Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lukáš
IP: uživatel17062
Zdravim chlapy mam problem u mustanga chtel nejdriv se mi strhl na hlave zavit na svicku vymenil jsem hlavu , pak jsem slysel slabe cinkani krouzku pri vyssich otackach tak jsem to rozebral a ok ale mel jsem lepsi valec a novej pist dam to tam a dela to na volnobech trrrrr... jako by to jezdilo pres kanal tak jsem pist nechal a dal valec co tam byl a porad ... tak jsem z jinyho mustanga kterej byl v pohode vzal valec hlavu a pist s cepem a seigrovkama a porad to dela jsem z toho uplne zoufalej jde to od valce nic jinyho to nedela byl bych vdecnej kdyby jste mi jak koliv poradily chci s tim jet na technickou dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2016 18:42
Jméno: Kokot z bahna
IP: uživatel12281
Dal jsi obrácené pist
Datum: 29. února 2016 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel18546
Vakl na ojnici.
Datum: 13. února 2016 9:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18544
Podivam se dekuju za info ale myslim ze to nebude ono
Datum: 12. února 2016 12:57
Jméno: čz
IP: uživatel18525
Nemůže to dělat šoupátko v karburátoru ?
Datum: 12. února 2016 7:58
Jméno: Smokiej21
IP: uživatel18512
Caute chlapi mam na pude jawu 555 rozebrana ale chybi jen sedadlo a mozna par sroubu k tomu jeste prevodovka nahradni pokud by byl zajem tak na mail bych poslal foto
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2016 23:12
Mam vazny zaujem , posli mi na email fotky a cenu si navrhni , surne zhanam 555
Datum: 19. února 2016 23:12
Před pár rokama jsem koupil vcelku hezkou kompletní j555 s horšim motorem za 3000,- a rozebranej skoro kompletní vrak za 500,- ... jakou představu máš ty? Do tisícovky,max 1500,- to beru .
Přijedu,naložim,zaplatim,odvezu. Nebudu nic řešit ani v ničem šťourat.
Datum: 30. ledna 2016 16:32
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
čau, na erik23145@seznam.cz mi pošli fotky té 555ky. diky
Datum: 28. ledna 2016 21:20
Jméno: dejv
IP: uživatel18489
draci zdarec , potřebuji info ohledně nasazeni pístu šipkou nahoru. jaký to má vliv?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2016 20:01
Jméno: dejv
IP: uživatel18489
Stando,dík moc kámo! jsem v tom prvnička tak se raději zeptám než to zmastit ještě jednou dík
Datum: 13. ledna 2016 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel18491
Ten nejpodstatnější. Šipka má vždy směřovat k výfuku. V opačném případě se první kroužek projíždí otevřeným zámkem zkrz výfukový kanál a dříve či později zakopne a urazí (zlomí) se. Muže to mít katastrofální následky jak pro válec tak kliku (nadrcenej bordel bude i ve spodní jehlový kleci ojnice). Druhým důvodem je tzv "klopný moment" či tak něco,protože čep není uprostřed osy pístu,ale vyosenej kvůli " překlápění " v úvratích ... no aby se klika v úvrati točila daným směrem (překlopila) a nebyla tendence aby se klika (píst) v HU nevrátila stejnym směrem jakym do HU naběhla... proto to je. Šipka nahoru je špatně. Sice to jede,ale přinejmenšim špatně,pio hrozně zvoní...
Datum: 13. ledna 2016 18:56
Zdarec, potřeboval bych poradit s ČZ 175/477. Nemohu sehnat ložiska do krku řízení. ( jsou v háji misky takže nové kuličky nepomůžou) Neznáte někdo alespoň jeho přesné označení, popřípadě nějáké jiné tipy? Už jsem s tím byl i ve "specializovaných" prodejnách na ložiska a nic. Na netu něco je ale co jsem tak četl na forech mnohdy předražené a ještě jiné rozměry, že nepasují. Byla by nějáká rada ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2015 23:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
Datum: 17. prosince 2015 23:26
Zdravím, stala se mi taková zajímavá věc. Pincek mi už asi 3 roky dělal takový divný jev, něco mezi vibracemi a mlácením. Trochu vibroval, ale ne zase moc, že by se nedaly držet řidítka, ale zároveň vydával divný zvuky, jak se všechno třepalo, nevím jak to popsat. Nedávno to z ničeho nic přestal dělat. Stejně jsem ten motor rači rozdělal, ale nenašel jsem žádnou chybu, klikovka v pohodě, ložiska taky. Nenapadá někoho, co to mohlo způsobovat? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2015 0:01
Jméno: libor1
IP: uživatel18468
byl motor složen z párových karterů? byl dobře slisován?
