě jezdit na max. než se prohřeje.
Datum: 19. listopadu 2009 17:04
Jméno: Standa
IP: uživatel7979
 tezko rict.......zajizdet staci 500km......ale do 1000km furt víc mazat
Datum: 19. listopadu 2009 17:02
 ja cizu zajizdel tak 1000km,coz je tak 3 tejdny myho jezdeni kdyz je hezky....
Datum: 19. listopadu 2009 17:00
Jméno: Rapt.
IP: uživatel7709
 a prej vzdycky tak 10 min jet a pak to nechat pul hodky stat..to mi pride taky blbost  tak reknete jak a jesli byl ten vybrus vubec uzitecnej kdyz sem se tema radama neridil vubec
Datum: 19. listopadu 2009 16:57
Jméno: abc
IP: uživatel7980
 zdar hosi jake sou nejlepsi loziska na kliku u pincka presne znaceni dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 16:33
 Já jsem teď dodělal GO, už čekám jen na válec. Na kliku jsem dal SKF a jinak všude jinde ZVL.  Radši si připlať za ty SKF.
Datum: 19. listopadu 2009 16:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jedny z nejlepší budou určitě skf... zvl nejni žádnej zázrak, ale na převodovku si myslim bohatě stačí, ovšem na kliku bych dal právě skf....
Datum: 19. listopadu 2009 16:21
Datum: 19. listopadu 2009 13:27
Jméno: otaznik no.1
IP: uživatel7935
 Ahoj draci, Potřeboval bych vědět jestli se dá někde sehnat samotná vložka do válce. Děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 14:45
 ty vole, vždyť to je dražší jak samotný válec
Datum: 19. listopadu 2009 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel7979
Datum: 19. listopadu 2009 10:22
Jméno: martin
IP: uživatel7978
 zdar jo da zalezi kde bydlis ale jako podlozka do valce sa da sehnat vsude ja se ti podivam po obchodech ale urcite nekde bude
Datum: 19. listopadu 2009 10:10
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 cau,nechal sem si udelat vybrus a kamos me tvrdi,ze sem si mel nechat zrepasovat klikovku,ze po vybruse bude met valec vetsi prdy  a praskne me ojnica(nebo jak to rikal) je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel7972
 no z 90% ti stara klika s vůlema brzo podá ruku...... a to nemluvim jen o hornim futru......dulezitejsi je ta spodní klec.......a neverili by ste jak malo staci aby v klice ktera ma vuli pár desetin prasknul sloupek v jehlový kleci a je konečná.......
Datum: 18. listopadu 2009 22:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zase to pradlo dokud ot jede tak se v tom nehrab
Datum: 18. listopadu 2009 22:10
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no, u auta se to buď rovnou švikne nebo ztratíš tlak v mazacím okruhu a ještě se to hejbá, každopádně daleko nedojedeš. I když jsem dokonce viděl motor s klikou vejpůl a od první rány najel ještě 250 kilometrů. No a pokud se ti vysype ložisko u fichtla, tak je taky po parádě. Ojnice bude nějakou chvilku zvonit, u pístního čepu si myslím, že mnohem "blbuvzdornější" je spíš mosaz než jehla, jehla jak se vysype, tak už taky moc parády nenadělá. Každoládně u fika platí všeobecně, že ho jen tak neodpálíš...
Datum: 18. listopadu 2009 21:32
 to se stává u aut ale u fíka to jen tak neodpálíš
Datum: 18. listopadu 2009 21:24
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no tak, dá se to poznat hlavně podle ucha, když už to mlátí, že to člověka setřepe z motorky dolů, tak je hotovo...
Datum: 18. listopadu 2009 21:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Hlavne ji zkontroluj at se nevikla moc a tak treba u jednoho sima sem videl naky 3cm do boku....
Datum: 18. listopadu 2009 21:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dokud to pojede slušně a nebude to mít nějaký vibrace že tě budou brnět ruce tak se v tom neštourej..
Datum: 18. listopadu 2009 21:08
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no, ojnice jako taková ti asi nepraskne, ale pravděpodobnost toho, že ti to odejte na čepu nebo na ložiskách na klice tu je a zvyšuje se samozřejmě s proběhem motoru.
Datum: 18. listopadu 2009 21:03
Jméno: karel
IP: uživatel7941
 mužete mi říct co je přesně go motoru???,
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 1:49
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 zdar je to generálka motoru
Datum: 21. listopadu 2009 1:49
Jméno: Karlik
IP: uživatel5123
 proste nove soucastky motoru a kolem...
Datum: 19. listopadu 2009 18:05
 *repas kliky
Datum: 18. listopadu 2009 20:34
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 kostrireas nezapomel si na kliku ?
