Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau lidi kamarád se mě ptal,jak málo stačí aby házela klika na pionyru. Tak jsem mu řekl že to zjistim,tak se ptám vás zkušených. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2017 17:08
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
 Tak to je síla, do kliky stačí jednou bouchnout kladivem a je totálně rozhozená. Tohle vypadá na nějakej dobrej TUNING a nebo radši TUNYNG.
Datum: 27. ledna 2017 17:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 prej: když to převedu na rány středním kladivem  to je moc
Datum: 25. ledna 2017 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel18973
 Takže spodní čep kliky vymlátil palicí,novej spodní čep tam šel skoro bez násilí,novou ojnici,rozšprajcy mezi setrváky a jeb ho palicí nazpátek a kladívkem vycentrovat... pecka... to pojede 
Kdyby se mu pak ta klika nechtěla točit v blokách tak ať dá volnější ložiska C4
Datum: 25. ledna 2017 6:33
 Jasný chápu to se ptal jen kamarád tak mu to takhle vyřídím.. já když skládám motor tak kladivo u mě neexistuje to takový prase nejsem. Jinak díky moc za rady.
Datum: 25. ledna 2017 1:19
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
 Radši do klikovky ničím nebouchej, podle toho co jsi napsal, tak bys tu kliku akorát sprasil. Pokud by si se do toho opravdu chtěl pustit sám tak budeš tu kliku dát mezi hroty a splašit dvoje hodinky pro kontrolu házivosti. Každopádně převádět setiny milimetru na údery kladiva od oka je doopravdy masakr.
Datum: 25. ledna 2017 0:02
 Ok a tak to převedu třeba na rány se středním kladivem kolik cca tak ran aby to bylo víc jak 0,02mm a přibližně 10-15cm od klikovky
Datum: 24. ledna 2017 18:21
 0,02mm je povolená házivost dle dílenské příručky
Datum: 24. ledna 2017 12:59
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 moje zkušenost je , že dám kliku za 50-100,- vyvážit (když nemá vakl) , protože doma stejně nic nezjistim
Datum: 23. ledna 2017 23:11
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, potřeboval bych vědět jaký úhel kuželu má klikovka do pionýra na straně zapalování. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2017 20:08
Jméno: Oskar 2.!
IP: uživatel14145
 Íha! Mě se plance neco o tým, že úhel se udává ve stupňách. Tak nás to asi učili ve škole. No ono je to dosť přes 50 rokú, Toš se asi pletu a nebo je fšecko dneskaj úplně ináč? Kuželovitosť bych pochopil 1: nečemu. No a čím se řídit? Nebo udělat prúměr s tech dvoch údajú? Asi. Toš tak. Oskar 2.!
Datum: 28. ledna 2017 20:08
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 já bych řekl 1:5
Datum: 27. ledna 2017 19:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 1:10
Datum: 26. ledna 2017 16:17
 nazdar draci mam taky problem a potrebujem radu robil som go motora 50/21 pod zapalkom kde ide gufero som jemne otvor zabrusil smirgom kedze tam boli velke ryhy no teraz mi gufero 17x30x7 ide lahucko vsunut prstami moze to tak byt ci musim zohnat vetsie ci da sa to nejak po domacku -vlozit napr 1mm hlinikovy pliesokdookola a vlozit gufero cii????poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2016 13:32
 ja som tam mal jedno gufero original kupene z internet.obchodu na jawy to tam islo tazko no musel som ho vybrat kvoli kontrole loziska a kupil z predajne kde predavaju loziska gufera druhe a tie tam sli lahko moze to byt aj vyrobcom???nieco som sa docital ze hej
Datum: 24. prosince 2016 13:32
Jméno: standa
IP: uživatel18939
 Napral bych tam lepidlo na ložiska,to nějakej čas vydrží. Pak do budoucna jedině protočit a zatepla převložkovat nějaké duralové/hliníkové vložky.
Datum: 24. prosince 2016 12:17
 jakože nejspíš jsi ten motor odepsal  nalepit to zkusit můžeš, ale souosost asi už nikdy netrefíš
Datum: 23. prosince 2016 23:24
 alebo by sa dal pouzit tmel na spajanie karterov???