Datum: 22. prosince 2015 0:01
Zdar draci, chci se zeptat jestli je ojnice na čz 175/477 a 125/476 stejná. Na shopech ji prodavají jako totožnou. Popřípadě muže mi někdo doporučit nějakou ojnici na 477 ? a eště se chci zeptat zda u tohoto motocyklu bylo nějaké těsnění pod hlavou. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2015 21:54
Zdvih je vlastně dvojnásobek osové vzdálenosti ojničního a klikového čepu. U 125ccm je to teda 58/2, tzn. 29mm. U 175ccm je to 65/2, tzn 32,5mm.
Datum: 04. prosince 2015 21:54
Jak ho zmerim? A nevíš náhodou obě hodnoty ?
Datum: 04. prosince 2015 18:20
Ano, dají. Změřením zdvihu.
Datum: 04. prosince 2015 11:54
Ne, odešla mi ojnice, tak potřebuji vymněnít ojnici, proto se ptám Popřípadě kamarad ma komplet kliku, dají se nějak na pohled nebo jinak rozeznat klikovky těchto dvou stroju ?
Datum: 03. prosince 2015 21:03
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
já doporučuji ckr na jehlách, a dává se tam hliníkový těsnění ale musíš hlavu pořádně slícovat( zabrousit ) jinak stejně bude podfukovat třeba mě podfukuje už 2 roky a neřeším to.
Datum: 03. prosince 2015 19:44
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
Ojnice je stejná, jediný co je jinak že u 125 je ojnice umístěná blíže ke středu kliky takže je to v podstatě uplně to samý jen jinak umístěný. Jestli předěláváš 125 na 175 tak potřebuješ kliku válec a hlavu
Datum: 03. prosince 2015 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel18440
Myslim že ta 175 má o něco větší zdvih kliky
Datum: 03. prosince 2015 18:11
Díky, na 175 jsou větší setrvaky ne ?
Datum: 03. prosince 2015 18:05
čao.. ano ojka je stejná (jiné jsou jen setrváky) .. a těsnění pod hlavou já teda mám.
Datum: 02. prosince 2015 22:38
Jméno: Kendy
IP: uživatel18410
obrý večer,\\r\\n\\r\\ndnes som sa pustil do výmeny gufier na Korade. Začal som na strane zapaľovania, vymenil som ho. Potom som rozobral stranu kde je štartovacia spojka, všetko povyberal a tam žiadne gufero nieje. Nejde mi do hlavy ako že je to 2T, v tom dekli je olej a neje tam gufero. Korado totiž dosť dymí a automaticky som išiel po guferách kedže moto stálo asi 3 roky nečinne. Neviete mi niekto povedať ako to vlastne má byť ? nemá tam byť olej alebo kde je to gufero kedže v zozname náhradných dielov sa uvádza že sú tam dva guferá o rozmere 17 - 40 - 7.\\r\\n\\r\\nĎakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2015 22:27
Jméno: mira
IP: uživatel6804
cus je zevnitr takze asi budes muset pulit motor mam taky korado supermaxi
Datum: 20. listopadu 2015 22:27
Jméno: standa
IP: uživatel18416
Zřejmně ti tam chýbá.
Datum: 19. listopadu 2015 9:58
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Zdar draci, chci se zeptat, jak vyndaváte vložku válce? Mám tu válec s ulomenýma těma výstupkama na vložce co jdou ke klice, tak bych chtěl vyměnit tuhle vložku za jinou, protože je ten válec jinak pěknej. Lis doma nemáme... Nikdo v okolí mi nedokázal poradit a kladivem, jak mi radil jeden fachman, to fakt dělat nebudu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 12:22
Jméno: tragos
IP: uživatel18401
Kdyz jsem to delal poprve tak jsem valec nahral asi na 120 stupnu trn zmrazil a cekal jsem zhruba 3 sekundy a i tak sla ven ale musel jsem do toho trnu mlatit pres 2 kladiva fakt silou ale nic jsem neposkodil
Datum: 13. listopadu 2015 12:22
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Rades: Díky moc, přes víkend zkusím.
