 Zdar draci může mi někdo prosím trochu podrobneji popsat jak se vlasne dostavaji loziska ven z kol ? vyndal jsem segrovku ne jedne strane na duhe nic neni a ted mam delat co? nahrt a tukat do jednoho loziska a cekat nez vyleze duhy ? a pak si pohrat zdruhym nebo jak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 22:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když jsem je chtěl nový tak jsem na ně nechal navařit kousek šroubu a pak jsem přes kus trubky a plocháč s dírkou furt utahoval utahoval utahoval až mi vylezlo..a to druhý už vyboucháš
Datum: 21. prosince 2009 22:58
 Já jsem z kol nevytahoval ložiska ale zmotoru vezmu něco kulatého a stejně velikostně s tím vnějším kruhem ložiska a opatrně ho vyklepu . Ale nevím jak je to u kola.
Datum: 20. prosince 2009 13:36
 né na lis ne je tam osazení,pokud bys to chtěl lisem tak to skurvíš.vem si nějakou kulatinu která se tam vleze bubenn den na nejakou podložku a jaoby to zasekni pod ložisko a ono to pojde,a nezapomen vidělat prachovky
Datum: 20. prosince 2009 9:41
 Ja jsem to delal tak že jsem nahrál celý ten náboj okrem ložisk a potom som 3x tukol po ložisku a vylezlo von dost lahko, spet jsem to montoval tak že ložiska jsem dal do mrazaku asi na 1 hodinu a naboj jsem nahrál, potom stačilo ložiska zlahka uložit na své místo bez nejakého bouchání.
Datum: 20. prosince 2009 0:11
 Ahoj nikdy jsem to nedělal ,ale jsem vyučený automechanik a když jsem měnil kdekoliv na autě ložïska nikdy jsem ponich nemlátil to určitě nééé vždy jsem to vylisoval pod lisem  a myslím ,že tady se to tež bude lisovat..
Datum: 19. prosince 2009 22:03
|



|