Datum: 23. prosince 2016 20:08
Jméno: josef
IP: uživatel18924
 Zdar chlapi mám velký problém mám mopeda S22 po celkové GO. včetně kliky TW, mám najeto na něm přes 1000.km. ale když ujedu půl až kilometr, tak mě začne brzdit motor(stráci výkon,) udělál jsem už asi všechno, nová civka, kondezátor svičku nejsuděnejší jak Brisku, tak NKG jinak musím mít na těch svičkách otrh 0,4 jak dám větši, tak motor tarokuje, na kladivku otrch 0.4 předstich jak má být, měnil jsem i kartry, co jsem neměnil tak magneto zapalováni, jinak už úplně všecho, mám tam karbec z pincka, ale nešlo to i na originál, dál jsem tam i štelovatelnou trysku, nevím si už rady, jestli má někdo zkušenosti, tak prosim o radu. Díky moc, mopedák Josef
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2017 23:12
 Toto může dělat i zakarbonovaný výfuk. Zkus jet bez tlumiče.
Datum: 23. ledna 2017 23:12
Jméno: josef
IP: uživatel18924
 Nemyslim si, že by to bylo pístem, i ten jsem měnil, co jsem teda neměnil, tak akorát magneto, jinakl je tam všechno vyměněné. Josef
Datum: 29. prosince 2016 13:09
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jestli ten píst má správnou toleranci. Může být z materiálu, který se nadměrně rozpíná.
Datum: 28. prosince 2016 18:48
Jméno: josef
IP: uživatel18924
 To nevím kdo vyráběl píst, ale mám jej od Dvořáka z internetu, a motor je vřely po 500 metrech že na něm neudržím ruku, a svíčka se mě zdá být vypálená
Datum: 28. prosince 2016 14:41
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Od jakého výrobce máš píst? Jak moc je teplý motor ,kdy dochází k úbytku výkonu ? Jakou barvu má svíčka ?
Datum: 26. prosince 2016 9:04
 Zdar draci, mám dotaz ohledně kvality seriových karteru na pincka. má někdo zkušenosti že v některých jede motor líp a v některých huř ? samozřejmě že párové. Díky za zkušenosti a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel18945
 Myslim že tahle debata je dál zbytečná. Znam skoro desítku lidí,který něco dělaj a každej si to dělá svou formou a za svý ceny a za každym stojí jiný výsledky a úspěchy jak závodní tak konstrukční. Každej dělá co umí. Mam třeba kamaráda,jehož práce by leckterým chytrákům vyrazila dech. Nikdo ho nezná,nikdo ho nemuže blahoslavit ani hejtovat a má klid.
Datum: 26. prosince 2016 15:08
 4Petr: Ne mě nepřipadá, že to dělá draho. Je každého věc jaké ceny nasadí. Nicméně jiným se to asi zdá, jinak nevím proč bych měl zakázek na válce tolik, že nestíhám a v příštích několika měsících asi ani nebudu. Jinak hodnotit znalosti kohokoliv koho neznáš, to je docela odvážné
Datum: 26. prosince 2016 13:33
Jméno: petr
IP: uživatel18944
 hele Marqueeu tobe pripada ze stejskal dela veci draze? tak si od nej nic nekupuj, rozumi motorum vic nez vy vsichni dohromady!!!
Datum: 26. prosince 2016 12:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Vlastně se ani nedivím, kromě 638+ nemají tyhle stroje vyndatelnou vložku. A nevím, jak bych hrabal třeba na přefuky.
Datum: 26. prosince 2016 12:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Pionýry dneska dělá spousta lidí, ale co větší ČZ, Jawy a podobný větší střepy. Do toho se nikomu moc nechce...