Datum: 13. listopadu 2015 6:18
Zdar nejjednoduší cesta je že si na soustruhu uděláš trn. Válec si nahřeješ tak zhruba na 200stupnů (starý vařič nebo trouba), zhotovený trn si dáš před vylisovávaním do mražáku a necháš ho tam. Po nahřátí válce si vytáhneš trn z chladu a vložíš do vložky. Počkáš asi 10 sekund a vložka jde krásně ven někdy i rukou a nekdy musís trosku poklepnout ale s citem.
Datum: 13. listopadu 2015 0:11
Jméno: Tomáš
IP: uživatel14729
Zdravím
Mám doma mosquito už asi 3 roky. Rozhodl jsem se že nechám udělat výbrus jenže ejhle ani netu jsem nenašel žádnou tabulku podobnou té co má fichtl. Koupil jsem píst 38,50mm (2. výbrus jestli se nepletu) a tak se ptám jestli někdo nemá vlastní zkušenost na kolik to nechat vybrousit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 6:30
Jméno: standa
IP: uživatel18387
O dva výbrusy - to by musel být sakra šišatý válec. Viděl jsem to,přiznávam,ale je to specifický spíš pro starý tříkroužkový motory...
Datum: 08. listopadu 2015 6:30
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
A dodaj ti k tomu i píst,čep,kroužky,protože válec muže být šišatý a tvúj koupený píst po správném výbrusu bude již malý
Datum: 06. listopadu 2015 19:46
Jméno: standa
IP: uživatel17921
Odnes to do brusírny,oni ti to vybrousí,ty nepotřebuješ vědět žádný rozměry 38.47 a podobně,to maj pod palcem oni
Datum: 03. listopadu 2015 7:41
Ahojte majstri klikári, lisujete klukovky za tepla alebo za studena?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2015 3:16
Datum: 23. října 2015 3:16
Datum: 23. října 2015 3:00
Jméno: klikař
IP: uživatel17991
studený
Datum: 20. října 2015 10:56
Jméno: honza
IP: uživatel18349
Zdarec nedávno se mi stala taková věc: jedu na babettě a najednou jako by se zadřela prostě babetta se zastavila tak jsem ji rozpůlil a zjistil jsem že se mi kousla ojnice jehlový ložisko KO no tak jsem objednal komplet kliku i s ojnicí takže pohoda no když jsem se podíval na tu kliku tak byla na jedné straně u čepu vyhřátá tak by mě zajímalo jestli může ta klika tímhle třeba změknout pokud by někdo věděl tak díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2015 16:18
Jméno: honza
IP: uživatel14632
no právě že čep je v háji proto jsem koupil rovnou novou nesehnal jsem nikoho na repas aby se to vyplatilo dělat jinak díky za odpoved
Datum: 12. října 2015 16:18
změknout? to určitě ne. Může se ti poškodi čep na klikovce. Udělat tam drážka nebo ten čep bude takový lesklý. Tzn. že se protáčel na ložisku.
Datum: 11. října 2015 20:59
Zdar draci, Měním u pionýra pouzdro pístního čepu, ale nemam stavitelnej výstružník, tak se chci zeptat, na kolik mám stočit vnitřní pruměr na soustruhu, předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2015 12:21
Jméno: přema
IP: uživatel16139
sorry blbě jsem si to přečetl, plácám blbosti...
Datum: 13. října 2015 12:21
Jméno: přema
IP: uživatel16139
Skusil bych tak 5 stovek do plusu, ale u silonu jsem to nedělal jedině to udělat v malém přesahu na venkovní stěně... to by se mělo teoreticky stáhnout o přesah venkovní musíš to co přidáš venku ubrat uvnitř...
Datum: 13. října 2015 12:19
Aha, Vím že se zmáčkne, proto sem se chtěl zeptat jestli někdo neví cca o kolik, no někde ho asi budu muset sehnat, Děkuju
Datum: 07. října 2015 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel18344
No,ono to neni tak jednoduchý. Ono se pouzdro struží po nalisování proto,že se trochu "zmáčkne" ... proto je úprava na soustruhu naprosto k ničemu ... tohle nahánění výstružníku mi taky vždy doslova sr*lo,tak už mam všude jehly ...
