Jméno: argo
IP: uživatel8742
 draci nezlob te se ale ale ještě mam dotaz ohledně te babety jelikož jsem zvyklý na pionýry tak babetě moc nerozumím a proto mám dotaz jak se šteluje hladina v karburátoru díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 1:35
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Argo: Mám obavu, že tebou zvolený postup nepovede k opravě babetty. Napřed řešíš zapalovací cívku které pravděpodobně nic nebylo. Pak řešíš barvu svíčky, přestože ti babetta vůbec nejede a nyní řešíš plováky v karburátoru aniž bys napsal proč je chceš štelovat. Je potřeba postupovat cíleně a před vlastním štelováním si o jednotlivých částech nastudovat nějakou tu teorii a poshánět správné náhradní díly. Své dotazy více rozepisuj, co s tím máš, proč se v tom vrtáš, co všechno se ti už podařilo vyřešit a s jakým výsledkem a jaké náhradní díly jsi použil. Jinak se nikam nedostaneme a přes prázdniny toho moc nenajezdíš. Podaří-li se ti podle návodu nastavit správně plováky stejně ti bude přetíkat benzín protože nemáš připravené nové těsnění plovákové komory, staré bude určitě zpuchřelé. Dalším problémem bude možné přisávání falešného vzduchu přes příruby kolena karburátoru (ohnutá trubka mezi karburátorem a válcem). Čím chceš těsnit příruby, které bývají křivé? Papírové těsnění nemusí těsnit celou plochou, tyto součásti je lepší těsnit tmelem (např Paulin).
Datum: 13. července 2010 1:35
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
Datum: 12. července 2010 20:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dej kontakt a pošlu ti obrázek. Tu cívku povol, dej pod ni proužek z petlahve a dotáhni.Ta cívka se magnetem přitáhla k
rotoru a proto ti to nehází dobrou jiskru.
Datum: 12. července 2010 19:25
|



|