Datum: 26. prosince 2016 12:07
Jméno: Marquee
IP: uživatel18942
 Právě, změněným systémem plnění se dá dosáhnout lepšího točivého momentu i v nižším pásmu otáček. A o to tady jde
Datum: 25. prosince 2016 22:03
 Doslova tak. Seriovka je seriovka,ať se změnama a nebo beze změn v základu motoru a origo komponenty tě pustí do určitýho pásma otáček,kde nejsnazší cestou je trochu upravit klasickej dvoukanál,ale zas je to o tom,že buď chceš průběh na cestování a ten výkon moc nenaroste (5,5HP u cestovky mi přijde jako bájná hodnota) a nebo už trochu výkon,ale to je tak na hraně,že se s tim cestovat moc nedá,protože ten průběh je horší. A oba nezávisle na sobě jsme začali uvažovat nad tim,udělat něco vícekanálovýho na seriovku,zlepšit plnění,časování v limitu a jak moc se to v reálu změní... ideálně na plnou seriovku... první zkoušky na jaře,válec z brusírny už mám doma,motor udělám. Pro reálný výsledky chci použít muj dobrej už řádně vylágrovanej motor. Vim že 3/4 republiky nemá možnosti nechávat napřesno spasovávat bloky a něco exaktně měřit a nastavovat,proto nastavení všeho nejlíp na hulváta. Ten motor na to má.
Datum: 25. prosince 2016 21:12
 No a co že to dělá Stejskal? Záleží taky jaké válce dělá a při jaké účely. V tom jsou dost velké rozdíly. Třeba vícekanály pro běžné cestovní použití nedělá. Další věc je cena.
Datum: 24. prosince 2016 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel18936
 Já myslim,že tohle dělá už tak čtvrt republiky
Datum: 22. prosince 2016 13:13
Jméno: petr
IP: uživatel18937
 vždyt prece stejskal tohle dela uz strasne dlouho
Datum: 22. prosince 2016 10:20
Datum: 21. prosince 2016 15:01
 jj 2K je za hubičku, u vícekanálů to bude trochu horší
Datum: 21. prosince 2016 14:59
 Ozvi se na mail. Jsou to drobný
Datum: 20. prosince 2016 20:28
 Co by stál takovej válec co vypadá na oko jako seriovka ?
Datum: 20. prosince 2016 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel18934
 Ty mě čteš myšlenky kámo
Datum: 20. prosince 2016 11:05
 Pokud vše půjde jak má, tak by se v průběhu roku mohl objevit shop zaměřený přímo na tuningové a zavodní díly pro Pionýry
Datum: 20. prosince 2016 10:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vývoj válců pro klasiky jde zdárně kupředu. Po vánocích pojedou první kousky 3K a 4K pro cestovní použití na výbrus.
Datum: 20. prosince 2016 9:49
Jméno: standa
IP: uživatel18934
 No vidíš,já už jich dělal a šlo to do všech koutů CZ  já si o pravidlech a jejich kontrolování a dodržování udělal svuj obrázek
Datum: 20. prosince 2016 9:25
 na moravě se stodoláci kontrolují poměrně často... nějaký pilováni nepřipadá v úvahu
Datum: 19. prosince 2016 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel18933
 Nic extra. Srovnaj se přefuky,zbaví se ořepů a nepřesností zevnitř a trochu se popiluje sání a vejfuk tak nějak v rozumnejch mezích,aby to nemlátilo do očí.... Ty se směješ,ale i takle "málo upravenej" válec umí překvapit
Datum: 18. prosince 2016 21:21
 Je to spíš tak, že někdo kdysi napsal pravidla, a teď je všichni kopírujou ke svému závodu, ovšem situace na místě už bývá často jiná.  válec kterej na oko vypadá jak seriovka a je upravenej ? to mě docela zajímá
Datum: 18. prosince 2016 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel18932
 Ono je to podle pořadatelů. Je to dost individuální. Někde je to klasik,jinde ořežplech... spolupracoval jsem s hodně lidma,který jezděj klasiky a jediný omezení je pro ně seriovej vzhled motoru a příslušenství. Jindy jsem dělal válce,který museli na oko vypadat jako seriovka... někde maj povolenej i vejfuk... jinde nic  je to po republice různý
Datum: 17. prosince 2016 21:04
 U nás nikde není v klasiku povolenej 3k, ale stejně ho asi dost lidí jezdí.