Datum: 07. října 2015 10:22
Zdravím mám 20tku po výbrusu, válec je zajetý slušně ale když jedu do (mírnějšího) kopce tak nemá tah, přitom když jedu s mustangem tak je na tom o dost líp
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2015 8:13
Jméno: standa
IP: uživatel18346
Na karbec si se jen kouknul a to bude právě ten problém... fichtl má oproti jinejm motorkam jednu obrovskou nevýhodu. Tim jak je blbuvzdornej,tak jede ať je předstih malej a nebo velkej a ať je směs bohatá a nebo chudá,filtrbox seřízenej a nebo ne ... jen to jede líp a nebo hůř ... a tak každej na všechno jen "koukne" a řekne si,že je to ok...
Datum: 08. října 2015 8:13
Záleží taky jaký máš válec jak se povedly kanály a jak se sešly tolerančně díly
Datum: 06. října 2015 16:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
nalaď filtrbox
Datum: 06. října 2015 14:35
Jméno: jawa 50-20
IP: uživatel17552
tak karbec je OK, vejfuk taky a je to pořád stejný
Datum: 05. října 2015 18:34
Jméno: jawa 50-20
IP: uživatel17552
vejfuk se nedávno dával novej, na karbec se kouknu
Datum: 05. října 2015 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel18340
Čistej vejfuk? Seřízenej karbec? Neni to bohatý?
Datum: 05. října 2015 10:36
zdar prosim vas o radu co se tyče pistnich kroužku na ankura r.94 .po me udrzbe delam ji kazdy 3000 km se stala katastrofa .praskl pistni krouzek banalni prihoda ale ne u ankura .Pry ma valec ze specialniho matrose a tudiz to chce specialni krouzky chromovane aby toho nebylo malo ma to bocni zamek.nahradni dily na tento stroj jaksi zmizely s povrchu .a v mototechne na to koukaji jak z jara.takze najde se tu nekdo kdo mi poradi co stim pry tam normalni krouzky nejdou ze by hned odesli a na jeden krouzek .......uz vas tady procitam dost dlouho a vim ze tu jsou lidi kteri maj s 50 dlouhou praxi tak prosim poradte nechtel bych ankura odstavit do stodoly
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2016 21:38
Kroužky na Ankur mám originální i pár dalších dílů. Takže případné dotazy na můj mail.
Datum: 24. května 2016 21:38
Rád bych,ale nemám na tebe mail. Tady je muj,ozvi se.
Datum: 07. října 2015 10:18
posli mi e-mail a ja ti je poslu
Datum: 05. října 2015 18:38
tak zdar tak dneska jsem psal do buzuluku a pry bych jich musel chtit 1000 ks jinak nemaj .dneska jsem psal do hradce tak uvidime.jinak koupim s celnym zamkem a opiluju ho na bocni.fotky mam ale nevim jak je sem dostat
Datum: 05. října 2015 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel18339
Nahoď nějaký fotky. Já vařil z vody. Jestli je to opravdu Puch a má to píst s jednim kroužkem a dírama,tak je to motor Puch Maxi a ten má vesměs ten přiblblej nicasil za x-tisíc,skoro vyjde levněji koupit novej válec.
Datum: 04. října 2015 22:01
no jsi me prekvapil s tim motorem nikde jsem nazev nenasel reknu to laicky je podobny jako na stadionu tedy valec nahoru .a pist je presne takovy jak si ho popsal mam ho od duchodce a kdyz se umyl tak byl jak kdyz vyjel spasu na tachtaku 2700 .prave ze jsem hodne cetl ankur babeta ale z babetou to nema vubec nic spolecneho .ma to variator a jak slysim vsude v mototech. ma vypalenej cejch atypu .nevim jestli se davaji fotky pak by to bylo jednodussi .jsem se cihnul na ten pist puch ale nesouhlasi otvory muj pist je ma tak centak od spodu a puch je prorizlej az dolu takze asi replika co by to znamenalo
Datum: 04. října 2015 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel18339
Ankur (babeta) má motor Puch (či repliku) ? Tak píst a kruhy puch. Je dvoukroužkovej na 2mm silný kroužky s bočním zámkem. Našel jsem to na http://www.plszabo.cz
Datum: 04. října 2015 8:01
jsou silny 2mm ale uz jsem zkusil neco objednat tak uvidime jinak co se tyce valce tak to poznali ze je moc lesklej a tak ho prejel magnetem a uz vytasily cifru na vybrus coz od 3500 vys ze by byly v indii az takovy specialisti no uvidime az prijdou krouzky jinak dik
Datum: 03. října 2015 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel6626
Kroužky s bočníma zámkama se dají sehnat. Tady na fichtlkrámku jsou o síle 1,5mm jak tvrdá litina tak chrom. Jestli máš silný 2mm tak to bude trochu oříšek,ale určitě řešitelný. Z čeho je tam vložka válce??? To bych tu speciální slitinu chtěl vidět ! Nicasil tam nebude, takže je tam nějaká verze litiny... a jak je někde litina,tak stačí litinovej kroužek ... na tvrdou litinu tvrdej,na normální měkkej ... když dáš chrom bude chrom ...