Datum: 18. listopadu 2009 20:22
 když chceš delat kompletní GO tak vymenis vsechny loziska, gufera, těsnění, válec na výbrus + new píst a kroužky
Datum: 18. listopadu 2009 20:01
Jméno: pavel
IP: uživatel7974
 Generální Oprava - motor rozebereš a vyměníš vše co uznáš za vhodné. Asi neexistuje pravidlo.
Datum: 18. listopadu 2009 19:54
 generalni oprava motoru
Datum: 18. listopadu 2009 19:53
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 čau draci mam problem potřebuju vědět jak zvětším výkon u pionýra????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 21:11
 vyfoukni kola ať to má větší záběr, do baťohu si dej cihly pro větší setrvačnost, oddělej trysky aby ti tam šlo víc benzínu
a z kopce to letí jak drak, draku jarku
Datum: 18. listopadu 2009 21:11
Jméno: ronie
IP: uživatel7975
 já ti poradím: dofoukni rám, nastříkej duše, doufoukni karbec,vyčisti kabely.Pak ti to pojede jedna báseň
Datum: 18. listopadu 2009 21:06
 ja taky ne.vzhledem k tomu že točím denně 40 km na 555 už od velikonoc jsem rád že mi to drží pohromadě a že do toho nemusím vrtat.
Datum: 18. listopadu 2009 21:06
 kostitřas: já ne
Datum: 18. listopadu 2009 20:45
 problém z výkonem má u pionýra asi dost lidí
Datum: 18. listopadu 2009 20:38
 dej tam tvz sportovni trysky pry to přida asi tak 100 koni a pojede to kolem tech 150
Datum: 18. listopadu 2009 20:25
 Oddělej SPZku,odrazko na plechu.Na hlavě mrtě povol 4 matky.A hnedle pojede jako hayabusa.Jo eště přejed divočáka budeš mít o dalšího koně víc
Datum: 18. listopadu 2009 20:03
Datum: 18. listopadu 2009 19:56
Datum: 18. listopadu 2009 19:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ještě něco před 1 nebo 2 dny jsem ti tady psal že máš seřídit předstih a zkontrolovat válec a kdyžtak vyměnit kroužky...už si to udělal?? já myslím že asi těžko protože za tu chvilku by jsi je ani nezajel ...takže nejdřív seřid ten předstih a zkontroluj válec popřípadě vyměn ty kroužky a potom se ptej co máš dál udělat
Datum: 18. listopadu 2009 19:35
 Tsssss...to je vuuul
Datum: 18. listopadu 2009 19:34
 hele vem si hadr očistiho a nalešti přidá ti to jednu veverku a půl koblihy
Datum: 18. listopadu 2009 19:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jak se snižuje válec?
Datum: 18. listopadu 2009 19:33
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 vím že při snížení hlavy a válce ale tym se ničí motor
Datum: 18. listopadu 2009 19:18
 OMG!!!!  ty si ale najivka....myslíš že ti někdo kdo ví řekne jak to udělat??  LOL, kolik ti je? 12?
Datum: 18. listopadu 2009 19:15
 chceš větší výkon? lej tam zbytky z hovnívála,nebo žabí stehínka křížené s klokanem.A pak ještě jedna možnost technickej benzín...lehké jak facka že?
Datum: 18. listopadu 2009 19:12
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1093
 normálně krumpáčem
Datum: 18. listopadu 2009 19:11
 Čau jaký sou výhody (jestli teda nějáký) a nevýhody snížený hlavy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 17:09
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 dencileck: chyta ti to na 91 pri snizeny hlave samozapaly? Jestli ne, tak veta: "Ale nevyuzijes vsechen vykon kterej ti ta snizena hlava muze pridat..." je nesmysl. Oktanovy cislo je odolnost pro detonacim, nic vic, nic min. To ti vazne vykon nezvedne...
Datum: 19. listopadu 2009 17:09
 Ale nevyuzijes vsechen vykon kterej ti ta snizena hlava muze pridat...
Datum: 18. listopadu 2009 19:56
 Já bych s tím oktanovým číslem a chlazením nesouhlasil.Když budete mít kompresy 10,5:1 tak můžeš mít origoš hlavu a přehřívat se ti to nebude a se speciálem 91 to taky pojede
Datum: 18. listopadu 2009 19:50
 Ale tys me doplnil s vyssim oktanovym cislem u benalu
Datum: 18. listopadu 2009 19:11
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
Datum: 18. listopadu 2009 18:48
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 no,s vyšším oktanovym čislem,jinou svičkou a lepšim chlazenim máš větši silu/vytváři se větší tlak na části klikovky-tím pádem větší opotřebovávání,nerozumny sniženi hlavy=defekt
Datum: 18. listopadu 2009 18:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vetsi komprese=vetsi ucinost ale i vetsi opotrebeni vseho pohyblivyho ve valci-lozisek.
Datum: 18. listopadu 2009 18:44
|



|