Datum: 17. prosince 2016 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel18931
 Akorát vyvíjim 3K do klasiků
Datum: 16. prosince 2016 20:38
 Díky moc, asi budu muset ty kartery co mám doma vyzkoušet  .Jinak stavím závodní motor do klasika, a chci aby to bylo v top stavu, jelikož u fichtla je každá kravinka znát a uprav taky není moc povoleno.
Datum: 16. prosince 2016 13:51
Jméno: standa
IP: uživatel18928
 Doslova tak. Okem to nepoznáš,já taky ne. Vodítkem je,jak moc volně se otáčí klika , motor utaženej a s vodícími pouzdry. Musí jít perfektně. Jak jde hůř,ale když ho povolíš,vyrazíš vodící futra a po citu ho přesadíš jinak,utahneš a je to dobrý,tak potom jsou kartery blbě udělaný,ale jde to srovnat a pak zajistit jinejma-většíma futrama a proti sobě napřesno vyfrézovanejma dírama. Musel bys mít nějaký přípravek,který ukáže souosost ložisek atd... pak to vidíš hned.... a ten by se mi taky hodil .. :-/ ale v 95% případů když to neni úplně dobrý,tak kartery nejsou párový a nebo do toho někdo řezal kladivem - a to nepoznáš nikdy,jen na přípravku.... co budeš tvořit ? Taky řešim motor,budu muset na něčem ozkoušet novej 3K,ale jedinej skvělej motor co mam je totálně dobitej
Datum: 15. prosince 2016 16:33
Jméno: RL
IP: uživatel18505
 Zdar draci, dělám motor z mustafa a nevím co s klikovkou, jestli repas nebo nová z Taiwanu, máte nějaký zkušenosti ? (repas o 300 levnější) Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2016 14:32
 Já mám taky kliku taiwan a je dobrá žadnej problém.
Datum: 03. prosince 2016 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel18914
 Pokud je stará klika v pořádku (bez poškození) a nemá vyjeté drážky od gufer na hřídelích tak stačí repas. Někdy jsou origo kliky lepší. Pokud je projetá tak vyhodit a koupit novou. Už jsem je do motorů dával a jsou dobrý.
Datum: 30. listopadu 2016 6:22
 Čau draci, chci se zeptat,kolik kilometrů vydrží motor po Kompletní Go.. jawa 220,1977
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2016 14:03
 Díky za info.
Datum: 20. listopadu 2016 14:03
 jak píše standa, dobře udělanej spodek klidně těch 20 tisíc... výbrus? tam je už moc proměných.. ale třeba já mám výbrus už 7,5tkm, v pěti tisících jsem musel vyměnit kroužek (1mm pochromovaná ocel) a jezdím dál, myslím že dva kroužky jeden výbrus zvládne
Datum: 19. listopadu 2016 21:24
 No asi takhle.. go jsem si dělal sám už nějaký motor jsem udělal tak si myslím že to byla poctivá go ... klikovka po go,vybrus,nova ložiska,cela spojka a gufera. A zajížděl jsem to podstivě.
Datum: 19. listopadu 2016 7:01
Jméno: standa
IP: uživatel18904
 To je moc široký téma. Záleží na tom kdo to dělal,jak to dělal,jestli na čisto a nebo na prasáka. Už jsem generálkoval motor po GO. Motor muže vydržet 5000km a taky klidně 15000-20000km (tím myslím motor jako celek,ne výbrus válce a píst).
Datum: 18. listopadu 2016 8:16
 Zdravim mam motor Cz 350 472.5 a čap na klukovke kam ide vačka a rotor ma zavit na M5 skrutku ale v katalogoch som sa dočital že by tam mal isť šrob M6x75 a nie M5 tak by ma zaujmalo či to tak možem nechať či ta 5 skrutka bude stačiť ked tam ma byť vačši.A ešte ma zaujma či pasuje kryt retaze z Jawy 350/634 na tu Cezetu lebo original je strašne drahy.ĎAKUJEM
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2016 21:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Originál je opravdu šroub M76x75. Pravděpodobně tam někdo zalomil šroub a předělal to na M5. Klidně bych to tak nechal. Kryt řetězu z 634 na ČZ 350/472 bez větších úprav nejde. Řešil jsem to kyvkou a krytem z 487.