Datum: 03. října 2015 11:08
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
Čau mam jawu 555 a musim udělat GO,ale nevim,kde koupit novou kliku.Pasuje tam klika z 20,21? A taky mi vypadává 3.kvalt a nevím čím to je.Buď řadící automat,kterej se dá koupit nebo ozubený kolečko,které jsem na netu nenašel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2015 21:54
Ano, to můžu potvrdit, Standa má pravdu, jen o převrtání to opravdu není. Už jsem několik 70cm motorů dělal (u posledního jsem zvětšil zdvih o 6mm). U hliníkovejch válců to není až tak těžký, u pařezáckýho válce bych byl opatrnější - ale v podstatě by i pařez.válec na 70cm předělat šel.
Datum: 26. září 2015 21:54
Hele napiš mi na mail a něco ti k tomu řeknu. Ono je tam dost detailů k řešení. Ale v podstatě to jde. Stejně jako 70ccm válec na pio mam i tenhle válec na pařeza zatim jen v hlavě,s tim,že by to mělo jít a nechci tady lidem zbytečně blbnout hlavu... ono to úplně jen o přebroušení neni ...
Datum: 24. září 2015 22:09
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
Stando, co obnáší úprava na vrtání 44mm? Jen zvětšení vrtání nebo je třeba i zásah do kanálů? Původní hlava to zvládne nebo je třeba použít novější? Delší dobu uvažuju o nějaké nenáročné úpravě 555, protože kombinace Jizerek, metráku živé váhy a ohromné díry mezi dvojkou a trojkou je smrtící Resp. rád bych použil spodek z 05 a hlavu s válcem z 555, aby to vzhledově nerušilo...
Datum: 24. září 2015 19:19
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
Moc děkuji za rady.V zimě se na to vrhnu.
Datum: 24. září 2015 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel18328
Trochu bych to uved na pravou míru. Novej řadící nekoupíš ani na j555 ani j20. Prodávaj se takové nejisté repasy (jen výměna pružin,jinak vše staré) za cenu zlata a to buď bude fungovat nebo ne. Dále - novou kliku nekoupíš,ALE daj se sehnat jak nový čepy(hřídele)-oba,to jde přelisovat, tak supr nová jehlová ojnice... v podstatě necháš kliku komplet repasovat,bude "nová" ... kliku z j21 použít lze,ALE musí se pak protočit hlouběji kužely v primárnim kolečku a v magnetu,je totiž širší. S kolečkama to bude horší. Sežeň motor na díly. Klidně z j05 - vše pasuje a dokonce novější modely už maj vícekolíkový západky a jsou "tvrdší". Ovšem řešil bych vše až po rozpůlení motoru. To uvidíš jestli je klika projetá i na hřídelích (nebývá) a nebo jen bezproblémovej repas ojnice. Taktéž u převodovky uvidíš,jestli jsou brutál axiální vakly ve futrech a nebo nažvejkaný 2 a 3r kolečko,nebo něco okolo automatu (automat pokud řadí dobře a nemá kulatý zuby nebývá špatnej)... taky záleží,jestli renovuješ a nebo repasuješ ... do halabala repasovanýho motoru bych se s tim moc nes*al... kliku j20,protočit zapalování a primár,rovnou spojku z j20 a střeva převodovky j05 a flák bych tam píst klidně 41mm(ev jiný futro a píst 44),masa je tam dost a když už to má pořádnou KLIKU tak ať to jede. Do renovace bych se držel původních a origo částí.