Datum: 04. listopadu 2016 21:19
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 draci mam takovy dotaz kdys pridam plyn tak nechce jit za plynem cuka se karb valec hlava origo zapalko vape , vrtani 40,25 tryska 72 a38 a origo filtrik ,predtim mi to nedelalo , po vybrusu cca 300km a nove tesneni mezi valcem a kartry, ale nemam atidetonacku muze to bekt tim ? nejakou dobu sem to psal standovi ,poradi nekdo ? jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2017 7:17
 4 BOBO: od kdy se tryska určuje podle vrtání válce? Odpovím ti sám, tak se velikost trysky nikdy neurčuje. 4Mustaf10: Standa ti napíše, že máš nastavit předstih na 1.6 - 1.8 a ty mu odpovíš, že to máš podle návodu, což je úplně jinak. Postrádám logiku.
Datum: 14. března 2017 7:17
Jméno: bobo
IP: uživatel19048
 dal bych tam 73 -38 72 je na 40 válec
Datum: 13. března 2017 19:45
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 koukal jsem se a vape je nastaveny lodle navodu tu z kramku , a vymenou svicek to nepomohlo tudis skusim jeste ty trysky ale us se skousel 38 a 68 a jelo to jakoby huř bez vykonu ,divné
Datum: 07. listopadu 2016 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel18893
 Hlava už jde k tobě. Já to ovšem tipuju na karbec či něco okolo. Tryska 38 a 72 mužou bejt velký. Viděl bych to na 35 a 70 nebo dokonce 68 a hladinu lehce pod normou. Předstih 1,6-1,8 (ne ryska na rysku). Dej pak vědět.
Datum: 03. listopadu 2016 6:48
 Zdar, jak se pozná "zdravá klikovka"? jde mi o spodní ložisko na ojce, je možný to vubec poznat bez rozlisování ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2016 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel18883
 Dej Rocket a pak nám poreferuj třeba po roce,co to vydrželo. Repas ojnic zajišťuju často a protože u Rocket absolutně nevim,co je to za značku a co to vydrží,tak jsem do ní zatím nešel. CKR je prověřená kvanty lidí,rocket nikdo nezná ...
Datum: 25. října 2016 13:08
 Je to na klasika závoďáka, asi zkusím Rocket odsud z krámku, díky za odpověd
Datum: 24. října 2016 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel18876
 Takle bouchánim do klily v motoru moc nepoznáš. Spíš něčim zafixuj ojnici proti karterum (úplně napevno) - napadlo mi třeba motor na stojáka postavit na svěrák ,kliku dát do polohy aby byla uprostřed mezi úvratěma a opatrně upnout ojnici do svěráku (jen aby se nepohla,zas moc neutahuj). No a pak bych zkusil chytit za magneto a zkusíš s nim zahejbat doleva doprava. V ideálnim případě s nim nehneš,ještě použitelná klika bude mít opravdu malinký krok,spíš se to jen tak zavrtí,ale jak už se to poznatelně hne dopředu dozadu (či cink cink) tak je hotovo ...snad chápeš ... to mi teď tak narychlo napadlo ... ale jestli to neni na závoďáka a nebo na motor do chorvatska tak bych si jen chyt jednou rukou za magneto abych zafixoval kliku a druhou bych zkusil ojnici ... když nic neucejtíš tak je to ok,když v ruce ucejtíš malou vůli tak je to už načatý ... ale osobně na závoďáka i do chorvatska bych dal novou CKR a spoustu jinejch věcí vevnitř ... u seriovky jestli to nemlátí tak jezdi
Datum: 22. října 2016 9:47
 Díky borci
Datum: 21. října 2016 19:26
 chytneš za ojku a druhou rukou otevřenou dlaní bouchneš do horního oka, pokud hodně zvoní tak jsou tam velký vůle
Datum: 20. října 2016 21:15
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 no jasně.když by si ojnici vytahoval z klikovky tak nesmí mít vůbec vůli,a do boků když ji chytneš za oko tak jen malou vůli tak mm.no a potom na hodinky a zkontrolovat vyvážení popřípadě drobet vyladit
Datum: 20. října 2016 17:07
 Zdravím, neví někdo kdo repasuje klikové hřídele v moravskoslezském kraji? Potřeboval bych zrepasovat kliku na 350/360.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2016 21:51
Datum: 12. října 2016 21:51
Jméno: mustafas
IP: uživatel16049
 dobry den co mam udelat aby pist nenarazel do hlavy u pio z 40,25 vybrusem ? hlava us je upravena na ten prumer pistu ,jen to porad zvoni ,a pist sen dal sipkou dolu k vyfuku
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2016 10:32
 a měřil jsi antidetonačku?
Datum: 27. září 2016 10:32
Jméno: mustafas
IP: uživatel16049
 jejda to us nevim stando to mi delal jeden typek a rikal ze jak to bude klepat tak mam dat dve hlinikovy podlozky pod hlavu ,co myslis vyresito to klepaně?
Datum: 25. září 2016 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 Hlava je upravená správně ? Tzn alespoň 41mm,sedí správně na válci jak má? antidetonačka +/-0,7mm spalovák R60 ? Píst nevyjíždí z válce až moc ven?
Datum: 25. září 2016 20:06
Jméno: mustafas
IP: uživatel16049
 a hlavu mam s ledvinou a klika je oka s bronz futrem
Datum: 25. září 2016 20:01
Posl.aktualizace: 06. září 2016 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel18828
 Jen ji nepřechval. Ještě jsem neobjevil jedinej replikovej díl,kterej by byl perfektní. Její předchůdkyně byla tragická,tak tohle už je gut.
Datum: 06. září 2016 15:07
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
 Ta klika je fakt perfektní mám ji taky v mustangu a motor jde jak pila. Nic nezvoni ani nevibruje.
Datum: 05. září 2016 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel18826
 Je supr. Zkoušeno i na motorech co točí 8500ot/min a trochu víc.
Datum: 05. září 2016 16:38
Jméno: Pepa
IP: uživatel17309
 Zdur draci, chci se na neco zeptat predelaval jsem motor z čz 125/476 na čz 175/477 vsechno jsem vymenil co se melo a mam takovy problem u klikovky u 125 tam co nejbliž ke stredu klivky na hrideli jsou takove dva nalisovany krouzky vyvysenina kvuli gufera noo a na klikovce u 175 tam to neni tos jak to teda je? da se to nekde dokoupit na nasadit to tam na ty hridele na klivku nebo jak to mam udelat bo jsem ten motor uz musel pulůit kvuli tomu ze to gufero tam prave neprilehalo K TE KLIKOVE HRIDELI BO TAM NEJSOU U TOHO TY VYSTUPKY PROSIM O RADU FAKT SI NEJSEM UZ RADY DIKY ZA ODPOVED
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2016 10:20
Jméno: Danny
IP: uživatel18001
 Co zkusit jiný gufera
Datum: 09. října 2016 10:20
Jméno: Honza
IP: uživatel18520
 Klikovka bez kroužků je 175/487. Pokud čepy majístejný průměr tak by tam ty kroužky ze 125/476 měly jít nalisovat. Honza
Datum: 30. srpna 2016 22:20
Jméno: Pepa
IP: uživatel17309
 http://fichtl-boys.svet-stranek.cz/fotogalerie/ tady tohle hned ten prvni obrazek ta klika
Datum: 27. srpna 2016 18:23
Jméno: Pepa
IP: uživatel17309
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 23:17
 s tim guferem si kupoji ty drazi co chtejí mít jistotu,, ale labros kalsik ma větší životnost
Datum: 27. srpna 2016 23:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Exemplář z druhého odkazu je kopie originálu a jde o bezkontaktní "nesmrtelné" těsnění. Výrobek z prvního odkazu je novodobé udělátko pro nahrazení labyrintu kontaktním guferem.