Datum: 24. září 2015 18:32
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
Zdarec fichtlaři chtěl bych se zeptat ňákou kvalitní ale ne moc drahou svíčku na jawa pionýr chci koupit ngk ale nevim jestli je to zbytečný jestli nestačí brisk protože svíčka brisk kterou sem tam mel tak jednou hodi a jednou ne asi by mela hazet jednu jiskru za druhou dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2015 16:45
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
Díky
Datum: 24. září 2015 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel18328
Pokud ti za nějakou dobu motor zlikvidoval brisku,tak ngk zlikviduje 3x rychleji. Brisk je nejodolnější proti ulití ze všech současných svíček. Kup novou Brisk a seřiď si karburátor,eventuelně problémy v zapalování.
Datum: 24. září 2015 16:32
Jméno: Adam
IP: uživatel18323
Zdarec fichtlaři chtěl bych se zeptat? Mám Jawu 50/20 pionýra a zvoní mi v motoru nevíte co by to mohlo být a jak to mám mpřípadně řešit.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:31
Jméno: standa
IP: uživatel18324
Nejčastěji je to velká vůle v bronzovym pouzdru pístního čepu nahoře v ojnici. To lze vyměnit a znova napřesno vystružit. Bývá však pravidlem,že je ojnice už vymlácená i dole na jehlách,takže repas a nebo výměna kliky ...
Datum: 21. září 2015 7:31
Prosím o radu. Udělal jsem GO motoru na Bab 210. Udělaná klika, výbrus, ložiska atd. Babetta zvuk jak diesel, spíš nepravidelný od prvního startu. Najel jsem 5km a strašný. Chytil jsem za magneto a cejtim a slyšim vůli. Rozdělal jsem to a klika vypadala bez vůle i pístní čep.. Zjistil jsem, že jak má ojnice v pístu ax vůli, tak i vyjíždí ložisko a jak vyjede, tak se pidi vůle udělá. Řešili jste někdy nějaký podložky vymezovací?? Jetam vůle tak 2,8mm. A další věc, píst ve válci vůle přes 0.20 a pozor, kroužky v zámku 0.80 . Jaká jsou správný vůle?? Mám to z moto prodejny, ale podle mně to vozí z Ústí. Máte s tím někdo zkušenost?? Díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 22:52
Je na ní napsáno Rocket . Ale asi tam fakt nemá být nic, ložisko si může cestovat..
Datum: 28. srpna 2015 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel18282
Ano,dole. Ale pokud máš nahoře 0,20 tak to dole bude dobrý ... jestli máš nějakou inovovanou ojnici alá CKR tak tam třeba podložky nemaj bejt ... to já nevim ...
Datum: 28. srpna 2015 6:50
Ty vymezovací podložky tam nejdou když tam je ložisko. Když byly jen jehly, tak k nim šly ty kroužky.. Tu vůli jsem naměřil v horní úvrati. Tak že to je tedy správně. A když se v tabulkách udává 0,05 tak kde je to měřeno?? Teda dole??
Datum: 27. srpna 2015 22:13
Jméno: standa
IP: uživatel18278
Babeta má mít na pístním čepu vymezovací podložky - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/celni_krouzek_pist_cep.html ... dále vůle pístu ve válci: je rozdíl,kde to měříš,protože v korunce pístu má být vůle skoro jeden výbrus - tj 0,20mm,to bylo ok,píst je jakoby do kuželu,ale pokud má ten píst takto velkou vůli dole,tak je to o výbrus menší píst,protože dole má mít píst ve válci vůli dle vůle výbrusu,tj. 0,03-0,05mm. Kroužky s vůlí 0,80 jsou taktéž o výbrus menší. Pokud je skutečně píst i kroužky o výbrus menší,tak jim to vrať ať ti to vymění.
Datum: 27. srpna 2015 10:20
zdravím mam dotaz ohledně gufera klikovky čz 477 v levé poloně(od spojky)jak má byt otočené správně jestli břitem směrem ke klice nebo rovnou plochou ke klice.čz brala olej a bylo otočené rovnou plochou směrem ke klice,ale mě to příjde jako blbost.na panelcej e opačně tak nevím díkec za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2015 12:54
plochou stranou ke klikovce
Datum: 22. srpna 2015 12:54
Jméno: honza
IP: uživatel17478
Zdar draci jakou muže mít životnost jehlový ložisko na klice u jawy 250. Jde mi o to aby se mi nevysypaly jehly. Jinak motor má už najeto po go 20000.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2015 10:22
|
|