Datum: 27. srpna 2016 22:07
 Zdravím,
nemáte někdo vyzkoušené jestli sedí hlava válce z 356 na 355? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 22:05
 ani ord draku,, 125 ma nesi diru v hlave nez 175
Datum: 25. srpna 2016 22:05
 Dobrý den, mohl byste mi prosím někdo poradit jak vyleštit kanály na válci u pionýra, na internetu jsem nic ohledně leštění kanálů nenašel. Jde mi o to co na to použít. Pastu na leštění hliníku mám ale čím se to nejlíp dělá? Napadá mě akorát filcový váleček na vrtačku, ale podle mě to není ideální. Můžete prosím poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel18816
 Pocítíš rozdíl s karbonem/bez karbonu v přefukách a klikový skříni. Samozřejmě u výfuku to platí taky. ..
Datum: 25. srpna 2016 16:56
 marquee : teorie je jasná, ale jde rozdíl vyleštěný/nevyleštěný pocítit na jízdě nebo naměřit na mot. brzdě?
Datum: 25. srpna 2016 16:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 DOKONCE KONTRAPRODUKTIVNÍ
Datum: 25. srpna 2016 10:55
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18814
 Mažu olejem API TC, budu dělat go motoru takže bych to chtěl vyčistit případně vyleštit. Myslíš teda že leštění je zbytečný?
Datum: 25. srpna 2016 10:20
Jméno: standa
IP: uživatel18815
 Neleštit. Když už to musí být,tak výfukový kanál. Ale pokud mažeš horším olejem typu M2T API TB tak nelešti ani výfuk,stejně se tam vytvoří karbon.
Datum: 25. srpna 2016 9:53
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12689
 Je normální, že motor po GO jede hůř jak před tím, než si vše sedne ? Na motoru NEbyl dělán výbrus, pouze klika, ložiska, futra, gurefa, píst a kroužky. Klikou šlo otáčet poměrně lehce prstem, koukal jsem i na videa od Ragnara před tím než jsem vše dělal, vše je složené dobře, díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 7:34
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12689
 Každopádně děkuji Standovi za tuhle odpověď, válec rantl měl, ale nic hroznýho, je pravda, že po vložení a doklepnutí gufer klika šla o něco hůř, kroužky jsou dobře a píst je šipkou k výfuku jak to má být. Odtrh jsem dal 0,4 zkusím dát 0,45 předstih dávám 1,6mm. S pionýrem jsem včera najel 100 km, dá se říct, že už to jede skoro srovnatelně. Pro příště jsem chytřejší a pohlídám si abych měl kliku 100% v ose a gufera nebudu dávat tak natěsno.
Datum: 27. srpna 2016 7:34
Jméno: standa
IP: uživatel18818
 Ok. Pokud to natahuješ přes ložisko a vymezovací "mezikus" tak to beru,to by šlo,akorát pak tu kliku nacentruj na střed a vyrovnej tak,aby neměla pnutí v ložiskách. Stejně jako ji natahuješ od primáru tak ji lze i natahnout od zapalování a právě přitahováním na jednu či druhou stranu ji správně vymezíš. Na rovnym motoru to většinou jde dobře,u nepárovýho se to občas šprajcuje atd ... to protože klika nejde v ose kolmo ... ale tak snad máš párový kartery když to řikáš ... když to jelo dobře a teď hůř tak opravdu víc variant neni. Buď je blbě složenej motor a nebo blbě nastavenej ... pak už jedině blbě přelisovaná klika ... a nebo v krajní možnosti už má válec rantl a je projetej. Předtim píst dojížděl do bodu X a tam se udělal rantl a teď po "GO" třeba najíždí až za bod X a "nárazem" kroužku na vyjetej rantl to nabírá další odpor při otáčení a proto ztrácí výkon. Ale to by musel bejt kurva rantl ... a nebo si prohodil pořadí kroužků .... v dalším extrému muže být otočený píst ... nebo moc zarvaný gufera k ložiskam.... to je na věšteckou kouli,protože dobrej motor nemuže jet blbě ... fakt nemáš jen blbě seřízený zapalování a karbec a nebo ti nepodfukuje hlava?
Datum: 26. srpna 2016 17:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pomooooc tohle fakt nemá cenu komentovat, zkusím najít nějaký forum pro chirurgy, že bych taky zkusil operaci slepého střeva podle youtube.
Datum: 26. srpna 2016 10:56
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 (LOL)
Datum: 26. srpna 2016 10:42
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12689
 Ano, samozřejmě nahřátý, pak jsem to dolisoval vymezovacím kroužkem, jak on, klika šla dobře. Ale i tak by mě zajímalo, jak se to má tedy dělat, aby to bylo dle vás v pořádku. Díky
Datum: 26. srpna 2016 9:11
Jméno: standa
IP: uživatel18815
 A jsme u toho. Jak lisuješ karter na kliku??? Posadíš ho na kliku a zarveš šrouby ?
Datum: 25. srpna 2016 14:23
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12689
 Převodovka šla opravdu lehounce. Jak při skládání docílíte toho aby klika byla uplně uprostřed ? Když kliku zmrazím, kartr nahřeji, klika padne až na doraz a druhý kartr dolisuji také dokonce, tak jsem měl za to, že je klika ve středu. Díky za odpovědi (y)
Datum: 25. srpna 2016 14:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 krom toho je mi docela jasné jak se točí převodovka
Datum: 25. srpna 2016 9:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ouuuu všechno dobře složené, a hned jen v popisu kopanec jak prase.... kdyby to bylo dobře složené tak to asi pojede
Datum: 25. srpna 2016 9:06
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jestli ti klika šla na doraz, pochybuji, že je ve středu.
Datum: 25. srpna 2016 6:21
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12689
 klika zmražena, kartr nahřítý, padla tam sama na doraz, převodovka šla lhounce, v kartrech jsou centrovací trubičky, jsou oba z totožného motoru, předstih odtr je dělaný.
Datum: 24. srpna 2016 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel18812
 Neni to normální. Motor je složenej dobře? Klika na středu? Otáčí se volně? Převodovka se otáčí volně? Kartery jsou proti sobě tak jak maj bejt ? Pokud neni chyba v montáži motoru tak jedině v nastavení. Nemá si co sedat...
Datum: 24. srpna 2016 17:33
Jméno: čz 250
IP: uživatel18794
 zdarec budu dělat go motoru čz 250/455 kde seženu na tento motor náhradní díly ? popř které díli jsou shodné s jiným motorem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 10:41
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zadej si Jawa,Čz -díly a určitě najdeš .
Datum: 18. srpna 2016 10:41
Jméno: pincek
IP: uživatel18789
Posl.aktualizace: 17. srpna 2016 17:39
Jméno: pincek
IP: uživatel18789
 Díky moc pánové, válec vypadá pěkně, žádná rýha ani drážka v něm není, jaká je však vůle v zámcích, to nevím, ale zjistím, díky. Bakoune, tím slovem "kompres" jsem myslel kompresi motoru, tedy jak si... dostatečný "tlak", nevím jak to vysvětlit a přemýšlím, jestli jsem to napsal správně, jinými slovy, pokud by motor neměl kompresi, vypadalo by to tak, že by píst chodil úplně volně bez jakého koliv odporu, protože by to všude profukovalo. Doufám, že je to srozumitelné, snažil jsem se  možná se to někomu povede lépe vysvětlit.
Datum: 17. srpna 2016 17:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Co je kompres?
Datum: 17. srpna 2016 15:33
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Podle opotřebovaného kroužku bych se úplně neřídil, na 555 jsem měnil zřejmě ještě původní kroužky, vůle skoro 2mm v zámku, nové měly kolem 0,4mm, válec vypadal dobře. Po ujetých 200km se cestovní rychlost zvýšila o cca 10km. Záleží na situaci, pokud má válec hranku v místě dojezdu kroužků, pak už to nové kroužky nejspíš nespasí, ale asi tím nic nezkazíš...
Datum: 17. srpna 2016 8:53
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Pístní kroužky se opotřebují a proto se mění. Záleží na tom , jaká je vůle v zámku pístního kroužku zasunutého asi do poloviny válce. U nového kroužku to je 0.2 - 0.4 mm. U opotřebovaného kroužku 0.7 - 0.8mm.Při vetší mezeře je nutný výbrus.
Datum: 17. srpna 2016 6:44
|



|